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세계의 헤드웨어 시장 규모 조사 및 예측 : 유형별(모자 및 캡, 비니, 기타), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Headwear Market Size study & Forecast, by Type (Hats & Caps, Beanies, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 헤드웨어 시장은 2021년에 약 248억 7,920만 달러로 평가되고 예측 기간인 2022-2029년에는 6.5% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

패션 분야의 확대로 전 세계의 일반 소비자들 사이에서 패션의 매력이 높아지고 있는 것이 헤드웨어 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인이 되고 있습니다. 그러나 선진국에서 비니와 모자, 겨울용 헤드웨어 아이템 등 겨울 의류와 액세서리의 인기가 높아지고 있는 것은 지구 온난화가 가져오는 기상 패턴의 변화가 큰 요인이 되고 있습니다. 또한 E-Commerce 산업의 성장은 예측 기간 중 헤드웨어 시장의 판매를 밀어 올리고 있습니다. 또한 주요 시장 관계자들의 구상 증가는 2022-2029년 예측 기간 중 세계의 헤드웨어 시장에 유리한 성장 기회를 가져왔습니다.

Statista에 따르면 Facebook 사용자의 약 3분의 1이 2022년에 이 서비스를 통해 구매할 것으로 예상하고 있으며, 소셜 커머스 매출은 2025년까지 3배가 될 것으로 예측되고 있습니다. 이에 따라 H&M, Burberry, Forever 21은 Instagram을 이용해 상품을 판매하고 윤리적이고 지속 가능한 제조에 대한 의식을 높여 소셜 E-Commerce를 선도하는 주류 패션 브랜드 입니다. 따라서 E-Commerce의 광범위한 사용이 시장을 견인하고 있습니다. 또한 스타트업 기업이 EC 사이트에서 브랜드 구축을 향한 노력을 하고 있습니다. 예를 들어 인도의 푸네 출신인 샤브나 살람과 샤이바 살람의 자매는 2019년 패션과 레저 EC 플랫폼 'Maneraa'를 시작했습니다. 이 스타트업은 브랜드력이 없는, 지명도가 낮은 패션 레저 숍에 주목시키고 싶습니다. 그러나 패션 스타일의 변화는 2022-2029년의 예측 기간 중 시장 성장을 방해합니다.

세계 헤드웨어 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 세계의 기타 지역입니다. 북미는 아디다스, 푸마 등의 대기업이 존재하고 각 기업이 북미 지역의 세계의 헤드웨어 시장의 성장을 촉진하기 위한 노력을 하고 있기 때문에 예측 기간 중 주요 지역이 되고 있습니다. 아시아태평양 시장은 중국, 인도, 일본 등 국가에서 다양한 겨울 모자 수요가 증가하고 인구도 많기 때문에 크게 안정적으로 성장할 것으로 예상됩니다. 또한 호주, 뉴질랜드 등 남아시아 국가에서는 날씨가 변하기 쉽기 때문에 특히 Z세대와 밀레니얼 세대 사이에서는 패션문으로 헤드기어 제품이 자주 사용되어 선호 착용되고 있는 것 같습니다.

본 연구의 목적은 최근 다양한 부문 및 국가의 시장 규모를 정의하고 향후 몇 년간의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적 및 양적 측면을 통합하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • 헤드웨어 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 헤드웨어 시장, 유형별, 2019-2029년
    • 헤드웨어 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 헤드웨어 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 헤드웨어 시장 역학

  • 헤드웨어 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 패션의 인지도의 향상
      • 겨울 의류의 보급이 증가
      • 상승하는 E-Commerce 산업
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 패션 스타일의 변화
    • 시장 기회
      • 주요 시장 기업별 구상의 증가

제4장 세계의 헤드웨어 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 헤드웨어 시장 : 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 헤드웨어 시장 : 유형별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 헤드웨어 시장 유형별 추정·예측 2019-2029
  • 헤드웨어 시장, 서브 부문별 분석
    • 모자·캡
    • 비니
    • 기타

제7장 세계의 헤드웨어 시장 : 유통 채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 헤드웨어 시장 : 유통 채널별), 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 헤드웨어 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 헤드웨어 시장, 서브 부문별 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 헤드웨어 시장 : 지역별 분석

  • 헤드웨어 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 헤드웨어 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 헤드웨어 시장의 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 헤드웨어 시장의 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • Adidas AG
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Calvin Klein
    • Gianni Versace Srl
    • Guccio Gucci SpA
    • New Era Cap
    • LACOSTE
    • Superdry PLC
    • Nike, Inc.
    • RALPH LAUREN MEDIA LLC
    • PUMA SE

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.05.22

Global Headwear Market is valued at approximately USD 24879.20 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.5% over the forecast period 2022-2029. The expansion of the fashion sector, which has led to an increase in the appeal of fashion among the general public worldwide, is the main factor driving the growth of the headwear market. However, the increasing popularity of winter clothing and accessories like beanies, hats, and winter headwear items in developed nations can be attributed in large part to the altering weather patterns brought on by global warming. Along with this, rising e-commerce industry is also driving the sales of headwear market over the forecast period. Moreover, rising initiatives by the key market players is creating lucrative growth opportunity for the Global Headwear Market over the forecast period 2022-2029.

