시장보고서
상품코드
1262728

세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 규모 조사 및 예측 : 도입 모델별, 네트워크별, 애플리케이션별, 최종 사용자별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Cloud Telephony Service Market Size study & Forecast, by Deployment Model, By Network, By Application, By End User and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장은 2021년에 약 187억 2,000만 달러로 평가되고 예측 기간인 2022-2029년에는 10.62% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

클라우드 텔레포니 서비스는 호스팅된 PBX 솔루션을 기반으로 하는 클라우드 텔레포니에서 사용되는 인터넷에서 실행되는 전화 서비스입니다. 클라우드 텔레포니 서비스 시장은 통신 솔루션에 대한 요구가 증가하고 클라우드 기반 서비스 도입이 증가하는 등의 요인으로 확대되고 있습니다.

클라우드 텔레포니 서비스를 사용하여 텔레포니 시스템을 클라우드로 마이그레이션하면 비즈니스 커뮤니케이션이 효율화됩니다. 그 보급률은 지난 수십 년 동안 점차 증가했습니다. Statista에 따르면, 2020년 세계 통신 사업자의 톱은 미국의 AT&T사로, 매출은 약 1,728억 5,000만 달러였다. 2위의 통신사업자는 미국의 Verizon사로, 매출은 1,257억 5,000만 달러입니다. 또한 모바일의 총 계약 수는 2019년 80억을 넘어 83억 계약에 도달한 것으로 추정됩니다. 2021년에는 이 숫자가 86억으로 증가합니다. 공간을 움직이는 또 다른 중요한 요소는 클라우드 서비스 채택을 증가시키는 것입니다. Statista에 따르면 2021년 세계 클라우드 애플리케이션 시장은 1,336억 달러로, 2025년에는 1,686억 달러에 이를 것으로 예상됩니다. 클라우드 애플리케이션 소프트웨어 시장은 4.8%의 복합 연간 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다. 또한 2022년 1분기에 클라우드 기반 서비스 시장에서 가장 인기 있는 벤더는 Amazon Web Services에서 시장 전체의 33%를 차지하고 Microsoft Azure가 21%의 점유율로 2위를 차지하고 있으며 Google Cloud가 8%의 점유율로 계속됩니다. 2022년에는 이 세 클라우드 벤더의 합계로 총 지출의 62%를 차지하게 됩니다. 또한, 기술 발전과 모바일 장비의 보급률 향상은 예측 기간 중 시장에 유리한 성장 전망을 창출할 것입니다. 그러나 클라우드 텔레포니 서비스 비용이 높기 때문에 2022년부터 2029년까지의 예측 기간 중 시장 성장이 저해됩니다.

세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 조사에서 고려한 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 세계의 기타 지역입니다. 북미는 이 지역에서 클라우드 기반 서비스의 채택이 두드러지기 때문에 수익 측면에서 시장을 독점하고 있습니다. 북미 시장을 독점하는 것은 미국과 캐나다의 두 나라입니다. Statista에 따르면, 퍼블릭 클라우드 시장은 2023년에 2,734억 달러에 이를 것으로 예상됩니다. 시장 최대의 부문는 Software as a Service로, 2023년 시장규모는 1,431억 달러로 예측되며, 2023년부터 2027년에 걸쳐 연률 11.23%의 성장이 전망되고, 2027년 시장규모는 4,185억 달러가 됩니다. . 게다가, 유럽 통신 업계에서의 기술 진보의 증가와 같은 요인으로 인해 예측 기간 중 유럽이 가장 높은 CAGR에서 성장할 것으로 예상됩니다. 또한 유럽 통신 업계는 클라우드 기반 서비스로 점진적으로 전환하고 있기 때문에 예측 기간 중 가장 높은 CAGR이 예상됩니다.

본 연구의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문와 국가의 시장 규모를 밝히고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적 및 양적 측면을 포착하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다. .

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 도입 모델별, 2019-2029년
    • 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 네트워크별, 2019-2029년
    • 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 용도별, 2019-2029년
    • 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 최종 사용자별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 역학

  • 클라우드 텔레포니 서비스 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 통신 솔루션의 요구가 높아진다.
      • 클라우드 서비스의 도입이 진행된다.
    • 시장의 과제
      • 클라우드 텔레포니 서비스의 고비용
    • 시장 기회
      • 기술 진보의 증가
      • 모바일 디바이스의 보급이 진행된다.

