시장보고서
상품코드
1193287

세계의 마일러 시장 : 용도별, 최종 사용자, 산업별, 기회 분석 및 산업 예측(2021-2031년)

Mylar Market By Application, By End-use Industry : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 262 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 마일러(Mylar) 시장은 2021년 107억 달러, 2031년 204억 달러에 이르고, 2022년부터 2031년까지 6.9%의 CAGR로 성장할 전망입니다.

마일러는 폴리에틸렌테레프탈레이트(PET)를 연신한 폴리에스테르 필름으로, 높은 인장 강도, 화학적, 치수적 안정성, 투명성, 반사성, 가스나 향기 배리어성, 전기 절연성 등의 특징을 살려 활용됩니다. 또, 산소나 증기를 차단하여 빛이나 습기, 벌레 등을 차단하는 탈산소제로서의 효과도 있습니다. 마일러 가방은 커피, 아몬드, 쿠키, 칩, 초콜릿, 곡물 등을 저장하는 데 사용할 수 있습니다. 마일러 식품 포장은 운송, 보관, 소매 판매를 통해 손상, 오염, 썩음, 벌레, 조작으로부터 식품을 보호합니다.

마일러 시장 범위는 응용, 최종 사용자, 산업 및 지역을 다룹니다. 식품, 음료, 화장품, 퍼스널 케어, 전기, 전자 등 다양한 최종 사용자, 산업 마일러 사용에 대해 상세 내용을 개설합니다. 또한 북미, 유럽, 아시아태평양, LAMEA 등 다양한 지역의 현재 마일러 시장 동향을 분석하여 향후 성장 기회를 제시합니다.

시장 역학을 더 잘 이해하기 위해 성장 촉진 요인, 억제 요인 및 기회에 대해 설명합니다. 또한 주요 투자 대상 분야를 강조합니다. 업계 경쟁 시나리오와 각 이해 관계자 역할을 이해하기 위한 포터의 5가지 경쟁요인 분석도 포함되어 있습니다. 연구 개발, 부품 제조업체, 조립, 프로그래밍 및 테스트, 마케팅 및 판매, 고객, 판매 후 서비스 등 이 업계의 가치사슬, 분석에 대해 설명합니다.

주요 시장 참가자가 시장 발판을 유지하기 위해 채택한 전략에 대해 수집합니다. 또한 시장 점유율을 확대되어 업계 치열한 경쟁을 유지하기 위해 주요 기업 경쟁 상황을 강조하고 있습니다. 또한 BCW Diversified, Inc., CS Hyde Company, FINE PACKAGE CO., LTD., Grafix Plastics, IMPAK CORPORATION, Jarrett Industries, Protective Packaging Corporation, RH Nuttall, Tekra Corporation, Uline Company 등 업계 주요 참가자 프로필을 커버하고 있습니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 세계의 2021년부터 2031년 마일러 시장 분석 시장 부문, 현재 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하여 마일러 시장 유력한 비즈니스 기회를 파악할 수 있습니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인 및 기회 정보와 더불어 제공됩니다.
  • 포터의 5가지 경쟁요인 분석은 이해관계자가 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체 효력을 강조합니다.
  • 마일러 시장 세분화 자세한 분석은 일반적인 시장 기회를 결정하는 데 도움이 됩니다.
  • 각 지역 주요 국가는 시장 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 시장 플레이어 포지셔닝은 벤치마크를 용이하게 하고 시장 플레이어 현재 위치를 명확하게 이해할 수 있습니다.
  • 지역 및 세계의 마일러 시장 동향, 주요 기업, 시장 부문, 응용 분야 및 시장 성장 전략 분석을 제공합니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 시장 주요 요약

  • 시장 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • 포터의 5가지 경쟁요인 분석
  • 주요 기업 포지셔닝
  • 시장 역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19 영향 분석
  • 가격 설정 분석
  • 밸류체인 분석
  • 주요 규제 분석
  • 특허 상황

제4장 마일러 시장 : 용도별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 라벨
    • 주요 시장 동향, 성장 요인과 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 가방과 파우치
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 라미네이트
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별

제5장 마일러 시장 : 최종 사용자, 산업별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 음식품 분야
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 화장품과 퍼스널 케어
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 의약품
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 전기, 전자
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별

제6장 마일러 시장 : 지역별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 북미
    • 주요 동향과 기회
    • 북미 시장 규모, 예측 : 용도별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 최종 사용자, 산업별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
  • 유럽
    • 주요 동향과 기회
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 용도별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 최종 사용자, 산업별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 독일
      • 프랑스
      • 영국
      • 스페인
      • 이탈리아
      • 기타 유럽
  • 아시아태평양 지역
    • 주요 동향과 기회
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 용도별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 최종 사용자, 산업별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 호주
      • 기타 아시아태평양 지역
  • LAMEA
    • 주요 동향과 기회
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 용도별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 최종 사용자산업별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 브라질
      • 사우디 아라비아
      • 남아프리카 공화국
      • LAMEA 기타 지역

제7장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 히트맵
  • 주요 발전

제8장 기업 프로필

  • Tekra Corporation
  • CS Hyde Company
  • Uline Company
  • FINE PACKAGE CO., LTD.
  • IMPAK CORPORATION
  • Protective Packaging Corporation
  • RH Nuttall
  • Grafix Plastics
  • Jarrett Industries
  • BCW Diversified, Inc.
NJH 23.03.15

The mylar market was valued at $10.7 billion in 2021 and is projected to reach $20.4 billion by 2031, growing at a CAGR of 6.9% from 2022 to 2031.