With almost a third of Facebook users anticipating to make purchases through the service in 2022, social commerce sales are predicted to triple by 2025, according to Statista. Along with this, H&M, Burberry, and Forever 21 are mainstream fashion labels that are leading the way for social e-commerce by using Instagram to market their goods and raise awareness of ethical and sustainable manufacturing. Thus, the market is been driven by the extensive use of e-commerce. In addition, start-ups are taking initiatives to build brand on e-commerce sites. For instance, Shabna and Shaiba Salam, sisters from Pune, India, started the fashion and leisure e-commerce platform Maneraa in 2019. The startup wants to draw attention to unbranded, small-known fashion and leisure stores. However, the changing fashion style stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Headwear Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America, is the leading region over the forecast period due to presence of leading companies in the region such as Adidas, Puma, etc, and the companies are taking initiatives which are driving the growth of Global Headwear Market in North American region. The Asia Pacific market is anticipated to grow significantly and steadily due to an increase in demand for a variety of winter hats in nations such as China, India, and Japan as well as a sizable population. Furthermore, headgear products are frequently used and preferred to be worn as a fashion statement, especially among the Gen Z and millennials, due to the variable weather in Southern Asian nations like Australia, New Zealand, and others.

Major market players included in this report are:

  • Adidas AG
  • Calvin Klein
  • Gianni Versace S.r.l.
  • Guccio Gucci S.p.A.
  • New Era Cap
  • LACOSTE
  • Superdry PLC
  • Nike, Inc.
  • RALPH LAUREN MEDIA LLC
  • PUMA SE

Recent Developments in the Market:

  • In 2022, three different cap styles are part of the newly designed, limited edition "Hometown Heroes" hat collection from PUMA SE. In conjunction with Mike Camargo, the creator of Upscale Vandal, the first limited edition headgear collection will include caps, beanies, and bucket hats.
  • The modern hat company Autumn Headwear, with headquarters in the US, has announced the release of its spring collection, "Spring/Summer 2022," at select retailers and online. The Los Angeles-based August Studio created the headwear line, which consists of caps, beanies, and bucket hats.

Global Headwear Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type:

  • Hats & Caps
  • Beanies
  • Others

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.1. Headwear Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.2. Headwear Market, by Type, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.3. Headwear Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Headwear Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Headwear Market Dynamics

  • 3.1. Headwear Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing fashion awareness
      • 3.1.1.2. Growing popularity of winter clothing
      • 3.1.1.3. Rising e-commerce industry
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Changing fashion style
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players

Chapter 4. Global Headwear Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Headwear Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Headwear Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Headwear Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Million)
  • 6.4. Headwear Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Hats & Caps
    • 6.4.2. Beanies
    • 6.4.3. Others

Chapter 7. Global Headwear Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Headwear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Headwear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
  • 7.4. Headwear Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Headwear Market, Regional Analysis

  • 8.1. Headwear Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Headwear Market
    • 8.2.1. U.S. Headwear Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Headwear Market
  • 8.3. Europe Headwear Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Headwear Market
    • 8.3.2. Germany Headwear Market
    • 8.3.3. France Headwear Market
    • 8.3.4. Spain Headwear Market
    • 8.3.5. Italy Headwear Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Headwear Market
  • 8.4. Asia-Pacific Headwear Market Snapshot
    • 8.4.1. China Headwear Market
    • 8.4.2. India Headwear Market
    • 8.4.3. Japan Headwear Market
    • 8.4.4. Australia Headwear Market
    • 8.4.5. South Korea Headwear Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Headwear Market
  • 8.5. Latin America Headwear Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Headwear Market
    • 8.5.2. Mexico Headwear Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Headwear Market
  • 8.6. Rest of The World Headwear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Adidas AG
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Calvin Klein
    • 9.2.3. Gianni Versace S.r.l.
    • 9.2.4. Guccio Gucci S.p.A.
    • 9.2.5. New Era Cap
    • 9.2.6. LACOSTE
    • 9.2.7. Superdry PLC
    • 9.2.8. Nike, Inc.
    • 9.2.9. RALPH LAUREN MEDIA LLC
    • 9.2.10. PUMA SE

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
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