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미국의 가정용 및 원예용 농약 시장과 예측

Home & Garden Insecticides (US Market & Forecast)

리서치사 Freedonia Group
발행일 2020년 12월 상품 코드 983419
페이지 정보 영문 81 Pages
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미국의 가정용 및 원예용 농약 시장과 예측 Home & Garden Insecticides (US Market & Forecast)
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 81 Pages

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미국의 가정용 및 원예용 농약(Home & Garden Insecticides) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 개요, 시장 성장에 대한 영향요인, 부문별 시장 분석과 예측, 수요와 소매 동향 및 주요 기업의 시장 점유율과 경쟁 상황 등에 대해 분석했습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 조사 개요

  • 보고서 상세
  • 조사 범위와 제품 설명
  • COVID-19 팬데믹의 영향

제3장 개요

  • 가정용 및 원예용 농약 사용의 실적 동향
  • 수요 : 배합별
  • 살충제 유효 성분 동향
  • 유효 성분 가격
  • 지속가능성과 규제 동향
  • 제품 등록 요건
    • 기존 농약
    • 바이오 농약

제4장 소매 동향

  • 가정용 및 원예용 농약의 소매 판매
    • 양판점
    • 홈센터
    • 인터넷 및 통신 판매
    • 가든센터
    • 기타 소매업체
  • 소비자 동향
    • 소비자의 농약 사용 : 인구통계 그룹별
    • 소비자가 가정용 및 원예용 농약을 사용하지 않는 이유
    • 가정용 및 원예용 농약 기능의 우선순위

제5장 시장

  • 수요 : 시장별
  • 가정용 살충제
    • 곤충 방제
    • 방충제
  • 잔디 및 원예용 살충제
    • 잔디 관리
    • 가든 관리

제6장 공급업체와 시장 점유율

  • 주요 조사 결과와 업계 구조
  • 시장 점유율
  • 경쟁 전략
    • 브랜드명 인지와 로열티
    • 제품 라인 확장
    • 독자적인 조제
    • 포장과 편리성
  • 마케팅

제7장 부록

  • 범위
  • 정의
  • Freedonia의 조사 방법
  • 연구 고유의 조사 방법
  • 정보 출처
  • 협회와 기관
  • 관련 연구와 보고서
  • 거시경제 가정
    • 경제 환경
    • 인구통계 동향
    • 소비자 지출
    • 주택 호수
KSM 21.02.03

List of Tables

3. Overview

  • Table 3-1: Home & Garden Insecticide Market, 2009 - 2019
  • Table 3-2: Home & Garden Insecticide Demand by Formulation, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 3-3: Insecticide Active Ingredient Demand by Type, 2009 - 2029 (million pounds & million dollars)
  • Table 3-4: Selected Insecticide Active Ingredient Prices, 2009 - 2029 (dollars per pound)

4. Retail Trends

  • Table 4-1: Home & Garden Insecticide Retail Sales by Channel, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 4-2: "Do You Apply Pesticides & Herbicides Inside Your Home, On Your Body, Or Around Your Yard & Garden?" by Household Income Bracket, Geographic Region & Residence Type, 2020 (percent of total)
  • Table 4-3: "Do You Apply Pesticides & Herbicides Inside Your Home, On Your Body, Or Around Your Yard & Garden?" by Gender, Age Group, & Presence of Children at Home, 2020 (% of total)
  • Table 4-4: Why Do You Not Use Home & Garden Pesticides" by Gender & Presence of Children, 2020 (% of total)
  • Table 4-5: "Why Do You Not Use Home & Garden Pesticides?" by Age Group, 2020 (% of total)
  • Table 4-6: Priorities of Various Features & Functions of Home & Garden Pesticides, 2020 (% of total)

