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미국 및 유럽의 실험실 제품 구입 동향(2024-2025년)

Laboratory Product Purchasing Trends in the United States and Europe, 2024-2025

발행일: | 리서치사: Frost & Sullivan | 페이지 정보: 영문 37 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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지출 및 성장 기회에 대한 최종 사용자 관점

Frost & Sullivan의 이번 설문조사에 참여한 자격을 갖춘 응답자들은 2024년 실험실 제품 구매 프로세스와 2025년에 대한 기대치를 조사하는 전화 인터뷰에 참여하도록 초대받았습니다. Frost & Sullivan은 2012년부터 동일한 응답자를 대상으로 유사한 설문조사를 실시했습니다. 이 조사는 기업들에게 사업 전략 추진과 성장 기대치를 개발하는 데 도움이 되는 실험실 전문가들의 실용적이고 동향적인 정보를 제공합니다.

본 조사에서는 해당되는 경우, 전년 대비 데이터를 제시하여 연간 실험실 예산의 추세를 보여줍니다. Frost & Sullivan은 2024년 7월부터 8월까지 전화 인터뷰에 응할 전문가를 직접 모집했습니다. 조사 참여자는 실험실 구매 프로세스에서 역할을 담당하고, 실험실 제품 예산에 대해 잘 알고 있으며, 7가지 실험실 제품 카테고리(기기, 장비, 화학물질, 시약 및 키트, 일반 실험실용품, 플라스틱 제품, 유리 제품) 중 하나 이상의 제품을 사용 중이거나 사용할 계획이 있는 실험실의 대표입니다. 자입니다. 총 201명의 의사결정권자가 참여하여 구매, 예산, 구매행동, 구매성향에 대한 질문에 응답했습니다.

응답자들은 실험실 유형별로 분류되었습니다. 학술/정부, 바이오제약, 산업, 병원/임상. 제조, 환경시험, 화학 및 석유화학, 식료품 및 농업연구소는 이 분석에서 산업연구소로 분류됩니다. 생명공학, 제약, 위탁연구기관은 바이오의약품 연구소로 분류됩니다. 주정부 및 연방 정부 검사실은 정부 검사실로 분류됩니다. 병원검사실과 임상표준검사실은 병원/임상검사실에 포함됩니다. 조사 대상자의 직종은 연구원, 과학자, 과학자, 연구원, 디렉터, 관리자, 기술자 등 다양한 직종으로 구성되었습니다.

예산과 관련하여 수집된 데이터는 예산 기대치, 구매 프로세스 단계, 실험실 제품 평가 및 조달, 최근 구입한 장비와 예상 장비, 가격 비교 빈도, 자금 동향, 미충족 수요, 제품 구매 선호도, 인공지능의 현재 및 예상 사용, 인플레이션이 예산 및 지출에 미치는 영향, 학회 참석 기대 등 정량적, 정성적 데이터로 구성되었습니다. 학회 참석에 대한 기대 등 최종 사용자 동향에 대한 정량적 및 정성적 조사로 이루어졌습니다.

목차

조사 목적과 조사 방법

  • 응답한 국가
  • 응답자 개요

실험실 제품 예산과 성장에 대한 기대

  • 주요 조사 결과
  • 지역별 제품 예산 추이
  • 2024년 실험실 제품 예산 지역별 분석과 2025년 동향
  • 제품 유형별 예산 추이
  • 2024년 실험실 제품 예산 내역과 2025년 동향
  • 2024년 4분기 실험실 제품 지출
  • 연구소 자금원

실험실 제품 구입과 선택 영향요인

  • 주요 조사 결과
  • 실험실 제품 정보 출처
  • 가장 자주 이용하는 정보 출처
  • 구매한 제품/구매 예정 제품
  • 구매 내역 비교
  • 실험실 제품 구매 경험
  • 실험실 제품 구매 경험
  • 제품 기능의 중요성
  • 제품 기능의 중요성: 원산지
  • 제조사 기능의 중요성
  • 주문 및 배송 기능의 중요성
  • 가격 비교 빈도
  • 구매 채널
  • 가장 자주 이용하는 구매 채널

