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세계의 스마트 완구 시장 규모 조사 및 예측, 제품별(인터랙티브 게임, 로봇, 교육용 로봇), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Smart Toys Market Size study & Forecast, by Product (Interactive Games, Robots, Educational Robots), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 스마트 완구 시장은 2021년에 약 117억 8,000만 달러로 평가되었고, 2022-2029년의 예측 기간 동안 16.50% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.

스마트 완구는 기술을 활용해 아이와 상호작용하며 놀이를 더욱 풍성하게 만들어주는 장난감을 말합니다. 스마트 완구는 자유로운 놀이를 제안하거나 아이의 창의력을 자극하는 행동을 통해 아이와 상호작용을 하는 장난감입니다. 중산층 증가와 스마트폰의 보급은 예측 기간 동안 시장의 두 가지 주요 촉진요인으로 작용하고 있습니다. 또한, 스마트폰, 태블릿, 소셜 미디어 플랫폼을 통해 스마트 장난감에 대한 인식이 높아짐에 따라 소비자들은 AI 및 IoT 기술의 발전, 3D 프린터 기술의 확장, 장난감에 근접 센서 장착 등은 세계 스마트 완구 시장의 성장을 이끄는 주요 요인 중 하나입니다. 또한, 전자상거래 기업의 성장과 애니메이션 영화의 인기 증가와 같은 다른 촉진요인들도 이 분야에 새로운 가능성을 창출할 것으로 예상됩니다.

예측 기간 동안 5G 기술의 도입으로 스마트 완구 및 장난감의 활용이 가속화될 것으로 예상되며, Ericsson Mobility Report에 따르면 5G 스마트폰 가입자는 2021년 말 5억 8,000만 명에서 2025년 24억 5,100만 명에 달할 것으로 예상됩니다. 이에 따라, 특히 신흥 경제 국가에서 소비자의 가처분 소득이 증가함에 따라 최첨단 스마트 홈 가제트 및 기술 구매가 증가하고 있으며, Jio는 2020년에 JioFiber를 30일간 무료로 제공한다고 밝혔습니다. 무제한 데이터와 대칭형 인터넷 속도를 제공하는 광대역 옵션의 월 비용은 399루피부터 시작됩니다. 한편, JioFiber는 고객에게 스마트 홈 생태계 솔루션을 제공하기 위한 서비스다. 이러한 추세는 스마트 가전제품의 보급을 가속화하고, 스마트 장난감의 보급을 더욱 가속화할 것으로 예상됩니다. 그러나 스마트 완구는 높은 비용으로 인해 2022-2029년의 예측 기간 동안 시장 성장을 저해할 것으로 보입니다.

세계의 스마트 완구 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미, 기타 라틴아메리카입니다. 북미는 예측 기간 동안 2022년까지 가장 높은 매출을 기록할 것으로 예상됩니다. 이 지역의 스마트 완구에 대한 수요는 스마트 홈 기술 사용 증가에 기인하며, Acquity Group의 보고서에 따르면 점점 더 많은 미국인들이 가정용 스마트 IoT 가젯을 구매하고 있으며 이러한 추세는 계속될 것으로 예상됩니다. 아시아태평양 시장은 예측 기간 동안 가장 높은 발전을 이룰 것으로 예상됩니다. 아시아태평양은 인구 증가와 교육용 학습 장난감에 대한 선호도 증가로 인해 가장 빠르게 성장하는 지역입니다.

이 조사의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가 시장 규모를 파악하고 향후 몇 년 동안 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 스마트 완구 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 스마트 완구 시장, 제품별, 2019-2029년
    • 스마트 완구 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 스마트 완구 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상년도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 스마트 완구 시장 역학

  • 스마트 완구 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
    • 시장이 해결해야 할 과제
    • 시장 기회

제4장 세계의 스마트 완구 시장 : 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 투자 채택 모델
  • 애널리스트의 제안과 결론
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에게 주는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 스마트 완구 시장 : 제품별

  • 시장 현황
  • 세계의 스마트 완구 시장 : 제품별, 실적, 가능성 분석
  • 세계의 스마트 완구 시장 : 제품별, 추정·예측 2019-2029
  • 스마트 완구 시장, 하위 부문별 분석
    • 인터랙티브 게임
    • 로봇
    • 교육 로봇

제7장 세계의 스마트 완구 시장, 유통 채널별

  • 시장 현황
  • 세계의 스마트 완구 시장 : 유통 채널별, 실적-가능성 분석
  • 세계의 스마트 완구 시장 : 유통 채널별, 추정·예측 2019-2029
  • 스마트 완구 시장, 하위 부문별 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 스마트 완구 시장 : 지역별 분석

  • 스마트 완구 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 제품별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 스마트 완구 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 스마트 완구 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 스마트 완구 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
  • 세계 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Playmobil
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Pillar Learning
    • Sega Toys Co. Ltd.
    • LeapFrog Enterprises Inc.
    • Mattel Inc.
    • Hasbro Inc.
    • Lego System A/S
    • Robofi LLC
    • Tomy Co. Ltd.
    • Doctor's Associates Inc.

