시장보고서
상품코드
1269675

세계의 냉동식품 포장 시장 규모 조사 및 예측 : 제품 타입별, 포장 타입별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Frozen Food Packaging Market Size study & forecast, by Type of Food Product by Type of Packaging and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

냉동식품 포장은 요리 후 소비 될 때까지 냉동식품을 저장할 수 있습니다.

냉동식품 포장은 제품 본래의 식감, 색상, 맛, 그리고 보통 다른 수단보다 더 많은 양분을 유지하는 데 도움이됩니다. 일반적으로 육류, 해산물, 냉과, 아이스크림, 과일, 야채, 구운 과자 등의 포장에는 가방, 포장지, 파우치, 상자, 통, 컵, 트레이 등이 사용됩니다. 시장 성장의 주요 요인은 냉동식품 수요 증가, 조직화된 소매점 확대, 수출입 사업 확대로 예측기간 동안 유리한 수요를 창출할 것으로 예상됩니다.

냉동식품의 세계 수요 증가는 예측기간 동안 시장 성장을 지원하는 패키지의 유리한 수요를 생성할 것으로 예상됩니다. Statista에 따르면 2020년 독일에서의 냉동식품 매출은 138억 5,000만 달러 이상으로 2026년에는 194억 6,400만 달러에 이를 것으로 예상됩니다. 또한 이 자료에 따르면 2012년 벨기에의 아이스크림 제조 매출은 4억 5,112만 달러로, 2025년에는 5억 8,273만 달러에 이를 것으로 예측됩니다. 그 결과 세계 냉동식품 수요의 증가가 시장 성장을 뒷받침할 것으로 예상됩니다. 게다가 E-Commerce 분야의 성장과 냉동식품 포장와 관련된 기술의 발전은 예측기간 동안 시장에 유리한 기회를 창출할 것으로 예상됩니다. 그러나 정부의 규제와 개입은 2022년부터 2029년까지의 예측기간 동안 시장 성장을 방해합니다.

냉동식품 포장 세계 시장 조사에서 고려되는 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 세계의 기타 지역입니다. 북미는 냉동식품의 수요와 소비 증가, 이 지역의 서퍼 스토어와 하이퍼 스토어의 증가로 시장 점유율 측면에서 세계적으로 지배적인 지역이 되고 있습니다. 한편 아시아태평양은 식품·음식품산업의 성장, 편의식품에 대한 취향의 증가 등의 요인에 따라 예측기간 중 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예측되며, 아시아태평양의 냉동식품 포장 시장에 유리한 성장 전망을 창출할 것으로 보입니다.

이 연구의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 파악하고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 업계의 질적 및 양적 측면을 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • 냉동식품 포장 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 냉동식품 포장 시장, 제품 타입별, 2019-2029년
    • 냉동식품 포장 시장, 포장 타입별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 가정

제2장 냉동식품 포장 세계 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 냉동식품 포장의 시장 역학

  • 냉동식품 포장 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 냉동식품 수요 증가
      • 조직 소매점의 확대가 진행된다
    • 시장의 과제
      • 정부의 규제와 개입
    • 시장 기회
      • 성장하는 E-Commerce 분야
      • 냉동식품 포장과 관련된 기술의 선진성

제4장 세계의 냉동식품 포장 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 적대 관계
  • Porter's 5 Force 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 냉동식품 포장 세계 시장 : 제품 타입별

  • 시장 현황
  • 냉동식품 포장 세계 시장 : 제품 타입별, 성능 - 잠재력 분석
  • 냉동식품 포장 세계 시장, 제품 타입별 추정·예측 2019-2029
  • 냉동식품 포장 시장, 하위 부문 분석
    • 과일·야채
    • 육류·수산물
    • 냉동 디저트와 아이스크림
    • 베이크드 제품

제7장 냉동식품 포장 세계 시장 : 포장 타입별

  • 시장 현황
  • 냉동식품 포장 세계 시장 : 포장 타입별, 실적 - 잠재력 분석
  • 냉동식품 포장 세계 시장, 포장 타입별 추정·예측 2019-2029
  • 냉동식품 포장 시장, 하위 부문 분석
    • 상자
    • 터브와 컵
    • 트레이
    • 랩핑
    • 파우치
    • 기타 포장 종류

제8장 냉동식품 포장 세계 시장 : 지역별 분석

  • 냉동식품 포장 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 식품 타입별 추정·예측, 2019-2029년
      • 포장 타입별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 냉동식품 포장 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 냉동식품 포장 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 냉동식품 포장 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Mondi Group
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Ampac Holdings, LLC
    • Amcor Plc
    • International Paper Company
    • KOROZO Ambalaj San.ve Tic AS
    • Sealstrip Corporation
    • Sonoco Products Company
    • Alto Packaging Ltd
    • Sealed Air Corporation
    • Huhtamaki Group

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 가정
ksm 23.05.25

Global Frozen Food Packaging Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Frozen food packaging allows for the preservation of frozen food products from when it is prepared to the time it is consumed. The packaging for frozen food helps keep the product's original texture, color, flavor, and usually more nutrients maintained than by other means. In general, bags, wrappers, pouches, boxes, tubs and cups, and trays are used to package meat, seafood, frozen desserts, ice creams, fruits and vegetables, and baked products. The key factor driving the market growth is rising frozen food demand, increasing expansion of organized retail stores and growing import and export business that is anticipated to create a lucrative demand for the market during the forecast period.

