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소매 소프트웨어 및 서비스 산업에서의 UHF RFID 활용 동향, 소매업의 소프트웨어 서비스 가치사슬, 소매업의 사내 시스템과 타사 시스템 도입 비교, 공급업체의 소매업 수익 등을 조사하여 정리하였습니다.
실용적인 장점:
- 다양한 소매업종에서 소프트웨어와 서비스의 성장 기회를 비교할 수 있습니다.
- 소프트웨어 및 서비스 스택의 어느 부분에서 가치가 창출되는지 이해할 수 있습니다.
- 기업 간 벤치마킹이 가능합니다.
중요한 질문에 대한 답변:
- RFID 소프트웨어의 채택이 의류 소매업에서 다른 소매업으로 어떻게 다양화되고 있는가?
- 소매업에서 RFID의 워크플로우와 용도 중 가장 가치가 높은 것은 무엇인가?
- 소프트웨어와 서비스의 성장은 매장과 공급망 업스트림에서 어디에서 비롯되는가?
- 주요 벤더는 어디이며, 자사 시스템과 비교했을 때 커버 범위는 어떤가?
조사 하이라이트:
- 다양한 소매업의 보급률과 TAM(총 주소 지정 가능 시장) 기회
- RFID 소프트웨어 및 서비스 가치사슬의 각 부분, 용도 및 워크플로우에 대한 인사이트
- 소프트웨어 공급업체 매출 및 시장 점유율
- 소매업에서 RFID 커버리지의 물리적 발자국, 사내 시스템과 타사 시스템 도입 비교
목차
이 제품은 "UHF RFID Retail Software Services MD-RFIDS-101"와 함께 참조하여 읽어야 합니다.
주요 조사 결과
새로운 정보
조사 방법
중요 예측
소매업의 소프트웨어 서비스 밸류체인
소매업
소매점 부지 면적
소매업의 자사 솔루션과 기존 제품 솔루션
공급업체 소매업의 매출
공급업체 점포 발자국
소매업에서의 각종 용도
KSM 25.09.09
Actionable Benefits:
- Compare opportunities for software & service growth across different retail verticals.
- Understand where value is being generated across the software & services stack.
- Benchmark companies against each other.
Critical Questions Answered:
- How is adoption of Radio Frequency Identification (RFID) software diversifying away from apparel retail into other retail verticals?
- What RFID workflows and applications in retail are driving the greatest growth in value?
- Where is software & service growth coming from in stores and the upstream supply chain?
- Who are the key vendors, and how does their coverage stack up against each other and against in-house systems?
Research Highlights:
- Penetration rates across different retail verticals and total addressable market opportunity.
- Insights into different parts of the RFID software & services value chain, and into applications and workflows.
- Software supplier revenue and market shares.
- Physical footprint of RFID coverage in retail, and comparison of in-house versus third-party system deployments.
Who Should Read This?
- RFID software suppliers looking to position themselves for future growth opportunities across retail verticals.
- Product and strategy personas looking to plan roadmaps around growing areas of value in software & services.
- Integrators looking to take advantage of growing RFID opportunities in the retail market.
TABLE OF CONTENTS
This product is meant to be read in conjunction with UHF RFID Retail Software Services MD-RFIDS-101
Key Findings
Whats New
Methodology
Significant Forecasts
Software Services Value Chain in Retail
Retail Verticals
Retail Store Footprint
In-House Versus Off-the-Shelf Solutions in Retail
Supplier Retail Revenue
Supplier Store Footprint
Retail Applications