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세계의 임베디드 가입자 식별 모듈 시장 규모 조사 및 예측 : 용도별, 업계별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Embedded Subscriber Identity Module Market Size study & Forecast, by Application, by Industry Vertical and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장은 2021년에 약 30억 6,000만 달러로 평가되고 예측기간 2022-2029년에는 30.7%를 넘는 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측됩니다 .

Embedded Subscriber Identity Module(E-SIM) 또는 eSIM은 물리적 nano-SIM을 사용하지 않고도 이동통신사의 휴대폰 플랜을 이용할 수 있는 디지털 SIM으로 정의할 수 있습니다. eSIM은 기존 SIM 카드와 마찬가지로 작동하며 실제로는 장치에 미리 설치되어 있으며 통신 사업자의 "eSIM 프로필"을 설치하여 활성화할 수 있습니다. IoT 기술의 채용이 진행되고, 커넥티드 디바이스의 보급이 진행되고 있는 것이 시장 성장을 촉진하는 주요 요인이 되고 있습니다.

수년까지 연결된 장치의 보급률은 현저하게 증가하고 있습니다. 예를 들어, Statista에 따르면 -2020년, 세계 사물인터넷(IoT) 장치의 수는 97억으로 추정되고, IoT 연결 장치의 수는 2030년에 290억까지 성장할 것으로 예측됩니다. 2030년 IoT 디바이스의 수가 가장 많은 것은 중국에서 약 50억대가 될 전망입니다. 또한 M2M 통신을 촉진하는 유리한 정부 규정과 모바일 컴퓨팅 장치의 증가로 예측 기간 동안 시장은 유리한 성장 전망을 세울 수 있습니다. 그러나 가입자 식별 모듈(E-SIM)과 관련된 프라이버시와 보안에 대한 우려의 증가는 2022-2029년 예측 기간 동안 시장 성장을 방해하고 있습니다.

Embedded Subscriber Identity Module(E-SIM) 세계 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 세계 지역입니다. 북미는 주요 시장 기업의 이점, 웨어러블 일렉트로닉스 채용 확대, 스마트폰에서 eSIM 사용 증가로 수익 측면에서 시장을 독점하고 있습니다. 한편, 아시아태평양은 IoT 접속기기의 보급과 M2M 통신 확대 등의 요인에 따라 예측기간 동안 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

이 연구의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문와 국가의 시장 규모를 정의하고 앞으로 몇 년간의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적 및 양적 측면을 통합하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 마켓 스냅샷
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • 임베디드형 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 임베디드형 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 용도별, 2019-2029년
    • 임베디드형 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 업계별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 가정

제2장 세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 역학

  • E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • IoT 기술의 도입이 진행된다
      • 커넥티드 디바이스의 보급이 진행되는
    • 시장의 과제
      • 프라이버시나 보안에 대한 우려의 증가
    • 시장 기회
      • M2M 통신을 뒷받침하는 정부의 호의적인 규제
      • 모바일 컴퓨팅 디바이스 증가

제4장 세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 소셜
    • 테크니컬
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 세계 시장 : 용도별

  • 마켓 스냅샷
  • 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 세계 시장 : 용도, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장의 용도별 추정·예측 2019-2029
  • 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 서브 부문별 분석
    • 커넥티드카
    • 노트북 PC
    • 엠투엠
    • 스마트폰?태블릿
    • 웨어러블
    • 기타

제7장 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 세계 시장, 업계별

  • 마켓 스냅샷
  • 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 세계 시장 : 산업별, 실적) - 잠재 능력 분석
  • 세계의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 산업 분야별 추정·예측 2019-2029
  • 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 서브 부문별 분석
    • 자동차
    • 에너지·유틸리티
    • 제조업
    • 소매
    • 가전제품
    • 기타

제8장 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 세계 시장 : 지역별 분석

  • 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장, 지역별 시장 스냅샷
  • 북미
    • 미국
      • 용도별 추정·예측, 2019-2029년
      • 업계별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 스냅샷
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 임베디드 가입자 식별 모듈(E-SIM) 시장의 스냅샷
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 E-SIM(Embedded Subscriber Identity Module) 시장 스냅샷
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Thales(France)
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • STMicroelectronics(Netherlands)
    • Infineon Technologies AG(Germany)
    • Giesecke Devrient Mobile Security GmbH(Germany)
    • NTT DOCOMO(Japan)
    • Sierra Wireless(Canada)
    • Orange Business Services(France)
    • SAMSUNG(North Korea)
    • Telenor Group(스웨덴)
    • Telit(US)

