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세계의 윤활유 및 그리스 시장 : 유형별, 용도별-기회 분석, 산업 예측(2021-2031년)

Lubricant And Grease Market By Type (Heavy Duty Engine Oils, Hydraulic fluids, Passenger Car Motor Oil, Turbine oils, Gear Oil, Greases, Compressor oil, Others), By Application : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 350 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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윤활유 및 그리스(Lubricant And Grease) 시장은 2021년에 1,238억 달러였으며, 2022년에서 2031년까지 예측 기간 동안 CAGR 3.2%로 성장하여, 2031년에는 1,682억 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

윤활유와 그리스는 접촉하는 두 표면 사이의 마찰을 줄이고 표면 작동 시 발생하는 열량을 감소시키는 재료입니다. 또, 힘을 전하고, 이물질을 이동시키거나, 표면을 냉각·가열하는 기능도 있습니다. 윤활성은 마찰을 줄이는 데 도움이 되는 특성이 있습니다.

윤활유 및 그리스 시장의 주요 촉진 요인 중 하나는 최종 사용자 산업의 수요 증가입니다. 윤활유는 내마모성 및 내식성 등 특성으로 인해 건설 기계에 사용됩니다. 유압 작동유는 높은 에너지 전달 능력을 가지므로 크롤러 굴삭기와 미니 굴삭기와 같은 토목 건설 기계에 사용됩니다. 또, 윤활유 및 그리스는 기기의 배유·급지 간격의 개선, 윤활 효과의 향상, 내마찰 마모성의 향상, 기기의 장수명화 등에 이용되고 있습니다. 철강 산업에서는 유압 작동유나 압축기유로서 윤활유나 그리스가 다양한 용도로 사용되고 있습니다. 또한, 고로나 연속 주조기 등 설비에는, 다운타임의 저감이나 운전 효율의 향상을 위해서 윤활유가 필요하다. 이러한 요인은 예측 기간 동안 시장 성장을 뒷받침할 것으로 기대됩니다.

바이오 기반 윤활유 수요 확대

카놀라, 유채, 해바라기, 팜, 코코넛, 콩과 같은 식물성 기름과 동물성 지방에서 생산되는 다양한 윤활유를 바이오 기반 윤활유, 바이오 윤활유라고합니다. 바이오 기반 윤활유를 사용하면 브레이크 라인, 엔진 및 유압 시스템의 누출로 인한 빗물 오염을 크게 줄일 수 있습니다. 따라서 많은 유럽 국가에서는 생태계가 취약한 지역에서 바이오 기반 윤활유의 사용을 의무화했습니다. 석유계 윤활유와 비교하면 바이오 기반 윤활유는 증발이 느리고 금속 표면에 밀착성이 높기 때문에 성능이 좋고 오랫동안 사용할 수 있습니다. 또, 환경중에 유출·누설했을 경우에 사업자에게 부과되는 규제는, 석유계 윤활유에 비해 대폭으로 낮습니다. 이러한 요인에 의해 석유·가스, 광업, 금속가공, 발전, 금속가공 등 다양한 산업에서 바이오 기반 윤활유의 도입이 진행되고 있습니다. 바이오 기반 윤활유의 사용을 지원하는 다양한 세제 우대 조치의 도입은 선진국에서 두드러지며 인도와 중국과 같은 개발 도상국도 이러한 추세를 따라갈 것으로 예상됩니다.

윤활유 및 그리스 시장은 유형, 용도 및 지역에 따라 구분됩니다. 유형별로는 헤비 듀티 엔진 오일(HDEO), 승용차용 모터 오일(PCMO), 기어 오일, 유압 작동유, 터빈 오일, 그리스, 컴프레서 오일 등으로 분류됩니다. 용도별로는 발전, 자동차, 중장비, 식음료, 화학제조 등으로 분류됩니다. 지역별로는 북미, 유럽, 아시아 태평양, 남미, 중동의 각 시장이 분석됩니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 본 보고서는 2021년부터 2031년까지의 윤활유 및 그리스 시장 분석 시장 부문, 현재 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하고, 우세한 윤활유 및 그리스 시장의 기회를 확인합니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인/기회에 대한 정보와 함께 제공됩니다.
  • Porter’s Five Forces 분석은 이해관계자가 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자의 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체의 효력을 강조합니다.
  • 윤활유 및 그리스 시장 세분화의 상세한 분석은 일반적인 시장 기회의 결정을 돕습니다.
  • 각 지역의 주요 국가는 시장에 대한 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 시장 플레이어 포지셔닝은 벤치마크를 용이하게 하고 시장 플레이어의 현재 위치를 명확하게 이해할 수 있습니다.
  • 지역 및 세계 윤활유 및 그리스 시장 동향, 주요 기업, 시장 부문, 응용 분야 및 시장 성장 전략에 대한 분석을 제공합니다.

