시장보고서
상품코드
1262702

세계의 BB 크림 시장 규모 조사 및 예측 : 포장별(튜브/병, 에어쿠션), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global BB Cream Market Size study & Forecast, by Packaging (Tube/Bottle, Air Cushion), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 BB 크림 시장은 2021년에 약 31억 6,000만 달러가 되고, 예측 기간인 2022-2029년에는 14.40% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

젊은 소비자의 참신하고 고품질의 스킨 케어 제품에 대한 요구가 증가함에 따라 브레미시 밤의 수요가 증가 할 것으로 예상됩니다 (BB). 또한 공동작업 가구의 증가와 함께 젊은층의 사회진출이 진행되어 수요의 증가가 예상됩니다. 또한, 라이프스타일의 변화와 외형의 아름다움에 대한 고집으로부터, 기미 취급 밤의 사용도 증가할 것으로 예상됩니다. 기후 변화와 자외선 해에 대한 의식이 높아짐에 따라 BB 크림 수요가 증가할 것으로 보인다.

예를 들어, 2021년 비타민 제조 회사인 Biothrive sciences는 안티에이징 크림과 로션 제조에 투자했습니다. 이는 원료 공급자가 제품 제조업체에 의존하지 않기 때문입니다. 미국 식품의약국(FDA)은 화장품을 판매할 때 피부의 구조와 기능에 영향을 미치는 것으로 여겨지는 항주름이나 안티에이징을 받은 스킨케어 제품 등의 약사 표시를 문제시하고 있습니다. 따라서 FDA는 안티 에이징을위한 제품과 장비를 승인하는 경향이 있습니다. 예를 들어 정밀한 응고에 활용되고 콜라겐과 엘라스틴의 재생을 유도하는 Lutronic Genius 플랫폼은 2019년 2월 미국 FDA에 의해 승인되었습니다. 그러나 BB 크림의 높은 비용은 2022-2029년 예측기간을 통해 시장 성장을 방해하고 있습니다.

BB Cream 세계 시장 조사에서 고려되는 주요 지역에는 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카가 포함됩니다. 2021년 세계 시장의 가장 큰 부분을 차지하는 것은 아시아태평양입니다. 지난 몇 년간 개인 케어 사업 전체가 크게 확대되었습니다. 스킨케어에 대한 수요는 노인에서 젊은층으로 이동하고 있습니다. 지역별로는 노화를 늦추기 위해 안티 에이징 치료를하는 젊은 고객이 시장을 견인 할 것으로 예측됩니다. 이에 따라 예측 기간 중 유럽이 가장 빠르게 성장하고 있는 지역이 되고 있습니다. 화장품용 FMCG 포장의 확장을 촉진하는 주요 요소 중 하나는 고객의 의식이 증가하는 것입니다. 국민 고객은 그 자리에서 구매를 결정하고 기존 제품과 유기농 제품을 모두 구입합니다.

본 연구의 목적은 최근 다양한 부문 및 국가의 시장 규모를 정의하고 앞으로 수년간의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 업계의 질적 및 양적 측면을 통합하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 경쟁 상황과 주요 기업 포장에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서 잠재적인 기회를 통합하고 있습니다. .

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • BB 크림 시장, 지역별, 2019-2029년
    • BB 크림 시장, 포장별, 2019-2029년
    • BB 크림 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 BB 크림 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 BB 크림 시장 역학

  • BB 크림 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 의식이 높아지는 스킨케어
      • 늘어나는 제품 승인수
    • 시장의 과제
      • BB 크림의 고비용
    • 시장 기회
      • 시장 주요 기업별 구상의 증가

제4장 세계의 BB 크림 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 소셜
    • 테크니컬
  • 투자 채택 모델
  • 애널리스트의 권고와 결론
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 BB 크림 시장 : 포장별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 BB 크림 시장 : 포장, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 BB 크림 시장 포장별 추정·예측 2019-2029
  • BB 크림 시장, 서브부문 분석
    • 튜브/병
    • 에어 쿠션

제7장 세계의 BB 크림 시장 : 유통채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 BB 크림 시장 : 유통 채널별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 BB 크림 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • BB 크림 시장, 서브부문 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 BB 크림 시장 : 지역별 분석

  • BB 크림 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 포장별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 BB 크림 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 BB 크림 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 BB 크림 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • L'Oreal SA
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Unilever
    • The Estee Lauder Companies Inc.
    • Shiseido Company, Limited
    • Christian Dior SE
    • Missha US Inc.
    • Avon Products, Inc.
    • L'Occitane
    • Amorepacific Corporation
    • Etude House, Inc.

