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세계의 AdTech(애드테크) 시장 규모 조사 및 예측 : 솔루션별, 광고 유형별, 플랫폼별, 기업 규모별, 산업별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global AdTech Market Size study & Forecast, by Solution, By Advertising Type, By Platform, By Enterprise Size, By Vertical, and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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세계 애드테크 시장은 2021년 약 7,794억 1,000만 달러로 평가되며, 2022-2029년 예측 기간 동안 13.7% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.

애드테크(AdTech)는 퍼블리셔, 플랫폼, 브랜드, 대행사들이 디지털 광고 캠페인을 타겟팅, 전송, 추적하는 데 사용하는 소프트웨어와 기술을 말합니다. 애드테크놀로지 산업은 수요측 플랫폼(DSP), 광고 거래소, 데이터 관리 플랫폼(DMP), 공급측 플랫폼(SSP) 및 기타 비즈니스와 제품으로 구성되어 있습니다. 광고주는 이러한 도구를 통해 광고에 적합한 잠재고객을 선별하고, 광고 예산을 최대한 활용하며, 캠페인의 성공 여부를 평가할 수 있습니다. 시장의 성장은 주로 모바일 및 온라인 비디오의 성장, 온라인 미디어에 대한 소비자의 선호도, 스마트폰 및 인터넷 사용률 증가 등의 요인에 의해 주도되고 있습니다.

디지털 광고에 대한 관심이 높아지면서 세계 시장 확대의 주요 원동력이 되고 있으며, Statista에 따르면 2021년 디지털 광고 지출은 5,210억 2,000만 달러로 추정되며, 2026년에는 8,761억 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 도달할 수 있습니다. 이에 따라 세계 시장에서 애드테크에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 또한, 애드테크 솔루션의 신규 개발 및 개선을 위한 R&D 투자 증가와 프로그래매틱 광고에 대한 수요 증가는 예측 기간 동안 다양한 유리한 기회를 제공할 것으로 보입니다. 그러나 광고 차단 소프트웨어의 존재와 광고의 개인 데이터 사용에 대한 우려의 증가는 2022-2029년 예측 기간 동안 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용할 것으로 보입니다.

세계 애드테크 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미, 기타 라틴아메리카입니다. 북미는 디지털 광고의 확산과 DMP 및 마케팅 분석 플랫폼의 높은 성장률로 인해 매출 기준으로 시장을 주도하고 있습니다. 반면, 아시아태평양은 페이스북, 유튜브, 인스타그램, 틱톡 등 동영상 플랫폼에 대한 선호도 증가와 인터넷 소비 증가로 인해 예측 기간 동안 가장 높은 성장률을 기록할 것으로 예상됩니다. 하고 있습니다.

이 조사의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 정의하고 향후 몇 년 동안 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정과 예측, 2019-2029년
    • AdTech 시장, 지역별, 2019-2029년
    • AdTech 시장, 솔루션별, 2019-2029년
    • AdTech 시장 : 광고 유형별, 2019-2029년
    • AdTech 시장, 플랫폼별, 2019-2029년
    • AdTech 시장, 기업 규모별, 2019-2029년
    • AdTech 시장, 업계별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 추정 방법
  • 조사 가정

제2장 세계의 AdTech 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 본 조사의 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상 연도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 AdTech 시장 역학

  • AdTech 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
      • 소비자 온라인 미디어에 대한 선호도 상승
      • 디지털 광고 수요 급증
    • 시장 과제
      • 광고 블록 소프트 존재
      • 광고의 개인정보 사용에 관한 우려 고조
    • 시장 기회
      • AdTech 솔루션 연구개발에 대한 투자 확대
      • 프로그래매틱 광고 수요 확대

제4장 세계의 AdTech 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 참여업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델의 미래지향적 접근법(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 탑 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 전문가별 전망
  • 애널리스트의 결론과 제안

제5장 위험 평가 COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후 시장 시나리오

제6장 AdTech 세계 시장, 솔루션별

  • 시장 현황
  • AdTech 세계 시장 : 솔루션별), 실적 - 잠재성 분석
  • AdTech 세계 시장, 솔루션별 추정·예측 2019-2029년
  • AdTech 시장, 하위 부문별 분석
    • 수요측 플랫폼(DSP)
    • 공급측 플랫폼(SSP)
    • 애드 네트워크
    • 데이터 관리 플랫폼(DMP)
    • 기타

제7장 AdTech 세계 시장 : 광고 유형별

  • 시장 현황
  • AdTech 세계 시장, 광고 유형별, 실적 - 잠재성 분석
  • 세계의 AdTech 시장, 광고 유형별 추정·예측 2019-2029
  • AdTech 시장, 하위 부문별 분석
    • 프로그래매틱 광고
    • 검색 광고
    • 디스플레이 광고
    • 모바일 광고
    • 메일 마케팅
    • 기타

