시장보고서
상품코드
1279778

세계의 위생도기 시장 조사 및 예측 : 재료, 유형, 용도, 최종 사용자, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Sanitaryware Market Size study & Forecast, by Material, by Type, by Application, by End User and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

■ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

위생도기에는 받침대, 물통, 세면대, 화장실 싱크대 등이 있습니다.

기존에는 도자기의 일종인 도자기가 사용되었습니다. 하지만 현재는 금속, 유리, 플라스틱 등의 소재가 위생도기의 재료로 사용되고 있습니다. 가성비가 높고, 내화학성이 뛰어나며, 큰 하중을 견딜 수 있는 것이 세라믹 위생도기의 특징입니다. 위생도기 시장은 건강과 위생에 대한 관심 증가, 세계 도시화 진행 등의 요인으로 확대되고 있습니다.

Statista에 따르면 2015년 세계 인구의 약 53.9%가 도시에 거주하고 있으며, 2030년에는 60.4%, 2050년에는 68.4%에 달할 것으로 예측됩니다. 이러한 도시화의 진전은 건설 활동의 촉진으로 이어져 궁극적으로 위생용품수요 증가로 이어질 것입니다. 또한 유니세프와 WHO의 통계에 따르면 세계 인구의 절반 이상이 여전히 위생 시설을 이용하지 못하고 있으며, 최소 20억 명이 배설물로 오염된 물을 마시고 있는 것으로 나타났습니다. 이러한 상황을 종식시키기 위해 많은 NGO(비정부기구)가 캠페인을 벌여 많은 농촌 지역과 인구 밀집 지역에 화장실을 건설해 사람들에게 안전한 위생 환경을 제공합니다. 이는 시장 확대에 큰 도움이 되고 있습니다. 또한 세계에서 건설 활동이 활발해지면서 제품 개발 활동이 활발해지고 있는 것도 시장 성장에 도움이 되고 있습니다. 그러나 위생용품의 높은 비용은 시장 성장을 저해할 수 있는 요인으로 작용할 수 있습니다.

세계 위생도기 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미, 기타 라틴아메리카입니다. 북미는 브랜드 제품의 우위, 위생에 대한 관심 증가, 제품 개발 활동으로 인해 수익 측면에서 시장을 지배하고 있습니다. 반면, 아시아태평양은 건설 활동 증가, 제품 개발을 위한 제휴 증가, 주요 참여 기업의 지역 확장, 정부 기관 및 비영리 단체 시장 진입 등의 요인으로 인해 예측 기간 중 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

이 연구의 목적은 최근 수년간 다양한 부문과 국가 시장 규모를 정의하고 향후 수년간의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한 주요 기업의 경쟁 환경과 시장 상황에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함됩니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추산·예측, 2019-2029년
    • 위생도기 시장 : 지역별, 2019-2029년
    • 위생도기 시장 : 소재별, 2019-2029년
    • 위생도기 시장 : 유형별, 2019-2029년
    • 위생도기 시장 : 용도별, 2019-2029년
    • 위생도기 시장 : 최종사용자별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법 소개
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 위생도기 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 스코프
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 조사 대상년
  • 통화 환산율

제3장 세계의 위생도기 시장 역학

  • 위생도기 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 건강·위생에 관한 관심의 증가
      • 도시화의 진전
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 위생도기의 고비용
    • 시장 기회
      • 건설 활동의 활발화
      • 제품 개발 활동의 활발화

제4장 세계의 위생도기 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델의 미래적 어프로치(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 전문가별 전망
  • 애널리스트의 결론·제안

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후 시장 시나리오

제6장 세계의 위생도기 시장, 소재별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 위생도기 시장, 소재별 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 위생도기 시장, 소재별 추정·예측 2019-2029
  • 위생도기 시장, 하위 부문별 분석
    • 세라믹
    • 플라스틱
    • 기타 소재

제7장 세계의 위생도기 시장 : 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 위생도기 시장 : 유형별 실적·잠재력 분석
  • 세계의 위생도기 시장 유형별 추정·예측 2019-2029
  • 위생도기 시장, 하위 부문별 분석
    • Water Closet
    • Wash Basins
    • Pedestals
    • Cisterns
    • 기타 유형

