시장보고서
상품코드
298981

중국의 향료 및 향수 시장

Flavors and Fragrances Markets in China

발행일: | 리서치사: Asia Market Information & Development Co. | 페이지 정보: 영문 251 Pages | 배송안내 : 즉시배송

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

중국의 향료(Flavors) 및 향수(Fragrances) 시장 현황과 향후 예측(과거 5-10년간 실적 및 향후 5-10년간 예측)을 분석하고, 전체적인 산업 구조와 투자 환경, 수급 동향, 제품별·최종사용자별 상세 동향, 시장 진출 전략, 관련 기업 디렉토리 등의 정보를 전해드립니다.

제1장 서론

  • 분석 범위 및 방법
  • 주요 요약

제2장 비지니스 환경

  • 경제 전망
    • 주요 경제지표
    • 산업 생산량
    • 인구 및 노동력
    • 직접 투자
    • 대외 무역
  • 금융 및 세무 규제
    • 은행 시스템과 규제
    • 외환
    • 세제와 관세

제3장 향료 및 향수 산업의 평가

  • 향료 및 향수 산업 구조
  • 시장 규모
  • 시장 성장 촉진요인
  • 향료 및 향수 산업의 생산능력
  • 주요 제조업체의 생산 거점, 생산량, 생산능력
  • 주요 제조업체의 시장 점유율
  • 인건비
  • 잠재적인 진출 기업
  • 주요 최종사용자
  • 주요 유통업체
  • 주요 외자계 기업
  • 기술개발

제4장 향료 및 향수 생산과 수요

  • 개요
    • 각 지역의 향료 및 향수 수요
  • 향료 및 향수 생산과 수요
    • 천연 아로마 화학제품
    • 합성 아로마 화학제품
      • 순환식
      • 비순환식
    • 블랜드 및 혼합물
    • 에센셜 오일
  • 향료 및 향수 수출입
  • 가격 동향

제5장 향료 및 향수 소비 : 시장별

  • 향료 및 향수 시장 전망 : 개요
  • 식품 및 음료
    • 시장 전망
    • 향료 및 향수 소비
  • 화장품 및 세면용품
  • 비누 및 세제
  • 의약품
  • 기타

제6장 마케팅 전략

  • 중국 시장 개요
    • 중국의 유통 시스템
    • 향료 및 향수의 유통 채널
    • 교통 및 화물 수송 인프라
    • 통신
  • 시장 진출 경로
    • 중국으로의 수출
    • 수출 시장 개요
    • 중국의 상관행
    • 화학제품 상사
    • 중국의 수입 규제
  • 기술 라이선스
    • 기술 라이선스 개요
    • 지적 소유권(IP) 보호
  • 합작투자
    • 합작투자의 개요
    • 이점과 결점
  • 독자기업
    • 독자기업의 개요
    • 이점과 결점
  • 기타 시장 진출 경로
    • 영업소 개설
    • 상품 전시회를 통한 판매
    • 중국 기업과의 접촉
    • 광고
  • 시장 진출 전략
    • 시장 차이를 이해한다
    • 상관행 차이
    • 규제 및 제약에 관한 지식
    • 정부와의 거래

제7장 향료 및 향수 제조업체 디렉토리

  • 향료 및 향수 제조업체 개요
  • 유통업체 및 상사
  • 연구기관 및 업계단체
  • 주요 최종사용자

도표

KSM 14.04.21

China's demand for Flavors and Fragrances has grown at a fast pace in the past decade. In the next decade, both production and demand will continue to grow. The Chinese economy maintains a high speed growth which has been stimulated by the consecutive increases of industrial output, import & export, consumer consumption and capital investment for over two decades. This new study examines China's economic trends, investment environment, industry development, supply and demand, industry capacity, industry structure, marketing channels and major industry participants. Historical data (2012, 2017 and 2022) and long-term forecasts through 2027 and 2032 are presented. Major producers in China are profiled.

The primary and secondary research is done in China in order to access up-to-date government regulations, market information and industry data. Data were collected from the Chinese government publications, Chinese language newspapers and magazines, industry associations, local governments' industry bureaus, industry publications, and our in-house databases. Interviews are conducted with Chinese industry experts, university professors, and producers in China. Economic models and quantitative methods are applied in this report to project market demand and industry trends. Metric system is used and values are presented in either Yuan (RMB, current price) and/or US dollars.

Our market research reports provide hard-to-find market data and analyses. Today, China has the largest market in the world. Tremendous fast-growing markets for imports and business opportunities for companies around the world. If you want to expand your business or sell your products in China, our research reports provide the insights and projections into Chinese markets necessary for you to do so.

TABLE OF CONTENTS

I. INTRODUCTION

  • Report Scope and Methodology
  • Executive Summary

II. BUSINESS ENVIRONMENT

  • Economic Outlook
  • Key Economic Indicators
  • Industrial Output
  • Population and Labor
  • Foreign Investment
  • Foreign Trade
  • Financial and Tax Regulations
  • Banking System and Regulations
  • Foreign Exchange
  • Taxes, Tariff and Custom Duties

III. FLAVORS AND FRAGRANCES INDUSTRY ASSESSMENTS

  • Flavors and Fragrances Industry Structure
  • Market Size
  • Market Growth Drivers
  • Flavors and Fragrances Industry Capacity
  • Major Producer Facility Locations, Output and Capacity
  • Market Share of Key Producers
  • Labor Costs
  • Potential Entrants
  • Major End-Users
  • Major Distributors
  • Major Foreign Investments
  • Technology Development

IV. FLAVORS & FRAGRANCES PRODUCTION AND DEMAND

  • Overview
  • Demand of Flavors and Fragrances by Region
  • Flavors and Fragrances Production and Demand
  • Natural Aroma Chemicals
  • Synthetic Aroma Chemicals
  • Cyclic
  • Acyclic
  • Blends and Mixtures
  • Essential Oils
  • Flavors and Fragrances Imports and Exports
  • Pricing Trends

V. FLAVORS & FRAGRANCES CONSUMPTION BY MARKET

  • Flavors and Fragrances Markets Outlook Overview
  • Food and Beverages
  • Food and Beverages Market Outlook
  • Flavors and Fragrances Consumption in Food and Beverages
  • Cosmetics & Toiletries
  • Cosmetics & Toiletries Market Outlook
  • Flavors and Fragrances Consumption in Cosmetics & Toiletries
  • Soaps and Detergents
  • Soaps and Detergents Market Outlook
  • Flavors and Fragrances Consumption in Soaps and Detergents
  • Pharmaceuticals
  • Pharmaceuticals Market Outlook
  • Flavors and Fragrances Consumption in Pharmaceuticals
  • Other Flavors and Fragrances Markets

VI. MARKETING STRATEGIES

  • China Market Entry Overview
  • China's Distribution System
  • Rubber Processing Chemicals Distribution Channels
  • Transportation and Freight Infrastructure
  • Communications
  • China's Market Entry
  • Licensing
  • Franchising
  • E-commerce
  • Trading Companies and Local Agents
  • Representative Offices and Chinese Subsidiaries
  • Wholly Foreign Owned Enterprises

VII. FLAVORS AND FRAGRANCES PRODUCER DIRECTORY

  • Flavors and Fragrances Producer Profiles
  • Distributors and Trading Companies
  • Research Institutions and Associations
  • Major End-Users
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제