제8장 AdTech 세계 시장 : 플랫폼별

  • 시장 현황
  • AdTech 세계 시장, 플랫폼별, 실적 - 잠재성 분석
  • 세계의 AdTech 시장, 플랫폼별 추정·예측 2019-2029
  • AdTech 시장, 하위 부문별 분석
    • 모바일
    • 기타

제9장 AdTech 세계 시장 : 기업 규모별

  • 시장 현황
  • AdTech 세계 시장 : 기업 규모별), 실적 - 잠재성 분석
  • AdTech 세계 시장 규모·추정과 예측(기업 규모별) : 2019-2029년
  • AdTech 시장, 하위 부문별 분석
    • 중소기업(SME)
    • 대기업

제10장 AdTech 세계 시장, 업계별

  • 시장 현황
  • AdTech 세계 시장 : 업계별), 실적 - 잠재성 분석
  • AdTech 세계 시장, 업계별 추정·예측 2019-2029
  • AdTech 시장, 하위 부문별 분석
    • 미디어&엔터테인먼트
    • BFSI
    • 소매·소비재
    • IT·통신
    • 기타

제11장 AdTech 세계 시장 : 지역별 분석

  • AdTech 시장 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 솔루션별 추정·예측, 2019-2029년
      • 광고 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 플랫폼별 추정·예측, 2019-2029년
      • 기업 규모별 추정·예측, 2019-2029년
      • 업계별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 AdTech 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 AdTech 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 AdTech 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계 기타 지역

제12장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Adobe
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무 정보(데이터 제공 가능한 경우에 한함)
      • 제품 개요
      • 최근의 개발 상황
    • Alibaba Group Holding Limited
    • Amazon.com, Inc.
    • Criteo
    • Facebook Incorporation
    • Google Incorporation
    • Microsoft Incorporation
    • SpotX
    • Twitter Incorporation
    • Verizon

제13장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 승인
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사 가정
ksm 23.06.07

Global AdTech Market is valued at approximately USD 779.41 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.7% over the forecast period 2022-2029. The term "AdTech" refers to the software and technologies used by publishers, platforms, brands, and agencies to target, deliver, and track their digital advertising campaigns. Platforms for AdTech software assist agencies and brands in buying advertising space. The AdTech industry comprises a variety of demand-side platforms (DSPs), ad exchanges, data management platforms (DMPs), supply-side platforms (SSPs), and other businesses and products. Advertisers can use these tools to target the appropriate audiences for their ads, make the most of their advertising budgets, and assess the success of their campaigns. The market growth is primarily driven by the factors such as the growth of mobile & online video, consumer inclination to online media, coupled with the high usage of smartphones and the internet.

The surge in inclination towards digital advertising is acting as a major driving factor that is leading the market expansion globally. According to Statista, in 2021, the expenditure on digital advertising was estimated to account for USD 521.02 billion, which is projected to rise and is likely to reach USD 876.1 billion by 2026. Thereby, these aforementioned factors are expected to bolster the demand for AdTech in the global market. In addition, the growing investments in R&D to create new and improved AdTech solutions, as well as the rising demand for programmatic advertising is presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the presence of ad-blocking software, and increasing concerns regarding the use of personal data in advertising are hampering the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global AdTech Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the growing penetration of digital advertising and increase in the growth of DMPs and marketing analytics platforms. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as the rising inclination toward video platforms such as Facebook, YouTube, Instagram, and TikTok, as well as the increasing proliferation of internet consumption are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:

  • Adobe
  • Alibaba Group Holding Limited
  • Amazon.com, Inc.
  • Criteo
  • Facebook Incorporation
  • Google Incorporation
  • Microsoft Incorporation
  • SpotX
  • Twitter Incorporation
  • Verizon

Recent Developments in the Market:

  • In June 2022, Vi announced the introduction of its own 'Ad-Tech' platform - Vi Ads, which is a self-serve interface designed to assist marketers to establish campaigns and obtain personalized insight, and leads the targeted outreach at hyper-local level.