제4장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 소셜
    • 테크니컬
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 도입 모델별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 클라우드 텔레포니·서비스 시장 : 도입 모델별, 실적, 잠재 능력 분석
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 도입 모델별 추정·예측 2019-2029
  • 클라우드 텔레포니·서비스 시장, 서브부문별 분석
    • 클라우드
    • 호스트형

제7장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 네트워크별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 네트워크, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장, 네트워크별 추정·예측 2019-2029
  • 클라우드 텔레포니·서비스 시장, 서브부문별 분석
    • 공중 교환 전화망(PSTN)
    • 음성 오버 인터넷 프로토콜(VoIP)

제8장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 애플리케이션별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 애플리케이션별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 추정·예측(애플리케이션별) 2019-2029
  • 클라우드 텔레포니·서비스 시장, 서브부문별 분석
    • 컨퍼런싱
    • 멀티 레벨 IVR
    • 판매 및 마케팅
    • 고객관계관리(CRM)

제9장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장: 최종 사용자별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 최종 사용자별, 성능) - 잠재력 분석
  • 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 추정·예측(최종사용자별) 2019-2029
  • 클라우드 텔레포니·서비스 시장, 서브부문별 분석
    • BFSI
    • 정부
    • 통신&IT
    • 헬스케어
    • 기타

제10장 세계의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 : 지역별 분석

  • 클라우드 텔레포니·서비스 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 도입 모델별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 네트워크별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 애플리케이션별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 최종 사용자별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 클라우드 텔레포니 서비스 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 클라우드 텔레포니 서비스 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 클라우드 텔레포니 서비스 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제11장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • 8x8, Inc
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • AVOXI
    • BroadSoft, Inc
    • Cisco Systems, Inc
    • Dialpad Inc
    • Exotel Techcom Pvt. Ltd
    • Go 2 Market India Pvt. Ltd
    • Knowlarity Communications Pvt. Ltd
    • LeadNXT
    • Microsoft Corporation

제12장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.04.28

Global Cloud Telephony Service Market is valued at approximately USD 18.72 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.62% over the forecast period 2022-2029. Cloud Telephony Service is a telephonic service that runs over the internet, used by cloud telephony, based on hosted PBX solutions. The Cloud Telephony Service market is expanding because of factors such as the increasing need for telecommunication solutions and the rising adoption of cloud-based services.

Business communications are streamlined by using cloud telephony services to move telephony systems to the cloud. Its prevalence has progressively increased during the last few decades. According to Statista, in 2020, the leading telecommunications operator worldwide was the American company AT&T with sales of around USD 172.85 billion. The second biggest operator was the American company Verizon with USD 125.75 billion in sales. Furthermore, the total number of mobile subscriptions is estimated to have exceeded eight billion in 2019, reaching 8.3 billion subscriptions. In 2021, this figure increased to 8.6 billion. Another important component driving space increasing the adoption of cloud services. As per Statista, in 2021, the global cloud applications market had a value of USD 133.6 billion and is expected to reach 168.6 billion U.S. dollars by 2025. The cloud applications software market is anticipated to grow at a compound annual growth rate of 4.8 per cent. In addition, In the first quarter of 2022, the most popular vendor in the cloud infrastructure services market, is Amazon Web Services, acoounts 33% of the entire market and Microsoft Azure is at second place with 21% market share, followed by Google Cloud with 8% of market share. Together, these three cloud vendors account for 62% of total spending in 2022. Also, rising technological advancement and increasing penetration of mobile devices would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Cloud Telephony Service stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Cloud Telephony Service Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, due to the significant adoption of cloud-based services in the region. The two countries that dominate the North American market are the United States and Canada. According to Statista, the Public Cloud market is projected to reach USD 273.40 billion in 2023. The market's largest segment is Software as a Service with a projected market volume of USD 143.10 billion in 2023 and expected to show an annual growth rate of 11.23% between 2023 to 2027, resulting in a market volume of USD 418.50 billion by 2027. Furthermore, Europe is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising technological advancements in the European telecommunication industry. As they gradually migrate towards cloud-based services in the market space.

Major market players included in this report are:

  • 8x8, Inc.
  • AVOXI
  • BroadSoft, Inc
  • Cisco Systems, Inc
  • Dialpad Inc
  • Exotel Techcom Pvt. Ltd
  • Go 2 Market India Pvt. Ltd
  • Knowlarity Communications Pvt. Ltd
  • LeadNXT
  • Microsoft Corporation

Recent Developments in the Market:

  • In June 2021, Exotel, and Ameyo, announced a merger to create the largest customer engagement cloud platform in the emerging markets, with a presence in 60 countries and an ARR of 40 million USD.