제8장 세계의 위생도기 시장 : 용도별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 위생도기 시장 : 용도별 실적·잠재력 분석
  • 세계의 위생도기 시장, 용도별 추정·예측 2019-2029
  • 위생도기 시장, 하위 부문별 분석
    • 주방
    • 욕실

제9장 세계의 위생도기 시장 : 최종사용자별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 위생도기 시장 : 최종사용자별 실적·잠재력 분석
  • 세계의 위생도기 시장, 최종사용자별 추정·예측 2019-2029
  • 위생도기 시장, 하위 부문별 분석
    • 주택용
    • 상업용

제10장 세계의 위생도기 시장 : 지역별 분석

  • 위생도기 시장의 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 소재별 추정·예측, 2019-2029년
      • 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 용도별 추정·예측, 2019-2029년
      • 최종사용자별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 위생도기 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽 지역
  • 아시아태평양의 위생도기 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 위생도기 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제11장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Geberit Group
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무 정보(데이터 제공 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 개발 상황
    • Kohler Co
    • TOTO Ltd.
    • LIXIL Group Corporation
    • Roca Sanitario SA
    • Villeroy & Boch AG
    • RAK Ceramics
    • Duravit AG
    • Duratex SA
    • HSIL

제12장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제조건
KSA 23.06.12

Global Sanitaryware Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Sanitary ware includes pedestals, cisterns, washbasins, and toilet sinks. Porcelain, a type of ceramic material, has traditionally been used to create these objects. But currently, metals, glass, plastics, and other materials are used to make sanitary dishes. Cost-effective, highly resistant to chemical attacks, and able to support huge loads are all qualities of ceramic sanitary ware. The Sanitaryware market is expanding because of factors such as increasing in concerns related to health & hygiene and growing urbanization across the globe.

According to statista, in year 2015 around 53.9% of the world population resides in urban area which is expected to reach at 60.4% by year 2030 and it is projected to reach at 68.4% by year 2050. These rising urbanization would lead to promote more construction activities and would ultimately lead to rise the demand for sanitarywear. Furthermore, Unicef and WHO figures show that more than half of the world's population still lacks access to good sanitation, and at least 2 billion people consume water that has been tainted with excrement. To put an end to this, a number of NGOs (Non-Governmental Organisations) are launching campaigns and constructing toilets in a number of rural and underdeveloped areas to provide people with safe sanitation. This has aided in the market's expansion. In addition, increasing construction activities and rising product development activities across the globe is fostering the market growth. However, high cost of Sanitaryware may halt the market growth.

The key regions considered for the Global Sanitaryware Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products, rising hygiene concern and product development activity in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising construction activities, an increase in the number of collaborations for product development, geographic expansion of key players, and active participation of government and nonprofit organizations in the market space.

Major market players included in this report are:

  • Geberit Group
  • Kohler Co
  • TOTO Ltd.
  • LIXIL Group Corporation
  • Roca Sanitario SA
  • Villeroy & Boch AG
  • RAK Ceramics
  • Duravit AG
  • Duratex SA
  • HSIL

Recent Developments in the Market:

  • In September 2021, In Kochi, Kerala, Asian Granito India Ltd. has unveiled a 10,000 square foot showcase facility. The company's most recent collection, which includes grestek, anti-bacterial, special effect tiles, quartz, genius smart PWC, and the newest faucets, will be displayed in the showroom. The showcase will have more than 1,400 items, including a selection of tiles, sanitary items, and bath accessories. This change will alter consumer tastes and demonstrate the world's best industrial and technology capabilities.
  • In August 2020, Star Pipes has introduced a line of sanitary ware products under the Star Sanitary ware brand in the Kerala market. The opulent variety of products includes a premium selection of one-piece toilets, wall-hung toilets, washbasins with full and half pedestals, one-piece washbasins, and tabletop washbasins in the manner of French and Italian designs.

