시장보고서
상품코드
1279783

세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 규모 조사 및 예측 : 유형별, 제품별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Size study & Forecast, by Type, by Product and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

베이비 케어와 여성용 위생용품은 각각 유아와 여성의 요구를 충족시키기 위해 고안된 두 가지 다른 범주의 소비재입니다.

세계 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장의 주요 촉진요인은 개인 위생 및 건강에 대한 인식 증가, 가처분 소득 증가, 라이프스타일 및 사회 규범의 변화입니다. 또한 제품 기술의 발전과 정부의 구상은 2022-2029년의 예측 기간 중 시장에 유리한 성장 기회를 창출하고 있습니다.

2019년, 인도 정부는 국가 전체의 청결과 위생을 촉진하기 위해 Swachh Bharat Abhiyan(Clean India Mission)을 시작했습니다. 이 노력은 농촌 지역의 여성용 위생용품에 대한 접근성을 개선하는 데 중점을 두고 있습니다. 또한 2020년에는 남아프리카공화국 정부가 'National Sanitary Dignity Implementation Framework'를 출범시켜 전국의 학교에서 여학생과 젊은 여성들에게 생리대를 무료로 제공하기로 했습니다. 이와 함께 2021년 호주 정부는 학교, 교도소 및 지역 사회 단체의 여성용 위생용품에 대한 접근성을 개선하기 위해 1,300만 달러의 투자를 발표했습니다. 그러나 베이비 케어 및 여성용 위생용품의 높은 비용은 2022-2029년의 예측 기간 중 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용하고 있습니다.

세계 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 북미는 1인당 소득이 높고 개인 위생용품의 보급률이 높아 베이비 케어 및 여성용 위생용품의 최대 시장으로 꼽힙니다. 미국은 고급 퍼스널케어 제품에 대한 높은 수요로 인해 북미에서 가장 큰 시장입니다. 아시아태평양은 인구 증가와 가처분 소득 증가로 인해 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장이 빠르게 성장하고 있는 지역입니다. 아시아태평양의 주요 시장은 중국, 일본, 인도, 한국입니다.

이 연구의 목적은 최근 수년간 다양한 부문과 국가 시장 규모를 정의하고 향후 수년간의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계 시장·부문별 시장 추산·예측, 2019-2029년
    • 베이비 케어와 여성용 위생 시장 : 지역별, 2019-2029년
    • 베이비 케어와 여성용 위생 시장 : 유형별, 2019-2029년
    • 베이비 케어와 여성용 위생 시장 : 제품별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 예측 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 정의와 범위

  • 본 조사의 목적
  • 시장의 정의와 스코프
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 조사 대상년
  • 통화 환산율

제3장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 역학

  • 베이비 케어와 여성용 위생 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 개인 위생과 건강에 대한 의식의 향상
      • 가처분소득의 증가
      • 라이프스타일의 변화와 사회규범의 변화
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 베이비 케어와 여성용 위생용품의 고비용
    • 시장 기회
      • 제품 기술의 진보
      • 정부 구상

제4장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델의 미래적 어프로치(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 투자 채택 모델
  • 애널리스트의 결론·제안
  • TOP 클래스 투자 기회
  • 주요 성공 전략

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후 시장 시나리오

제6장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 : 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 : 유형별 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 유형별 추정·예측 2019-2029
  • 베이비 케어와 여성용 위생 시장, 하위 부문별 분석
    • 일회용 위생용품
    • 재사용 가능 위생용품

제7장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 : 제품별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 : 제품별, 실적, 잠재력 분석
  • 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장, 제품별 추정·예측 2019-2029
  • 베이비 케어와 여성용 위생 시장, 하위 부문별 분석
    • 기저귀
    • 세니터리 패드
    • 탐폰, 생리컵
    • 체내 클리너, Hair Removers
    • 기타

제8장 세계의 베이비 케어 및 여성용 위생용품 시장 : 지역별 분석

  • 베이비 케어와 여성용 위생 시장 : 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 제품별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 베이비 케어와 여성용 위생 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 베이비 케어와 여성용 위생용품 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 베이비 케어와 여성용 위생 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Diva International Inc.
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Edgewell Personal Care Co.
    • Essity
    • Hengan International Group Co. Ltd.
    • Johnson & Johnson
    • Kao Corp.
    • Kimberly-Clark Corp.
    • Lil-Lets UK Ltd.
    • Ontex
    • Procter & Gamble
    • Sanofi
    • Unicharm Corp.

