시장보고서
상품코드
1279760

세계의 익스프레스 배송 시장 규모 조사 및 예측 : 비즈니스, 목적지, 최종사용자 및 지역별 분석(2022-2029년)

Global Express Delivery Market Size study & Forecast, by Business, by Destination, by End-User, and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


■ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

익스프레스 배송은 여러 제품이나 상품이 함께 배송되는 가장 빠른 형태의 배송입니다.

물, 육로, 항공 등 다양한 매체가 있으며, 24시간에서 72시간 이내에 어디든 배송하는 서비스를 제공하며, B2B와 B2C 모델을 모두 사용합니다. 편지, 서류, 상품, 소비재 및 기타 팔레트화되지 않은 상품과 같은 개인 및 비즈니스 품목이 이 범주에 속합니다. 또한 일부 특송업체는 포장, 라벨링, 청구, 대금 회수, 반품, 교환 등 부가가치 서비스도 제공하고 있습니다. 특송 시장이 확대되는 배경에는 상거래의 증가와 국제 무역 서비스 전반의 성장 등이 있습니다.

2021년 UNCTAD에 따르면 세계 E-Commerce 시장은 온라인 판매 증가로 2018년 대비 약 4% 상승하여 2019년 약 26조 7,000억 달러에 이르렀으며, 2020년에는 한국이 25.9%의 압도적인 시장 점유율을 차지할 것으로 예상했습니다. 또한 호주, 캐나다, 중국, 싱가포르, 영국, 미국은 각각 약 9.4%, 6.2%, 24.9%, 11.7%, 23.3%, 14%의 소매 매출 또는 온라인 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 한편, 배달 서비스의 기술 발전과 첨단 배달 차량의 등장으로 라스트 마일 배달이 등장하면서 시장에 유리한 기회를 창출하고 있습니다. 그러나 인프라 부족은 2022-2029년 예측 기간 동안 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용할 것으로 보입니다.

익스프레스 배송 세계 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 아시아태평양은 E-Commerce 산업의 성장, 국제 무역 서비스의 성장으로 인해 매출액 기준으로 시장을 지배하고 있습니다. 아시아태평양은 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상되며, 이는 배송 서비스의 기술 발전 증가, 예측 기간 동안 라스트 마일 배송의 출현과 같은 요인에 기인합니다.

이 조사의 목적은 최근 몇 년간 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 파악하고 향후 몇 년간 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 산업의 질적, 양적 측면을 포괄하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정과 예측, 2019-2029년
    • 익스프레스 배송 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 익스프레스 배송 시장 : 비지니스별, 2019-2029년
    • 익스프레스 배송 시장 : 목적지별, 2019-2029년
    • 익스프레스 배송 시장 : 최종사용자별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 예측 방법
  • 조사 가정

제2장 세계의 익스프레스 배송 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상 연도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 익스프레스 배송 시장 역학

  • 익스프레스 배송 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
      • E-Commerce 산업의 성장
      • 국제 무역 서비스 전체의 성장
    • 시장 과제
      • 인프라 부족
    • 시장 기회
      • 딜리버리 서비스의 기술적 진보 상승
      • 첨단 배송 차량에 의한 라스트마일 딜리버리 대두

제4장 세계의 익스프레스 배송 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 참여업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델의 미래지향적 접근법(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 전문가의 전망
  • 애널리스트의 결론과 제안

제5장 위험 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후 시장 시나리오

제6장 익스프레스 배송 세계 시장, 비지니스별

  • 시장 현황
  • 익스프레스 배송 세계 시장, 비지니스별, 실적 - 잠재성 분석
  • 익스프레스 배송 세계 시장, 비지니스별 추정·예측, 2019-2029
  • 익스프레스 배송 시장, 하위 부문별 분석
    • B2B(기업간) 시장
    • B2C(기업간) 시장

제7장 익스프레스 배송 세계 시장, 목적지별

  • 시장 현황
  • 익스프레스 배송 세계 시장 : 목적지별, 실적 - 잠재성 분석
  • 익스프레스 배송 세계 시장, 목적지별 추정·예측, 2019-2029
  • 익스프레스 배송 시장, 하위 부문별 분석
    • 국내
    • 국제

제8장 익스프레스 배송 세계 시장 : 최종사용자별

  • 시장 현황
  • 익스프레스 배송 세계 시장 : 최종사용자별, 실적 - 잠재성 분석
  • 익스프레스 배송 세계 시장, 최종사용자별 추정·예측, 2019-2029
  • 익스프레스 배송 시장, 하위 부문별 분석
    • 서비스(BFSI(은행·금융 서비스·보험))
    • 도매업·소매업(E-Commerce)
    • 제조업, 건설업, 유틸리티
    • 제1차 산업(농업, 기타 천연자원)

제9장 익스프레스 배송 세계 시장 : 지역별 분석

  • 익스프레스 배송 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 비지니스별 추정·예측, 2019-2029년
      • 목적지별 추정·예측, 2019-2029년
      • 최종사용자별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 익스프레스 배송 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 익스프레스 배송 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 익스프레스 배송 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계 기타 지역

제10장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Deutsche Post DHL Group
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우에 한함)
      • 제품 개요
      • 최근의 개발 상황
    • United Parcel Service Inc.
    • FedEx Corporation
    • SF Express(Group) Co. Ltd
    • FedEx
    • Nippon Express
    • Yamato Holdings Co. Ltd
    • Aramex PJSC
    • A-1 Express Delivery Service Inc.
    • Hermes Europe GmbH

제11장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 승인
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사 가정
ksm 23.06.13

The global Express Delivery Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2029. Express Delivery is the fastest form of delivery that involves shipping of several products and goods. It includes various mediums such as water, land, and air. It provides shipment services anywhere within 24 to 72 hours. It uses both the B2B and B2C models. Personal and business items such as letters, documents, merchandise, consumer goods, and other non-palletized goods fall into this category. Several express delivery companies also provide value-added services like packaging, labelling, billing, payment collection, return, and exchange. The Express Delivery market is expanding because of factors such as the rising-commerce industry and growth across international trade services.