Global Sanitaryware Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Material, Type, Application, End User, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Materialofferings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Material:

  • Ceramic
  • Plastic
  • Other Materials

By Type:

  • Water Closet
  • Wash Basins
  • Pedestals
  • Cisterns
  • Other Types

By Application:

  • Kitchen
  • Bathroom

By End User:

  • Residential
  • Commercial

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Sanitaryware Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Sanitaryware Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Sanitaryware Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Sanitaryware Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.5. Sanitaryware Market, by End User, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Sanitaryware Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Sanitaryware Market Dynamics

  • 3.1. Sanitaryware Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing in concerns related to health & hygiene
      • 3.1.1.2. Growing urbanization
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Sanitaryware
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Increasing construction activities
      • 3.1.3.2. Rising product development activities

Chapter 4. Global Sanitaryware Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Sanitaryware Market, by Material

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Sanitaryware Market by Material, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Sanitaryware Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Sanitaryware Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Ceramic
    • 6.4.2. Plastic
    • 6.4.3. Other Materials

Chapter 7. Global Sanitaryware Market, by Type

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Sanitaryware Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Sanitaryware Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Sanitaryware Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Water Closet
    • 7.4.2. Wash Basins
    • 7.4.3. Pedestals
    • 7.4.4. Cisterns
    • 7.4.5. Other Types

Chapter 8. Global Sanitaryware Market, by Application

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Sanitaryware Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Sanitaryware Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Sanitaryware Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Kitchen
    • 8.4.2. Bathroom

Chapter 9. Global Sanitaryware Market, by End User

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global Sanitaryware Market by End User, Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global Sanitaryware Market Estimates & Forecasts by End User 2019-2029 (USD Billion)
  • 9.4. Sanitaryware Market, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. Residential
    • 9.4.2. Commercial

Chapter 10. Global Sanitaryware Market, Regional Analysis

  • 10.1. Sanitaryware Market, Regional Market Snapshot
  • 10.2. North America Sanitaryware Market
    • 10.2.1. U.S. Sanitaryware Market
      • 10.2.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 10.2.1.4. End User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 10.2.2. Canada Sanitaryware Market
  • 10.3. Europe Sanitaryware Market Snapshot
    • 10.3.1. U.K. Sanitaryware Market
    • 10.3.2. Germany Sanitaryware Market
    • 10.3.3. France Sanitaryware Market
    • 10.3.4. Spain Sanitaryware Market
    • 10.3.5. Italy Sanitaryware Market
    • 10.3.6. Rest of Europe Sanitaryware Market
  • 10.4. Asia-Pacific Sanitaryware Market Snapshot
    • 10.4.1. China Sanitaryware Market
    • 10.4.2. India Sanitaryware Market
    • 10.4.3. Japan Sanitaryware Market
    • 10.4.4. Australia Sanitaryware Market
    • 10.4.5. South Korea Sanitaryware Market
    • 10.4.6. Rest of Asia Pacific Sanitaryware Market
  • 10.5. Latin America Sanitaryware Market Snapshot
    • 10.5.1. Brazil Sanitaryware Market
    • 10.5.2. Mexico Sanitaryware Market
    • 10.5.3. Rest of Latin America Sanitaryware Market
  • 10.6. Rest of The World Sanitaryware Market

Chapter 11. Competitive Intelligence

  • 11.1. Top Market Strategies
  • 11.2. Company Profiles
    • 11.2.1. Geberit Group
      • 11.2.1.1. Key Information
      • 11.2.1.2. Overview
      • 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 11.2.1.4. Product Summary
      • 11.2.1.5. Recent Developments
    • 11.2.2. Kohler Co
    • 11.2.3. TOTO Ltd.
    • 11.2.4. LIXIL Group Corporation
    • 11.2.5. Roca Sanitario SA
    • 11.2.6. Villeroy & Boch AG
    • 11.2.7. RAK Ceramics
    • 11.2.8. Duravit AG
    • 11.2.9. Duratex SA
    • 11.2.10. HSIL

Chapter 12. Research Process

  • 12.1. Research Process
    • 12.1.1. Data Mining
    • 12.1.2. Analysis
    • 12.1.3. Market Estimation
    • 12.1.4. Validation
    • 12.1.5. Publishing
  • 12.2. Research Attributes
  • 12.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제