Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

인도의 주택 및 정원 시장

Home and Garden in India

리서치사 Euromonitor International
발행일 2022년 06월 상품코드 1009133
페이지 정보 영문 44 Pages 배송안내 1-2일 (영업일 기준)
가격
US $ 2,100 ₩ 2,758,000 PDF (Single User License)


인도의 주택 및 정원 시장 Home and Garden in India
발행일 : 2022년 06월 페이지 정보 : 영문 44 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

인도의 주택 및 정원 시장에서는 COVID-19에 의해 거의 모든 카테고리에서 매출이 감소했고, 2020년에는 두자릿수대의 매출 감소를 보였습니다. 바이러스 확산을 막기 위해서 전반에 2개월간 국가를 완전 폐쇄함으로써 소비자의 쇼핑 기회가 제한되었고, 매출에 현저한 악영향을 미쳤습니다. 그러나, 소매점을 다시 연 이후에도 소비자 심리는 변화했고, 매출에 더욱 악영향을 미쳤습니다.

인도의 주택 및 정원 시장 규모(과거 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터, 신제품 개발, 소비자 라이프스타일, 가격 문제 등 수요에 영향을 미치는 주요인 전략적 분석 등의 정보를 제공합니다.

목차

목차 및 표 리스트

개요

COVID-19가 주택 및 정원에 미치는 영향

COVID-19가 국가에 미치는 영향

기업의 대응

소매의 변화

주택 및 정원의 미래

시장 데이터

세계의 거시경제 환경

세계의 산업 환경

면책사항

정보원

인도의 원예

중요한 데이터 발견

2020년의 영향

  • COVID-19의 경제적 영향에 의해 원예 매출 감소
  • 가격이 가장 비싼 상품이 가장 빠르게 침체
  • 원예는 대부분 정리되지 않은 상태로 유지되고 있고, E-Commerce의 점유율이 상승

회복과 기회

  • 가족을 부양하기 위해 호조를 보일 것으로 예상되는 종자
  • 강화 제품과 비료의 성장 둔화
  • 손쉬운 젶무 가용성과 지식 향상에 따른 매출 증대

카테고리 데이터

인도의 홈퍼니싱

중요한 데이터 발견

2020년의 영향

  • 점포 폐쇄나 가처분소득 감소에 의해 감소
  • 홈오피스 가구와 LED 램프의 감소 경향
  • 팬데믹의 영향에 따른 신제품 개발 진행

회복과 기회

  • COVID-19의 영향이 약화되고, 성장세로 돌아선다
  • 프리미엄화가 가치 판매를 촉진
  • 가구의 성장과 개인주의가 성장에 기여

카테고리 데이터

인도의 주택 개조

중요한 데이터 발견

2020년의 영향

  • 2020년의 주택 개조에 대한 불규칙한 실적
  • 소비자의 관심을 유지하기 위해서 더 자연스러운 가정용 페인트를 발매
  • Asian Paints는 주택 개조 분야에서 계속해서 리더 기업으로 존속

회복과 기회

  • 경제와 주택 시장 회복이 성장의 원동력이 된다
  • 가정용 페인트로 소비자를 이끌기 위한 온라인 툴이 활용
  • 욕실과 위생 용품에 대한 경험을 원하는 소비자

카테고리 데이터

인도의 가정용품

중요한 데이터 발견

2020년의 영향

  • 소비자의 신중한 자세가 쇠퇴로 연결
  • 락다운으로 인해 다양한 요리를 만들기 위해서 조리기구를 구입
  • TTK Prestige는 스토브탑 조리기구에 강점이 있고, 리드를 유지

회복과 기회

  • 경기 회복과 증가하는 가구가 성장 원동력이 된다
  • 품질의 중요성이 높아진다
  • 음식 배달은 가정용품에 있어서 위협이 될 가능성이 있다

카테고리 데이터

LSH 21.06.28

Following the stringent lockdown and threat of infection in the absence of vaccinations in 2020, consumer sentiment in India improved in 2021. While the first half of the year saw a devastating second wave of COVID-19 with high hospital admissions and deaths, the rollout of the country's vaccination campaign in the second half of 2021, led to improving sales of home and garden. As stores reopened and consumers were more comfortable with spending time outside of the home, they were more willing t...

