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시장보고서
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세계 비알코올 스마트 음료 머신 시장 : 제품 유형별, 분야별, 가격별, 최종 사용자별, 유통 채널별 예측(2024-2032년)Non-Alcoholic Smart Beverages Machine Market - By Product Type, By Category, By Price, By End User, By Distribution Channel & Forecast, 2024 - 2032 |
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비알코올 스마트 음료 머신 시장은 알코올 섭취의 유해성에 대한 의식의 높아짐, 머신 기술의 기술적 진보, 비알코올 음료의 채용 확대, 푸드서비스 및 호스피탈리티 분야의 확대가 원동력이 되어, 2024년부터 2032년에 걸쳐 5.4%의 성장이 예상됩니다.
더 건강한 음료를 요구하는 소비자가 늘고 있습니다. 예를 들어, 응답자의 93% 근처가 건강한 식생활을 보낼 의무가 있다고 느끼고 있으며, 63%가 건강한 식생활을 유지하려고 노력하고 있습니다. 소비자가 건강과 행복을 우선시함에 따라 상쾌함을 제공하는 무알코올 음료에 대한 수요가 높아지고 있습니다. 이러한 소비자 행동의 변화는 다양한 유형의 무알코올 음료를 편리하게 입수하고자 하는 요구에 부응하기 때문에 생산자들 사이에서 스마트 음료 머신의 채용을 뒷받침하고 있습니다.
비 알코올 및 스마트 음료 기계 시장은 제품 유형, 분야, 최종 사용자, 가격, 유통 채널 및 지역에 따라 분류됩니다.
소다머신은 탄산음료를 선호하는 소비자의 취향에 부응하여 다양한 맛의 소다를 분배하는 편리하고 효율적인 방법을 제공하기 때문에 소다머신 분야의 점유율은 2032년까지 크게 성장할 전망입니다. 소다 머신이 제공하는 다용도 및 사용자 정의 옵션은 레스토랑, 카페, 편의점 및 엔터테인먼트 시설을 포함한 다양한 설정에서 인기있는 선택입니다.
카운터탑형은 바닥면적이 한정된 장소나 운반이 필요한 장소에서 비알코올 음료를 제공하기 위한 공간절약형 솔루션이기 때문에 2032년까지 주목해야 할 견인력을 기록할 것으로 보입니다. 이 컴팩트하고 세련된 기계는 싱크대에 완벽하게 통합되어 환경의 미적 매력을 높이는 동시에 다양한 유형의 음료에 쉽게 액세스 할 수 있습니다.
아시아태평양의 비알코올 스마트 음료 머신 산업은 중국, 인도, 일본, 한국 등의 나라에 있어서의 급속한 도시화, 소비자의 기호의 변화, 가처분 소득 증가에 의해 2024년부터 2032년에 걸쳐 최우선 성장을 기록할 것으로 예상됩니다. 스마트 테크놀로지의 채용이 확대되고 있고, 편리하고 건강한 음료 옵션에 대한 수요가 높아지고 있는 것이, 아시아태평양 시장 성장을 가속하고 있습니다. 게다가 대규모 인구 기반의 존재와 확장하는 푸드서비스 부문은 업계 기업들에게 수익 기회를 더 창출합니다.
The Non-Alcoholic Smart Beverages Machine Market is expected to grow at a rate of 5.4% during 2024-2032, driven by rising awareness of the harmful effects of alcohol consumption, technological advancements in machine technology, growing adoption of non-alcoholic beverages, and expansion of foodservice as well as hospitality sectors.
An increasing consumer base is looking for healthier beverage options. For instance, nearly 93% of respondents feel obliged to eat healthy, with 63% striving to maintain a healthy diet most of the time. As consumers prioritize their health and well-being, there is a growing demand for non-alcoholic beverages that offer refreshing sensation. This shift in consumer behavior drives the adoption of smart beverage machines among the producers, catering to the need for convenient access to a wide range of non-alcoholic drinks.
The Non-Alcoholic Smart Beverages Machine Market is classified based on product type, category, end-user, price, distribution channel, and region.
The soda machine segment share is poised to grow significantly till 2032, as they offer a convenient and efficient way to dispense a variety of soda flavors, catering to the preferences of consumers who enjoy carbonated beverages. The versatility and customization options provided by soda machines make them popular choices for various settings, including restaurants, cafes, convenience stores, and entertainment venues.
Countertop segment will record notable traction through 2032, as they provide space-saving solutions for dispensing non-alcoholic beverages in settings where floor space is limited or where portability is desired. These compact and sleek machines seamlessly integrate onto countertops, enhancing the aesthetic appeal of the environment while providing easy access to a wide selection of beverages.
Asia Pacific non-alcoholic smart beverages machines industry is anticipated to register decent growth during 2024 and 2032, driven by the rapid urbanization, changing consumer preferences, and increasing disposable incomes in countries such as China, India, Japan, and South Korea. The growing adoption of smart technologies, coupled with the rising demand for convenient & healthier beverage options, fuels the market growth in the Asia Pacific region. Additionally, the presence of a large population base and the expanding foodservice sector further create profitable opportunities for the industry players.