Global AdTech Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Solution, Advertising Type, Platform, Enterprise Size, Vertical, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Solution:

  • Demand-Side Platforms (DSPs)
  • Supply-Side Platforms (SSPs)
  • Ad Networks
  • Data Management Platforms (DMPs)
  • Others

By Advertising Type:

  • Programmatic Advertising
  • Search Advertising
  • Display Advertising
  • Mobile Advertising
  • Email Marketing
  • Others

By Platform:

  • Mobile
  • Web
  • Others

By Enterprise Size:

  • Small and Medium Enterprise (SME)
  • Large Enterprise

By Vertical:

  • Media & Entertainment
  • BFSI
  • Retail & Consumer Goods
  • IT & Telecom
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. AdTech Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. AdTech Market, by Solution, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. AdTech Market, by Advertising Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. AdTech Market, by Platform, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.5. AdTech Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.6. AdTech Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global AdTech Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global AdTech Market Dynamics

  • 3.1. AdTech Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising consumer inclination to online media
      • 3.1.1.2. Surge in demand for digital advertising
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Presence of ad-blocking software
      • 3.1.2.2. Increasing concerns regarding use of personal data in advertising
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing investments in R&D to create new and improved AdTech solutions
      • 3.1.3.2. Rising demand for programmatic advertising

Chapter 4. Global AdTech Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global AdTech Market, by Solution

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global AdTech Market by Solution, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Solution 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Demand-Side Platforms (DSPs)
    • 6.4.2. Supply-Side Platforms (SSPs)
    • 6.4.3. Ad Networks
    • 6.4.4. Data Management Platforms (DMPs)
    • 6.4.5. Others

Chapter 7. Global AdTech Market, by Advertising Type

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global AdTech Market by Advertising Type, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Advertising Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Programmatic Advertising
    • 7.4.2. Search Advertising
    • 7.4.3. Display Advertising
    • 7.4.4. Mobile Advertising
    • 7.4.5. Email Marketing
    • 7.4.6. Others

Chapter 8. Global AdTech Market, by Platform

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global AdTech Market by Platform, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Platform 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Mobile
    • 8.4.2. Web
    • 8.4.3. Others

Chapter 9. Global AdTech Market, by Enterprise Size

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global AdTech Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2019-2029 (USD Billion)
  • 9.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. Small and Medium Enterprise (SME)
    • 9.4.2. Large Enterprise

Chapter 10. Global AdTech Market, by Vertical

  • 10.1. Market Snapshot
  • 10.2. Global AdTech Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
  • 10.3. Global AdTech Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion)
  • 10.4. AdTech Market, Sub Segment Analysis
    • 10.4.1. Media & Entertainment
    • 10.4.2. BFSI
    • 10.4.3. Retail & Consumer Goods
    • 10.4.4. IT & Telecom
    • 10.4.5. Others

Chapter 11. Global AdTech Market, Regional Analysis

  • 11.1. AdTech Market, Regional Market Snapshot
  • 11.2. North America AdTech Market
    • 11.2.1. U.S. AdTech Market
      • 11.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 11.2.1.2. Advertising Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 11.2.1.3. Platform breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 11.2.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 11.2.1.5. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 11.2.2. Canada AdTech Market
  • 11.3. Europe AdTech Market Snapshot
    • 11.3.1. U.K. AdTech Market
    • 11.3.2. Germany AdTech Market
    • 11.3.3. France AdTech Market
    • 11.3.4. Spain AdTech Market
    • 11.3.5. Italy AdTech Market
    • 11.3.6. Rest of Europe AdTech Market
  • 11.4. Asia-Pacific AdTech Market Snapshot
    • 11.4.1. China AdTech Market
    • 11.4.2. India AdTech Market
    • 11.4.3. Japan AdTech Market
    • 11.4.4. Australia AdTech Market
    • 11.4.5. South Korea AdTech Market
    • 11.4.6. Rest of Asia Pacific AdTech Market
  • 11.5. Latin America AdTech Market Snapshot
    • 11.5.1. Brazil AdTech Market
    • 11.5.2. Mexico AdTech Market
    • 11.5.3. Rest of Latin America AdTech Market
  • 11.6. Rest of The World AdTech Market

Chapter 12. Competitive Intelligence

  • 12.1. Top Market Strategies
  • 12.2. Company Profiles
    • 12.2.1. Adobe
      • 12.2.1.1. Key Information
      • 12.2.1.2. Overview
      • 12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 12.2.1.4. Product Summary
      • 12.2.1.5. Recent Developments
    • 12.2.2. Alibaba Group Holding Limited
    • 12.2.3. Amazon.com, Inc.
    • 12.2.4. Criteo
    • 12.2.5. Facebook Incorporation
    • 12.2.6. Google Incorporation
    • 12.2.7. Microsoft Incorporation
    • 12.2.8. SpotX
    • 12.2.9. Twitter Incorporation
    • 12.2.10. Verizon

Chapter 13. Research Process

  • 13.1. Research Process
    • 13.1.1. Data Mining
    • 13.1.2. Analysis
    • 13.1.3. Market Estimation
    • 13.1.4. Validation
    • 13.1.5. Publishing
  • 13.2. Research Attributes
  • 13.3. Research Assumption
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