시장보고서
상품코드
1266598

세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 규모 조사 및 예측 : 유형별, 애플리케이션별, 업계별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Analytics of Things Market Size study & Forecast, by Type, by Application, by Vertical and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

AoT(Analytics of Things)는 IoT 장비에서 생성된 대량의 데이터에서 의미를 추출하고 조직이 더 나은 의사 결정을 내리고 비즈니스 운영 전체를 개선할 수 있도록 합니다.

AoT는 진단적, 기술적, 예측적, 처방적 또는 자동화될 수 있습니다. 애널리틱스 분야에서는 AoT 도입 시 데이터 수집 등 수많은 과제에 직면하는 신경지입니다. 또한 방대한 데이터기반에서 제한된 데이터를 추출하고 의사 결정을 위해 분석합니다. 산업 자동화의 시작과 데이터 중심의 비즈니스 의사 결정 동향은 시장 성장을 촉진하는 주요 요인입니다.

산업계의 자동화의 진전은 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장의 성장에 기여하고 있습니다. 예를 들어 -Statista-에 따르면 2020년 세계 산업 자동화 시장은 1,750억 달러로 평가되며, 2025년까지 약 9%의 연간 평균 성장률(CAGR)로 성장했으며, 2025년에는 2,650억 달러로 도달할 것으로 예상됩니다. 또한 산업용 IoT 디바이스의 보급률 증가와 산업 4.0의 동향은 예측 기간 중 시장에 유리한 성장 기회를 제공할 것으로 예상됩니다. 그러나 데이터 프라이버시에 대한 우려는 2022-2029년의 예측 기간 중 시장 성장을 방해합니다.

세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 세계 지역입니다. 북미는 주요 시장 기업의 존재와 지역의 다양한 산업에서 자동화의 발전으로 수익 측면에서 시장을 독점하고 있습니다. 한편 아시아태평양은 제조, 물류, 운송 분야에서 디지털화가 진행되고 대기업의 진출이 진행됨에 따라 예측 기간 중 가장 높은 CAGR에서 성장할 것으로 예상됩니다.

본 연구의 목적은 최근 수년간 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 밝히고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적 및 양적 측면을 통합하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • AoT(Analytics of Things) 시장, 지역별, 2019-2029년
    • AoT(Analytics of Things) 시장, 유형별, 2019-2029년
    • AoT(Analytics of Things) 시장, 애플리케이션별, 2019-2029년
    • AoT(Analytics of Things) 시장, 분야별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 역학

  • AoT(Analytics of Things) 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 증가하는 산업용 자동화
      • 데이터 드리븐인 경영 판단의 동향 증가
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 데이터의 프라이버시와 보안
      • 표준화된 프로토콜의 부족
    • 시장 기회
      • 산업용 IoT 디바이스의 보급이 증가
      • 인더스트리 4.0의 동향 증가

제4장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 유형별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 유형별 추정·예측 2019-2029
  • AoT(Analytics of Things) 시장, 서브부문별 분석
    • 소프트웨어
    • 서비스

제7장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 용도별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 애플리케이션별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 추정·예측(애플리케이션별) 2019-2029
  • AoT(Analytics of Things) 시장, 서브부문별 분석
    • 예지보전과 자산관리
    • 세일즈 및 고객 매니지먼트
    • 에너지 관리
    • 보안 관리
    • 기타

제8장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 분야별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 업계별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장의 추정·예측(분야별) 2019-2029
  • AoT(Analytics of Things) 시장, 서브부문별 분석
    • 정부·방위·공공기관
    • IT·통신
    • 운수·물류
    • 소매
    • 기타

제9장 세계의 AoT(Analytics of Things) 시장 : 지역별 분석

  • AoT(Analytics of Things) 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 애플리케이션별 추정·예측, 2019-2029년
      • 분야별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 AoT(Analytics of Things) 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 AoT(Analytics of Things) 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 AoT(Analytics of Things) 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제10장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • Microsoft Corporation
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Google Inc.
    • SAP SE
    • Intel Corporation
    • IBM Corporation
    • Cisco Systems, Inc.
    • TIBCO Software Inc.
    • AGT International
    • Capgemini SA
    • Accenture PLC.

제11장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.05.22

Global Analytics of Things (AoT) Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Analytics of Things (AoT) extracts meaning from massive amounts of data generated by IoT devices, allowing organisations to make better decisions and improve overall business operations. AoT can be diagnostic, descriptive, predictive, prescriptive, or automated. It is a new frontier in the field of analytics that faces numerous challenges, such as data collection during AoT implementation. Furthermore, limited data is extracted from massive databases and analysed for decision-making. The rising industrial automation and growing trend of data-driven business decisions are key factors driving market growth.