Global Cloud Telephony Service Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Deployment Model, Application, Network, End User, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Deployment Model

  • Cloud
  • Hosted

By Network

  • Public Switched Telephone Networks (PSTNs)
  • Voice over Internet Protocol (VoIP)

By Application

  • Conferencing
  • Multi-level IVR
  • Sales & Marketing
  • Customer Relationship Management (CRM)

By End User

  • BFSI
  • Government
  • Telecom & IT
  • Healthcare
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Cloud Telephony Service Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Cloud Telephony Service Market, by Deployment Model, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Cloud Telephony Service Market, by Network, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Cloud Telephony Service Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.5. Cloud Telephony Service Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Cloud Telephony Service Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Cloud Telephony Service Market Dynamics

  • 3.1. Cloud Telephony Service Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing need for telecommunication solutions
      • 3.1.1.2. Rising adoption of cloud services
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Cloud Telephony Service
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising technological advancement
      • 3.1.3.2. Increasing penetration of mobile devices

Chapter 4. Global Cloud Telephony Service Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Cloud Telephony Service Market, by Deployment Model

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Cloud Telephony Service Market by Deployment Model, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Cloud Telephony Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Model 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Cloud Telephony Service Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Cloud
    • 6.4.2. Hosted

Chapter 7. Global Cloud Telephony Service Market, by Network

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Cloud Telephony Service Market by Network, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Cloud Telephony Service Market Estimates & Forecasts by Network 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Cloud Telephony Service Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Public Switched Telephone Networks (PSTNs)
    • 7.4.2. Voice over Internet Protocol (VoIP)

Chapter 8. Global Cloud Telephony Service Market, by Application

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Cloud Telephony Service Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Cloud Telephony Service Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Cloud Telephony Service Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Conferencing
    • 8.4.2. Multi-level IVR
    • 8.4.3. Sales & Marketing
    • 8.4.4. Customer Relationship Management (CRM)

Chapter 9. Global Cloud Telephony Service Market, by End User

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global Cloud Telephony Service Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global Cloud Telephony Service Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • 9.4. Cloud Telephony Service Market, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. BFSI
    • 9.4.2. Government
    • 9.4.3. Telecom & IT
    • 9.4.4. Healthcare
    • 9.4.5. Others

Chapter 10. Global Cloud Telephony Service Market, Regional Analysis

  • 10.1. Cloud Telephony Service Market, Regional Market Snapshot
  • 10.2. North America Cloud Telephony Service Market
    • 10.2.1. U.S. Cloud Telephony Service Market
      • 10.2.1.1. Deployment Model breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.2. Network breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.4. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 10.2.2. Canada Cloud Telephony Service Market
  • 10.3. Europe Cloud Telephony Service Market Snapshot
    • 10.3.1. U.K. Cloud Telephony Service Market
    • 10.3.2. Germany Cloud Telephony Service Market
    • 10.3.3. France Cloud Telephony Service Market
    • 10.3.4. Spain Cloud Telephony Service Market
    • 10.3.5. Italy Cloud Telephony Service Market
    • 10.3.6. Rest of Europe Cloud Telephony Service Market
  • 10.4. Asia-Pacific Cloud Telephony Service Market Snapshot
    • 10.4.1. China Cloud Telephony Service Market
    • 10.4.2. India Cloud Telephony Service Market
    • 10.4.3. Japan Cloud Telephony Service Market
    • 10.4.4. Australia Cloud Telephony Service Market
    • 10.4.5. South Korea Cloud Telephony Service Market
    • 10.4.6. Rest of Asia Pacific Cloud Telephony Service Market
  • 10.5. Latin America Cloud Telephony Service Market Snapshot
    • 10.5.1. Brazil Cloud Telephony Service Market
    • 10.5.2. Mexico Cloud Telephony Service Market
    • 10.5.3. Rest of Latin America Cloud Telephony Service Market
  • 10.6. Rest of The World Cloud Telephony Service Market

Chapter 11. Competitive Intelligence

  • 11.1. Top Market Strategies
  • 11.2. Company Profiles
    • 11.2.1. 8x8, Inc
      • 11.2.1.1. Key Information
      • 11.2.1.2. Overview
      • 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 11.2.1.4. Product Summary
      • 11.2.1.5. Recent Developments
    • 11.2.2. AVOXI
    • 11.2.3. BroadSoft, Inc
    • 11.2.4. Cisco Systems, Inc
    • 11.2.5. Dialpad Inc
    • 11.2.6. Exotel Techcom Pvt. Ltd
    • 11.2.7. Go 2 Market India Pvt. Ltd
    • 11.2.8. Knowlarity Communications Pvt. Ltd
    • 11.2.9. LeadNXT
    • 11.2.10. Microsoft Corporation

Chapter 12. Research Process

  • 12.1. Research Process
    • 12.1.1. Data Mining
    • 12.1.2. Analysis
    • 12.1.3. Market Estimation
    • 12.1.4. Validation
    • 12.1.5. Publishing
  • 12.2. Research Attributes
  • 12.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제