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제조건
KSA 23.06.12

Global Baby Care and Feminine Hygiene Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Baby care and feminine hygiene products are two distinct categories of consumer goods that are designed to meet the needs of babies and women, respectively. The major driving factors for the Global Baby Care and Feminine Hygiene Products Market are increasing awareness about personal hygiene and health, rising disposable income and changing lifestyles and social norms. Moreover, advancements in product technology and government initiatives are creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029.

In 2019, the Indian government launched the Swachh Bharat Abhiyan (Clean India Mission) to promote cleanliness and hygiene across the country. The initiative includes a focus on improving access to feminine hygiene products in rural areas. Additionally, in 2020, the South African government launched the National Sanitary Dignity Implementation Framework to provide free sanitary products to girls and young women in schools across the country. Along with this, in 2021, the Australian government announced a $13 million investment to improve access to feminine hygiene products in schools, prisons, and community organizations. However, the high cost of Baby Care and Feminine Hygiene stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Baby Care and Feminine Hygiene Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the largest market for baby care and feminine hygiene products due to the high per capita income and the high adoption rate of personal hygiene products in this region. The US is the largest market in North America due to the high demand for premium personal care products. Asia-Pacific is the fastest-growing market for baby care and feminine hygiene products due to the increasing population and rising disposable income in this region. The major markets in Asia-Pacific are China, Japan, India, and South Korea.

Major market players included in this report are:

  • Diva International Inc.
  • Edgewell Personal Care Co.
  • Essity
  • Hengan International Group Co. Ltd.
  • Johnson & Johnson
  • Kao Corp.
  • Kimberly-Clark Corp.
  • Lil-Lets UK Ltd.
  • Ontex
  • Procter & Gamble
  • Sanofi
  • Unicharm Corp.

Recent Developments in the Market:

  • In 2019, Procter & Gamble announced its "Period Poverty" campaign, which aimed to provide free feminine hygiene products to girls and women in need. The company also launched a line of eco-friendly diaper products called "Pampers Pure".
  • In 2020, Essity launched a line of eco-friendly feminine hygiene products called "Libresse Green" in response to consumer demand for sustainable personal care products. The company also acquired a US-based baby diaper brand called "Bambo Nature" in 2021.

Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, Product, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type:

  • Disposable Hygiene Products
  • Reusable Hygiene Products

By Product:

  • Diapers
  • Sanitary Pads
  • Tampons and Menstrual Cups
  • Internal Cleaners and Hair Removers
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Dynamics

  • 3.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing awareness about personal hygiene and health
      • 3.1.1.2. Rising disposable income
      • 3.1.1.3. Changing lifestyles and social norms
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Baby Care and Feminine Hygiene
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Advancements in product technology
      • 3.1.3.2. Government initiatives

Chapter 4. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Disposable Hygiene Products
    • 6.4.2. Reusable Hygiene Products

Chapter 7. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, by Product

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Diapers
    • 7.4.2. Sanitary Pads
    • 7.4.3. Tampons and Menstrual Cups
    • 7.4.4. Internal Cleaners and Hair Removers
    • 7.4.5. Others

Chapter 8. Global Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Analysis

  • 8.1. Baby Care and Feminine Hygiene Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.2.1. U.S. Baby Care and Feminine Hygiene Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Baby Care and Feminine Hygiene Market
  • 8.3. Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.3.2. Germany Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.3.3. France Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.3.4. Spain Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.3.5. Italy Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Baby Care and Feminine Hygiene Market
  • 8.4. Asia-Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
    • 8.4.1. China Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.4.2. India Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.4.3. Japan Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.4.4. Australia Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.4.5. South Korea Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Baby Care and Feminine Hygiene Market
  • 8.5. Latin America Baby Care and Feminine Hygiene Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Baby Care and Feminine Hygiene Market
    • 8.5.2. Mexico Baby Care and Feminine Hygiene Market
  • 8.6. Rest of The World Baby Care and Feminine Hygiene Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Diva International Inc.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Edgewell Personal Care Co.
    • 9.2.3. Essity
    • 9.2.4. Hengan International Group Co. Ltd.
    • 9.2.5. Johnson & Johnson
    • 9.2.6. Kao Corp.
    • 9.2.7. Kimberly-Clark Corp.
    • 9.2.8. Lil-Lets UK Ltd.
    • 9.2.9. Ontex
    • 9.2.10. Procter & Gamble
    • 9.2.11. Sanofi
    • 9.2.12. Unicharm Corp.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제