COVID-19에 의한 윤활유 및 그리스 시장에 미치는 영향 분석

중국에서 COVID-19 팬데믹과 세계 확대의 결과, 산업분야의 제조가 정지되어, 윤활유 및 그리스의 생산에도 영향을 주었습니다. COVID-19 팬데믹은 원재료 구입에도 어려움을 겪었습니다.

자동차 산업의 그리스 수요는 그리스 시장에 큰 영향을 미칩니다. 예측 기간 동안 자동차 산업에서 OEM과 RMO 부문의 확대가 그리스의 필요성에 직접 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 국제자동차공업회(OICA)에 따르면, 2021년의 자동차 생산 단위는 8,015만대로, 2020년 대비 3% 증가했습니다. 2021년 자동차 제조의 주요 거점인 아시아 태평양에서는 약 6%의 전반적인 증가를 기록했습니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • Porter’s Five Forces
  • 주요 기업의 포지셔닝
  • 시장 역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19 영향 분석
  • 가격 설정 분석
  • 규제 가이드라인
  • 특허 상황

제4장 윤활유 및 그리스 시장 : 유형별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 헤비 듀티 엔진 오일(HDEO)
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 유압 작동유
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 승용차용 모터 오일(PCMO)
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 터빈 오일
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 기어 오일
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 그리스
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 컴프레서 오일
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제5장 윤활유 및 그리스 시장 : 용도별

  • 개요
    • 시장 규모·예측
  • 발전용
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 자동차 분야
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 중장비
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 식음료
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 화학 제조
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제6장 윤활유 및 그리스 시장 : 지역별

  • 개요
    • 시장 규모·예측
  • 북미
    • 주요 동향과 기회
    • 북미의 시장 규모·예측 : 유형별
    • 북미의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 북미의 시장 규모·예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
  • 유럽
    • 주요 동향과 기회
    • 유럽의 시장 규모·예측 : 유형별
    • 유럽의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 유럽의 시장 규모·예측 : 국가별
      • 독일
      • 영국
      • 프랑스
      • 스페인
      • 이탈리아
      • 기타 유럽
  • 아시아 태평양 지역
    • 주요 동향과 기회
    • 아시아 태평양 지역 시장 규모·예측 : 유형별
    • 아시아 태평양 지역 시장 규모·예측 : 용도별
    • 아시아 태평양 지역 시장 규모·예측 : 국가별
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 호주
      • 기타 아시아 태평양 지역
  • 남미
    • 주요 동향과 기회
    • 남미의 시장 규모·예측 : 유형별
    • 남미의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 남미의 시장 규모·예측 : 국가별
      • 브라질
      • 아르헨티나
      • 기타 남미
  • 중동 지역
    • 주요 동향과 기회
    • 중동 시장의 규모 및 예측 : 유형별
    • 중동 시장의 규모 및 예측 : 용도별
    • 중동 시장의 규모·예측 : 국가별
      • 이란·이슬람 공화국
      • 사우디 아라비아
      • UAE
      • 쿠웨이트
      • 바레인
      • 카타르
      • 기타 중동 지역

제7장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사의 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 히트맵
  • 주요 발전

제8장 기업 개요

  • Armor Lubricants
  • Total SA,
  • petromin corporation
  • aljomaih and shell lubricating oil company limited
  • Behran Oil Co.
  • FUCHS
  • Exxon Mobil Corporation
  • GULF OIL Middle East Limited(GULF OIL International)
  • Emarat
  • Idemitsu Kosan Co., Ltd.
LSH 23.03.13

The global lubricant and grease market was valued at $123.8 billion in 2021, and is projected to reach $168.2 billion by 2031, growing at a CAGR of 3.2% from 2022 to 2031.

