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세계의 IoB(Internet of Behavior) 시장

Global Internet of Behavior Market

발행일: | 리서치사: BCC Research | 페이지 정보: 영문 109 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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세계 IoB(Internet of Behavior) 시장 규모는 2023년 3,001억 달러에서 예측 기간 동안 23.7%의 CAGR을 기록하며 2028년 말에는 8,693억 달러 규모로 성장할 것으로 예상됩니다.

지역별로는 북미 지역이 2023년 1,093억 달러에서 24.1%의 CAGR로 2028년 말 3,212억 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 아시아태평양은 2023년 765억 달러에서 25.8%의 CAGR로 2028년 말 2,409억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

세계의 IoB(Internet of Behavior) 시장을 조사했으며, 시장 정의와 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추이와 예측, 각 부문별·지역별 상세 분석, 기술 개발 동향, ESG 전개, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 요약과 하이라이트

  • 시장 전망
  • 시장 하이라이트

제3장 시장 개요

  • 개요
  • IoB 기술의 중요한 측면
  • 디바이스와 센서에서 데이터 수집
  • 데이터 처리와 분석
  • 데이터 통합과 행동에 관한 인사이트
  • 퍼스널라이제이션
  • IoB의 역사
  • 시장에 영향을 미치는 거시경제적 요인
  • 경제 성장과 팬데믹 후 시장에 대한 영향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 규제의 영향

제4장 시장 역학

  • 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • IoT 디바이스 수 증가
  • 기업의 데이터를 활용한 분석 목적의 사용자 행동 모델의 개발
  • 정확한 사용자 행동 모델을 생성하기 위한 E-Commerce 기업의 IoB 솔루션 이용 증가
  • 시장 과제
  • 규제 준수, 데이터 소유와 관리
  • 데이터 프라이버시와 사이버 보안 문제
  • 시장 기회
  • 개인화된 마케팅과 광고에 대한 수요 증가
  • IoB에 의해 부문 간 제휴 강화가 촉진되어 보다 적절하고 신속한 의사결정이 가능

제5장 새로운 기술과 개발

  • 개요
  • IoB의 주요 최신 동향과 기술
  • 빅데이터 애널리틱스
  • AI와 머신러닝
  • 엣지 컴퓨팅
  • IoT
  • 디지털 트윈
  • IoB 발전

제6장 시장 내역 : 용도별

  • 개요
  • 광고 캠페인
  • 디지털 마케팅
  • 컨텐츠 전송
  • 브랜드 프로모션
  • 기타

제7장 시장 내역 : 최종 이용 산업별

  • 개요
  • BFSI
  • 헬스케어
  • 통신·IT
  • 미디어·엔터테인먼트
  • 관광·여행
  • 소매·E-Commerce
  • 기타
  • 교육
  • 유틸리티
  • 식품·음료
  • 정부

제8장 시장 내역 : 기업 규모별

  • 중소기업
  • 대기업

제9장 시장 내역 : 지역별

  • 개요
  • 북미
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 기타 지역
  • 남미
  • 중동 및 아프리카

제10장 지속가능성 : ESG 관점

  • 개요
  • IoB 시장의 주요 ESG 문제
  • 탄소발자국
  • 프라이버시와 데이터 보안
  • 데이터의 윤리적 사용
  • IoB 시장의 ESG 퍼포먼스
  • 사례 연구
  • 환경에 대한 영향
  • 공평성과 사회적 영향
  • 윤리와 거버넌스에 대한 영향
  • BCC에 의한 결론

제11장 경쟁 정보

  • 개요
  • 벤더 상황

제12장 기업 개요

  • ALTERYX INC.
  • AMAZON.COM INC.
  • ASSETFLOOW
  • AWARE INC.
  • CAPILLARY TECHNOLOGIES INDIA LTD.
  • COGNITIVESCALE
  • COVEO SOLUTIONS INC.
  • IBM CORP.
  • MASTERCARD INC.
  • MICROSOFT CORP.
  • NICE LTD.
  • OPENTEXT CORP.
  • POPULI INC.
  • RIVERBED TECHNOLOGY LLC.
  • ROVE
  • SALESFORCE INC.
  • SWEET ANALYTICS LTD.
  • TRACEABLE INC.

제13장 부록 : 두문자어

ksm 24.01.03

Highlights:

The global market for internet of behavior is expected to increase from $300.1 billion in 2023 to $869.3 billion by the end of 2028, with a compound annual growth rate (CAGR) of 23.7% during the forecast period of 2023-2028.

The North American market for internet of behavior is expected to increase from $109.3 billion in 2023 to $321.2 billion by the end of 2028, with a CAGR of 24.1% during the forecast period of 2023-2028.

The Asia-Pacific market for internet of behavior is expected to increase from $76.5 billion in 2023 to $240.9 billion by the end of 2028, with a CAGR of 25.8% during the forecast period of 2023-2028.

Report Scope:

This report segments the IoB market based on application, end-user industry, enterprise size and geography. The report provides an overview of the global IoB market and analyzes market trends. Using 2022 as the base year, the report provides estimated market data for the forecast period 2023 through 2028.

Revenue forecasts for this period are segmented into -

  • Application: Advertising campaign, digital marketing, content delivery and brand promotion.
  • End-user industry: BFSI, healthcare, telecom and IT, media and entertainment, tourism and travel, and retail and e-commerce.
  • Enterprise size: Small and medium enterprises (SMEs) and large enterprises.
  • Region: North America is segmented into the U.S., Canada and Mexico; Europe is segmented into the U.K., France, Germany and Rest of Europe; Asia-Pacific (APAC) is segmented into China, Japan, India and Rest of Asia-Pacific; Rest of World is segmented into Middle East, Africa and South America.