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 가정
ksm 23.04.28

Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market is valued at approximately USD 3.06 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 30.7% over the forecast period 2022-2029. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) or eSIM can be defined as a digital SIM that allows users to use a cellular plan from a telecom carrier without having to use a physical nano-SIM. e-SIM works the same way as a traditional SIM card, and it is actually pre-installed in the device and can be activated by installing the "eSIM profile" of the telecom operator. The rise in adoption of IoT technology and growing penetration of connected devices are key factors driving the market growth.

Over the years penetration of connected devices has significantly increased. For instance, as per Statista - in 2020, the number of Internet of Things (IoT) devices worldwide was estimated at 9.7 billion, and the number of IoT connected devices is projected to grow to 29 billion in 2030. In 2030, the highest number of IoT devices would be around 5 billion would be in China. Also, favorable government regulations boosting M2M communications and an increase in mobile computing devices would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the rise in privacy and security concerns associated with Embedded Subscriber Identity Modules (E-SIM) stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of leading market players, and growing adoption of wearable electronics as well as increasing usage of eSIM in smartphones in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of IoT connected devices as well as growing expansion of machine-to-machine communication in the region.

Major market players included in this report are:

  • Thales (France)
  • STMicroelectronics (Netherlands)
  • Infineon Technologies AG (Germany)
  • Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany)
  • NTT DOCOMO (Japan)
  • Sierra Wireless (Canada)
  • Orange Business Services (France)
  • SAMSUNG (North Korea)
  • Telenor Group (Sweden)
  • Telit (U.S.)

Recent Developments in the Market:

  • In Nov 2021, KORE, a leader in Internet of Things (IoT) solutions and worldwide IoT Connectivity-as-a-Service (CaaS), launched KORE OmniSIM™, a new eSIM solution that makes IoT connectivity more accessible and seamless across the globe.

Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Application, Industry Vertical, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Application

  • Connected Cars
  • Laptops
  • M2M
  • Smartphones and Tablets
  • Wearables
  • Others

By Industry Vertical

  • Automotive
  • Energy & Utilities
  • Manufacturing,
  • Retail
  • Consumer Electronics
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Dynamics

  • 3.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rise in adoption of IoT technology
      • 3.1.1.2. Growing penetration of connected devices
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Rise in privacy and security concerns
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Favourable government regulations boosting M2M communications
      • 3.1.3.2. Increase in mobile computing devices

Chapter 4. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Application

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Connected Cars
    • 6.4.2. Laptops
    • 6.4.3. M2M
    • 6.4.4. Smartphones and Tablets
    • 6.4.5. Wearables
    • 6.4.6. Others

Chapter 7. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, by Industry Vertical

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Automotive
    • 7.4.2. Energy & Utilities
    • 7.4.3. Manufacturing
    • 7.4.4. Retail
    • 7.4.5. Consumer Electronics
    • 7.4.6. Others

Chapter 8. Global Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Analysis

  • 8.1. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.2.1. U.S. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
      • 8.2.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
  • 8.3. Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.3.2. Germany Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.3.3. France Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.3.4. Spain Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.3.5. Italy Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
  • 8.4. Asia-Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
    • 8.4.1. China Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.4.2. India Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.4.3. Japan Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.4.4. Australia Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.4.5. South Korea Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
  • 8.5. Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.5.2. Mexico Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market
  • 8.6. Rest of The World Embedded Subscriber Identity Module (E-SIM) Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Thales (France)
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. STMicroelectronics (Netherlands)
    • 9.2.3. Infineon Technologies AG (Germany)
    • 9.2.4. Giesecke+Devrient Mobile Security GmbH (Germany)
    • 9.2.5. NTT DOCOMO (Japan)
    • 9.2.6. Sierra Wireless (Canada)
    • 9.2.7. Orange Business Services (France)
    • 9.2.8. SAMSUNG (North Korea)
    • 9.2.9. Telenor Group (Sweden)
    • 9.2.10. Telit (U.S.)

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
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