Lubricant & grease is a material that lowers friction between two surfaces in contact, lowering amount of heat generated while the surfaces operate. It may have the potential to transfer forces, move foreign particles, and cool or heat surfaces. Lubricity is a quality that helps to reduce friction.

One of the key drivers of the lubricant and grease market is increased demand from end-use industries. Lubricants are utilized in construction equipment, owing to their characteristics, including anti-wear and resistance to corrosion. Hydraulic fluids are used in earthmoving equipment such as crawler excavators and mini excavators, owing to their high energy transmission capacity. In addition, lubricants and grease are utilized to improve equipment drain/re-greasing intervals, improve lubricating efficacy, enhance friction pair wear resistance, and prolong equipment lifespan. Lubricants and grease are used as hydraulic fluids and compressor oils in the steel industry for various applications. Lubricants are required for equipment, including blast furnaces and continuous castings to decrease downtime, and improve operational effectiveness. Such factors are expected to boost the market growth during the forecast period.

Growing Demand For Bio-Based Lubricants

A variety of lubricants manufactured from vegetable oils, such as canola, rapeseed, sunflower, palm, coconut, and soybean, as well as animal fat are referred to as bio-based lubricants, bio-lubes, or bio-lubricants. By using bio-based lubricants, storm water pollution caused by brake line, engine, and hydraulic system leaks is considerably reduced. As a result, many European nations have made the use of bio-based lubricants mandatory, particularly in areas with fragile ecosystems. When compared to petroleum-based lubricants, bio-based lubricants perform better and stay longer because they evaporate more slowly and adhere better to metal surfaces. Penalties imposed on the operator in the event of spills or leaks into the environment are substantially lower than those associated with petroleum-based lubricants. These factors have been influencing the adoption of bio-based lubricants across a variety of industries including oil & gas, mining, metalworking, power production, and metalworking. The introduction of various tax incentives supporting the use of bio-based lubricants has been significant in industrialized nations, and developing nations like India and China are expected to follow the trend.

The lubricant and grease market is segmented on the basis of type, application, and region. Depending on type, type, the market is classified into heavy-duty engine oils (HDEO), passenger car motor oil (PCMO), gear oil, hydraulic fluids, turbine oils, greases, compressor oil, and others. On the basis of application, it is categorized into power generation, automotive, heavy equipment, foods & beverages, chemical manufacturing, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East. 

Major players operating in the  lubricant and grease market include, Armor Lubricants, Total, Petromin, Aljomaih And Shell Lubricating Oil Company Limited, Behran Oil Co., FUCHS, Exxon Mobil Corporation, GULF OIL Middle East Limited (GULF OIL International), Emarat, and Idemitsu Kosan Co., Ltd. To understand the market, drivers, restraints, and opportunities are explained in the report. Furthermore, key strategies adopted by potential market leaders, such as expansion, mergers, and acquisition to facilitate effective planning are discussed under the scope of the report.

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the lubricant and grease market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing lubricant and grease market opportunities.
  • The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • In-depth analysis of the lubricant and grease market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global lubricant and grease market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

COVID-19 impact analysis on the lubricant and grease market

As a result of the COVID-19 outbreak in China and its global expansion, manufacturing in the industrial sectors was suspended, which also affected the production of lubricants and grease. The COVID-19 epidemic presented difficulties with the purchase of raw materials as well.

The automotive industry's demand for grease greatly impacts the grease market. During the projection period, the expansion of the OEM and RMO sectors in the automotive sector is anticipated to directly affect the need for greases. The International Organization of Motor Vehicle Manufacturers (OICA) estimates that 80.15 million vehicles were produced in 2021, a 3% increase over 2020. In 2021, the main hub for car manufacturing Asia-Pacific witnessed a general increase of around 6%.