According to UNCTAD in 2021, the worldwide e-commerce market rose to around USD 26.7 trillion in 2019 with a rise of around 4 % from 2018 owing to rising online sales. In 2020, the Republic of Korea will hold a commanding 25.9% of the market. Additionally, Australia, Canada, China, Singapore, the United Kingdom, and the United States have respective retail sales or online market shares of about 9.4%, 6.2%, 24.9%, 11.7%, 23.3%, and 14%. Whereas rising technological advancement in delivery services and emergence of last-mile deliveries with advanced delivery vehicles create lucrative opportunities for the market. However, lack of infrastructure hampers market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Express Delivery Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing growth across e-commerce industry, rising growth across international trade services. Whereas the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as increasing technological advancement across delivery services, emergence of last-mile deliveries in the forecast period.

Major market players included in this report are:

  • Deutsche Post DHL Group
  • United Parcel Service Inc.
  • FedEx Corporation
  • SF Express (Group) Co. Ltd
  • FedEx
  • Nippon Express
  • Yamato Holdings Co. Ltd
  • Aramex PJSC
  • A-1 Express Delivery Service Inc.
  • Hermes Europe GmbH

Recent Developments in the Market:

  • In July 2020, UPS (a multinational package delivery and supply chain management company based in the United States) launched Saturday delivery in eight European markets. Following the coronavirus outbreak, European consumers have increasingly turned to online shopping. UPS Saturday Standard will be available in the UK, Germany, France, the Netherlands, Belgium, Italy, Spain, and Poland.
  • In February 2021, DHL Express added two contract carriers to its roster, bringing extra aircraft to help the parcel carrier meet the escalating growth in e-commerce shipments. Deutsche Post DHL Group's express delivery arm arranged for German leisure airline Condor and a start-up cargo division of Latvian carrier Smart Lynx to fly packages in its European air network.

Global Express Delivery Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Business, Destination, End-user, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Business:

  • B2B (Business-to-Business)
  • B2C (Business-to-Consumer)

By Destination:

  • Domestic
  • International

By End-user:

  • Services (BFSI (Banking, Financial Services and Insurance))
  • Wholesale and Retail Trade (E-commerce)
  • Manufacturing, Construction, and Utilities
  • Primary Industries (Agriculture and Other Natural Resources)

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Express Delivery Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Express Delivery Market, by Business, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Express Delivery Market, by Destination, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Express Delivery Market, by End-User, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Express Delivery Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Express Delivery Market Dynamics

  • 3.1. Express Delivery Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising e-commerce industry
      • 3.1.1.2. Growth across international trade services
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Lack of infrastructure
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising technological advancement in delivery services
      • 3.1.3.2. Emergence of last-mile deliveries with advanced delivery vehicles

Chapter 4. Global Express Delivery Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Express Delivery Market, by Business

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Express Delivery Market by Business, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Express Delivery Market Estimates & Forecasts by Business 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Express Delivery Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. B2B (Business-to-Business)
    • 6.4.2. B2C (Business-to-Consumer)

Chapter 7. Global Express Delivery Market, by Destination

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Express Delivery Market by Destination, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Express Delivery Market Estimates & Forecasts by Destination 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Express Delivery Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Domestic
    • 7.4.2. International

Chapter 8. Global Express Delivery Market, by End-User

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Express Delivery Market by End-User, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Express Delivery Market Estimates & Forecasts by End-User 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Express Delivery Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Services (BFSI (Banking, Financial Services and Insurance))
    • 8.4.2. Wholesale and Retail Trade (E-commerce)
    • 8.4.3. Manufacturing, Construction, and Utilities
    • 8.4.4. Primary Industries (Agriculture and Other Natural Resources)

Chapter 9. Global Express Delivery Market, Regional Analysis

  • 9.1. Express Delivery Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Express Delivery Market
    • 9.2.1. U.S. Express Delivery Market
      • 9.2.1.1. Business breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. Destination breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Express Delivery Market
  • 9.3. Europe Express Delivery Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Express Delivery Market
    • 9.3.2. Germany Express Delivery Market
    • 9.3.3. France Express Delivery Market
    • 9.3.4. Spain Express Delivery Market
    • 9.3.5. Italy Express Delivery Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Express Delivery Market
  • 9.4. Asia-Pacific Express Delivery Market Snapshot
    • 9.4.1. China Express Delivery Market
    • 9.4.2. India Express Delivery Market
    • 9.4.3. Japan Express Delivery Market
    • 9.4.4. Australia Express Delivery Market
    • 9.4.5. South Korea Express Delivery Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Express Delivery Market
  • 9.5. Latin America Express Delivery Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Express Delivery Market
    • 9.5.2. Mexico Express Delivery Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Express Delivery Market
  • 9.6. Rest of The World Express Delivery Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Deutsche Post DHL Group
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. United Parcel Service Inc.
    • 10.2.3. FedEx Corporation
    • 10.2.4. SF Express (Group) Co. Ltd
    • 10.2.5. FedEx
    • 10.2.6. Nippon Express
    • 10.2.7. Yamato Holdings Co. Ltd
    • 10.2.8. Aramex PJSC
    • 10.2.9. A-1 Express Delivery Service Inc.
    • 10.2.10. Hermes Europe GmbH

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제