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Revuze Explorer : 행동을 촉진하는 정성적 인사이트 - 고객 경험과 고객 여정을 최적화하기 위한 E-Commerce 오피니언의 개발/시행/분석 인사이트

Revuze Explorer: Qualitative Insights that Inspire Actions - Develop, Execute, and Analyzes Insights from eCommerce Opinions to Optimize the Consumer Experience and Customer Journey

리서치사 Revuze Ltd.
발행정보 연간구독 상품 코드 967390
페이지 정보 영문 8 languages (Interface is in English)
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Revuze Explorer : 행동을 촉진하는 정성적 인사이트 - 고객 경험과 고객 여정을 최적화하기 위한 E-Commerce 오피니언의 개발/시행/분석 인사이트 Revuze Explorer: Qualitative Insights that Inspire Actions - Develop, Execute, and Analyzes Insights from eCommerce Opinions to Optimize the Consumer Experience and Customer Journey
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Revuze Explorer

다차원 인터랙티브 대시보드 - 24시간 365일, 폭넓은 시장의 관점에서 브랜드와 제품의 측면을 깊게 파고들 수 있습니다.

행동을 촉진하는 정성적 인사이트

고객 경험 및 고객 여정을 몇 개월이 아닌 몇 시간에 최적화하기 위한 E-Commerce 오피니언에 의한 개발/시행/분석 인사이트를 제공합니다.

고객에게 초점을 맞춘 전략적 방향성

소비자의 지식과 정보에 근거한 실용적인 제안을 추진합니다.

높은 정확도

Revuze는 최고 수준의 정보를 제공하며, 제품의 가장 섬세한 부분까지 파고들 수 있습니다.

여러 개의 데이터 소스

고객이 생각을 공유하고 있는 곳이라면 어디에나 Revuze가 있습니다.(조사, 이메일, 콜센터 기록, Amazon, Facebook 등)

토픽 자동 검출

Revuze는 제품별로 80종류의 메트릭스를 자동 검출/분류하여 동향을 파악합니다.

다언어

Revuze는 언어에 구애박지 않고 모든 언어나 지역에서 같은 정확도와 자동화를 실현합니다.

경이적인 정확도

Revuze는 방대한 양의 빅데이터를 취급하는 경우에 높은 정확도와 민첩한 분석을 실현합니다.

자동 추출

토픽 특정과 키워드 추출을 직접적으로 실시합니다. 키워드나 지표를 미리 정의할 필요가 없이 모두 자동 실행됩니다.

최신 인사이트를 언제나 확인

모든 Revuze 대시보드와 보고서는 최신 데이터를 제공하며, 브랜드명, 제품명, 또는 특정 제품에서 간단하게 필터링할 수 있습니다.

브랜드 대시보드

핵심성과지표에 근거한 브랜드 인벤토리와 브랜드·제품·기능에 관한 감정 분석을 실시합니다.

  • 소비자가 관심을 가지는 40-80건의 토픽
  • 제품의 특징을 구체적으로 파악
  • 경쟁사를 제품별로 모니터링

새로운 동향

관심 변화를 빨리 파악하고 고객의 생각을 읽어내어 강점에 활용할 수 있습니다. 센티멘트 볼륨과 힘을 고려한 독자적인 견해입니다.

  • 새로운 토픽으로 유리한 출발
  • 제품의 부정적인 경향을 조기에 포착
  • 고객의 요구에 부응하도록 조기에 조정을 실시

경쟁

경쟁사를 파악하고, 어떻게 벤치마킹하고 있는지에 대해 알 수 있습니다. 새로운 기회를 찾아내고 약점에 임할 수 있습니다.

  • 경쟁사의 강점과 약점을 파악
  • 40-80개 토픽의 경쟁사를 상세하게 조사
  • 시간 경과에 따른 비교와 동향을 상세하게 파악

타임라인

브랜드의 장기적인 실적을 확인합니다. 센티멘트나 전체적인 만족도 변화를 조사하여 원인과 결과를 파악합니다.

  • 브랜드의 건전성 퍼포먼스를 장기적으로 모니터링
  • 제품 및 기능별 센티멘트와 만족도 변화를 조사
  • 소비자 심리에 친화성을 만드는 능력을 측정

제품 분석

제품의 모든 측면에 주목하여 자동 수집된 80건의 특성으로부터 고객들의 생각을 파악할 수 있습니다.

  • 시장 도입 단계에서의 소비자 불안에 대응
  • 제품 발매 진척 상황을 모니터링하고, 원활한 도입을 도모
  • PowerPoint로 내보내기(export)와 공유가 가능
LSH 20.11.12

Revuze Explorer

Multidimensional Interactive Dashboards - 24/7 that lets you deep dive from a broad market perspective into any specific aspect of your brand and products

Qualitative Insights That Inspire Actions

Develop, execute, and analyzes insights from eCommerce opinions to optimize the consumer experience and customer journey in hours instead of months

Customer-focused strategic direction for your company

Drive actionable recommendations grounded in consumer knowledge and informed by a broader understanding of your category and business

High Granularity

Revuze provides the highest level of detail, giving you the ability to drill down from a bird's-eye to the most delicate aspects of your products.

Multiple Data Sources

Wherever your customers are sharing their thoughts, Revuze is there. Surveys, emails, call center transcripts, Amazon, Facebook and more.

Topic Auto Discovery

Revuze automatically discovers as many as 80 metrics for each product, categorizing them and identifying trends.

Multilingual

Revuze is completely language-agnostic - offering the same accuracy and automation in any language and region.

Incredible Accuracy

Revuze offers high accuracy and analysis speed even when handling the extensive amounts of big data on popular public sources.

No IT

Hands-off topic identification and keyword extraction. No need to predefine keywords or metrics, all is done automatically.

The Latest Insights
Always At Your Fingertips

All Revuze' dashboards and reports provide you with fresh data and can be easily filtered by brand name, product name or specific product aspect.

Brand Dashboard

Full presentation of complete brand inventory of key performance indicators and sentiment analysis with respect to your brand, products and their features.

  • See 40-80 topics that your consumers care about
  • Drill down to the most specific traits of your product
  • Monitor Competitors to the product level

Emerging Trends

Be the first to spot interest shifts. Take advantage of knowing what your customers care about the most as they form their views. A unique view that considers sentiment volume and intensity.

  • Get a head start on new topics
  • Catch negative trends for your products early
  • Make early adjustments to perfectly fit customer needs

Competition

Know your competition and how you are benchmarking against them in all aspects that matter to you and your customers. Spot new opportunities and tackle weaknesses.

  • Know the strengths & weaknesses of your competition
  • Examine each competitor in detail across 40-80 topics
  • Get granular comparisons and trends across time

Timeline

See how your brand is performing over time. Explore fluctuations in sentiment and overall satisfaction to understand cause & effect.

  • Monitor your brand health performance over time
  • Examine fluctuations in sentiment and satisfaction for every product and feature
  • Measure your ability to create affinity within the minds of your consumers

Product Analysis

Zoom in to any aspect of your products to learn what your customers thought of it in regards to 80 automatically-captured characteristics.

  • Address consumer concerns as soon the product meets the market introduction stage
  • Monitor product launch progress to insure smooth consumer adoption
  • Easy export to PowerPoint to share with peers
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