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알긴산 케이싱 시장 : 유형별(기본, 컬러, 플레이버), 용도별(고기, 비건, 생선), 최종 사용자별(식품 산업, 애완동물 사료 산업), 용도별(할랄, 코셔, 기타) - 세계 기회 분석 및 산업 예측(2021-2031년)

Alginate casings Market By Type (Basic, Colored, Flavored), By Application (Meat, Vegan, Fish), By End User (Food industry, Pet food Industry), By Usage (Halal, Kosher, Other): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 320 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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알긴산 케이싱의 시장 규모는 2020년에 4억 7810만 달러, 2031년에는 12억 6920만 달러에 이르며 2022년부터 2031년에 걸쳐 CAGR 10.5%로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

알긴산 케이싱은 고기 제품뿐만 아니라 채식주의 식용 케이싱입니다. 이 케이싱은 갈조류로 만들어집니다. 이 코팅은 자연에서 식용이며 다양한 과일, 야채 및 닭고기와 관련된 제품의 자체 수명을 연장하는 데 유용합니다. 알긴산 케이싱은 주로 소시지를 감싸는 데 사용되며 소시지의 맛과 식감을 향상시킵니다. 알긴산 케이싱은 식품 포장용 필름으로 다양한 용도로 사용할 수 있습니다. 또한 탈수증상 경감, 제품 외관 향상, 호흡 억제 등 다양한 효과를 기대할 수 있습니다. 알긴산 케이싱의 수요는 생산자가 생산 능력을 확대하기 위해 어려움을 겪고 있는 반면, 케이싱이 채식주의자의 소스에서 추출된다는 사실 덕분에 정력적으로 증가하고 있습니다. 알긴산 케이싱 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인은 세계의 인구 증가이며 결국 비건과 육용 소시지의 수요 증가로 이어졌습니다. 도시화의 동향은 소비자의 생활 수준에 큰 영향을 미치고 소득 수준의 상승은 소시지와 고기 가공품의 가격 감에 영향을 미칩니다. 또한 식품 시장에서 채식 소시지의 인기가 높아짐에 따라 제조업체는 알긴산 기반 식용 케이싱을 사용하도록 촉구하고 있습니다. 게다가, 소비자의 단백질 기반 식생활로의 전환이 진행되고 있는 것도, 전세계에서 알긴산 케이싱에 호영향을 주고 있다. 또한, 알긴산 케이싱은 비싼 천연 케이싱을 대체하는 비용 효율적인 선택입니다. 알긴산 케이싱은 연속 제조가 가능하기 때문에 다른 케이싱에 비해 제조 비용이 낮게 억제됩니다.

또한 셀룰로오스 케이싱과 달리 박리 공정이 없기 때문에 재료비를 절약할 수 있습니다. 식품 메이커도 소비자의 채식 지향을 받아 동물성 케이싱 대신 천연 유래의 케이싱에 주목하고 있습니다. 또한, 케이싱은 음식에 바삭바삭한 식감과 차분한 텍스처를 제공하기 때문에 소비자들 사이에서 선호하고 선택됩니다. 또한 COVID-19의 유행시에는 경제의 거의 모든 부문이 세계적으로 악영향을 받은 것으로 확인되어 알긴산케이싱도 슈퍼마켓이나 하이퍼마켓, 호텔, 퀵서비스 레스토랑의 폐쇄에 의해 같은 악영향을 목격하고 있습니다 합니다. 그러나 COVID-19 이후 소비자의 건강 지향은 소시지 수요를 견인하여 알긴산 케이싱의 수요 증가로 이어졌다. COVID-19로 규제가 완화되어 하루에 날에 상황이 좋아지고 거의 모든 업종이 가동하고 있습니다. 세계적으로, 또한 식품 제조업에 있어서도 원료의 확보가 진행되어, 생산량이 증가하는 등 호영향을 주고 있습니다. 북미 시장은 미국과 캐나다 지역에서 육류 및 육류 가공 제품의 수요가 증가함에 따라 알긴산 케이싱 생산량이 증가하여 세계의 알긴산 케이싱 시장을 독점하고 있습니다. 또한 인구의 도시화, 육류 생산 증가, 알긴산 케이싱과 같은 천연 유래 케이싱을 선호하는 소비자의 증가가 시장에 긍정적 영향을 미치고 있습니다. 또한 이 지역의 소비자 소득 수준 향상은 소시지와 육류 가공 제품의 가격 감각에 영향을 미치고, 알긴산 케이싱의 수요를 증가시키고 시장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다.

