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고객 충성도 및 스위칭(2025년) : 실시간 PCR 시약

2025 Customer Loyalty and Switching: Real-Time PCR Reagents

발행일: | 리서치사: BioInformatics | 페이지 정보: 영문 89 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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다른 공급업체와 비교하여 고객의 충성도, 충성도를 높이는 방법, 환승을 방지하는 방법을 제공합니다.

실시간 PCR(qPCR) 시약의 충성도 및 스위칭을 보다 잘 이해하고, 신규 고객을 획득하면서 기존 고객을 유지하는 전략을 개발하기 위해, 우리는 세계의 생명 과학자 282 명을 대상으로 qPCR 시약의 사용상 상황, qPCR 시약 공급업체의 사용 현황 및 인식, 공급업체에 대한 충성도, 공급업체 를 전환하는 요인에 대해 질문하는 조사를 실시했습니다. - 실시간 PCR 시약 입니다.

이 보고서는 구매 검토, 재구매 가능성, 판촉 가능성 등의 거래 행동과 더 높은 깊은 수준의 로열티를 나타내는 로열티 및 관련 감정 등 로열티 및 스위칭의 가장 중요한 요소를 확인합니다.

보고서 하이라이트

이 보고서에서 다루는 qPCR 시약 공급자는 다음과 같습니다. Thermo Fisher Scientific, Bio-Rad, QIAGEN, Roche Diagnostics, MilliporeSigma/Merck, Agilent, Promega, New England Biolabs, Integrated DNA Technologies, Takara Bio, Eurogentec, Quantabio, Biosearch Technologies, Revvity, Cole-Parmer, Azure Biosystems, 및 Biotium. 기타 공급업체로는 Analytic Jena, Standard Biotools, Bioer Technology, Chai Bio입니다.

INFOGRAPHICS



이 보고서의 구체적인 분석

  • 29개의 다른 라이브러리 조제 공급업체의 주요 충성도 지표의 스냅샷을 제공하는 공급업체 점수 카드
  • 이 주제에 대한 과거 보고서 '고객 로열티 및 스위칭(2024)-라이브러리 조제 키트'와 '고객 로열티 및 스위칭(2023)-핵산 추출'을 기반 으로 라이브러리 조제 및 핵산 추출에서 로열티 및 스위칭의 간단한 비교.

조사 목적

  • qPCR 시약 공급자에 대한 친근감과 권장 가능성을 이해합니다.
  • 공급업체에 대한 로열티와 그 이유를 측정합니다.
  • 공급업체를 환승할 가능성과 환승을 촉진하는 요인을 측정합니다.
  • 시장에서 공급자에 대한 소비자의 기호를 비교합니다.

대상 기업

  • Agilent
  • Analytic Jena
  • Azure Biosystems
  • Bioer Technology
  • Bio-Rad
  • Biosearch Technologies
  • Biotium
  • Chai Bio
  • Cole-Parmer
  • Eurogentec
  • Integrated DNA Technologies
  • MilliporeSigma/Merck
  • New England Biolabs
  • Promega
  • QIAGEN
  • Quantabio
  • Revvity
  • Roche Diagnostics
  • Standard Biotools
  • Takara Bio
  • Thermo Fisher Scientific

목차

제1장 목차

제2장 조사 개요 및 목적

제3장 주요 요약

  • 고객 충성도와 스위칭을 이해하고 측정하기 위한 프레임워크
  • 주요 조사 결과 및 추천 사항
  • qPCR 시약 공급업체의 충성도 및 전환에 대한 스코어 카드
  • 가장 충실한 고객 기반을 가진 공급업체
  • qPCR 시약과 라이브러리 조제 및 핵산 추출에서 충성심과 전환의 비교

제4장 인구통계

  • 지역
  • 응답자 프로파일-조직의 유형, 구매 권한, 세대, qPCR 기기의 사용 상황 - 현재 및 과거, 신기술 도입에 대한 연구실의 자세

