시장보고서
상품코드
1517644

미네랄 보충제 시장 : 제품 유형, 제제, 용도, 소비자 그룹, 유통 채널별 - 세계 예측(2024-2032년)

Mineral Supplements Market - By Product Type (Calcium, Magnesium, Iron, Potassium, Zinc), Formulation (Capsule & Tablets, Liquid), Application (General Health, Bone & Joint Health), Consumer Group, Distribution Channel - Global Forecast (2024 - 2032)

발행일: | 리서치사: Global Market Insights Inc. | 페이지 정보: 영문 210 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

미네랄 보충제 시장 규모는 2024-2032년 CAGR 4.7%가 전망됩니다.

건강의 중요성에 대한 소비자의 인식이 높아지면서 건강기능식품에 대한 관심이 높아지고 있습니다. 현대인의 식습관 및 생활습관 요인으로 인한 영양 부족의 위험으로 인해 사람들은 식생활의 격차를 메우기 위해 보충제를 찾고 있습니다. WHO에 따르면 2030년까지 전 세계 인구 6명 중 1명이 60세 이상이 될 것으로 예상되며, 선진국의 고령화도 뼈 건강과 면역 체계 저항력을 위한 미네랄 보충제에 대한 수요 증가를 부추기고 있습니다.

또한 운동선수와 운동 애호가들은 운동 능력을 최적화하고, 회복력을 높이고, 근육 기능을 지원하기 위해 미네랄 보충제를 일상 생활에 추가하고 있습니다. 운동선수, 피트니스 인플루언서, 의료 전문가들의 피드백에 따라 특정 미네랄 결핍이나 성능 목표를 겨냥한 특수 제형에 대한 수요도 증가하고 있습니다. 기능성 음료, 단백질 바 및 기타 편리한 전달 형태로의 전환이 증가함에 따라 사용자들이 일상 생활에 미네랄 보충제를 더 쉽게 도입할 수 있게 되었습니다.

이 산업은 제품 유형, 제형, 용도, 소비자 그룹, 유통 채널 및 지역으로 분류됩니다.

제품 유형에 따라 철분 보충제 부문의 미네랄 보충제 시장은 2024-2032년 사이에 상당한 성장을 보일 것으로 예상됩니다. 최근 수년간 철분 결핍의 결과에 대한 인식이 높아지면서 철분 결핍에 대처하고 전반적인 건강을 지원하기 위한 철분 보충제에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 더 나은 철분 정제를 위한 제형 기술의 급속한 발전은 이 부문의 성장을 가속할 것으로 보입니다.

뼈와 관절 건강 용도 부문의 미네랄 보충제 시장 가치는 2032년까지 큰 성장률을 나타낼 것으로 예상됩니다. 인구가 증가함에 따라 전반적인 운동 능력과 생활 수준을 지원하는 골밀도와 관절 유연성에 대한 인식이 높아지고 있습니다. 칼슘, 마그네슘, 비타민 D와 같은 미네랄 보충제는 뼈 건강과 관절 기능을 촉진하기 위해 인기가 있습니다. 골다공증, 관절염 및 기타 근골격계 질환의 유병률 증가로 인해 미네랄 부족에 대한 관심이 높아지면서 이 분야의 성장을 가속하고 있습니다.

아시아태평양의 미네랄 보충제 시장 규모는 2032년까지 상당한 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 급속한 도시화와 식습관의 변화로 인해 특히 신흥 경제국에서 영양 부족이 증가하고 있습니다. 소비자들은 건강을 위해 미네랄 보충제의 필요성을 인식하고 있습니다. 의료비 상승, 소매업 확대, 공중 보건 및 영양 교육에 대한 정부 지원, 미네랄 보충제 채택 증가 등이 이 지역 시장 성장을 가속할 것으로 보입니다.

목차

제1장 조사 방법과 조사 범위

제2장 개요

제3장 업계 인사이트

  • 에코시스템 분석
  • 업계에 대한 영향요인
    • 촉진요인
      • 영양 부족의 만연
      • 고령자 인구의 증가
      • 건강과 웰니스에 대한 의식의 향상
      • 온라인 플랫폼에 의한 액세스의 확대
    • 업계의 잠재적 리스크 & 과제
      • 엄격한 규제와 다양한 기준
      • 품질의 결여와 오해를 부르는 클레임
  • 성장 가능성 분석
  • 규제 상황
  • Porter의 산업 분석
  • PESTEL 분석

제4장 경쟁 구도

  • 서론
  • 기업 매트릭스 분석
  • 주요 시장 기업의 경쟁 분석
  • 경쟁 포지셔닝 매트릭스
  • 전략 전망 매트릭스

제5장 시장 추산·예측 : 제품 유형별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 칼슘 보충제
  • 마그네슘 보충제
  • 철 보충제
  • 칼륨 보충제
  • 아연 보충제
  • 크롬 보충제
  • 셀레늄 보충제
  • 기타 보충제

제6장 시장 추산·예측 : 제제별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 캡슐·정제
  • 액체
  • 분말
  • 구미
  • 기타 제제