독일과 프랑스와 같은 유럽의 다른 지역에서도 치즈와 채소와 같은 채식 식품에 천연 유래 케이싱을 사용하는 경향이 있기 때문에 알긴산 케이싱에 대한 수요가 높아지고 있습니다. 또한 많은 소시지 제조업체들이 자동 생산을 도입하고 있으며 소시지 자동 생산에 최적인 알긴산 케이싱에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한 식육 수요가 증가함에 따라 소비자의 식품 소비 패턴의 변화가 시장에 긍정적 인 영향을 미칩니다. 채식 음식에 대한 선호도가 높아지고 건강한 라이프 스타일에 소비자의 기울기가 향후 시장 성장을 방해 할 것입니다. 알긴산 케이싱 시장은 유형, 응용, 최종 사용자, 용도, 지역으로 구분됩니다. 유형별로 볼 때 시장은 기본, 색상, 맛으로 분류됩니다. 용도별로 시장은 고기, 채식주의자, 생선으로 분류됩니다. 최종 사용자별로는 식품 산업과 애완 동물 식품 업계로 이분됩니다. 용도별로 할랄, 코셔 등으로 분류됩니다. 지역별로는 북미(미국, 캐나다, 멕시코), 유럽(영국, 독일, 프랑스, 이탈리아, 스페인, 네덜란드, 스위스, 기타 유럽), 아시아태평양(중국, 일본, 인도, 한국, 호주, 인도네시아, 태국, 기타 아시아태평양) 및 LAMEA에서 분석됩니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 본 보고서는 2021년부터 2031년까지의 알긴산 케이싱 시장 분석의 시장 세그먼트, 현재의 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하여, 우세한 알긴산 케이싱 시장의 기회를 특정하는 것입니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인, 기회와 관련된 정보와 함께 제공됩니다.
  • Porter's Five Forces 분석은 이해관계자가 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자의 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체의 효력을 강조합니다.
  • 알긴산 케이싱 시장의 세분화에 대한 자세한 분석은 일반적인 시장 기회를 결정하는 데 도움이됩니다.
  • 각 지역의 주요 국가는 세계 시장에 대한 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 시장 플레이어 포지셔닝은 벤치마킹을 용이하게 하고 시장 플레이어의 현재 위치를 명확하게 이해할 수 있습니다.
  • 이 보고서는 지역 및 세계 알긴산 케이싱의 시장 동향, 주요 기업, 시장 세그먼트, 응용 분야 및 시장 성장 전략에 대한 분석을 제공합니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

  • 시장의 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • Porter's Five Forces 분석
  • 주요 기업의 포지셔닝
  • 시장 역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19 영향 분석

제4장 알긴산 케이싱 시장 : 유형별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 기초편
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 컬러
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제5장 알긴산 케이싱 시장 : 용도별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 육류
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 비건
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 어류
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제6장 알긴산 케이싱 시장 : 최종 사용자별

  • 개요
    • 시장 규모·예측
  • 식품 산업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 애완 동물 식품 산업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제7장 알긴산 케이싱 시장 : 용도별

  • 개요
    • 시장 규모·예측
  • 할랄
    • 주요 시장 동향, 성장 요인과 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 코셔
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모·예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제8장 알긴산 케이싱 시장 : 지역별

  • 개요
    • 시장 규모·예측
  • 북미
    • 주요 동향과 기회
    • 북미 시장 규모·예측 : 유형별
    • 북미 시장 규모·예측 : 용도별
    • 북미 시장 규모·예측 : 최종 사용자별
    • 북미 시장의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 북미 시장 규모·예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
  • 유럽
    • 주요 동향과 기회
    • 유럽의 시장 규모·예측 : 유형별
    • 유럽 시장 규모·예측 : 용도별
    • 유럽 시장 규모·예측 : 최종 사용자별
    • 유럽 시장 규모·예측 : 용도별
    • 유럽 시장 규모·예측 : 국가별
      • 영국
      • 이탈리아
      • 독일
      • 프랑스
      • 스페인
      • 네덜란드
      • 스위스
      • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 주요 동향과 기회
    • 아시아태평양의 시장 규모·예측 : 유형별
    • 아시아태평양의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 아시아태평양의 시장 규모·예측 : 최종 사용자별
    • 아시아태평양의 시장 규모·예측 : 용도별
    • 아시아태평양의 시장 규모·예측 : 국가별
      • 중국
      • 일본
      • 인도
      • 한국
      • 호주
      • 인도네시아
      • 태국
      • 기타 아시아태평양
  • LAMEA
    • 주요 동향과 기회
    • LAMEA의 시장 규모·예측 : 유형별
    • LAMEA의 시장 규모·예측 : 용도별
    • LAMEA의 시장 규모·예측 : 엔드유저별
    • LAMEA의 시장 규모·예측 : 사용 용도별
    • LAMEA의 시장 규모·예측 : 국가별
      • 라틴 아메리카
      • 중동
      • 아프리카