Mylar is a polyester film composed of stretched polyethylene terephthalate (PET) that is utilized for its high tensile strength, chemical and dimensional stability, transparency, reflectivity, gas and fragrance barrier qualities, and electrical insulation. It provides good oxygen and vapor barrier and provide excellent protection against light, moisture, and bugs if an oxygen absorber. Mylar bags can be used to hold coffee, almonds, cookies, chips, chocolate, and grains. Most foods and snacks have a shelf life of 6 months to 2 years. Mylar food packaging is the wrapping of food to protect it from damage, contamination, spoiling, insect assaults, and manipulation throughout transport, storage, and retail sale.

For the purpose of analysis, the Mylar market scope covers application, end-use industry, and region. The report outlines the details about the use of Mylar in various end-use industry industries, including food & beverages, cosmetics & personal care, electrical & electronics, and others. Moreover, it analyzes the current market trends of mylar across different regions such as North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA and suggests the future growth opportunities.

The growth drivers, restraints, and opportunities are explained in the report to better understand the market dynamics. This report further highlights the key areas of investment. In addition, it includes Porter's five forces analysis to understand the competitive scenario of the industry and role of each stakeholder. Value chain analysis for this industry, which includes R&D, components manufacturers, assembly, programming & testing, marketing & sales, customers, and post-sales services, is explained.

The report features the strategies adopted by key market players to maintain their foothold in the market. Furthermore, it highlights the competitive landscape of the key players to increase their market share and sustain the intense competition in the industry. In addition, the report covers profiles of key industry participants such as BCW Diversified, Inc., CS Hyde Company, FINE PACKAGE CO., LTD., Grafix Plastics, IMPAK CORPORATION, Jarrett Industries, Protective Packaging Corporation, RH Nuttall, Tekra Corporation, and Uline Company.

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the mylar market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing mylar market opportunities.
  • The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • In-depth analysis of the mylar market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global mylar market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Key Market Segments

By Application

  • Labels
  • Bags and Pouches
  • Laminates
  • Others

By End-use Industry

  • Electrical and Electronics
  • Others
  • Food and Beverage
  • Cosmetics and Personal Care
  • Pharmaceuticals

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • France
    • UK
    • Spain
    • Italy
    • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Rest of Asia-Pacific
  • LAMEA
    • Brazil
    • Saudi Arabia
    • South Africa
    • Rest of LAMEA
  • Key Market Players
    • Protective Packaging Corporation
    • Tekra Corporation
    • CS Hyde Company
    • Uline Company
    • FINE PACKAGE CO., LTD.
    • IMPAK CORPORATION
    • RH Nuttall
    • Grafix Plastics
    • Jarrett Industries
    • BCW Diversified, Inc.

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
  • 3.7.Pricing Analysis
  • 3.8.Value Chain Analysis
  • 3.9.Key Regulation Analysis
  • 3.10.Patent Landscape

CHAPTER 4: MYLAR MARKET, BY APPLICATION

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 Labels
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market share analysis by country
  • 4.3 Bags and Pouches
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market share analysis by country
  • 4.4 Laminates
    • 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.4.2 Market size and forecast, by region
    • 4.4.3 Market share analysis by country
  • 4.5 Others
    • 4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.5.2 Market size and forecast, by region
    • 4.5.3 Market share analysis by country

CHAPTER 5: MYLAR MARKET, BY END-USE INDUSTRY

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 Food and Beverage
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market share analysis by country
  • 5.3 Cosmetics and Personal Care
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market share analysis by country
  • 5.4 Pharmaceuticals
    • 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.4.2 Market size and forecast, by region
    • 5.4.3 Market share analysis by country
  • 5.5 Electrical and Electronics
    • 5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.5.2 Market size and forecast, by region
    • 5.5.3 Market share analysis by country
  • 5.6 Others
    • 5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.6.2 Market size and forecast, by region
    • 5.6.3 Market share analysis by country

