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미국 자동차 기술자의 선택 조사(2022년)

US Automotive Technicians Choice Survey, 2022

발행일: | 리서치사: Frost & Sullivan | 페이지 정보: 영문 72 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

스냅온은 모든 제품 라인에 걸쳐 우세한 브랜드를 유지합니다.

자동차 애프터마켓 자동차 서비스 기술자의 공구 선택에 대한 이번 조사는 2022년 컴퓨터 지원 전화 인터뷰 방식으로 진행되었습니다. 이번 조사는 총 400명의 자동차 기술자를 대상으로 진행되었습니다. 응답자로서의 자격을 갖추기 위해서는 기술자가 주당 최소 32시간 이상 근무하고, 최소 주당 최소 1주일에 한 번 이상 자동차에 물리적으로 관여해야 합니다. 응답자들은 미국 전역의 자동차 정비소(딜러(신차) 서비스 부서, 프랜차이즈 자동차 정비소, 독립 자동차 정비소)를 대표하며, Frost & Sullivan은 2008년부터 자동차 기술자를 통해 자동차 수리 도구 산업을 추적하고 있습니다. 해당되는 경우, 본 조사에서는 2008년의 추세를 비교했습니다.

이 조사는 다음과 같은 공구 카테고리를 대상으로 합니다.

  • 전동 공구
  • 수공구
  • 휴대용 진단 도구
  • 공압/공기 공구
  • 공구 보관 장치

본 조사에서 다루는 질적 분야는 다음과 같습니다.

  • 품질: 순정 부품의 적합성, 모양, 기능의 척도. 순정 부품에 가까울수록 품질이 높은 것으로 인식됩니다.
  • 신뢰성: 서비스 수명에 관한 것입니다. 신뢰성이 높은 제품은 조기 고장의 영향을 덜 받고 보증 청구도 상대적으로 적습니다.
  • 혁신성: 제조업체가 새로운 아이디어와 제품을 만들어내고 지속적으로 개선하는 것을 말합니다.

2021년 공구 구매 동향, 구매 결정 요인, 지배적 브랜드, 주요 도전자(브랜드), 전략적 촉진요인, 성과 지수, 브랜드 소유 동향, 브랜드 평가 격차도 조사했습니다.

목차

조사 목적과 조사 방법

  • 조사 방법
  • 조사 방법 - 과거와 현재의 조사 샘플 규모
  • 자동차 기술자 개요 - 점포 유형·지역

성장 환경

  • 자동차용 공구 구입
  • 의사결정 기준
  • 지배적 브랜드와 주요 과제와의 비교 - 소유권 격차
  • 자동차 공구 구입 채널
  • 자동차 공구 구입 채널 - 온라인 플랫폼
  • 가장 일반적인 구입 채널 - 모바일 공구 유통업체

전동 공구

  • 2021년 구입
  • 시간 경과에 따른 판매채널
  • 시장 실적 지수
  • 브랜드 소유율
  • 브랜드 평판
  • 경쟁 주요 5개사의 속성 분석
  • Snap-on이 최고의 브랜드인 이유

핸드 툴

  • 2021년 구입
  • 판매채널
  • 시간 경과에 따른 판매채널
  • 브랜드 소유율
  • 브랜드 평판
  • 경쟁 주요 5개사의 속성 분석
  • Snap-on이 최고 브랜드인 이유

핸드헬드 진단 툴

  • 2021년 구입
  • 시간 경과에 따른 판매채널
  • 시장 실적 지수
  • 브랜드 소유율
  • 브랜드 평판
  • 경쟁 주요 5개사의 속성 분석
  • Snap-on이 최고 브랜드인 이유

에어 툴

  • 2021년 구입
  • 시간 경과에 따른 판매채널
  • 시장 실적 지수
  • 브랜드 소유율
  • 브랜드 평판
  • 경쟁 주요 5개사의 속성 분석
  • Snap-on이 최고 브랜드인 이유