5. Markets

  • Table 5-1: Home & Garden Insecticide Demand by Market, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-2: Household Insecticide Demand by Type, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-3: Household Insect Control Product Demand by Insect Type, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-4: Household Insect Repellant Demand, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-5: Lawn & Garden Insecticide Demand by Application, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-6: Lawn Care Insecticide Demand, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-7: Garden Care Insecticide Demand, 2009 - 2029 (million dollars)

6. Suppliers & Market Share

  • Table 6-1: Home & Garden Insecticides Sales by Company, 2019 (million dollars)

7. Appendix

  • Table 7-1: Relevant Industry Codes
  • Table 7-2: Relevant HS Codes
  • Table 7-3: Macroeconomic Indicators, 2009 - 2029 (billion 2012 dollars)
  • Table 7-4: Population & Households, 2009 - 2029 (million persons)
  • Table 7-5: Personal Consumption Expenditures, 2009 - 2029 (billion dollars & billion 2012 dollars)
  • Table 7-6: Housing Stock by Type, 2009 - 2029 (million units)

List of Figures

1. Executive Summary

  • Figure 1-1: US Home & Garden Insecticides Market

6. Suppliers & Market Share

  • Figure 6-1: Home & Garden Insecticides Market Share by Company, 2019 (billion dollars)

7. Appendix

  • Figure 7-1: Annual Growth in Real GDP, 2000 - 2019, Compared to 1980 - 2005 Average (percent)
  • Figure 7-2: Annual Population Growth, 2004 - 2019 (percent)
  • Figure 7-3: Housing Stock: Share by Year of Construction, 2019 (million units)

This Freedonia industry study analyzes the $1.4 billion US home and garden insecticide industry. It presents historical demand data (2009, 2014, and 2019) and forecasts (2024 and 2029) by market (household insect controls, household insect repellents, lawn and turf care, garden care). Demand is provided in US dollar terms. Also provided are demand by formulation and sales by retail distribution channel. Active ingredient trends are also addressed. The study also evaluates company market share and the competitive strategies of key industry players such as Central Garden and Pet, SC Johnson, Scotts Miracle-Gro, and Spectrum Brands.

Study Highlights include:

  • Sales forecast to rise 2.5% per year through 2024
  • Rising popularity of gardening boosting demand
  • Picaridin and oil of lemon eucalyptus repellents increasingly popular
  • Garden centers and internet retailers gaining market share

Table of Contents

1. Executive Summary

2. About this Report

  • Report Details
  • Study Scope & Product Description
  • Impact of COVID-19 Pandemic

3. Overview

  • Historical Trends in Home & Garden Insecticide Use
  • Demand by Formulation
  • Insecticide Active Ingredient Trends
  • Active Ingredient Prices
  • Sustainability & Regulatory Trends
  • Product Registration Requirements
    • Conventional Pesticides
    • Biopesticides

4. Retail Trends

  • Home & Garden Insecticide Retail Sales
    • Mass Merchandisers
    • Home Centers
    • Internet & Mail Order
    • Garden Centers
    • Other Retailers
  • Consumer Trends
    • Consumer Pesticide Use by Demographic Group
    • Why Consumers Do Not Use Home & Garden Pesticides
    • Home & Garden Pesticide Feature Priorities

5. Markets

  • Demand by Market
  • Household Insecticides
    • Insect Control
    • Insect Repellants
  • Lawn & Garden Insecticides
    • Lawn Care
    • Garden Care

6. Suppliers & Market Share

  • Key Findings & Industry Composition
  • Market Share
  • Competitive Strategies
    • Brand Name Recognition & Loyalty
    • Product Line Extensions
    • Proprietary Formulations
    • Packaging & Convenience
  • Marketing

7. Appendix

  • Scope
  • Definitions
  • Freedonia Methodology
  • Study-Specific Methodology
  • Sources
  • Associations & Agencies
  • Related Studies & Reports
  • Macroeconomic Assumptions
    • Economic Environment
    • Demographic Trends
    • Consumer Spending
    • Housing Stock
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