제9장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사의 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경합의 히트 맵
  • 주요 발전

제10장 기업 프로필

  • FMC Corporation
  • Agersol Alignate
  • Promar
  • visko teepak nv
  • Reiser
  • Handtmann
  • F&D Technology
  • Merck
  • Qingdao Hyzlin Biology Technology Development Co.
  • JRS Group
  • Hydroslo GmbH & Co. kg
  • Vaess
  • Ceamsa
  • D2 Ingredients, LP
ksm 23.03.27

The alginate casing market size was valued at $478.1 million in 2020 and is projected to reach $1,269.2 million by 2031, registering a CAGR of 10.5% from 2022 to 2031. The alginate casings are edible casings for vegan as well as meat products. These casings are made from the species of brown algae. These coatings are edible in nature and are useful to extend the self-life of the different fruits, vegetables, and products related to poultry. These alginate casings are majorly used to enclose the sausages, which provides a good taste and texture to them. Alginate casings can be used differently as a film in food packing. It also provides various benefits like reducing dehydration, enhancing the product appearance, and also controls respiration. The demand for the alginate casing is increasing vigorously owing to the fact that casing is extracted from vegan sources, while the producers are struggling to extend their production capacities. The major factor that drives the growth of the alginate casing market is the growing population globally, which ultimately led to higher demand for vegan and meat sausages. The trend of urbanization is having a great impact on the living standards of consumers and also rise in income level influence the affordability of sausage and processed meat products. Also, the increasing popularity of vegan sausages in the food market globally has pushed manufacturers to use alginate-based edible casing. Moreover, the increasing shift of consumers towards protein-based diets is making a positive impact on alginate casing across the globe. Also, alginate casings are a cost-effective alternative to other expensive natural casings. The alginate casing permits a continuous manufacturing process, hence leading to lower production costs as compared to other casings.

Also, unlike cellulose casings, there is no peeling step, thus savings in material costs, as alginate casings are substantially more economical than natural intestine, collagen, and cellulose casings. Food product manufacturers are also focusing on naturally derived casings instead of animal casing owing to consumer inclination for vegan food products.. It also provides food with a crispy bite and soothing texture, thus making it preferred choice among consumers. Moreover, during the time of the COVID-19 pandemic, it was observed that almost all the sectors of the economy were adversely affected globally and the alginate casings have witnessed the same adverse effect due to the shutdown of supermarkets and hypermarkets, hotels, and quick service restaurants.. But post-COVID-19, consumer inclination toward healthy food has driven the demand for sausages, thus leading to an increase in demand for alginate casings. Day by day, the conditions are improving and almost all the sectors of the economy are becoming operational after the upliftment of the restrictions due to COVID-19. Situations globally and among food manufacturing industries is improving due to the availability of raw material, which ultimately led to an increase in production and led a positive impact on the industry. The market in North America is dominating the global alginate casing market due to the rising demand for meat and processed meat products in the region of the U.S. and Canada, leading to an increase in the production of algae-based casing. Also, the increasing population urbanization, meat production, and the consumers' preference for naturally derived casings, such as alginate casings are making a positive impact on the market. Also, the rising income level of consumers in the region is influencing the affordability of sausage and processed meat products increasing the demand for alginate casing and thus, making a positive impact on the market.

Several other regions like Germany and France in Europe are having a higher demand for alginate casing as consumer inclination towards naturally derived casings in vegetarian food products such as cheese, and vegetables. In addition, a large number of sausage manufacturers are adopting automatic manufacturing and thus, alginate casings are higher in demand as they are best suited for the automatic manufacturing of sausage. Moreover, the changing food consumption pattern of consumers coupled with increasing demand for meat is making a positive impact on the market. A growing preference for vegetarian food and the inclination of consumers toward a healthy lifestyle is going to hamper the market growth in the upcoming future. The alginate casing market is segmented into type, application, end-user, usage, and region. On the basis of type, the market is categorized into basic, colored, and flavored. By application, the market is classified into meat, vegan, and fish. By end user, the market is bifurcated into the food industry, and pet food industry. On the basis of usage, the market is divided into halal, kosher, and others. Region-wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (UK, Germany, France, Italy, Spain, The Netherlands, Switzerland, and the rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, Thailand, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, Middle East, and Africa)

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the alginate casings market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing alginate casings market opportunities.
  • Market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • An in-depth analysis of the alginate casings market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global alginate casings market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Key Market Segments