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.04.27

Global BB Cream Market is valued approximately USD 3.16 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.40% over the forecast period 2022-2029. Blemish Balm demand is expected to increase as young consumers' need for novel, high-quality skincare products grows (BB). The demand is anticipated to increase as the number of young people entering the workforce increases along with the number of households earning two incomes. Moreover, it is anticipated that blemish balm use would increase due to changing lifestyles and the desire to look attractive. The demand for BB creams will rise as a result of changing climatic circumstances and growing awareness of the damaging effects of UV radiation.

For instance, in 2021, Biothrive sciences which is a vitamin manufacturing company has invested to manufacture anti-aging creams and lotions. As the raw material suppliers does not have dependence over the product manufacturer. Along with this, According to US Food and Drug Administration, FDA is concerned for the drug claims made for selling the cosmetic products, such as skin care items with anti-wrinkle or anti-aging claims that involve alleged effects on the structure or function of the skin. Thus, FDA tends to approve the anti-aging products and devices. For instance, Lutronic Genius platform, which is utilised for precise coagulation and induces the regeneration of collagen and elastin, was approved by the US FDA in February 2019. However, the high cost of BB Cream stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global BB Cream Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, the largest portion of the worldwide market is held by Asia Pacific. Over the past few years, the personal care business as a whole has experienced significant expansion. The demand for skincare is shifting from older to younger people. The regional market is predicted to be driven by young customers who use anti-aging treatments to delay the ageing process. Along with this, Europe is the fastest growing region over the forecast period. One of the major elements driving the expansion of FMCG packaging for cosmetics is increasing customer awareness. Customers in the nation make their purchasing decisions on the spot and purchase both conventional and organic goods.

Major market players included in this report are:

  • L'Oreal S.A.
  • Unilever
  • The Estee Lauder Companies Inc.
  • Shiseido Company, Limited
  • Christian Dior SE
  • Missha US Inc.
  • Avon Products, Inc.
  • L'Occitane
  • Amorepacific Corporation
  • Etude House, Inc.

Recent Developments in the Market:

  • Missha, a brand owned by Able C&C Co. Ltd., debuted M Perfect Blanc BB in 2020 as part of the expansion of its product line and is tested by the Korean Dermatological Research Institute. This cream could serve as a foundation for cosmetics.

Global BB Cream Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Packaging, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Packaging offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Packaging:

  • Tube/Bottle
  • Air Cushion

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. BB Cream Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. BB Cream Market, by Packaging, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. BB Cream Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global BB Cream Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global BB Cream Market Dynamics

  • 3.1. BB Cream Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising awareness skin care
      • 3.1.1.2. Growing number of product approvals
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of BB Cream
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players

Chapter 4. Global BB Cream Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global BB Cream Market, by Packaging

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global BB Cream Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global BB Cream Market Estimates & Forecasts by Packaging 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. BB Cream Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Tube/Bottle
    • 6.4.2. Air Cushion

Chapter 7. Global BB Cream Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global BB Cream Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global BB Cream Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. BB Cream Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global BB Cream Market, Regional Analysis

  • 8.1. BB Cream Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America BB Cream Market
    • 8.2.1. U.S. BB Cream Market
      • 8.2.1.1. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada BB Cream Market
  • 8.3. Europe BB Cream Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. BB Cream Market
    • 8.3.2. Germany BB Cream Market
    • 8.3.3. France BB Cream Market
    • 8.3.4. Spain BB Cream Market
    • 8.3.5. Italy BB Cream Market
    • 8.3.6. Rest of Europe BB Cream Market
  • 8.4. Asia-Pacific BB Cream Market Snapshot
    • 8.4.1. China BB Cream Market
    • 8.4.2. India BB Cream Market
    • 8.4.3. Japan BB Cream Market
    • 8.4.4. Australia BB Cream Market
    • 8.4.5. South Korea BB Cream Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific BB Cream Market
  • 8.5. Latin America BB Cream Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil BB Cream Market
    • 8.5.2. Mexico BB Cream Market
  • 8.6. Rest of The World BB Cream Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. L'Oreal S.A.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Unilever
    • 9.2.3. The Estee Lauder Companies Inc.
    • 9.2.4. Shiseido Company, Limited
    • 9.2.5. Christian Dior SE
    • 9.2.6. Missha US Inc.
    • 9.2.7. Avon Products, Inc.
    • 9.2.8. L'Occitane
    • 9.2.9. Amorepacific Corporation
    • 9.2.10. Etude House, Inc.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제