Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 OTT 서비스 및 OTT 셋톱박스 시장(2019년)

State of OTT Services and OTT STBs 2019

리서치사 ABI Research
발행일 2019년 05월 상품 코드 836192
페이지 정보 영문 20 Pages
가격
자세한 내용은 문의바랍니다.

본 상품은 리서치사의 방침에 따라 가격이 비공개로 되어 있습니다.
보고서는 상품에 따라 PDF, PPT 또는 Excel로 제공됩니다.


세계의 OTT 서비스 및 OTT 셋톱박스 시장(2019년) State of OTT Services and OTT STBs 2019
발행일 : 2019년 05월 페이지 정보 : 영문 20 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

유료 TV 생태계는 네트워크, 하드웨어, 컨텐츠 유통 수단이 발전하면서 빠르게 변화하고 있습니다. 유연한 서비스 플랜과 여러 디바이스에서의 간단한 접근성, 저비용성에 힘입어 OTT 서비스는 더욱 더 많은 소비자로부터 선택을 받고 있습니다. OTT 서비스 시장은 브로드밴드 인프라 개선과 비디오 스트리밍 디바이스 도입에 의해 새로운 성장을 이룰 것으로 예측됩니다.

라이브/온디맨드 OTT 서비스(OTT Services) 시장을 조사했으며, 가입자수·가입자당 평균매출(ARPU)·서비스 매출 예측, 스트리밍 미디어 어댑터 시장 예측, 라이브/온디맨드별·지역별 분석, 관련 사업자에 대한 각종 제안 등의 정보를 정리했습니다.

제1장 주요 요약

제2장 OTT 비디오 서비스 시장 : 지역별

  • 북미
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카

제3장 OTT 가입자당 평균매출(ARPU) 및 서비스 매출

  • 북미
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카

제4장 OTT 셋톱박스 시장

제5장 제안

게재 기업

  • Apple TV
  • Amazon
  • Chromecast
  • DirecTV Now
  • Hotstar
  • iflix
  • iQiyi
  • JioTV
  • Netflix
  • Now TV
  • Roku
  • Sling TV
  • Tencent
  • Youku 등
LSH 19.05.22

The Pay TV ecosystem has been changing quickly with the advancements in networks, hardware, and content delivery methods. Anincreasing number of consumers are choosing OTT services for flexible service plans, easy accessibility from multiple devices, and most importantly, lower cost compared to traditional pay TV services. In addition, live streaming services also allow consumers to access sports and important events. Improvements in broadband infrastructure and the adoption of video streaming devices are expected to drive the OTT market growth.

This report examines the OTT view service market in different regions including live and on-demand OTT services. It presents forecasts for live and on-demand OTT video streaming subscriptions, ARPU, service revenues, and forecasts for the streaming media adapter market. The market forecast is further broken down into the live and on-demand OTT subscription market. It is also broken down into regional markets: North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America,the Middle East, and Africa. Companies presented include Apple TV, Amazon, Chromecast, DirecTV Now, Hotstar, iflix, iQiyi, JioTV, Netflix, Now TV, Roku, Sling TV, Tencent, Youku etc.

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. OTT VIDEO SERVICES IN DIFFERENT REGIONS

  • 2.1. North America
  • 2.2. Europe
  • 2.3. Asia-Pacific
  • 2.4. Latin America
  • 2.5. Middle East and Africa

3. OTT ARPU AND SERVICE REVENUE

  • 3.1. North America
  • 3.2. Europe
  • 3.3. Asia-Pacific
  • 3.4. Latin America
  • 3.5. Middle East and Africa

4. OTT SET-TOP BOX MARKET

5. RECOMMENDATION

Back to Top
전화 문의
F A Q