제5장 실시간 PCR의 현재 워크플로우

  • qPCR의 작업 유형
  • RUO 및 IVD qPCR 시약의 사용
  • 월당 qPCR 반응수
  • qPCR 반응 셋업에서 자동화 기기의 현재 사용 상황
  • 현재 및 과거에 사용한 공급자
  • 향후 5년간 qPCR 시약에 대한 연간 지출의 예측 변화
  • 사용되는 qPCR 시약의 유형
  • 공급업체로부터 기타 제품 구입
  • 작년의 qPCR 시약 구입 횟수
  • 공급업체 전체의 인식
  • 폭넓은 qPCR 시약 및 생명과학 제품 포트폴리오
  • qPCR 시약 포트폴리오의 크기에 대한 인식
  • 생명과학 제품 포트폴리오의 크기에 대한 인식
  • 제품의 품질 및 가격에 대한 인식
  • qPCR 시약의 품질에 관한 인식
  • qPCR 시약의 가격인식

제6장 고객 충성도

  • 공급업체의 qPCR 시약을 사용하는 qPCR 장비 사용자의 비율
  • 같은 제조업체의 시약으로 행해진 qPCR 반응의 비율
  • 장비 및 시약 모두에 동일한 공급업체를 사용할지 여부에 대한 의견
  • 공급자로부터 qPCR 시약을 구입한 연수
  • 고객이 공급업체로부터 qPCR 시약을 계속 구입하는 주된 이유
  • 충성도 지표
  • 공급자 추천 가능성(NPS)
  • qPCR 시약 구입공급자를 검토할 가능성
  • 최초로 고려되는 공급자
  • qPCR 시약공급자로부터 다시 구입할 가능성
  • 가격 상승 전과 가격 인상 후 양쪽 모두에서 공급자로부터의 구입을 계속할 높은 가능성(평가 9-10)
  • qPCR 시약 공급업체에 대한 충성심
  • qPCR 시약 공급업체에 대한 충성심
  • qPCR 시약 공급업체에게 충성심을 나타내는 이유의 순위
  • 브랜드 친화성

제7장 스위칭 촉진요인

  • 새로운 공급자가 마지막으로 사용되었을 때
  • 지난 3년간 새로운 공급업체를 시험하는 결정에 영향을 주었기 때문에
  • 새로운 프로젝트 및 실험용 qPCR 시약을 구입할 때 공급자 검토 빈도
  • 신규 공급업체를 검토하기 위해
  • 공급업체가 이전 고객에게 qPCR 시약으로 전환하도록 촉구하는 방법
  • 새로운 공급업체로 전환하는 어려움
  • 전환 장벽

제8장 조사 방법

제9장 조사 회사에 대해서

제10장 부록

AJY 25.06.20

Find out how loyal your customers are, compared with those of other suppliers, how to drive loyalty, and how to prevent switching!

To help suppliers better understand loyalty and switching for real-time PCR (qPCR) reagents and develop strategies to retain current customers while winning over new customers, we designed a study that asked 282 global life scientists about their usage of qPCR reagents, usage and perceptions of qPCR reagents suppliers, loyalty to suppliers, and drivers of switching suppliers. The outcome is our newest report, "2025 Customer Loyalty and Switching: Real-Time PCR Reagents".

This report examines some of the most important elements of loyalty and switching, including transactional behaviors like purchase consideration, repurchase likelihood, and likelihood to promote, as well as feelings of loyalty and related emotions that represent a higher and deeper level of loyalty.

Report highlights:

The qPCR reagent suppliers highlighted in this report include: Thermo Fisher Scientific, Bio-Rad, QIAGEN, Roche Diagnostics, MilliporeSigma/Merck, Agilent, Promega, New England Biolabs, Integrated DNA Technologies, Takara Bio, Eurogentec, Quantabio, Biosearch Technologies, Revvity, Cole-Parmer, Azure Biosystems, and Biotium. Other suppliers with brief mentions (percentage of respondents using them for qPCR reagents) are Analytic Jena, Standard Biotools, Bioer Technology, and Chai Bio.

INFOGRAPHICS



Specific analyses in the report include:

  • Supplier scorecards that provide snapshots of key loyalty metrics for 29 different library prep suppliers.
  • A brief comparison of loyalty and switching within library prep and nucleic acid extraction, which are based previous reports on this topic (2024 Customer Loyalty and Switching: Library Prep Kits and 2023 Customer Loyalty and Switching: Nucleic Acid Extraction) .