The rising industrial automation is contributing towards the growth of the Global Analytics of Things (AoT) Market. For instance - as per Statista - in 2020, the global industrial automation market was valued at USD 175 billion, and the market is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of around nine percent until 2025 to reach USD 265 billion by 2025. Also, rising penetration of industrial IoT devices and growing trend of industry 4.0 would create lucrative growth opportunities for the market over the projected period. However, concern over data privacy hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Analytics of Things (AoT) Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading market players and rising automation across different industries in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of leading market players as well as growing digitalization across manufacturing, Logistics and transportation sectors in the region.

Major market players included in this report are:

  • Microsoft Corporation
  • Google Inc.
  • SAP SE
  • Intel Corporation
  • IBM Corporation
  • Cisco Systems, Inc.
  • TIBCO Software Inc.
  • AGT International
  • Capgemini S.A.
  • Accenture PLC.

Recent Developments in the Market:

  • In November 2019, SIG announced the launch of the first integrated APM (asset performance management) and FSM (field service management) digital solution for the food and beverage industry. This new solution is developed in partnership with GE Digital and features a range of on-demand digital services designed to help manufacturers improve efficiency, productivity, and connectivity in their operations.

Global Analytics of Things (AoT) Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, Application, Vertical, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type

  • Software
  • Services

By Application

  • Predictive Maintenance & Assets Management
  • Sales & Customer Management
  • Energy Management
  • Security Management
  • Others

By Vertical

  • Government, Defense, and Public Sector
  • IT & Telecom
  • Transportation & Logistics
  • Retail
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Analytics of Things (AoT) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Analytics of Things (AoT) Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Analytics of Things (AoT) Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Analytics of Things (AoT) Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Analytics of Things (AoT) Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Analytics of Things (AoT) Market Dynamics

  • 3.1. Analytics of Things (AoT) Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing industrial automation
      • 3.1.1.2. Growing trend of data-driven business decision
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Data privacy and security
      • 3.1.2.2. Lack of standardized protocols
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising penetration of industrial IoT devices
      • 3.1.3.2. Growing trend of industry 4.0

Chapter 4. Global Analytics of Things (AoT) Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Analytics of Things (AoT) Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Analytics of Things (AoT) Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Analytics of Things (AoT) Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Analytics of Things (AoT) Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Software
    • 6.4.2. Service

Chapter 7. Global Analytics of Things (AoT) Market, by Application

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Analytics of Things (AoT) Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Analytics of Things (AoT) Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Analytics of Things (AoT) Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Predictive Maintenance & Assets Management
    • 7.4.2. Sales & Customer Management
    • 7.4.3. Energy Management
    • 7.4.4. Security Management
    • 7.4.5. Others

Chapter 8. Global Analytics of Things (AoT) Market, by Vertical

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Analytics of Things (AoT) Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Analytics of Things (AoT) Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Analytics of Things (AoT) Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Government, Defense, and Public Sector
    • 8.4.2. IT & Telecom
    • 8.4.3. Transportation & Logistics
    • 8.4.4. Retail
    • 8.4.5. Others

Chapter 9. Global Analytics of Things (AoT) Market, Regional Analysis

  • 9.1. Analytics of Things (AoT) Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.2.1. U.S. Analytics of Things (AoT) Market
      • 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Analytics of Things (AoT) Market
  • 9.3. Europe Analytics of Things (AoT) Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.3.2. Germany Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.3.3. France Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.3.4. Spain Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.3.5. Italy Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Analytics of Things (AoT) Market
  • 9.4. Asia-Pacific Analytics of Things (AoT) Market Snapshot
    • 9.4.1. China Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.4.2. India Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.4.3. Japan Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.4.4. Australia Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.4.5. South Korea Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Analytics of Things (AoT) Market
  • 9.5. Latin America Analytics of Things (AoT) Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.5.2. Mexico Analytics of Things (AoT) Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Analytics of Things (AoT) Market
  • 9.6. Rest of The World Analytics of Things (AoT) Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Microsoft Corporation
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. Google Inc.
    • 10.2.3. SAP SE
    • 10.2.4. Intel Corporation
    • 10.2.5. IBM Corporation
    • 10.2.6. Cisco Systems, Inc.
    • 10.2.7. TIBCO Software Inc.
    • 10.2.8. AGT International
    • 10.2.9. Capgemini S.A.
    • 10.2.10. Accenture PLC.

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제