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시장보고서
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미국 자동차 기술자의 선택 조사(2022년)US Automotive Technicians Choice Survey, 2022 |
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스냅온은 모든 제품 라인에 걸쳐 우세한 브랜드를 유지합니다.
자동차 애프터마켓 자동차 서비스 기술자의 공구 선택에 대한 이번 조사는 2022년 컴퓨터 지원 전화 인터뷰 방식으로 진행되었습니다. 이번 조사는 총 400명의 자동차 기술자를 대상으로 진행되었습니다. 응답자로서의 자격을 갖추기 위해서는 기술자가 주당 최소 32시간 이상 근무하고, 최소 주당 최소 1주일에 한 번 이상 자동차에 물리적으로 관여해야 합니다. 응답자들은 미국 전역의 자동차 정비소(딜러(신차) 서비스 부서, 프랜차이즈 자동차 정비소, 독립 자동차 정비소)를 대표하며, Frost & Sullivan은 2008년부터 자동차 기술자를 통해 자동차 수리 도구 산업을 추적하고 있습니다. 해당되는 경우, 본 조사에서는 2008년의 추세를 비교했습니다.
이 조사는 다음과 같은 공구 카테고리를 대상으로 합니다.
본 조사에서 다루는 질적 분야는 다음과 같습니다.
2021년 공구 구매 동향, 구매 결정 요인, 지배적 브랜드, 주요 도전자(브랜드), 전략적 촉진요인, 성과 지수, 브랜드 소유 동향, 브랜드 평가 격차도 조사했습니다.
Snap-on Remains the Dominant Brand across All Product Lines
This survey of automotive aftermarket vehicle service technicians' tool choices was conducted in 2022 using a computer-assisted telephone interview methodology. In total, 400 automotive technicians were surveyed for this research. To qualify as a respondent, a technician had to be working at least 32 hours per week and physically working on vehicles on at least a weekly basis. Respondents represent automotive repair shops throughout the United States: dealership (new vehicle) service departments, franchised auto repair shops, and independent auto repair shops. Frost & Sullivan has been tracking the automotive repair tool industry through automotive technicians since 2008. When applicable, this research compares data trending as far back as 2008.
This survey covers the following tool categories:
Qualitative areas covered in this research include the following:
Tool purchases in 2021, purchase decision factors, dominant brands, key challengers (brands), strategic drivers, performance index, brand ownership trends, and brand reputation gap are also explored.