By Application

  • Meat
  • Vegan
  • Fish

By End User

  • Food industry
  • Pet food Industry

By Usage

  • Halal
  • Kosher
  • Other

By Type

  • Basic
  • Colored
  • Flavored

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • UK
    • Italy
    • Germany
    • France
    • Spain
    • The Netherlands
    • Switzerland
    • Rest Of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Thailand 
    • Rest Of Asia-Pacific
  • LAMEA
    • Latin America
    • Middle East
    • Africa
  • Key Market Players
    • FMC Corporation
    • Vaessen Schoemaker
    • Promar Sp. z o.o.
    • VISKOTEEPAK
    • Reiser
    • Albert Handtmann Holding GmbH & Co. KG
    • DuPont
    • Cargill, Incorporated
    • J. RETTENMAIER & SHNE GMBH CO KG
    • Kalle GmbH
    • ceamsa
    • D2 Ingredients, LP
    • Stern-Wywiol Gruppe GmbH & Co. KG
    • Qingdao Hyzlin Biology Technology Development Co. 

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market

CHAPTER 4: ALGINATE CASINGS MARKET, BY TYPE

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 Basic
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market analysis by country
  • 4.3 Colored
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market analysis by country
  • 4.4 Flavored
    • 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.4.2 Market size and forecast, by region
    • 4.4.3 Market analysis by country

CHAPTER 5: ALGINATE CASINGS MARKET, BY APPLICATION

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 Meat
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market analysis by country
  • 5.3 Vegan
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market analysis by country
  • 5.4 Fish
    • 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.4.2 Market size and forecast, by region
    • 5.4.3 Market analysis by country

CHAPTER 6: ALGINATE CASINGS MARKET, BY END USER

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 Food industry
    • 6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.2.2 Market size and forecast, by region
    • 6.2.3 Market analysis by country
  • 6.3 Pet food Industry
    • 6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.3.2 Market size and forecast, by region
    • 6.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 7: ALGINATE CASINGS MARKET, BY USAGE

  • 7.1 Overview
    • 7.1.1 Market size and forecast
  • 7.2 Halal
    • 7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.2.2 Market size and forecast, by region
    • 7.2.3 Market analysis by country
  • 7.3 Kosher
    • 7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.3.2 Market size and forecast, by region
    • 7.3.3 Market analysis by country
  • 7.4 Other
    • 7.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.4.2 Market size and forecast, by region
    • 7.4.3 Market analysis by country

CHAPTER 8: ALGINATE CASINGS MARKET, BY REGION

  • 8.1 Overview
    • 8.1.1 Market size and forecast
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 Key trends and opportunities
    • 8.2.2 North America Market size and forecast, by Type
    • 8.2.3 North America Market size and forecast, by Application
    • 8.2.4 North America Market size and forecast, by End User
    • 8.2.5 North America Market size and forecast, by Usage
    • 8.2.6 North America Market size and forecast, by country
      • 8.2.6.1 U.S.
      • 8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.2.6.1.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.2.6.2 Canada
      • 8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.2.6.2.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.2.6.3 Mexico
      • 8.2.6.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.2.6.3.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Usage
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Key trends and opportunities
    • 8.3.2 Europe Market size and forecast, by Type
    • 8.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
    • 8.3.4 Europe Market size and forecast, by End User
    • 8.3.5 Europe Market size and forecast, by Usage
    • 8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
      • 8.3.6.1 UK
      • 8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.1.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.2 Italy
      • 8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.2.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.3 Germany
      • 8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.3.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.4 France
      • 8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.4.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.5 Spain
      • 8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.5.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.6 The Netherlands
      • 8.3.6.6.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.6.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.6.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.6.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.7 Switzerland
      • 8.3.6.7.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.7.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.7.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.7.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.3.6.8 Rest of Europe
      • 8.3.6.8.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.3.6.8.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.3.6.8.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.3.6.8.4 Market size and forecast, by Usage
  • 8.4 Asia-Pacific
    • 8.4.1 Key trends and opportunities
    • 8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
    • 8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
    • 8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
    • 8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Usage
    • 8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 8.4.6.1 China
      • 8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.1.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.2 Japan
      • 8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.2.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.3 India
      • 8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.3.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.4 South Korea
      • 8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.4.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.5 Australia
      • 8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.5.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.6 Indonesia
      • 8.4.6.6.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.6.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.6.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.6.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.7 Thailand 
      • 8.4.6.7.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.7.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.7.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.7.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.4.6.8 Rest of Asia-Pacific
      • 8.4.6.8.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.4.6.8.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.4.6.8.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.4.6.8.4 Market size and forecast, by Usage
  • 8.5 LAMEA
    • 8.5.1 Key trends and opportunities
    • 8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type
    • 8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
    • 8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End User
    • 8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Usage
    • 8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
      • 8.5.6.1 Latin America
      • 8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.5.6.1.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.5.6.2 Middle East
      • 8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.5.6.2.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Usage
      • 8.5.6.3 Africa
      • 8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Type
      • 8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 8.5.6.3.3 Market size and forecast, by End User
      • 8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Usage

CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Top winning strategies
  • 9.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 9.4. Competitive Dashboard
  • 9.5. Competitive Heatmap
  • 9.6. Key developments

CHAPTER 10: COMPANY PROFILES

  • 10.1 FMC Corporation
    • 10.1.1 Company overview
    • 10.1.2 Company snapshot
    • 10.1.3 Operating business segments
    • 10.1.4 Product portfolio
    • 10.1.5 Business performance
    • 10.1.6 Key strategic moves and developments
  • 10.2 Agersol Alignate
    • 10.2.1 Company overview
    • 10.2.2 Company snapshot
    • 10.2.3 Operating business segments
    • 10.2.4 Product portfolio
    • 10.2.5 Business performance
    • 10.2.6 Key strategic moves and developments
  • 10.3 Promar
    • 10.3.1 Company overview
    • 10.3.2 Company snapshot
    • 10.3.3 Operating business segments
    • 10.3.4 Product portfolio
    • 10.3.5 Business performance
    • 10.3.6 Key strategic moves and developments
  • 10.4 visko teepak nv
    • 10.4.1 Company overview
    • 10.4.2 Company snapshot
    • 10.4.3 Operating business segments
    • 10.4.4 Product portfolio
    • 10.4.5 Business performance
    • 10.4.6 Key strategic moves and developments
  • 10.5 Reiser
    • 10.5.1 Company overview
    • 10.5.2 Company snapshot
    • 10.5.3 Operating business segments
    • 10.5.4 Product portfolio
    • 10.5.5 Business performance
    • 10.5.6 Key strategic moves and developments
  • 10.6 Handtmann
    • 10.6.1 Company overview
    • 10.6.2 Company snapshot
    • 10.6.3 Operating business segments
    • 10.6.4 Product portfolio
    • 10.6.5 Business performance
    • 10.6.6 Key strategic moves and developments
  • 10.7 F&D Technology
    • 10.7.1 Company overview
    • 10.7.2 Company snapshot
    • 10.7.3 Operating business segments
    • 10.7.4 Product portfolio
    • 10.7.5 Business performance
    • 10.7.6 Key strategic moves and developments
  • 10.8 Merck
    • 10.8.1 Company overview
    • 10.8.2 Company snapshot
    • 10.8.3 Operating business segments
    • 10.8.4 Product portfolio
    • 10.8.5 Business performance
    • 10.8.6 Key strategic moves and developments
  • 10.9 Qingdao Hyzlin Biology Technology Development Co. 
    • 10.9.1 Company overview
    • 10.9.2 Company snapshot
    • 10.9.3 Operating business segments
    • 10.9.4 Product portfolio
    • 10.9.5 Business performance
    • 10.9.6 Key strategic moves and developments
  • 10.10 JRS Group
    • 10.10.1 Company overview
    • 10.10.2 Company snapshot
    • 10.10.3 Operating business segments
    • 10.10.4 Product portfolio
    • 10.10.5 Business performance
    • 10.10.6 Key strategic moves and developments
  • 10.11 Hydroslo GmbH & Co. kg
    • 10.11.1 Company overview
    • 10.11.2 Company snapshot
    • 10.11.3 Operating business segments
    • 10.11.4 Product portfolio
    • 10.11.5 Business performance
    • 10.11.6 Key strategic moves and developments
  • 10.12 Vaess
    • 10.12.1 Company overview
    • 10.12.2 Company snapshot
    • 10.12.3 Operating business segments
    • 10.12.4 Product portfolio
    • 10.12.5 Business performance
    • 10.12.6 Key strategic moves and developments
  • 10.13 Ceamsa
    • 10.13.1 Company overview
    • 10.13.2 Company snapshot
    • 10.13.3 Operating business segments
    • 10.13.4 Product portfolio
    • 10.13.5 Business performance
    • 10.13.6 Key strategic moves and developments
  • 10.14 D2 Ingredients, LP
    • 10.14.1 Company overview
    • 10.14.2 Company snapshot
    • 10.14.3 Operating business segments
    • 10.14.4 Product portfolio
    • 10.14.5 Business performance
    • 10.14.6 Key strategic moves and developments
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