Euromonitor International's Home and Garden in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of market demand at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the categories driving growth. It also identifies the leading companies and their brands, and offers strategic analysis of key factors influencing demand - from new product developments, consumer lifestyles, route to market and pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how market demand is expected to evolve in the medium-term

Product coverage: Home Improvement and Gardening, Homewares and Home Furnishings.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Home and Garden market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Home and garden in 2021: The big picture
  • 2021 key trends
  • Competitive landscape
  • Retailing developments
  • What next for home and garden?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Home and Garden by Category: Value 2016-2021
  • Table 2 Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2016-2021
  • Table 3 NBO Company Shares of Home and Garden: % Value 2017-2021
  • Table 4 LBN Brand Shares of Home and Garden: % Value 2018-2021
  • Table 5 Distribution of Home and Garden by Format: % Value 2016-2021
  • Table 6 Distribution of Home and Garden by Format and Category: % Value 2021
  • Table 7 Forecast Sales of Home and Garden by Category: Value 2021-2026
  • Table 8 Forecast Sales of Home and Garden by Category: % Value Growth 2021-2026

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

GARDENING IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2021 DEVELOPMENTS

  • Category records strong growth as increasing numbers of Indians take up gardening as a hobby
  • Online sales rise rapidly due to ease of access and convenience
  • Indoor plants garner strong consumer attention due to several benefits

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Rise in online communities that swap plants and seeds a potential threat to growth
  • Pots and planters set to perform well due to aesthetic value
  • Gardening power tools and lawn mowers will witness steady growth but low sales figures due to high prices

CATEGORY DATA

  • Table 9 Sales of Gardening by Category: Value 2016-2021
  • Table 10 Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2016-2021
  • Table 11 NBO Company Shares of Gardening: % Value 2017-2021
  • Table 12 LBN Brand Shares of Gardening: % Value 2018-2021
  • Table 13 Distribution of Gardening by Format: % Value 2016-2021
  • Table 14 Forecast Sales of Gardening by Category: Value 2021-2026
  • Table 15 Forecast Sales of Gardening by Category: % Value Growth 2021-2026

HOME FURNISHINGS IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2021 DEVELOPMENTS

  • Home furnishings on the path to recovery
  • Focus on wellbeing at home supports sales
  • Subscription services of furniture and decor pose competition

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Further growth due to macro and micro economic factors
  • Home space to become increasingly important purchase consideration over forecast period
  • E-commerce to play important role in channel distribution

CATEGORY DATA

  • Table 16 Sales of Home Furnishings by Category: Value 2016-2021
  • Table 17 Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2016-2021
  • Table 18 NBO Company Shares of Home Furnishings: % Value 2017-2021
  • Table 19 LBN Brand Shares of Home Furnishings: % Value 2018-2021
  • Table 20 LBN Brand Shares of Light Sources: % Value 2018-2021
  • Table 21 Distribution of Home Furnishings by Format: % Value 2016-2021
  • Table 22 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: Value 2021-2026
  • Table 23 Forecast Sales of Home Furnishings by Category: % Value Growth 2021-2026

HOME IMPROVEMENT IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2021 DEVELOPMENTS

  • Focus on touch-free products to attract hygiene-conscious consumers
  • Value growth of home paint supported by record price hikes as input costs rise
  • Reviving consumer demand through launch of new home paint options

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • New entrants to pose threat to leading brands
  • Rising focus on extending services to reduce painting time
  • Consumers set to become increasingly engaged in purchases to match homes with their lifestyles

CATEGORY DATA

  • Table 24 Sales of Home Improvement by Category: Value 2016-2021
  • Table 25 Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2016-2021
  • Table 26 NBO Company Shares of Home Improvement: % Value 2017-2021
  • Table 27 LBN Brand Shares of Home Improvement: % Value 2018-2021
  • Table 28 Distribution of Home Improvement by Format: % Value 2016-2021
  • Table 29 Forecast Sales of Home Improvement by Category: Value 2021-2026
  • Table 30 Forecast Sales of Home Improvement by Category: % Value Growth 2021-2026

HOMEWARES IN INDIA

KEY DATA FINDINGS

2021 DEVELOPMENTS

  • Improving sales for homewares in 2021 following previous year's declines
  • Kitchen, driven by stove top cookware, remains largest value category
  • Competitive landscape remains fragmented

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Full recovery expected over forecast period as homewares gains further growth momentum
  • Changing employment policies to have positive impact on category
  • Smart home development expected to have implications for homewares

CATEGORY DATA

  • Table 31 Sales of Homewares by Category: Value 2016-2021
  • Table 32 Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2016-2021
  • Table 33 Sales of Homewares by Material: % Value 2016-2021
  • Table 34 NBO Company Shares of Homewares: % Value 2017-2021
  • Table 35 LBN Brand Shares of Homewares: % Value 2018-2021
  • Table 36 Distribution of Homewares by Format: % Value 2016-2021
  • Table 37 Forecast Sales of Homewares by Category: Value 2021-2026
  • Table 38 Forecast Sales of Homewares by Category: % Value Growth 2021-2026
Back to Top
전화 문의
F A Q