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시장보고서
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1490882
유럽의 2W(이륜) 카고 바이크 전략적 분석 및 성장 기회Strategic Analysis and Growth Opportunities for Two-Wheeler Cargo Bikes in Europe |
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개인사용자의 마이크로모빌리티 채용 급증 및 라스트마일 딜리버리 서비스의 총소유비용이 낮아지면서 2W 카고 바이크의 변혁적 성장에 박차를 가하고 2023년 판매량은 37만 4,793대가 된 것으로 평가되었습니다.
2019년 유럽의 개인용 카고 바이크 및 상용 카고 바이크의 비율은 50:50이었지만, 2023년에는 다양한 경쟁업체의 신형 모델 도입과 COVID-19의 유행으로 개인 운송을 선택한 사용자가 증가함에 따라 개인용 카고 바이크가 75%로 증가했습니다.
이 연구는 유럽의 2W(이륜) 카고 바이크 기업의 경쟁 분석 및 벤치마킹을 제공합니다. 배경을 설명하기 위해 대형 카고 바이크 산업을 정의하고 카고 바이크와 밴의 비용 비교를 제공합니다. 2W 카고 바이크와 관련된 다양한 용도, 장점 및 단점을 개설합니다.
2W 카고 바이크 업계의 주요 동향 및 주요 기업에 대해 제품 비교를 포함하여 철저하게 검증하고 있습니다. 2W 카고 바이크 판매량의 분석은 유형별로 전동 2W(e2W) 카고 바이크(Pedelec 25, Pedelec 45 및 기타 전동 보조 자전거 포함)와 비전동 2W 카고 바이크로 나뉩니다. 유럽의 상위 5개 지역(독일, 영국, 네덜란드, 프랑스 및 벨기에)에 대한 분석도 포함되어 있습니다. 분석이 끝나면 2W 카고 바이크 산업의 성장 기회에 대해 논의합니다.
A Surge in Micromobility Adoption among Private Users and Low Total Cost of Ownership for Last-Mile Delivery Services Spur Transformational Growth for 2W Cargo Bikes, Resulting in 374,793 Units Sold in 2023
In 2019, the ratio of private to commercial cargo bikes in Europe was 50:50; however, in 2023, private cargo bikes increased to 75% due to the introduction of newer models from various competitors and more users choosing private transportation in response to the COVID-19 pandemic.
This research provides competitive analysis and benchmarking of two-wheeler (2W) cargo bike companies located in Europe. To provide context, the study defines the larger cargo bike industry, including the different types and categories, and offers a cost comparison between cargo bikes and vans. It outlines the various uses, advantages, and disadvantages related to 2W cargo bikes.
The study thoroughly examines the top trends in the 2W cargo bike industry and the key players, including product comparisons. The analysis of 2W cargo bike unit sales is segmented by type: electric 2W (e2W) cargo bikes (including Pedelec 25, Pedelec 45, and other electric-assisted bikes) and non-motorized 2W cargo bikes. It includes an analysis of the top 5 regions in Europe (i.e., Germany, the United Kingdom, the Netherlands, France, and Belgium). The analysis concludes with a discussion of growth opportunities for the 2W cargo bikes industry.