시장보고서
상품코드
1275419

세계의 시설 관리(FM) 시장 : 성장 기회

Global Facility Management Growth Opportunities

발행일: | 리서치사: Frost & Sullivan | 페이지 정보: 영문 136 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

이 조사에서는 시설 관리(FM) 시장의 매출을 아웃소싱 FM 서비스의 최종사용자와의 계약이라고 정의하며, 인하우스 FM 서비스 및 소규모 FM은 제외하고 있습니다. 또한 이 조사가 분석한 아웃소싱 FM은 'FM 시장'으로 표기되고 있습니다.

세계의 아웃소싱 시설 관리(FM) 시장에 대해 조사분석했으며, 시장의 성장 촉진요인·억제요인, 동향과 예측, 경쟁 구도, 성장 기회 분석 등을 제공하고 있습니다.

주요 과제

  • FM 시장의 전망과 미래를 형성하는 메가트렌드의 영향
  • 2027년까지 FM 시장의 변혁적 동향
  • 2027년까지 세계의 FM 시장 예측
  • 성장 시장에서 변혁적 동향이 초래하는 새로운 비즈니스 기회
  • 2027년 FM 시장 전망 : 딜리버리 모델별·고객 부문별
  • 2027년까지 FM 시장의 주요 테크놀러지와 서비스의 비즈니스 기회

목차

전략적 필수사항

  • 왜 성장은 더욱 더 곤란해지는가?
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 세계의 시설 관리(FM) 업계에 대한 상위 3의 전략적 필수의 영향
  • 성장 기회가 Growth Pipeline Engein(TM)를 촉진

성장 환경

  • 최고경영자의 360도의 시점
  • 숫자로 보는 세계의 FM 시장
  • 세계의 FM 시장 세분화
  • 세계 FM 시장의 성장 : 부문별
  • 주요 성장 기회
  • 세계 FM 시장의 주요 예측
  • 결론

조사 범위, 목적, 조사 방법, 배경

  • 시장의 정의
  • FM서비스 가치 범위
  • 조사 목적

성장 기회 분석

  • 세계 FM 시장의 성장 전망의 개요
  • 상위 5개 FM 개발
  • 향후 FM의 동향
  • 세계 FM 시장의 진화
  • FM에서의 주요 변혁 동향
  • 세계의 FM 유니버스
  • 주요 성장 지표
  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 세계 경제 불확실성 - FM에서의 영향 분야
  • 매출 예측
  • 매출 예측 분석
  • 매출 예측 : 계약 형태별
  • 매출 예측 분석 : 계약 형태별
  • 매출 예측 : 고객 부문별
  • 매출 예측 분석 : 고객 부문별
  • COVID-19 팬데믹 - 시장 회복 개요 : 고객 부문별
  • 매출 예측 : 서비스 유형별
  • 매출 예측 분석 : 서비스 유형별
  • COVID-19 팬데믹 - 시장 회복 개요 : 서비스 유형별
  • 매출 예측 : 지역별
  • FM 유니버스 : 지역별·서비스 제공 모델별
  • FM 시장 매출 점유율 : 지역별·계약 형태별
  • FM 시장 매출 점유율 : 지역별·서비스 유형별
  • FM 시장 매출 점유율 : 지역별·고객 유형별
  • FM 시장 매출 점유율 : 지역별·국가별
  • 매출 예측 분석 : 지역별
  • 단기적인 성장 기회
  • 중기적 성장 기회
  • 장기적인 성장 기회

성장 기회 분석 : 지역별

  • 북미 - FM 시장 역학
  • 북미 - 매출 예측 : 계약 형태별
  • 북미 - 매출 예측 : 국가별
  • 북미 - FM 시장 세분화
  • 북미 - 경쟁 환경
  • 유럽 - FM 시장 역학
  • 유럽 - 매출 예측 : 계약 형태별
  • 유럽 - 매출 예측 : 국가별
  • 유럽 - FM 시장 세분화
  • 유럽 - 경쟁 환경
  • 아시아 - FM 시장 역학
  • 아시아 - 매출 예측 : 계약 형태별
  • 아시아 - 매출 예측 : 국가별
  • 아시아 - FM 시장 세분화
  • 아시아 - 경쟁 환경
  • 세계의 기타 지역 - FM 시장 역학
  • 세계의 기타 지역 - 매출 예측 : 계약 형태별
  • 세계의 기타 지역 - 매출 예측 : 국가별
  • 세계의 기타 지역 - FM 시장 세분화
  • 세계의 기타 지역 - 경쟁 환경

경쟁 분석

  • FM의 경쟁력 전망
  • 세계 FM 시장의 주요 경쟁 : 지역별
  • FM 환경에서의 주요 기업 : 기업 배경별
  • 경쟁 환경
  • 매출 점유율

성장 기회 영역 - 단기적인 기회

  • 성장 기회 1 : 생산성 높은 하이브리드 노동력
  • 성장 기회 2 : 건전한 건물
  • 성장 기회 3 : 새로운 노동 환경
  • 성장 기회 4 : 고객과의 제휴
  • 성장 기회 5 : 리모트 서비스

성장 기회 영역 - 중기적 기회

  • 성장 기회 1 : 조직 회복력
  • 성장 기회 2 : 지속가능성
  • 성장 기회 3 : 건강하고 안전한 건물
  • 성장 기회 4 : 오퍼레이션의 강화
  • 성장 기회 5 : 비접촉형 서비스

성장 기회 영역 - 장기적인 기회

  • 성장 기회 1 : 직장의 최적화와 WCM
  • 성장 기회 2 : 에너지 관리
  • 성장 기회 3 : 데이터 분석
  • 성장 기회 4 : 하드 서비스
  • 성장 기회 5 : 서비스의 통합

다음 스텝

KSA 23.06.07

Technology, Sustainability, Workplace Optimization, and User Experience are Key FM Growth Strategies

Frost & Sullivan defines the facility management (FM) market revenue as end-user contracts in outsourced FM services and exclude in-house FM services and small FM. Outsourced FM that this study analyzed is termed as 'FM market'.

