Global Information
회사소개 | 문의

아시아태평양 지역의 물티슈 시장 : 잠재력, 기간, 위협

Potential, Time Scale and Threats for a Broader Asia Pacific Wipes Market

리서치사 Euromonitor International
발행일 2014년 01월 상품 코드 294897
페이지 정보 영문 38 Pages
가격
US $ 2,000 ₩ 2,278,800 PDF by E-mail (Single user license)


아시아태평양 지역의 물티슈 시장 : 잠재력, 기간, 위협 Potential, Time Scale and Threats for a Broader Asia Pacific Wipes Market
발행일 : 2014년 01월 페이지 정보 : 영문 38 Pages

선진국가에서는 물티슈 시장이 성숙했고 자체브랜드와의 경쟁이 매출에 압력을 주고 있기 때문에 제조업체들은 새로운 잠재 시장을 찾을 필요성이 생겼습니다. 아시아태평양 지역의 위생용품 소매 시장은 전체적으로는 급성장을 이루었지만 물티슈 시장 규모는 종이 기저귀, 팬츠와 생리용품의 성장과 비교하면 뒤떨어지고 있습니다. 소득이 시장 성장을 억제하는 최대 요인인데 물티슈 제품을 단기간에 아시아태평양 지역에 널리 보급시키기 위해서는 다양한 전략을 짤 필요가 있습니다.

아시아태평양 지역의 물티슈(Wipes) 시장 현황과 향후 가능성에 대해 분석하고, 물티슈 및 위생용품 전체 시장 규모와 구조, 시장의 최신 동향, 새로운 성장 시장과 영역, 해결해야 할 과제, 향후의 개척 시장, 주요 기업 및 브랜드 개요, 자체브랜드 동향, 주요 영향요인(신제품 개발, 경제/생활/환경 측면에서의 영향, 유통 구조, 가격 설정 등), 향후 시장 동향 전망 등에 대해 전해드립니다.

1. 서론

2. 세계 시장 전망

3. 아시아태평양 지역의 물티슈 시장

4. 개인용 물티슈

5. 홈케어용 물티슈

6. 결론

7. 분석상 정의

LSH 14.02.24

With the wipes category having reached maturity in developed markets, and private label putting pressure on value sales, manufacturers need to look other potential growth markets. Asia Pacific has seen strong value growth in retail hygiene overall; however, the wipes category has been outperformed by strong demand for nappies/diapers/pants and sanitary protection. Income is the major constraint to category development, but are there ways to make wipes relevant to a broader part of the Asia Pacific population in the short term?

Euromonitor International's Potential, Time Scale and Threats for a Broader Asia Pacific Wipes Market global briefing offers an insight into to the size and shape of the tissue and hygiene market, highlights buzz topics, emerging regions, countries and categories as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the opportunity zones within tissue and hygiene, analyses leading companies and brands, assesses the importance of private label and offers strategic analysis of major factors influencing the market - be they new product developments, economic/lifestyle/environmental influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Away-From-Home Tissue and Hygiene, Retail Tissue and Hygiene, Total Tissue and Hygiene.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Tissue and Hygiene market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Introduction

Global Market Perspective

Wipes in Asia Pacific

Personal Wipes

Home Care Wipes

Conclusion

Report Definitions

Back to Top
전화 문의
이용안내