시장보고서
상품코드
1279788

세계의 그리팅 카드 시장 규모 조사 및 예측 : 유형별(eCard, 기존형 카드), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Greeting Cards Market Size study & Forecast, by Type (eCard, Traditional Card), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


■ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 그리팅 카드 시장은 2021년에 약 190억 6,000만 달러로 평가되며, 2022-2029년의 예측 기간 중 0.9% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.

그리팅 카드는 축하, 축하, 동정, 감사 및 기타 감정을 전달하는 데 사용되는 종이 또는 디지털 카드입니다. 이 카드는 일반적으로 표면에 메시지 나 이미지가 인쇄되어 있고 접혀서 내부가 비어있어 발신자가 수신자에게 개인화 된 메시지를 작성할 수 있습니다. 시장의 주요 촉진요인은 축하 행사 증가, 커스터마이징에 대한 수요 증가, 선물 트렌드 증가입니다. 또한 주요 시장 진입자들의 적극적인 노력과 eCard의 보급은 고객에게 지속 가능하고 환경 친화적인 기회를 창출하여 2022-2029년의 예측 기간 중 시장에 유리한 성장 기회를 제공할 것입니다.

2022-2029년의 예측 기간 중 축하 행사 증가가 시장 성장을 견인하고 있습니다. 여기에는 생일, 발렌타인데이, 어머니의 날, 아버지의 날, 크리스마스, 하누카와 같은 연례 행사와 결혼식, 졸업식, 기념일과 같은 기념일 행사가 포함됩니다. 그리팅 카드 협회에 따르면 미국인들은 매년 약 65억 장의 그리팅 카드를 구매합니다. 또한 반려동물을 위한 카드, 다양성과 포용성을 축하하는 카드 등 새로운 시장도 성장하고 있습니다. 전반적으로 그리팅 카드에 대한 수요는 특별한 날이나 기념일에 사람들이 서로 연결하고 소통하고자 하는 욕구에 의해 뒷받침되고 있습니다. 그러나 디지털 카드의 보급이 증가하면서 2022-2029년의 예측 기간 중 시장 성장을 저해하고 있습니다.

세계의 그리팅 카드 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역으로, 2022-2029년의 예측 기간 중 북미가 계속해서 지배적인 지역이 될 것으로 예상되며, 그 우위를 유지할 것으로 예상됩니다. 경제 성장과 가처분 소득 증가는 모두 생활 수준 향상에 기여하고, 그 결과 사람들은 생일, 약혼, 신혼집, 기념일, 취업과 같은 인생의 중요한 순간을 더 많이 축하하게 됩니다. CNN에 따르면 미국인들은 발렌타인데이 관련 선물에 평균 1억 4,356만 달러를 지출하고 있으며, 이는 이 분야 시장 확대를 촉진하는 요인 중 하나입니다.

이 연구의 목적은 최근 수년간 다양한 부문과 국가 시장 규모를 정의하고 향후 수년간 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함됩니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추산·예측, 2019-2029년
    • 그리팅 카드 시장 : 지역별, 2019-2029년
    • 그리팅 카드 시장 : 유형별, 2019-2029년
    • 그리팅 카드 시장 : 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 그리팅 카드 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 스코프
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 조사 대상년
  • 통화 환산율

제3장 세계의 그리팅 카드 시장 역학

  • 그리팅 카드 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 이벤트나 축하회의 증가
      • 커스터마이제이션에 대한 수요의 증가
      • 기프팅의 동향 증가
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 디지털 카드의 보급률 상승
    • 시장 기회
      • 주요 기업별 구상의 증가
      • 친환경 카드에 대한 수요의 증가

제4장 세계의 그리팅 카드 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 구매자의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force 모델의 미래적 어프로치(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 투자 채택 모델
  • 애널리스트의 결론·제안
  • TOP 클래스 투자 기회
  • 주요 성공 전략

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후 시장 시나리오

제6장 세계의 그리팅 카드 시장, 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 그리팅 카드 시장 : 유형별 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 그리팅 카드 시장 유형별 추정·예측 2019-2029
  • 그리팅 카드 시장, 하위 부문별 분석
    • e카드
    • 기존형 카드

제7장 세계의 그리팅 카드 시장 : 유통 채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 그리팅 카드 시장 : 유통 채널별 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 그리팅 카드 시장, 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 세계의 그리팅 카드 시장, 하위 부문별 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 그리팅 카드 시장 : 지역별 분석

  • 세계의 그리팅 카드 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 그리팅 카드 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 그리팅 카드 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 그리팅 카드 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • American Greetings Corporation
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Archies Limited
    • Avanti Press Inc.
    • Budget Greeting Cards Ltd.
    • Card Factory plc
    • Carlton Cards Ltd.
    • Crane & Co.
    • Galison Publishing LLC
    • Hallmark Cards, Inc.
    • IG Design Group Plc
    • John Sands(Australia) Ltd.

