Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

아시아태평양(APAC) 상하수도 서비스 시장의 성장 기회 : 예측(-2022년)

Growth Opportunities in APAC Water & Wastewater Services Market, Forecast to 2022

리서치사 Frost & Sullivan
발행일 2019년 03월 상품 코드 820539
페이지 정보 영문 88 Pages
가격
US $ 4,950 ₩ 6,182,000 Web Access (Regional License) help
리서치사의 웹사이트에 로그인할 수 있는 패스워드가 발급되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공됩니다. 동일 국가 내에 있는 사업장의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스이며, 이용 인원수 제한은 없습니다. 텍스트 등의 PDF 내용 편집은 불가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


아시아태평양(APAC) 상하수도 서비스 시장의 성장 기회 : 예측(-2022년) Growth Opportunities in APAC Water & Wastewater Services Market, Forecast to 2022
발행일 : 2019년 03월 페이지 정보 : 영문 88 Pages

아시아태평양(APAC)의 상하수도 서비스 시장은 급속한 인구증가와 도시화, 동남아시아 및 중국 중앙부에 이르는 공업화 성장, 수도 이용 및 배수에 관련된 규제 엄격화 등에 의해 2017-2022년간 5.82%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대될 전망입니다.

아시아태평양(APAC)의 상하수도 서비스(Water & Wastewater Services) 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장 영향요인, 시장 매출 및 수요, 각 부문 및 지역별 시장 분석, 경쟁 환경 및 성장 기회 등에 대해 분석했습니다.

제1장 요약

제2장 Executive dashboard

제3장 성장 환경 : 시장 개요

  • 정의
  • 조사 범위
  • 시장 밸류체인
  • 시장 밸류체인 : 검토
  • 시장 성장 촉진요인 및 억제요인
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 촉진요인 설명
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 성장 억제요인 설명

제4장 전체 시장 예측

  • 시장 엔지니어링 측정
  • 매출 예측 : 지역별
  • 매출 예측 : 최종사용자별
  • 매출 예측 : 서비스별
  • 수요 예측 검토

제5장 시장 예측 : 최종사용자별

  • 아시아태평양(APAC)의 자치체 시장 : 매출 점유율 예측
  • APAC의 산업 시장 : 매출 점유율 예측
  • 매출 점유율 예측 : 최종사용자별 검토

제6장 시장 예측 : 서비스별

  • APAC의 D&E 시장 : 매출 점유율 예측
  • APAC의 O&M 시장 : 매출 점유율 예측
  • 매출 점유율 예측 : 서비스별 검토

제7장 시장 예측 : 지역별

  • 인도 시장 : 매출 점유율 예측
  • 동남아시아(SEA) 시장 : 매출 점유율 예측
  • 중국 시장 : 매출 점유율 예측
  • 동아시아 시장 : 매출 점유율 예측
  • 오세아니아 시장 : 매출 점유율 예측

제8장 경쟁 구도

  • APAC 시장 : 주요 시장 진출기업
  • APAC 자치체 시장 : 경쟁 구도(Porter's Five Forces 분석)
  • APAC 자치체 시장 : 지역의 매력(Porter's Five Forces 분석에 근거)
  • APAC 자치체 시장 : 지역의 매력 - 검토
  • APAC 산업 시장 : 경쟁 구도(Porter's Five Forces 분석)
  • APAC 산업 시장 : 지역의 매력(Porter's Five Forces 분석에 근거)
  • APAC 산업 시장 : 지역의 매력 - 검토

제9장 비전 시나리오

제10장 성장 파이프라인

제11장 비전과 전략 : 성장 기회

  • 비전과 전략 : 주요 성장 기회
  • 성장 기회 1 : 시장 통합
  • 성장 기회 2 : 분열 & 제휴
  • 성장 기회 3 : 순환경제
  • 성장 기회 4 : 분산화
  • 성장 기회 5 : 산업 클러스터

제12장 브랜드와 수요 : 성장 기회

  • 브랜드와 수요 : 주요 성장 기회
  • 성장 기회 6 : 완전한 WWW(상하수도) 서비스 프로바이더
  • 성장 기회 7 : 새로운 비즈니스 모델
  • 성장 기회 8 : Anything-as-a-Service(XaaS)
  • 성장 기회 9 : 수직 마케팅
  • 성장 기회 10 : 협업 이익률(RoC)

제13장 성장 기회 매트릭스

제14장 성장 기회와 전망

제15장 부록

LSH 19.04.17

Expanding Capabilities and Service Network Key to Capturing a Transforming Market

The Asia-Pacific (APAC) water and wastewater services (WWWS) market, comprising water and wastewater treatment service offerings, such as design & engineering (D&E), operation and maintenance (O&M), and spare parts, for municipal operations and industries is growing steadily thanks to the region-wide economic development. The market is forecast to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.82% between 2017 and 2022, propelled by a rapid population growth and urbanization, industrial growth across Southeast Asia (SEA) and Central China, and tightening regulations surrounding water use and discharge, the emergence of difficult-to-treat process waters in food & beverage (F&B) and electrical & electronics (E&E) industries, and the volatility and scarcity of water resources across the region as a whole.