Study Objectives:

  • Understand familiarity with qPCR reagents suppliers and likelihood to recommend.
  • Measure loyalty to suppliers and reasons for loyalty.
  • Gauge likelihood of switching suppliers and factors that drive switching.
  • Compare consumer preferences for suppliers in the market.

Companies Mentioned:

  • 1. Agilent
  • 2. Analytic Jena
  • 3. Azure Biosystems
  • 4. Bioer Technology
  • 5. Bio-Rad
  • 6. Biosearch Technologies
  • 7. Biotium
  • 8. Chai Bio
  • 9. Cole-Parmer
  • 10. Eurogentec
  • 11. Integrated DNA Technologies
  • 12. MilliporeSigma/Merck
  • 13. New England Biolabs
  • 14. Promega
  • 15. QIAGEN
  • 16. Quantabio
  • 17. Revvity
  • 18. Roche Diagnostics
  • 19. Standard Biotools
  • 20. Takara Bio
  • 21. Thermo Fisher Scientific

Table of Contents

1. Table of Contents

2. Study Overview & Objectives

3. Executive Summary

  • Framework for Understanding and Measuring Loyalty & Switching
  • Key Findings & Recommendations
  • qPCR Reagent Supplier Scorecard on Loyalty & Switching
  • Suppliers with the Most Loyal Customer Bases
  • Comparison of Loyalty & Switching within qPCR Reagents to that within Library Prep and Nucleic Acid Extraction

4. Demographics

  • Region
  • Respondent Profile - Organization Type, Purchase Authority, Generation, qPCR Instrument Usage - Currently & Previously, Lab's Attitude Towards Adopting New Technology

5. Current Workflows for Real-Time PCR

  • Type of Work for qPCR
  • Use of RUO and IVD qPCR Reagents
  • Number of qPCR Reactions per Month
  • Current Usage of Automated Instruments for qPCR Reaction Setup
  • Currently and Previously Used Suppliers
  • Predicted Change in Spend on qPCR Reagents Per Year Over the Next 5 Years
  • Types of qPCR Reagents Used
  • Purchasing of Other Products from Suppliers
  • Times in the Last Year qPCR Reagents Were Purchased
  • Overall Supplier Perceptions
  • Breadth of qPCR Reagents and All Life Sciences Products Portfolios
  • Perceptions of Breadth of qPCR Reagents Portfolio
  • Perceptions of Breadth of Life Science Product Portfolio
  • Perceptions of Product Quality and Prices
  • Perceptions of Quality of qPCR Reagents
  • Perceptions of Price of qPCR Reagents

6. Customer Loyalty

  • Percent of qPCR Instrument Users Who Use the Supplier's qPCR Reagents
  • Percentage of qPCR Reactions Performed from Same Manufacturer Reagents
  • Sentiments About Whether or Note to Use the Same Supplier for Both Instrument and Reagents
  • Years qPCR Reagents Have Been Purchased From Suppliers
  • Top Reason(s) Customers Continue to Purchase qPCR Reagents From Suppliers
  • Loyalty Metrics
  • Likelihood to Recommend Supplier (NPS)
  • Likelihood to Consider Suppliers for qPCR Reagents Purchase
  • Supplier First Considered
  • Likelihood to Purchase Again From Suppliers for qPCR Reagents
  • High Likelihood (rating of 9-10) to Continue Purchasing From Supplier Before and After Price Increase
  • Loyalty to Suppliers of qPCR Reagents
  • Reason(s) for Loyalty to Supplier(s) for qPCR Reagents
  • Rank Order of Reason(s) for Loyalty to Supplier(s) for qPCR Reagents
  • Brand Affinity

7. Switching Drivers

  • Last Time a New Supplier Was Used
  • Reasons Influencing the Decision to Try a New Supplier in the Last 3 Years
  • Frequency of Supplier Consideration When Purchasing qPCR Reagents for New Projects/Experiments
  • Reasons for Consideration of New Suppliers
  • Ways Suppliers Could Convince Previous Customers to Switch Back to Their qPCR Reagents Again
  • Difficulty in Switching to New Suppliers
  • Barriers to Switching

8. Methodology

9. About Us

10. Appendix

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