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피지털(phygital) 카드 발급의 포지셔닝과 시장 전략

"Phygital" Card Issuance Positioning and Go-to-Market Strategies

발행일: | 리서치사: ABI Research | 페이지 정보: 영문 11 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    



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이 보고서는 피지털(phygital) 카드 발급 시장을 조사하고, 전체 결제 카드 및 물리적 즉시 발급 예측, 디지털 뱅킹 시장의 주요 기업, 시장 영향요인 분석 등을 정리했습니다.

실용적인 장점:

  • 디지털 뱅킹 시장에 대한 포지셔닝과 효과적인 시장 전략의 필요성을 이해할 수 있습니다.
  • 전 세계 시장 전체 발행 규모와 비교하여 실물 즉시 발행의 시장 성장률을 파악할 수 있습니다.
  • 디지털 뱅킹 접근법 포지셔닝의 모범 사례와 신규 시장 진입자에게 중요한 함정을 이해할 수 있습니다.

주요 질문에 대한 답변:

  • 신규 진입 기업이 피지털 시장에서 성공하기 위해서는 어떻게 해야 할까?
  • 향후 5년 동안, 물리적 즉시 발행의 출하량은 전체 발행량과 비교하여 어떻게 변화할 것인가?
  • 은행들이 피지털 접근법을 추구할 때 마케팅 요소는 어떻게 관련되어 있는가?
  • 디지털 뱅킹 시장의 주요 기업은 누구이며, 신규 진입자에게 어떤 제휴 프로그램을 제공하고 있는가?

조사 하이라이트:

  • 실물 즉시 발급 및 결제 카드 전체에 대한 예측 및 세계 관점의 정성 분석
  • 주요 벤더 개요 및 분석 : Thales, IDEMIA, Giesecke+Devrient (G+D), Entrust, CPI Card Group, HID Global 등
  • phygitization 마케팅 기법 및 시장 성공 촉진요인과 저해요인에 대한 검증

목차

주요 조사 결과

주요 예측

주요 기업과 생태계

신규 시장 참여자에 대한 저해요인

시장 진출 베스트 프랙티스와 전략

피지털 뱅킹과 마케팅 요소

ksm 24.07.26

Actionable Benefits:

  • Understand the need for positioning and effective go-to-market strategies related to the phygital banking market.
  • Understand the market growth of physical instant issuance compared to overall issuance across global markets.
  • Understand what the best practices are to positioning a phygital banking approach and the key pitfalls for new market entrants.

Critical Questions Answered:

  • What must new market entrants do to find success in the phygital market?
  • How will the shipment market for physical instant issuance change compared to overall issuance over the next 5 years?
  • How does the marketing element play into a bank's pursuit for a phygital approach?
  • Who are the key players in the phygital banking market and what partnership programs do they offer to new entrants?

Research Highlights:

  • Physical instant issuance and overall payment card forecasts with qualitative analysis covering a global perspective.
  • Outline and analysis of the key market vendors, including Thales, IDEMIA, Giesecke+Devrient (G+D), Entrust, CPI Card Group, and HID Global.
  • Examination of the phygitization marketing practices and drivers and inhibitors to market success.

Who Should Read This?

  • Strategy planners and technology developers within the banking phygitization market.
  • Sales and marketing leaders looking to understand the revenue and margin opportunity, and benchmark organizational performance.
  • Other ecosystem players working in strategy, sales, and marketing capacities, including card module vendors looking to understand the Total Addressable Market (TAM) size.

TABLE OF CONTENTS

Key Findings

Key Forecasts

Key Companies and Ecosystems;

Inhibitors for New Market Entrants

Go-To-Market Best Practices and Strategies

Phygital Banking and the Marketing Element

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