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시장보고서
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1494239
Global Sector Series : 전기제품Global Sector Series: Electricals |
세계 전기제품 시장 규모는 2018-2023년간 연평균 2.4% 성장할 것으로 예상되며, 1인당 소득 증가, 제품 혁신, 편의성 및 현대 생활에의 통합으로 인한 소비자의 전자기기 의존도 증가가 그 원동력이 될 것으로 보입니다. 젊고 기술에 정통한 소비자가 많은 아시아태평양은 2023년 세계 전기제품 시장에서 가장 큰 점유율을 차지하며 40.2%의 점유율을 기록할 것으로 예상됩니다. 중국 전자상거래 업체인 JD.com이 6.2%의 점유율로 세계 전기제품 시장을 선도하고 있는 것은 중국 시장 규모와 방대한 제품군, 그리고 고객 만족도를 높일 수 있는 신속한 주문 처리를 제공할 수 있는 탄탄한 유통망에 힘입은 바 큽니다.
이 보고서는 세계 전기제품 시장을 조사 분석하여 촉진요인, 억제요인, 시장 동향, 소매업체, 동향 등 세계 시장 개요를 제공합니다.
This report provides an overview of the global electricals market which includes analysis, drivers, inhibitors, market forecasts, retailers and trends in the global electricals market 2023-2028.
The global electricals market experienced a CAGR of 2.4% between 2018 and 2023, driven by rising per capita incomes, product innovation, and consumers' increasing dependence on electronic devices due to their convenience and integration into modern daily life. Due to its large population of young and tech-savvy consumers, the Asia Pacific region held the largest portion of the global electricals market in 2023, with a 40.2% share. Chinese e-commerce giant JD.com leads the global electricals market with a 6.2% share due to the sheer size of the Chinese market, huge product range, and aided by its robust distribution network which allows it to offer rapid fulfillment to increase customer satisfaction levels.