Key Market Segments

By Type

  • Turbine oils
  • Gear Oil
  • Greases
  • Compressor oil
  • Others
  • Heavy Duty Engine Oils (HDEO)
  • Hydraulic fluids
  • Passenger Car Motor Oil (PCMO)

By Application

  • Power Generation
  • Automotive
  • Heavy Equipment
  • Food and Beverage
  • Chemical Manufacturing
  • Others

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • France
    • Spain
    • Italy
    • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Rest of Asia-Pacific
  • Latin America
    • Brazil
    • Argentina
    • Rest of Latin America
  • Middle East
    • Iran, Islamic Republic Of
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Kuwait
    • Bahrain
    • Qatar
    • Rest Of Middle East
  • Key Market Players
    •  Armor Lubricants 
    • , Total S.A.,
    • petromin corporation
    • aljomaih and shell lubricating oil company limited
    • Behran Oil Co.
    • FUCHS
    • Exxon Mobil Corporation
    • GULF OIL Middle East Limited (GULF OIL International)
    • Emarat
    • Idemitsu Kosan Co., Ltd.

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
  • 3.7.Pricing Analysis
  • 3.8.Regulatory Guidelines
  • 3.9.Patent Landscape

CHAPTER 4: LUBRICANT AND GREASE MARKET, BY TYPE

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 Heavy Duty Engine Oils (HDEO)
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market analysis by country
  • 4.3 Hydraulic fluids
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market analysis by country
  • 4.4 Passenger Car Motor Oil (PCMO)
    • 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.4.2 Market size and forecast, by region
    • 4.4.3 Market analysis by country
  • 4.5 Turbine oils
    • 4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.5.2 Market size and forecast, by region
    • 4.5.3 Market analysis by country
  • 4.6 Gear Oil
    • 4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.6.2 Market size and forecast, by region
    • 4.6.3 Market analysis by country
  • 4.7 Greases
    • 4.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.7.2 Market size and forecast, by region
    • 4.7.3 Market analysis by country
  • 4.8 Compressor oil
    • 4.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.8.2 Market size and forecast, by region
    • 4.8.3 Market analysis by country
  • 4.9 Others
    • 4.9.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.9.2 Market size and forecast, by region
    • 4.9.3 Market analysis by country

CHAPTER 5: LUBRICANT AND GREASE MARKET, BY APPLICATION

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 Power Generation
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market analysis by country
  • 5.3 Automotive
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market analysis by country
  • 5.4 Heavy Equipment
    • 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.4.2 Market size and forecast, by region
    • 5.4.3 Market analysis by country
  • 5.5 Food and Beverage
    • 5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.5.2 Market size and forecast, by region
    • 5.5.3 Market analysis by country
  • 5.6 Chemical Manufacturing
    • 5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.6.2 Market size and forecast, by region
    • 5.6.3 Market analysis by country
  • 5.7 Others
    • 5.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.7.2 Market size and forecast, by region
    • 5.7.3 Market analysis by country

CHAPTER 6: LUBRICANT AND GREASE MARKET, BY REGION

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 North America
    • 6.2.1 Key trends and opportunities
    • 6.2.2 North America Market size and forecast, by Type
    • 6.2.3 North America Market size and forecast, by Application
    • 6.2.4 North America Market size and forecast, by country
      • 6.2.4.1 U.S.
      • 6.2.4.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.2 Canada
      • 6.2.4.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.3 Mexico
      • 6.2.4.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.3.2 Market size and forecast, by Application
  • 6.3 Europe
    • 6.3.1 Key trends and opportunities
    • 6.3.2 Europe Market size and forecast, by Type
    • 6.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
    • 6.3.4 Europe Market size and forecast, by country
      • 6.3.4.1 Germany
      • 6.3.4.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.2 UK
      • 6.3.4.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.3 France
      • 6.3.4.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.4 Spain
      • 6.3.4.4.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.5 Italy
      • 6.3.4.5.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.6 Rest of Europe
      • 6.3.4.6.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.6.2 Market size and forecast, by Application
  • 6.4 Asia-Pacific
    • 6.4.1 Key trends and opportunities
    • 6.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
    • 6.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
    • 6.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 6.4.4.1 China
      • 6.4.4.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.2 India
      • 6.4.4.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.3 Japan
      • 6.4.4.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.4 South Korea
      • 6.4.4.4.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.5 Australia
      • 6.4.4.5.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.6 Rest of Asia-Pacific
      • 6.4.4.6.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.6.2 Market size and forecast, by Application
  • 6.5 Latin America
    • 6.5.1 Key trends and opportunities
    • 6.5.2 Latin America Market size and forecast, by Type
    • 6.5.3 Latin America Market size and forecast, by Application
    • 6.5.4 Latin America Market size and forecast, by country
      • 6.5.4.1 Brazil
      • 6.5.4.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.2 Argentina
      • 6.5.4.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.3 Rest of Latin America
      • 6.5.4.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.3.2 Market size and forecast, by Application
  • 6.6 Middle East
    • 6.6.1 Key trends and opportunities
    • 6.6.2 Middle East Market size and forecast, by Type
    • 6.6.3 Middle East Market size and forecast, by Application
    • 6.6.4 Middle East Market size and forecast, by country
      • 6.6.4.1 Iran, Islamic Republic Of
      • 6.6.4.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.2 Saudi Arabia
      • 6.6.4.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.3 UAE
      • 6.6.4.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.4 Kuwait
      • 6.6.4.4.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.5 Bahrain
      • 6.6.4.5.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.6 Qatar
      • 6.6.4.6.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.6.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.6.4.7 Rest Of Middle East
      • 6.6.4.7.1 Market size and forecast, by Type
      • 6.6.4.7.2 Market size and forecast, by Application