From now until 2027 will be the defining period for next-generation solutions in the FM market. As the market rebounds from the pandemic's disruption and adapts to new working patterns, first movers will have new opportunities to redefine customer relationships, change the industry's language, and set new boundaries for workplace optimization services in the coming decade. The trend toward service integration means that integrated FM (IFM) will be the fastest-growing FM market segment. IFM will increase its share of the total outsourced FM market from 11.7% in 2022 to 13.8% in 2027.

Recent market trends, including the COVID-19 pandemic, have forced the FM world to move beyond the total cost of ownership and building efficiency. Next-generation solutions focus on the convergence of digital technology and services to deliver value propositions that enhance total business productivity and user experience with sustainability at the heart. Partnerships, collaboration, and the co-creation of services will be crucial to meeting customers' growth objectives and sustainability visions. The factors defining productivity are unique to each customer, and success depends on the definition, capture, management, and optimization of core performance data across end users.

KEY ISSUES ADDRESSED:

  • What is the FM market outlook and what will be the impact of the Mega Trends shaping the future?
  • What are the transformational trends in the FM market until 2027?
  • What is the global FM market forecast until 2027?
  • How will the transformational trends yield new business opportunities in growth markets?
  • What is the FM market's vision for 2027 by delivery model and customer segment?
  • What are the top technology and service opportunities in the FM market until 2027?

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Global Facility Management (FM) Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Environment

  • Chief Executive Officers' 360-degree Perspectives
  • Global FM Market in Numbers
  • Global FM Market Segmentations
  • Global FM Market Growth by Segment
  • Top Growth Opportunities
  • Top Predictions for the Global FM Market
  • Conclusions

Research Scope, Objectives, Methodology, and Background

  • Market Definitions
  • Value Spectrum of FM Services
  • Questions this Study will Answer

Growth Opportunity Analysis

  • Summary of the Global FM Market's Growth Outlook
  • Top 5 FM Developments
  • Future FM Trends
  • Global FM Market Evolution
  • Top Transformational Trends in FM
  • Global FM Universe
  • Key Growth Metrics
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints
  • Global Economic Uncertainty-Areas of Impact in FM
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Analysis
  • Revenue Forecast by Contract Type
  • Revenue Forecast Analysis by Contract Type
  • Revenue Forecast by Customer Sector
  • Revenue Forecast Analysis by Customer Sector
  • COVID-19 Pandemic-Market Recovery Profile by Customer Sector
  • Revenue Forecast by Service Type
  • Revenue Forecast Analysis by Service Type
  • COVID-19 Pandemic-Market Recovery Profile by Service Type
  • Revenue Forecast by Region
  • FM Universe by Region and Service Delivery Model
  • FM Market Revenue Share by Region and Contract Type
  • FM Market Revenue Share by Region and Service Type
  • FM Market Revenue Share by Region and Customer Type
  • FM Market Revenue Share by Region and Country
  • Revenue Forecast Analysis by Region
  • Short-term Growth Opportunities
  • Medium-term Growth Opportunities
  • Long-term Growth Opportunities

Growth Opportunity Analysis by Region

  • FM Market Dynamics-North America
  • Revenue Forecast by Contract Type-North America
  • Revenue Forecast by Country-North America
  • FM Market Segmentation-North America
  • Competitive -North America
  • FM Market Dynamics-Europe
  • Revenue Forecast by Contract Type-Europe
  • Revenue Forecast by Country-Europe
  • FM Market Segmentation-Europe
  • Competitive -Europe
  • FM Market Dynamics-Asia
  • Revenue Forecast by Contract Type-Asia
  • Revenue Forecast by Country-Asia
  • FM Market Segmentation-Asia
  • Competitive Environment-Asia
  • FM Market Dynamics-RoW
  • Revenue Forecast by Contract Type-RoW
  • Revenue Forecast by Country-RoW
  • FM Market Segmentation-RoW
  • Competitive

Competition Analysis

  • Competitive Outlook for FM
  • Key Competitors in the Global FM Market by Region
  • Key Companies in the FM Environment by Company Background
  • Competitive Environment
  • Revenue Share

Growth Opportunity Universe-Short-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1: Productive Hybrid Workforces
  • Growth Opportunity 2: Healthy Buildings
  • Growth Opportunity 3: New Work Environments
  • Growth Opportunity 4: Customer Alignment
  • Growth Opportunity 5: Remote Services

Growth Opportunity Universe-Medium-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1: Organizational Resilience
  • Growth Opportunity 2: Sustainability
  • Growth Opportunity 3: Healthy and Safe Buildings
  • Growth Opportunity 4: Augmented Operations
  • Growth Opportunity 5: Contactless Services

Growth Opportunity Universe-Long-term Opportunities

  • Growth Opportunity 1: Workplace Optimization and WCM
  • Growth Opportunity 2: Energy Management
  • Growth Opportunity 3: Data Analytics
  • Growth Opportunity 4: Hard Services
  • Growth Opportunity 5: Service Integration

Next Steps

  • Your Next Steps
  • Why Frost, Why Now?
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제