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제조건
KSA 23.06.12

Global Greeting Cards Market is valued approximately USD 19.06 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 0.9% over the forecast period 2022-2029. Greeting cards are paper or digital cards that are used to convey a message of celebration, congratulation, sympathy, gratitude, or other sentiments. These cards typically have a message or image printed on the front, and are folded and left blank inside for the sender to write a personalized message to the recipient. The major driving factor for the market are rising number of occasions and celebrations, growing demand for customization and rising trend of gifting. Moreover, rising initiatives by the key market players and the penetration of eCards is creating sustainable and green opportunity for the customers which is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029.

Rising number of occasions and celebrations is diving the market growth over the forecast period 2022-2029. This includes annual events such as birthdays, Valentine's Day, Mother's Day, Father's Day, Christmas, and Hanukkah, as well as milestone events such as weddings, graduations, and anniversaries. According to the Greeting Card Association, Americans purchase approximately 6.5 billion greeting cards each year. The industry has also seen growth in new markets, such as cards for pets and cards that celebrate diversity and inclusivity. Overall, the demand for greeting cards continues to be driven by the desire for people to connect and communicate on special occasions and milestones. However, rising penetration of digital cards is stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Greeting Cards Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. During the forecast era of 2022-2029, North America is expected to continue to be the dominant region, maintaining its dominance. Economic growth and rising disposable income both contribute to a higher standard of living, which in turn encourages people to celebrate more life milestones like birthdays, engagements, new homes, anniversaries, and jobs, among other occasions. These factors are fueling the market's expansion. According to CNN, Americans spend an average of $143.56 million on Valentine's Day-related gifts, which is one of the factors pushing the market's expansion in this area.

Major market players included in this report are:

  • American Greetings Corporation
  • Archies Limited
  • Avanti Press Inc.
  • Budget Greeting Cards Ltd.
  • Card Factory plc
  • Carlton Cards Ltd.
  • Crane & Co.
  • Galison Publishing LLC
  • Hallmark Cards, Inc.
  • IG Design Group Plc
  • John Sands (Australia) Ltd.

Recent Developments in the Market:

  • Hallmark debuted its collection of multicultural cards in July 2019. The Chinese, Indian, African American, and Latino traditions will be highlighted at this launch.
  • Schurman Retail Group (SRG) announced the start of Circle of Celebration, a team member appreciation initiative, in 2019.

Global Greeting Cards Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Type, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type:

  • eCard
  • Traditional Card

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Greeting Cards Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Greeting Cards Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Greeting Cards Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Greeting Cards Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Greeting Cards Market Dynamics

  • 3.1. Greeting Cards Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising number of occasions and celebrations
      • 3.1.1.2. Growing demand for customization
      • 3.1.1.3. Rising trend of gifting
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Rising penetration of digital cards
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising initiatives by the key market players
      • 3.1.3.2. Growing demand for eco-friendly cards

Chapter 4. Global Greeting Cards Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Greeting Cards Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Greeting Cards Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Greeting Cards Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Greeting Cards Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. eCard
    • 6.4.2. Traditional Card

Chapter 7. Global Greeting Cards Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Greeting Cards Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Greeting Cards Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Greeting Cards Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Greeting Cards Market, Regional Analysis

  • 8.1. Greeting Cards Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Greeting Cards Market
    • 8.2.1. U.S. Greeting Cards Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Greeting Cards Market
  • 8.3. Europe Greeting Cards Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Greeting Cards Market
    • 8.3.2. Germany Greeting Cards Market
    • 8.3.3. France Greeting Cards Market
    • 8.3.4. Spain Greeting Cards Market
    • 8.3.5. Italy Greeting Cards Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Greeting Cards Market
  • 8.4. Asia-Pacific Greeting Cards Market Snapshot
    • 8.4.1. China Greeting Cards Market
    • 8.4.2. India Greeting Cards Market
    • 8.4.3. Japan Greeting Cards Market
    • 8.4.4. Australia Greeting Cards Market
    • 8.4.5. South Korea Greeting Cards Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Greeting Cards Market
  • 8.5. Latin America Greeting Cards Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Greeting Cards Market
    • 8.5.2. Mexico Greeting Cards Market
  • 8.6. Rest of The World Greeting Cards Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. American Greetings Corporation
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Archies Limited
    • 9.2.3. Avanti Press Inc.
    • 9.2.4. Budget Greeting Cards Ltd.
    • 9.2.5. Card Factory plc
    • 9.2.6. Carlton Cards Ltd.
    • 9.2.7. Crane & Co.
    • 9.2.8. Galison Publishing LLC
    • 9.2.9. Hallmark Cards, Inc.
    • 9.2.10. IG Design Group Plc
    • 9.2.11. John Sands (Australia) Ltd.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제