Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

마케팅 자동화 : COVID-19 이후 세계의 비즈니스 강화(2021년)

Marketing Automation Powers Businesses Post COVID-19 Globally, 2021

리서치사 Frost & Sullivan
발행일 2021년 12월 상품코드 1053942
페이지 정보 영문 41 Pages 배송안내 1-2일 (영업일 기준)
가격
US $ 2,450 ₩ 3,153,000 Web Access (Regional License) help
리서치사의 웹사이트에 로그인할 수 있는 패스워드가 발급되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공됩니다. 동일 국가 내에 있는 사업장의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스이며, 이용 인원수 제한은 없습니다. 텍스트 등의 PDF 내용 편집은 불가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


마케팅 자동화 : COVID-19 이후 세계의 비즈니스 강화(2021년) Marketing Automation Powers Businesses Post COVID-19 Globally, 2021
발행일 : 2021년 12월 페이지 정보 : 영문 41 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

마케팅 자동화 솔루션(MAS)은 소셜미디어, 이메일 마케팅, 웹사이트를 위한 캠페인이나 워크플로우를 작성하고, 이용이 세계적으로 증가하고 있지만, 기업은 아직 몇 가지 내부 과제에 직면해 있습니다.

기업은 보안, MAS의 효과, 투자 판단과 고용 증가, MAS가 자사 IT 인프라에 적합할지 등에 대해 여전히 우려를 안고 있습니다.

마케팅 자동화(Marketing Automation)에 대해 조사했으며, 벤더의 성장 기회, 시장 주요 기업 해설, 마케팅 자동화 솔루션(MAS)과 고객 경험의 상관관계, 주요 기술 등의 정보를 제공합니다.

목차

전략적 과제

솔루션 개요

  • 마케팅 자동화의 서론
  • 마케팅 자동화 피라미드 : 시장 자동화를 작동시키기 위해 제공되는 다양한 파트
  • 마케팅 자동화 소프트웨어의 필요 기능
  • 마케팅 자동화 솔루션의 주요 장점
  • 마케팅 자동화 소프트웨어가 도움이 되는 단계
  • 마케팅 자동화 툴 사용에 의한 영향
  • 마케팅 자동화 솔루션 사용에 관한 인사이트
  • 주요 사업 목표
  • 디지털 전환 투자의 최우선 사항
  • 디지털 솔루션 도입을 추진하는 부문
  • AI에 투자하는 주요 이유
  • 향후 3년간 마케팅 자동화 벤더의 중점 분야

시장 환경 : 주요 성장 촉진요인과 억제요인

  • 마케팅 자동화 성장 촉진요인
  • 마케팅 자동화 성장 억제요인
  • 마케팅 자동화 솔루션 : 지역별 매출 예측
  • 경쟁에서의 주요 마케팅 자동화 기업

성장 기회

  • 성장 기회 1 : Revenue Attribution 솔루션
  • 성장 기회 2 : 제조업의 마케팅 자동화
  • 성장 기회 3 : 마케팅 자동화 챗봇과 머신러닝

부록

LSH 22.03.07

Uncap Future Growth Potential With Marketing Automation

The pandemic has been an essential influence for the increase in digital marketing among B-to-B and B-to-C companies. There has been an explosion in advertising on over-the-top (OTT) channels. Companies are embracing organic social media interactions and focusing on the omnichannel approach to the customer journey. With so many people on digital platforms all the time, marketers have an inherent understanding that digital is king. Even after the pandemic, most of their focus should be on online channels. Offline channels are now less important.

A marketing automation solution (MAS) comprises platforms that automate marketing and sales activities to drive revenue growth and empower organizations to make data-driven decisions on both online and offline channels. A MAS includes the following 4 functions: lead management, sales enablement, campaign management, and marketing analytics and measurement. MASs either integrate with third-party customer relationship management (CRM) systems or have native CRMs built-in. MASs create campaigns and workflows for social media, email marketing, and websites. MAS use is increasing globally, but companies still face some internal challenges. Organizations are still concerned with security, how effective a MAS will be, the investment decision versus hiring more labor, and the fit that a MAS will have in their IT infrastructure.

This report aims to decode the benefits and role of MAS in sales enablement for organizations. The study will also focus on growth opportunities for vendors and offer commentary on some key players in the market. The study also touches upon the correlation between MAS and customer experience. The key technologies (also covered in the report) transforming the MAS market globally include NLP, smart workflows, and robotic process automation.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top Three Strategic Imperatives on Marketing Automation Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Solution Overview

  • Introduction to Marketing Automation
  • Marketing Automation Pyramid-Different Parts that Come Together to Make Market Automation Work
  • Must Have Marketing Automation Software Features
  • Key Benefits of Marketing Automation Solutions
  • Stages Through Which A Marketing Automation Software Helps
  • Impact of Using Marketing Automation Tools
  • Impact of Using Marketing Automation Tools (continued)
  • Insights About the Usage Of Marketing Automation Solutions
  • Insights About the Usage Of Marketing Automation Solutions (continued)
  • Key Business Goals
  • Top Priorities for Digital Transformation Investment
  • Departments Driving the Adoption of Digital Solutions
  • Key Reasons for Investing in AI
  • Focus Areas for Marketing Automation Vendors for Next 3 Years

Market Environment-Key Growth Drivers and Restraints

  • Growth Drivers for Marketing Automation
  • Growth Restraints for Marketing Automation
  • Revenue Forecast by Region-Marketing Automation Solutions
  • Key Marketing Automation Players in Competition

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: Revenue Attribution Solutions
  • Growth Opportunity 1: Revenue Attribution Solutions (continued)
  • Growth Opportunity 2: Marketing Automation for Manufacturing
  • Growth Opportunity 2: Marketing Automation for Manufacturing (continued)
  • Growth Opportunity 3: Chatbots and Machine Learning in Marketing Automation
  • Growth Opportunity 3: Chatbots and Machine Learning in Marketing Automation (Continued)

Appendix

  • Relevant Definitions for This Study
  • Relevant Definitions for This Study (continued)
  • Relevant Definitions for This Study (continued)
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
Back to Top
전화 문의
F A Q