CHAPTER 6: MYLAR MARKET, BY REGION

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 North America
    • 6.2.1 Key trends and opportunities
    • 6.2.2 North America Market size and forecast, by Application
    • 6.2.3 North America Market size and forecast, by End-use Industry
    • 6.2.4 North America Market size and forecast, by country
      • 6.2.4.1 U.S.
      • 6.2.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.1.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.2.4.2 Canada
      • 6.2.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.2.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.2.4.3 Mexico
      • 6.2.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.3.3 Market size and forecast, by End-use Industry
  • 6.3 Europe
    • 6.3.1 Key trends and opportunities
    • 6.3.2 Europe Market size and forecast, by Application
    • 6.3.3 Europe Market size and forecast, by End-use Industry
    • 6.3.4 Europe Market size and forecast, by country
      • 6.3.4.1 Germany
      • 6.3.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.1.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.3.4.2 France
      • 6.3.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.2.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.3.4.3 UK
      • 6.3.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.3.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.3.4.4 Spain
      • 6.3.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.4.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.3.4.5 Italy
      • 6.3.4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.5.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.3.4.6 Rest of Europe
      • 6.3.4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.6.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.6.3 Market size and forecast, by End-use Industry
  • 6.4 Asia-Pacific
    • 6.4.1 Key trends and opportunities
    • 6.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
    • 6.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by End-use Industry
    • 6.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 6.4.4.1 China
      • 6.4.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.1.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.4.4.2 India
      • 6.4.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.2.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.4.4.3 Japan
      • 6.4.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.3.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.4.4.4 South Korea
      • 6.4.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.4.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.4.4.5 Australia
      • 6.4.4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.5.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.5.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.4.4.6 Rest of Asia-Pacific
      • 6.4.4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.6.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.6.3 Market size and forecast, by End-use Industry
  • 6.5 LAMEA
    • 6.5.1 Key trends and opportunities
    • 6.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Application
    • 6.5.3 LAMEA Market size and forecast, by End-use Industry
    • 6.5.4 LAMEA Market size and forecast, by country
      • 6.5.4.1 Brazil
      • 6.5.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.1.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.1.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.5.4.2 Saudi Arabia
      • 6.5.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.2.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.2.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.5.4.3 South Africa
      • 6.5.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.3.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.3.3 Market size and forecast, by End-use Industry
      • 6.5.4.4 Rest of LAMEA
      • 6.5.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.4.2 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.4.3 Market size and forecast, by End-use Industry

CHAPTER 7: COMPANY LANDSCAPE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Top winning strategies
  • 7.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 7.4. Competitive Dashboard
  • 7.5. Competitive Heatmap
  • 7.6. Key developments

CHAPTER 8: COMPANY PROFILES

  • 8.1 Tekra Corporation
    • 8.1.1 Company overview
    • 8.1.2 Company snapshot
    • 8.1.3 Operating business segments
    • 8.1.4 Product portfolio
    • 8.1.5 Business performance
    • 8.1.6 Key strategic moves and developments
  • 8.2 CS Hyde Company
    • 8.2.1 Company overview
    • 8.2.2 Company snapshot
    • 8.2.3 Operating business segments
    • 8.2.4 Product portfolio
    • 8.2.5 Business performance
    • 8.2.6 Key strategic moves and developments
  • 8.3 Uline Company
    • 8.3.1 Company overview
    • 8.3.2 Company snapshot
    • 8.3.3 Operating business segments
    • 8.3.4 Product portfolio
    • 8.3.5 Business performance
    • 8.3.6 Key strategic moves and developments
  • 8.4 FINE PACKAGE CO., LTD.
    • 8.4.1 Company overview
    • 8.4.2 Company snapshot
    • 8.4.3 Operating business segments
    • 8.4.4 Product portfolio
    • 8.4.5 Business performance
    • 8.4.6 Key strategic moves and developments
  • 8.5 IMPAK CORPORATION
    • 8.5.1 Company overview
    • 8.5.2 Company snapshot
    • 8.5.3 Operating business segments
    • 8.5.4 Product portfolio
    • 8.5.5 Business performance
    • 8.5.6 Key strategic moves and developments
  • 8.6 Protective Packaging Corporation
    • 8.6.1 Company overview
    • 8.6.2 Company snapshot
    • 8.6.3 Operating business segments
    • 8.6.4 Product portfolio
    • 8.6.5 Business performance
    • 8.6.6 Key strategic moves and developments
  • 8.7 RH Nuttall
    • 8.7.1 Company overview
    • 8.7.2 Company snapshot
    • 8.7.3 Operating business segments
    • 8.7.4 Product portfolio
    • 8.7.5 Business performance
    • 8.7.6 Key strategic moves and developments
  • 8.8 Grafix Plastics
    • 8.8.1 Company overview
    • 8.8.2 Company snapshot
    • 8.8.3 Operating business segments
    • 8.8.4 Product portfolio
    • 8.8.5 Business performance
    • 8.8.6 Key strategic moves and developments
  • 8.9 Jarrett Industries
    • 8.9.1 Company overview
    • 8.9.2 Company snapshot
    • 8.9.3 Operating business segments
    • 8.9.4 Product portfolio
    • 8.9.5 Business performance
    • 8.9.6 Key strategic moves and developments
  • 8.10 BCW Diversified, Inc.
    • 8.10.1 Company overview
    • 8.10.2 Company snapshot
    • 8.10.3 Operating business segments
    • 8.10.4 Product portfolio
    • 8.10.5 Business performance
    • 8.10.6 Key strategic moves and developments
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제