구입 경험 기회 분석

  • 주요 조사 결과
  • 구매 경험 측면의 중요성
  • 실험실 제품 구매 개선 사항
  • 구매 경험 평가
  • 구매 경험 기회 영역

현재의 업계 과제

  • 주요 조사 결과
  • 공급업체와의 관계
  • AI 이용 상황
  • 예산과 지출에 대한 인플레이션의 영향
  • 컨퍼런스 참가

부록

  • Growth Pipeline Engine(TM)를 지지하는 성장 기회
  • 왜 성장이 어려워지고 있는가?
  • The Strategic Imperative 8(TM)

다음 단계

  • 성장 기회의 이점과 영향
  • 다음 단계
  • 별지 리스트
  • 면책사항
LSH 25.10.29

An End-User Perspective on Spending and Growth Opportunities

Qualified respondents to this Frost & Sullivan survey were invited to participate in a telephone interview examining their laboratory's product purchasing process in 2024 and expectations for 2025. Frost & Sullivan has conducted similar studies among the same targeted respondents since 2012. The survey provides companies with actionable and trending information from laboratory professionals to help drive business strategies and develop growth expectations.

The study presents year-over-year data to illustrate yearly laboratory budget trend developments where applicable. Frost & Sullivan's recruitment approach was direct recruitment of professionals for telephone interviews during July and August 2024. Survey participants play a role in their laboratory's purchasing process, are familiar with the laboratory's product budgets, and represent a laboratory that uses or plans to use products in one or more of the seven laboratory product categories: instruments, equipment, chemicals, reagents and kits, general lab supplies, plasticware, and glassware. A total of 201 decision-makers participated, answering questions on purchases, budgets, buying behaviors, and purchasing preferences.

Respondents were segmented by laboratory type: academic/government, biopharmaceutical, industrial, and hospital/clinical. Manufacturing, environmental testing, chemical or petrochemical, and food, beverage, or agricultural laboratories are classed as industrial laboratories for this analysis. Biotechnology, pharmaceutical, and contract research organizations are categorized as biopharmaceutical laboratories. State government and federal government laboratories are grouped as government laboratories. Hospital laboratories and clinical reference laboratories are included in the hospital/clinical group. Respondents encompassed various job titles: researcher, scientist, investigator, director, manager, and technician.

Data collected for budgets were quantitative and qualitative for end-user trends, such as budget expectations, purchasing process steps, evaluation and sourcing of lab products, recent and expected instrument and equipment purchases, frequency of price comparisons, funding trends, unmet needs, product purchasing preferences, current/expected usage of artificial intelligence, the impact of inflation on budgets and spending, and conference attendance expectations.

Table of Contents

Research Objectives and Methodology

  • Respondent Country
  • Respondent Profile

Laboratory Product Budgets and Growth Expectations

  • Key Findings
  • Product Budget Changes by Region
  • 2024 Lab Product Budget Breakdown and 2025 Trend by Region
  • Product Budget Changes by Organization Type
  • 2024 Lab Product Budget Breakdown and 2025 Trend
  • Q4 2024 Laboratory Product Spending
  • Laboratory Funding Sources

Laboratory Product Purchases and Selection Influencers

  • Key Findings
  • Information Sources for Lab Products
  • Most Frequently Used Information Sources
  • Products Purchased/Expected to Be Purchased
  • Historical Comparison of Purchases
  • Historical Experience with Lab Product Purchases
  • Experience with Lab Product Purchases
  • Importance of Product Features
  • Importance of Product Features: Country of Origin
  • Importance of Manufacturer Features
  • Importance of Ordering and Shipment Features
  • Frequency of Price Comparisons
  • Purchase Channels
  • Most Frequently Used Purchase Channels

Purchasing Experience: Opportunity Analysis

  • Key Findings
  • Importance of Purchasing Experience Aspects
  • Improvements to Laboratory Product Purchases
  • Purchasing Experience Assessment
  • Purchasing Experience Opportunity Areas

Current Industry Challenges

  • Key Findings
  • Supplier Relationships
  • Current/Expected Use of AI
  • Impact of Inflation on Budget and Spending
  • Conference Attendance

Appendix

  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™
  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™

Next Steps

  • Benefits and Impacts of Growth Opportunities
  • Next Steps
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
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