CHAPTER 7: COMPANY LANDSCAPE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Top winning strategies
  • 7.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 7.4. Competitive Dashboard
  • 7.5. Competitive Heatmap
  • 7.6. Key developments

CHAPTER 8: COMPANY PROFILES

  • 8.1  Armor Lubricants 
    • 8.1.1 Company overview
    • 8.1.2 Company snapshot
    • 8.1.3 Operating business segments
    • 8.1.4 Product portfolio
    • 8.1.5 Business performance
    • 8.1.6 Key strategic moves and developments
  • 8.2 , Total S.A.,
    • 8.2.1 Company overview
    • 8.2.2 Company snapshot
    • 8.2.3 Operating business segments
    • 8.2.4 Product portfolio
    • 8.2.5 Business performance
    • 8.2.6 Key strategic moves and developments
  • 8.3 petromin corporation
    • 8.3.1 Company overview
    • 8.3.2 Company snapshot
    • 8.3.3 Operating business segments
    • 8.3.4 Product portfolio
    • 8.3.5 Business performance
    • 8.3.6 Key strategic moves and developments
  • 8.4 aljomaih and shell lubricating oil company limited
    • 8.4.1 Company overview
    • 8.4.2 Company snapshot
    • 8.4.3 Operating business segments
    • 8.4.4 Product portfolio
    • 8.4.5 Business performance
    • 8.4.6 Key strategic moves and developments
  • 8.5 Behran Oil Co.
    • 8.5.1 Company overview
    • 8.5.2 Company snapshot
    • 8.5.3 Operating business segments
    • 8.5.4 Product portfolio
    • 8.5.5 Business performance
    • 8.5.6 Key strategic moves and developments
  • 8.6 FUCHS
    • 8.6.1 Company overview
    • 8.6.2 Company snapshot
    • 8.6.3 Operating business segments
    • 8.6.4 Product portfolio
    • 8.6.5 Business performance
    • 8.6.6 Key strategic moves and developments
  • 8.7 Exxon Mobil Corporation
    • 8.7.1 Company overview
    • 8.7.2 Company snapshot
    • 8.7.3 Operating business segments
    • 8.7.4 Product portfolio
    • 8.7.5 Business performance
    • 8.7.6 Key strategic moves and developments
  • 8.8 GULF OIL Middle East Limited (GULF OIL International)
    • 8.8.1 Company overview
    • 8.8.2 Company snapshot
    • 8.8.3 Operating business segments
    • 8.8.4 Product portfolio
    • 8.8.5 Business performance
    • 8.8.6 Key strategic moves and developments
  • 8.9 Emarat
    • 8.9.1 Company overview
    • 8.9.2 Company snapshot
    • 8.9.3 Operating business segments
    • 8.9.4 Product portfolio
    • 8.9.5 Business performance
    • 8.9.6 Key strategic moves and developments
  • 8.10 Idemitsu Kosan Co., Ltd.
    • 8.10.1 Company overview
    • 8.10.2 Company snapshot
    • 8.10.3 Operating business segments
    • 8.10.4 Product portfolio
    • 8.10.5 Business performance
    • 8.10.6 Key strategic moves and developments
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