Apart from providing an analysis of the market growth factors, this study offers additional insights into the competitive landscape, an analysis of country attractiveness for further investment, and insights into broader policy trends influencing the industrial water solutions market. The APAC WWWS market is still nascent and is highly fragmented. Water market leaders from Japan, North America, and Europe have already begun capitalizing on the largely under-developed market. Key companies in the region include Veolia, Suez, Hyflux, Swing, Darco Water, Beijing Enterprises Water Group, ch2m Hill, AECOM, Black & Veath, Fuji Enviro, and a number of other smaller market disruptors and agitators. While India and China are currently the markets with the most activity, developing markets such as Indonesia, Vietnam, and Thailand are expected to offer strong growth opportunity in the coming years. In terms of end-user segment performance, the industrial water segment will offer the strongest short-term growth opportunities; within service types, the D&E segment will see strong growth due to the slew of upcoming projects in the region.

Research Scope:

This study covers revenue from D&E and O&M services offered to municipal (government) and industrial (private) entities involved in the treatment, supply and management, and use of water and wastewater. The market definition excludes revenue from chemical water treatment (WT) processes and services. Market trends have been analyzed for the study period covering 2017 to 2022, with the base year being 2017. The market is segmented by key end-users - municipal and industrial; service types - D&E and O&M; and by key regions - India, SEA, China, East Asia, and Oceania. SEA consists of Singapore, Malaysia, Indonesia, Philippines, Vietnam, and Thailand. East Asia consists of Japan and South Korea, while Oceania consists of Australia and Japan. In addition to the drivers and restraints, this study also highlights key market trends and strategies that participants should consider to improve their performance in the region.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • Executive Summary
  • Executive Summary (continued)

2. EXECUTIVE DASHBOARD

  • Purpose of this Experiential Study
  • 5 Step Process to Transformational Growth
  • Strategic Imperatives for Market Participants

3. GROWTH ENVIRONMENT-MARKET OVERVIEW

  • Definitions
  • Scope of the Study
  • Market Value Chain
  • Market Value Chain-Discussion
  • Market Drivers & Restraints
  • Drivers Explained
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Restraints Explained
  • Restraints Explained (continued)

4. TOTAL MARKET FORECAST

  • Total APAC Revenue Forecast by Region
  • Total APAC Revenue Forecast by End-User Segment
  • Total APAC Revenue Forecast by Service Segment
  • Total APAC Revenue Forecast Discussion

5. MARKET FORECAST BY END-USER SEGMENT

  • APAC Municipal Market Percent Revenue Forecast
  • APAC Industrial Market Percent Revenue Forecast
  • Percent Revenue Forecast by End-User Segment Discussion
  • Percent Revenue Forecast by End-User Segment Discussion (continued)

6. MARKET FORECAST BY SERVICE SEGMENT

  • APAC D&E Market-Percent Revenue Forecast
  • APAC O&M Market-Percent Revenue Forecast
  • Percent Revenue Forecast by Service Segment Discussion

7. MARKET FORECAST BY REGION

  • Total India Market-Percent Revenue Forecast
  • Total SEA Market-Percent Revenue Forecast
  • Total China Market-Percent Revenue Forecast
  • Total East Asia Market-Percent Revenue Forecast
  • Total Oceania Market-Percent Revenue Forecast

8. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • Total APAC Market Key Market Participants
  • APAC Municipal Market Competitive Landscape (Porter's Five Forces)
  • APAC Municipal Market Region Attractiveness (based on Five Forces Analysis)
  • APAC Municipal Market Region Attractiveness -Discussion
  • APAC Industrial Market Competitive Landscape (Porter's Five Forces)
  • APAC Industrial Market Region Attractiveness (based on Five Forces Analysis)
  • APAC Industrial Market Region Attractiveness-Discussion

9. VISIONING SCENARIOS

  • Macro to Micro Visioning
  • Trends Impacting WWWS Market
  • Top Predictions for the WWWS Market

10. GROWTH PIPELINE

  • Levers for Growth

11. VISION AND STRATEGY-GROWTH OPPORTUNITIES

  • Vision and Strategy-Top Growth Opportunities
  • Growth Opportunity 1-Market Consolidation
  • Growth Opportunity 2-Disruption & Collaboration
  • Growth Opportunity 3-Circular Economy
  • Growth Opportunity 4-Decentralization
  • Growth Opportunity 5-Industrial Clusters

12. BRAND AND DEMAND-GROWTH OPPORTUNITIES

  • Brand and Demand-Top Growth Opportunities
  • Growth Opportunity 6-Complete WWW Services Providers
  • Growth Opportunity 7-New Business Models
  • Growth Opportunity 8-Anything-as-a-Service (XaaS)
  • Growth Opportunity 9-Vertical Marketing
  • Growth Opportunity 10-Return on Collaboration (RoC)

13. GROWTH OPPORTUNITIES MATRIX

  • Identifying Your Company's Growth Zone
  • Growth OpportunitiesRate Relevance vs. Internal Capabilities for Your Company
  • Growth Opportunities MatrixDevelop this Matrix for Your Company

14. GROWTH STRATEGY AND IMPLEMENTATION

  • Growth Strategies for Your Company
  • Prioritized Opportunities through Implementation
  • Legal Disclaimer

15. APPENDIX

  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)
Back to Top
전화 문의
F A Q
 
wastewater banner