The rising demand for frozen foods globally is anticipated to create a lucrative demand for packaging which supports the market growth during the forecast period. According to Statista, in 2020, frozen food sales in Germany were valued at over USD 13,850 million and are anticipated to reach USD 19,464 million by 2026. Also, according to the same source, in 2012 the revenue of manufacture of ice cream in Belgium was USD 451.12 million and the revenue is anticipated to reach USD 582.73 million by 2025. As a result, the rising frozen food demand globally is anticipated to support market growth. Additionally, the growing e-commerce sector and technological advancements associated with frozen food packaging are anticipated to create a lucrative opportunity for the market during the forecast period. However, government regulations and interventions stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Frozen Food Packaging Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the dominating region across the world in terms of market share, owing to the growing demand and consumption of frozen food products and rising supper and hyper stores in the region. Whereas, Asia Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period, owing to factors such as the growing food and beverages industry, and rising preferences towards convenience foods will further increase the growth of the market in the region would create lucrative growth prospects for the Frozen Food Packaging market across Asia Pacific region.

Major market player included in this report are:

  • Mondi Group
  • Ampac Holdings, LLC
  • Amcor Plc
  • International Paper Company
  • KOROZO Ambalaj San.ve Tic A.S.
  • Sealstrip Corporation
  • Sonoco Products Company
  • Alto Packaging Ltd
  • Sealed Air Corporation
  • Huhtamaki Group

Recent Developments in the Market:

  • In May 2019, Cascades Sonoco, a collaboration between Cascades Inc. and Sonoco Products Company, to open a new manufacturing line of advanced, sustainable packaging to mark the beginning of the Birmingham, Alabama, packaging facility's expansion. To establish a water-based functional coating solution that can manufacture recyclable, and compostable containers, they have invested USD 17 million.

Global Frozen Food Packaging Market Report Scope:

  • Historical Data 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation 2021
  • Forecast period 2022-2029
  • Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered Type of Food Product, Type of Packaging, Region
  • Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type of Food Product:

  • Fruits and Vegetables
  • Meat and Sea Food
  • Frozen Desserts and Ice Creams
  • Baked Goods

By Type of Packaging:

  • Bags
  • Boxes
  • Tubs and Cups
  • Trays
  • Wrappers
  • Pouches
  • Other Types of Packaging

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Frozen Food Packaging Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Frozen Food Packaging Market, by Type of Food Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Frozen Food Packaging Market, by Type of Packaging, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Frozen Food Packaging Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Frozen Food Packaging Market Dynamics

  • 3.1. Frozen Food Packaging Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising frozen food demand
      • 3.1.1.2. Increasing expansion of organized retail stores
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Government regulations and interventions
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing e-commerce sector
      • 3.1.3.2. Technological advancements associated with frozen food packaging

Chapter 4. Global Frozen Food Packaging Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Frozen Food Packaging Market, by Type of Food Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Frozen Food Packaging Market by Type of Food Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Frozen Food Packaging Market Estimates & Forecasts by Type of Food Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Frozen Food Packaging Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Fruits and Vegetables
    • 6.4.2. Meat and Sea Food
    • 6.4.3. Frozen Desserts and Ice Creams
    • 6.4.4. Baked Goods

Chapter 7. Global Frozen Food Packaging Market, by Type of Packaging

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Frozen Food Packaging Market by Type of Packaging, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Frozen Food Packaging Market Estimates & Forecasts by Type of Packaging 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Frozen Food Packaging Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Bags
    • 7.4.2. Boxes
    • 7.4.3. Tubs and Cups
    • 7.4.4. Trays
    • 7.4.5. Wrappers
    • 7.4.6. Pouches
    • 7.4.7. Other Types of Packaging

Chapter 8. Global Frozen Food Packaging Market, Regional Analysis

  • 8.1. Frozen Food Packaging Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Frozen Food Packaging Market
    • 8.2.1. U.S. Frozen Food Packaging Market
      • 8.2.1.1. Type of Food Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Type of Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Frozen Food Packaging Market
  • 8.3. Europe Frozen Food Packaging Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Frozen Food Packaging Market
    • 8.3.2. Germany Frozen Food Packaging Market
    • 8.3.3. France Frozen Food Packaging Market
    • 8.3.4. Spain Frozen Food Packaging Market
    • 8.3.5. Italy Frozen Food Packaging Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Frozen Food Packaging Market
  • 8.4. Asia-Pacific Frozen Food Packaging Market Snapshot
    • 8.4.1. China Frozen Food Packaging Market
    • 8.4.2. India Frozen Food Packaging Market
    • 8.4.3. Japan Frozen Food Packaging Market
    • 8.4.4. Australia Frozen Food Packaging Market
    • 8.4.5. South Korea Frozen Food Packaging Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Frozen Food Packaging Market
  • 8.5. Latin America Frozen Food Packaging Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Frozen Food Packaging Market
    • 8.5.2. Mexico Frozen Food Packaging Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Frozen Food Packaging Market
  • 8.6. Rest of The World Frozen Food Packaging Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Mondi Group
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Ampac Holdings, LLC
    • 9.2.3. Amcor Plc
    • 9.2.4. International Paper Company
    • 9.2.5. KOROZO Ambalaj San.ve Tic A.S.
    • 9.2.6. Sealstrip Corporation
    • 9.2.7. Sonoco Products Company
    • 9.2.8. Alto Packaging Ltd
    • 9.2.9. Sealed Air Corporation
    • 9.2.10. Huhtamaki Group

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제