공구 수납 디바이스

  • 2021년 구입
  • 시간 경과에 따른 판매채널
  • 시장 실적 지수
  • 브랜드 소유율
  • 브랜드 평판
  • 경쟁 주요 5개사의 속성 분석
  • Snap-on이 최고 브랜드인 이유

응답자 개요

  • 숍과 기술자 개요
  • 전기자동차 정비 절연 핸드헬드 공구 사용

부록

  • 정의
  • 왜 성장이 어려워지고 있는가?
  • 전략적 필수 요건 8(TM)
  • 성장 기회가 성장 파이프라인 엔진을 가속(TM)

다음 단계

  • 다음 단계
  • 왜 Frost인가, 왜 지금인가?
  • 별지 리스트
  • 면책사항
LSH 24.02.27

Snap-on Remains the Dominant Brand across All Product Lines

This survey of automotive aftermarket vehicle service technicians' tool choices was conducted in 2022 using a computer-assisted telephone interview methodology. In total, 400 automotive technicians were surveyed for this research. To qualify as a respondent, a technician had to be working at least 32 hours per week and physically working on vehicles on at least a weekly basis. Respondents represent automotive repair shops throughout the United States: dealership (new vehicle) service departments, franchised auto repair shops, and independent auto repair shops. Frost & Sullivan has been tracking the automotive repair tool industry through automotive technicians since 2008. When applicable, this research compares data trending as far back as 2008.

This survey covers the following tool categories:

  •      Power tools
  •      Hand tools
  •      Handheld diagnostic tools
  •      Pneumatic/air tools
  •      Tool storage devices

Qualitative areas covered in this research include the following:

  •      Quality: A measure of original equipment fit, form, and function; the closer something matches the original part, the higher the perceived quality.
  •      Reliability: Relates to service life. A reliable product is less susceptible to premature failure and has comparatively low warranty claims.
  •      Innovation: Manufacturers coming up with new ideas or products and making continual improvements.

Tool purchases in 2021, purchase decision factors, dominant brands, key challengers (brands), strategic drivers, performance index, brand ownership trends, and brand reputation gap are also explored.

Table of Contents

Research Objectives and Methodology

  • Research Methodology
  • Methodology-Sample Sizes of Past and Current Research
  • Automotive Technician Profile-Shop Type and Region

Growth Environment

  • Automotive Tool Purchases
  • Decision-Making Criteria
  • Dominant Brand vs. Key Challengers-Ownership Gap
  • Automotive Tool Purchase Channel
  • Auto Tools Purchase Channel-Online Platforms
  • Most Prevalent Purchase Channel-Mobile Tool Distributor

Power Tools

  • 2021 Purchases
  • Distribution Channels Over Time
  • Market Performance Index
  • Brand Ownership
  • Brand Reputation
  • Attribute Analysis of Top 5 Competitors
  • Why Snap-on Is the Best Brand

Hand Tools

  • 2021 Purchases
  • Distribution Channels Over Time
  • Market Performance Index
  • Brand Ownership
  • Brand Reputation
  • Attribute Analysis of Top 5 Competitors
  • Why Snap-on Is the Best Brand

Handheld Diagnostic Tools

  • 2021 Purchases
  • Distribution Channels Over Time
  • Market Performance Index
  • Brand Ownership
  • Brand Reputation
  • Attribute Analysis of Top 5 Competitors
  • Why Snap-on Is the Best Brand

Pneumatic/Air Tools

  • 2021 Purchases
  • Distribution Channels Over Time
  • Market Performance Index
  • Brand Ownership
  • Brand Reputation
  • Attribute Analysis of Top 5 Competitors
  • Why Snap-on Is the Best Brand

Tool Storage Devices

  • 2021 Purchases
  • Distribution Channels Over Time
  • Market Performance Index
  • Brand Ownership
  • Brand Reputation
  • Attribute Analysis of Top 5 Competitors
  • Why Snap-on is the Best Brand

Respondent Profile

  • Shop and Technician Profile
  • Use of Insulated Handheld Tools to Service Electric Vehicles

Appendix

  • Definitions
  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Next Steps

  • Your Next Steps
  • Why Frost, Why Now?
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
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