This report has been prepared in a simple, easy-to-understand format, with several tables and charts/figures. The report's scope includes a detailed study of global and regional markets for the IoB, with reasons given for variations in the industry's growth in certain regions. The report examines each IoB technology component, determines its current market size and estimates its future market. The report also analyzes the market from the manufacturers' viewpoint and the final consumer's. Several technical issues arising from the utilization of IoB technologies are discussed and solutions are indicated.

Please note that the report does not include the costs of hardware devices used by IoB applications.

Report Includes:

  • 31 data tables and 21 additional tables
  • An overview of the global market for the Internet of Behaviors (IoB)
  • Estimates of the market size and analyses of market trends, with data from 2022 and 2023, estimates for 2024, and projections of compound annual growth rates (CAGRs) through 2028
  • Assessments of factors driving the industry, current trends, market opportunities and restraints, and technological advances that will shape the future marketplace
  • Discussions of the current and future market potential and breakdowns of the market by application, enterprise size, end-user industry and region
  • Evaluations of technologies such as AI, machine learning, IoT and AR, and discussions on how they drive the market, and the possible practical applications of the IoB
  • Analysis of ESG developments
  • Discussions of patents, mergers and acquisitions (M&A) and venture funding
  • Company profiles of major players within the industry, including CognitiveScale, Riverbed Technology LLC, NICE Ltd., Mastercard Inc., and Sweet Analytics Ltd.

Table of Contents

Chapter 1 Introduction

  • Study Goals and Objectives
  • Reasons for Doing This Study
  • Scope of Report
  • Methodology
  • Information Sources
  • Geographic Breakdown
  • Segmentation Breakdown

Chapter 2 Summary and Highlights

  • Market Outlook
  • Market Highlights

Chapter 3 Market Overview

  • Overview
  • Key Aspects of the Internet of Behavior Technologies
  • Data Collection from Devices and Sensors
  • Data Processing and Analysis
  • Data Integration and Behavioral Insights
  • Personalization
  • History of the Internet of Behavior
  • Macroeconomic Factors Impacting the Market
  • Economic Growth and Post-Pandemic Impact on the Market
  • Porter's Five Forces Analysis
  • Regulatory Implications

Chapter 4 Market Dynamics

  • Overview
  • Market Drivers
  • Rising Number of the Internet of Things Devices
  • Companies Utilizing Data to Develop User Behavior Models for Analytical Purposes
  • Increasing Use of the Internet of Behavior Solutions by E-Commerce Companies to Generate Accurate User Behavior Models
  • Market Challenges
  • Regulatory Compliance, Data Ownership and Control
  • Data Privacy and Cybersecurity Issues
  • Market Opportunities
  • Increasing Demand for Personalized Marketing and Advertising
  • Internet of Behavior Promoting Greater Collaboration between Departments for Better and Faster Decision Making

Chapter 5 Emerging Technologies and Developments

  • Overview
  • Key Emerging Trends and Technologies in the Internet of Behavior
  • Big Data Analytics
  • Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Edge Computing
  • Internet of Things
  • Digital Twin
  • Developments in Internet of Behavior

Chapter 6 Market Breakdown by Application

  • Overview
  • Advertising Campaign
  • Digital Marketing
  • Content Delivery
  • Brand Promotion
  • Others

Chapter 7 Market Breakdown by End-User Industry

  • Overview
  • BFSI
  • Healthcare
  • Telecom and IT
  • Media and Entertainment
  • Tourism and Travel
  • Retail and E-commerce
  • Others
  • Education
  • Utility
  • Food and Beverage
  • Government

Chapter 8 Market Breakdown by Enterprise Size

  • Introduction
  • Small and Medium Enterprises
  • Large Enterprises

Chapter 9 Market Breakdown by Region

  • Overview
  • North American Market Outlook
  • European Market Outlook
  • Asia-Pacific Market Outlook
  • Rest of the World Market Outlook
  • South America
  • Middle East and Africa

Chapter 10 Sustainability: An ESG Perspective

  • Overview
  • Key ESG Issues in the Internet of Behavior Market
  • Carbon Footprint
  • Privacy and Data Security
  • Ethical Use of Data
  • ESG Performance in the Internet of Behavior Market
  • Case Study
  • Environmental Impact
  • Equitable and Social Impact
  • Ethical and Governance Impact
  • Concluding Remarks from BCC Research

Chapter 11 Competitive Intelligence

  • Overview
  • Vendor Landscape
    • Recent Developments

Chapter 12 Company Profiles

  • ALTERYX INC.
  • AMAZON.COM INC.
  • ASSETFLOOW
  • AWARE INC.
  • CAPILLARY TECHNOLOGIES INDIA LTD.
  • COGNITIVESCALE
  • COVEO SOLUTIONS INC.
  • IBM CORP.
  • MASTERCARD INC.
  • MICROSOFT CORP.
  • NICE LTD.
  • OPENTEXT CORP.
  • POPULI INC.
  • RIVERBED TECHNOLOGY LLC.
  • ROVE
  • SALESFORCE INC.
  • SWEET ANALYTICS LTD.
  • TRACEABLE INC.

Chapter 13 Appendix: Acronyms

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