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심방세동 : 경쟁 구도(2020년)

Atrial Fibrillation - Competitive Landscape in 2020

리서치사 GlobalData
발행일 2020년 12월 상품 코드 995612
페이지 정보 영문 51 Pages
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심방세동 : 경쟁 구도(2020년) Atrial Fibrillation - Competitive Landscape in 2020
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 51 Pages

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항응고제와 항부정맥제가 의약품 개발 기업의 주요 관심 영역입니다. 파이프라인에는 32개의 약제가 있으며, 그 중 9개는 이온채널 차단제입니다. 심방세동에서는 대형 제약기업이 연구개발을 지배하고 있으며, Bayer가 선도하고 있습니다. 심방세동 시장은 유병률의 증가에 의해 성장이 전망되나, 브랜드약보다 제네릭 의약품의 사용이 촉진되므로 고가 약제의 사용이 제한되어 시장의 성장이 방해되고 있습니다.

심방세동 치료의 현재 및 향후 경쟁 구도 데이터를 제공하고 있으며, 질병의 개요, 시판약, 파이프라인, 임상시험 및 평가 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 목차

  • 서문
  • 약어
  • 관련 리포트
  • 향후 관련 리포트

제2장 개요

  • 주요 조사 결과
  • 주요 이벤트

제3장 서론

  • 조사 범위
  • 질병의 개요·역학의 개요
  • 역학

제4장 시판약 평가

  • 시판약 개요
  • 시판약 프로파일

제5장 파이프라인 평가

  • 파이프라인의 개요
  • 파이프라인의 내역 : 지역별
  • 파이프라인의 내역 : 분자 유형 및 표적별
  • 약제의 우선 심사 지정
  • 상전이 성공률
  • 승인 가능성

제6장 임상시험 평가

  • 임상시험의 개요 : 단계별
  • 지역별 개요
  • 치료 영역 전망
  • 주요 스폰서
  • 등록 분석
  • 시행 가능성 분석

제7장 상업적 평가

  • 향후 시장 촉진요인

제8장 소셜미디어와 디지털 마케팅

  • 주요 Twitter Chatter
  • TOP 브랜드의 웹사이트
  • 트러스트 플로우와 인용 플로우

제9장 부록

  • 조사 방법
  • 저자 소개
  • GlobalData 소개
  • 문의
  • 면책사항
KSA 21.03.24

GlobalData's "Atrial Fibrillation - Competitive Landscape in 2020" combines data from the Pharma Intelligence Center with in-house analyst expertise to provide a competitive assessment of the disease marketplace.

Anticoagulants and antiarrhythmic drugs are major focus of drug developers. There are 32 drugs in the pipeline, nine of which are ion channel blockers. Big pharma dominates R&D in this indication, with Bayer leading the way. Increasing prevalence expected to drive growth in atrial fibrillation market, but the promotion of generic drugs over branded options will limit the uptake of more expensive agents limiting the market growth.

This reports provides a data-driven overview of the current and future competitive landscape in atrial fibrillation therapeutics.

Scope

Components of the report include -

  • Disease epidemiology
  • Marketed drugs assessment
  • Pipeline drugs assessment
  • Clinical trials assessment
  • Commercial assessment
  • Social media overview
  • Digital marketing overview

Reasons to Buy

  • Develop and design your in-licensing and out-licensing strategies through a review of pipeline products and technologies, and by identifying the companies with the most robust pipeline.
  • Develop business strategies by understanding the trends shaping and driving the global atrial fibrillation market.
  • Drive revenues by understanding the key trends, innovative products and technologies, market segments, and companies likely to impact the global atrial fibrillation market in the future.
  • Formulate effective sales and marketing strategies by understanding the competitive landscape and by analyzing the performance of various competitors.
  • Identify emerging players with potentially strong product portfolios and create effective counter-strategies to gain a competitive advantage.
  • Organize your sales and marketing efforts by identifying the market categories and segments that present maximum opportunities for consolidations, investments, and strategic partnerships.

Table of Contents

1.Table of Contents

  • 1.1 Preface
  • 1.2 Abbreviations
  • 1.3 Related Reports
  • 1.4 Upcoming Related Reports

2 Executive Summary

  • 2.1 Key Findings
  • 2.2 Key Events

3 Introduction

  • 3.1 Report Scope
  • 3.2 Disease Overview Epidemiology Overview
  • 3.3 Epidemiology

4 Marketed Drugs Assessment

  • 4.1 Marketed Drugs Overview
  • 4.2 Marketed Drug Profiles

5 Pipeline Assessment

  • 5.1 Pipeline Overview
  • 5.2 Pipeline Breakdown by Region
  • 5.3 Pipeline Breakdown by Molecule Type and Target
  • 5.4 Drug Review Designations
  • 5.5 Phase Transition Success Rates
  • 5.6 Likelihood of Approval

6 Clinical Trial Assessment

  • 6.1 Clinical Trials Overview by Phase
  • 6.2 Overview by Region
  • 6.4 Therapy Area Perspective
  • 6.4 Leading Sponsors
  • 6.5 Enrollment Analytics
  • 6.6 Feasibility Analysis

7 Commercial Assessment

  • 7.1 Upcoming Market Catalysts

8 Social Media and Digital Marketing

  • 8.1 Key Twitter Chatter
  • 8.2 Top Branded Websites
  • 8.3 Trust Flow and Citation Flow

9 Appendix

  • 9.1 Methodology
  • 9.2 About the Authors
  • 9.3 About GlobalData
  • 9.4 Contact Us
  • 9.5 Disclaimer
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