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세계의 넥타 시장

Global Nectars 2019 - Key Insights and Drivers Behind the Nectars Market Performance

리서치사 GlobalData
발행일 2019년 12월 상품 코드 939351
페이지 정보 영문 97 Pages
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세계의 넥타 시장 Global Nectars 2019 - Key Insights and Drivers Behind the Nectars Market Performance
발행일 : 2019년 12월 페이지 정보 : 영문 97 Pages

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기존 넥타는 가정에서 식사시 음료로서 가족을 대상으로했었습니다. 그러나 소비자의 라이프스타일 변화와 많은 국가에서의 설탕세 도입 등의 요인에 의해 당분이 높은 탄산음료 나 주스는 기피하는 경향이 있습니다. 그러나 제조업체들은 저당질화/기능성 제품 개발에 주력하고 있으며, 향후 소비를 확대하기 시작할 것으로 예측됩니다. 맛별로는 아시아에서의 판매 호조에 힘입어 오렌지가 가장 인기 있는 맛으로서 입지를 유지하고 있습니다. 팩 크기별로는 이동 중에도 빠르게 마실 수 있는 20cl과 50cl 사이즈가 성장하고 있습니다.

세계의 넥타(Nectars) 시장을 조사했으며, 시장 및 제품 개요, 시장 규모 및 시장 점유율 추이와 예측, 각종 구분별 분석, 신제품 출시 동향 지역/주요 국가별 상세 분석, 시장 영향요인 분석, 경쟁 환경, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

제1장 세계 개요

  • 개요
  • 새로운 동향
  • 브랜드 및 자체브랜드 동향
  • 기업 동향
  • 포장 경향
  • 판매경로 및 가격 동향

제2장 아프리카 시장 : 요약

제3장 아시아 : 요약

제4장 오스트랄라시아 시장 : 요약

제5장 동유럽 시장 : 요약

제6장 라틴아메리카 시장 : 요약

제7장 중동 및 북아프리카 시장 : 요약

제8장 북미 시장 : 요약

제9장 서유럽 시장 : 요약

제10장 부록

LSH 20.06.25

List of Figures

  • Global Emerging Trends, Volume & Value Growth, 2018-2024F
  • Global Emerging Trends, Liters Per Capita, 2018-2024F
  • Global Emerging Trends, Incremental Volume, 2013-2018 vs. 2019-2024F
  • Global Emerging Trends, Leading Flavors (% Share), 2013-2018
  • Global Emerging Trends, Shelf State (% share), 2013-2018
  • Global Brand and Private Label Trends, Top 5 Brands Volume Share, 2018
  • Global Brand and Private Label Trends, Top 5 Brands Value Share, 2018
  • Global Brand and Private Label Trends, Top 10 Brands Incremental Volume and Value, 2017-2018
  • Global Brand and Private Label Trends, Fastest Growing Trademark Brands by Volume, 2017-18
  • Global Brand and Private Label Trends, Fastest Growing Trademark Brands by Value, 2017-18
  • Global Leading Companies, 2018
  • Global Packaging Trends, Top 5 Pack Sizes by Volume, Growth, 2017-18
  • Global Channel and Pricing Trends, Sub-Channel Volume (% Share), 2018
  • Global Channel and Pricing Trends, Sub-Channel Value in US$ (% Share), 2018
  • Global Channel and Pricing Trends, Soft Drinks Volume vs. Value vs. PPL Growth Trends, 2017-2024F

Nectars have traditionally been targeted at families to be consumed at mealtimes in the home; however, the increasingly hectic lifestyles of consumers have seen a decline in sit-down meals. Furthermore, the introduction of sugar taxes in many countries has created a void for RTD beverages as consumers move away from carbonated soft drinks and juices due to their high sugar content, which in regions such as Asia and North America is being filled by nectars.

Nectar volumes globally are expected to begin to grow as manufacturers focus on adjusting their products to become low in sugar and have functional benefits. Asia will continue to be the driving force of nectar growth as consumers purchase more vegetable-based nectars and focus on the nutritional benefits they provide. The Africa, Eastern Europe, LATAM, and North America regions will all grow after declining in 2018, as major brands such as Tropicana and Minute Maid focus on the high sugar levels in their products. By reformatting or launching low sugar brands to appeal to consumers, the category will bounce back over the next five years as manufacturers adapt to the changing consumer landscape.

Orange remained the most popular nectar flavor globally, driven by strong sales growth in Asia. Despite being the market leader, orange flavored nectars are losing market share to flavor mixes and peach as consumers opt for innovative and different flavors. Overall, all shelf states marginally lost volume in line with the overall market. Ambient volumes fell everywhere except Asia. In the Middle East and Africa, chilled volumes have grown in popularity due to their perceived freshness and healthiness. Ambient state will remain the main nectar shelf state towards 2024 due to the long shelf life ambient products provide consumers.

Of the top five pack sizes globally, all larger sizes recorded a decline in volumes as the increasingly hectic lifestyles of consumers reduced the number of sit-down breakfast occasions, a key consumption time for larger packs. North America and Western Europe were the two main regions driving decline in large nectar packs, as consumers switched to smaller pack sizes. 20cl and 50cl pack sizes grew as consumer demand for on-the-go ready-to-drink nectar packs increased. Longer working hours and commutes have created significant demand for small packs which can be consumed at convenient times, as sit-down breakfasts and lunches become less common. Asia, the Middle East, and North Africa were the main drivers of this on-the-go pack trend which will continue to grow towards 2023.

The report "Global Nectars Report 2019" acts as an essential tool for companies active or planning to venture in to Global Nectars (Soft drinks) market. The comprehensive statistics within the research handbook provides insight into the operating environment of the market and also ensures right business decision making based on emerging trends and industry model based forecasting.

GlobalData considers Nectars as diluted fruit/vegetable juice and pulp, with a juice content of 25-99.9%. Sweetening agents (e.g. sugar, honey, syrups and/or sweeteners) may be added for the purposes of production. Permitted minerals and vitamins for the purpose of fortification and permitted additives may be added.

Scope

Global Nectars Report 2019 report covers over 8 global regions comprising of Africa, Asia, Australasia, Easter Europe, Western Europe, Latin America, North America and Middle East and North Africa, provides -

  • Top line value and volume growth data, % share by flavor, key companies, packaging and distribution (on-/off-premise), with forecasts.
  • Details of key new product launches by region.
  • Overview of the competitive landscape in the Nectars market, with analysis of key company performance.
  • Insightful and valuable analysis of the drivers behind both current and emerging trends in the Nectars market.

Reasons to Buy

  • The Global Nectars report allows you to evaluate forecast projections, enhancing your understanding of the evolving trends and consumption patterns.
  • The report is arranged by region, giving a comprehensive view of current and emerging trends and opportunities to support corporate strategic planning.
  • Identify the current and emerging trends and future growth opportunities in the global Nectars market to assess the likely impact on company's performance.
  • Analyze the data to understand both the historic and likely future performance of the global Nectars industry by region to support long-term strategic planning.

Table of Contents

1. Global Summary

  • i. Executive Summary
  • ii. Emerging Trends
  • iii. Brand and Private Label Trends
  • iv. Company Trends
  • v. Packaging Trends
  • vi. Channel and Pricing Trends

2. Africa Summary

3. Asia Summary

4. Australasia Summary

5. Eastern Europe Summary

6. Latin America Summary

7. Middle East, North Africa Summary

8. North America Summary

9. Western Europe Summary

10. Appendix

  • i. Geographical Coverage
  • ii. Methodology
  • iii. Product Definitions
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