제10장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사의 전제조건
LSH 23.05.23

Global Smart Toys Market is valued at approximately USD 11.78billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 16.50% over the forecast period 2022-2029. Smart toys are toys that interact with the child while enhancing play via the use of technology. Smart toys are those that engage children in these interactions by either suggesting open-ended play or acting in a way that encourages creativity in the child. The growth of the middle class and the increasing use of smartphones are two key drivers of the market throughout the forecast period. Furthermore, shoppers are being encouraged to use technology-driven toys by the rising awareness of smart toys through smartphones, tablets, and social media platforms. The development of AI and IoT technologies, expansion of 3D printer technology, and the inclusion of proximity sensors in toys are some of the key factors boosting the growth of the global smart toy market. It is anticipated that other encouraging factors, such as the growth of e-commerce companies and the increasing popularity of animated movies, will create new potential possibilities for the sector.

Over the forecast period, the introduction of 5G technology is anticipated to accelerate the use of smart toys and toys. By 2025, there are projected to be 2,451 million 5G smartphone subscribers, up from 580 million at the end of 2021, according to the Ericsson Mobility Report. Along with this, Consumers' rising disposable incomes, particularly in developed economies, are encouraging them to buy cutting-edge smart home gadgets and technologies. Jio stated in 2020 that it would provide JioFiber free for 30 days. The monthly cost of unlimited data and symmetrical internet speed broadband options starts at Rs 399. JioFiber, on the other hand, is a service that intends to provide customers with smart home ecosystem solutions. These trends are anticipated to accelerate the uptake of smart home appliances, further accelerating the uptake of smart toys. However, the high cost of Smart Toys stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Smart Toys Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America had the most revenue in 2022 throughout the projection period. The demand for smart toys in the region is being driven by the increasing usage of smart home technology. According to a report by Acquity Group, more Americans are buying smart IoT gadgets for their homes, and this trend is expected to continue. The market in the Asia Pacific region is anticipated to develop the highest during the projection period. Along with this, Asia Pacific is the fastest-growing region owing to the growing population and growing preference for educational learning toys.

Major market player included in this report are:

  • Playmobil
  • Pillar Learning
  • Sega Toys Co. Ltd.
  • LeapFrog Enterprises Inc.
  • Mattel Inc.
  • Hasbro Inc.
  • Lego System A/S
  • Robofi LLC
  • Tomy Co. Ltd.
  • Doctor's Associates Inc.

Recent Developments in the Market:

  • The Lego Group has announced plans to open its first Lego retail location in Salt Lake City, Utah, in December 2020. With a large selection of toys, the store offers its patrons immersive experiences.

Global Smart Toys Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Product:

  • Interactive Games
  • Robots
  • Educational Robots

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Smart Toys Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Smart Toys Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Smart Toys Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Smart Toys Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Smart Toys Market Dynamics

  • 3.1. Smart Toys Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing middle class population
      • 3.1.1.2. Growing penetration of smart technology
      • 3.1.1.3. Rising disposal income
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Smart Toys
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising investment in AI
      • 3.1.3.2. Rising adoption of 5G technology

Chapter 4. Global Smart Toys Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Smart Toys Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Smart Toys Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Smart Toys Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Smart Toys Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Interactive Games
    • 6.4.2. Robots
    • 6.4.3. Educational Robots

Chapter 7. Global Smart Toys Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Smart Toys Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Smart Toys Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Smart Toys Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Smart Toys Market, Regional Analysis

  • 8.1. Smart Toys Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Smart Toys Market
    • 8.2.1. U.S. Smart Toys Market
      • 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Smart Toys Market
  • 8.3. Europe Smart Toys Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Smart Toys Market
    • 8.3.2. Germany Smart Toys Market
    • 8.3.3. France Smart Toys Market
    • 8.3.4. Spain Smart Toys Market
    • 8.3.5. Italy Smart Toys Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Smart Toys Market
  • 8.4. Asia-Pacific Smart Toys Market Snapshot
    • 8.4.1. China Smart Toys Market
    • 8.4.2. India Smart Toys Market
    • 8.4.3. Japan Smart Toys Market
    • 8.4.4. Australia Smart Toys Market
    • 8.4.5. South Korea Smart Toys Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Smart Toys Market
  • 8.5. Latin America Smart Toys Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Smart Toys Market
    • 8.5.2. Mexico Smart Toys Market
  • 8.6. Rest of The World Smart Toys Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Playmobil
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Pillar Learning
    • 9.2.3. Sega Toys Co. Ltd.
    • 9.2.4. LeapFrog Enterprises Inc.
    • 9.2.5. Mattel Inc.
    • 9.2.6. Hasbro Inc.
    • 9.2.7. Lego System A/S
    • 9.2.8. Robofi LLC
    • 9.2.9. Tomy Co. Ltd.
    • 9.2.10. Doctor's Associates Inc.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
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