제7장 시장 추산·예측 : 용도별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 건강 전반
  • 뼈와 관절 건강
  • 위장 건강
  • 면역 지원
  • 기타 용도

제8장 시장 추산·예측 : 소비자 그룹별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 성인
  • 임산부
  • 소아

제9장 시장 추산·예측 : 유통 채널별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 약국·소매점
  • 슈퍼마켓 & 하이퍼마켓
  • 온라인 판매
  • 기타 유통 채널

제10장 시장 추산·예측 : 지역별, 2021-2032년

  • 주요 동향
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 네덜란드
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국
    • 아랍에미리트
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 기업 개요

  • Abbott Laboratories
  • Amway Corp.
  • Bayer AG
  • Bio Botanica, Inc.
  • BIOVEA
  • Catalent, Inc.
  • Dr. Paul Lohmann GmbH & Co. KGaA
  • Glanbia plc
  • Herbalife International of America, Inc.
  • Mineral Resources International, Inc.
  • NestléS.A.
  • NV Labs
  • Pfizer Inc.
  • Pharmavite
  • Sanofi
KSA 24.08.12

Mineral supplements market size is expected to witness 4.7% CAGR between 2024 and 2032. Consumer awareness of health importance is leading to the increased interest in dietary supplements. With risks of nutritional deficiencies due to modern diets and lifestyle factors, people are looking for supplements to fill the gaps in their diets. The aging population in developed countries is also driving the increased need for mineral supplements for bone health and immune system resistance. As per WHO, by 2030, every 6th person in the world will be over 60 years old.

Moreover, athletes and exercisers are adding mineral supplements to their routines to optimize performance, improve recovery and support muscle function. The demand for special formulations that target specific mineral deficiencies or performance goals has also increased due to the feedback from athletes, fitness influencers and health professionals. The rising shift towards functional beverages, protein bars, and other convenient delivery formats has also made it easier for users to incorporate mineral supplements into their daily routine.

The industry is classified into product type, formulation, application, consumer group, distribution channel and region.

Based on product type, the mineral supplements market from the iron supplements segment is slated to depict significant growth between 2024 to 2032. Of late, the demand for iron supplements to address deficiencies and support the overall health due to increased awareness of the consequences of iron deficiency is growing. The rapid improvements in formulation technology for better iron tablets will add to the segment growth.

Mineral supplements market value from the bone & joint health application segment will record significant growth rate through 2032. With the growing population, there is rising awareness regarding bone density and joint flexibility to support the overall mobility and standard of life. Mineral supplements like calcium, magnesium, and vitamin D are popular for promoting bone health and joint function. Rising prevalence of osteoporosis, arthritis, and other musculoskeletal conditions to address mineral deficiency is driving the segment growth.

Asia Pacific mineral supplements market size will exhibit decent growth through 2032. Rapid urbanization and changing eating habits have led to the increase in nutritional deficiencies, especially in developing economies. Consumers are recognizing the need for mineral supplements for health. Rising healthcare costs , retail expansion and government support for promoting public health and nutrition education as well as increasing mineral supplement adoption will stimulate the regional market growth.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market scope & definitions
  • 1.2 Research design
    • 1.2.1 Research approach
    • 1.2.2 Data collection methods
  • 1.3 Base estimates & calculations
    • 1.3.1 Base year calculation
    • 1.3.2 Key trends for market estimation
  • 1.4 Forecast model
  • 1.5 Primary research and validation
    • 1.5.1 Primary sources
    • 1.5.2 Data mining sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Industry 360 degree synopsis

Chapter 3 Industry Insights

  • 3.1 Industry ecosystem analysis
  • 3.2 Industry impact forces
    • 3.2.1 Growth drivers
      • 3.2.1.1 Rising prevalence of nutritional deficiencies
      • 3.2.1.2 Increasing elderly population
      • 3.2.1.3 Growing awareness for health and wellness
      • 3.2.1.4 Expanded accessibility by online platform
    • 3.2.2 Industry pitfalls & challenges
      • 3.2.2.1 Stringent regulations and varying standards
      • 3.2.2.2 Lack of quality and misleading claims
  • 3.3 Growth potential analysis
  • 3.4 Regulatory landscape
  • 3.5 Porter's analysis
  • 3.6 PESTEL analysis

Chapter 4 Competitive Landscape, 2023

  • 4.1 Introduction
  • 4.2 Company matrix analysis
  • 4.3 Competitive analysis of major market players
  • 4.4 Competitive positioning matrix
  • 4.5 Strategy outlook matrix

Chapter 5 Market Estimates and Forecast, By Product Type, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 5.1 Key trends
  • 5.2 Calcium supplements
  • 5.3 Magnesium supplements
  • 5.4 Iron supplements
  • 5.5 Potassium supplements
  • 5.6 Zinc supplements
  • 5.7 Chromium supplements
  • 5.8 Selenium supplements
  • 5.9 Other supplements

Chapter 6 Market Estimates and Forecast, By Formulation, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 6.1 Key trends
  • 6.2 Capsules & tablets
  • 6.3 Liquid
  • 6.4 Powder
  • 6.5 Gummies
  • 6.6 Other formulations

Chapter 7 Market Estimates and Forecast, By Application, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 7.1 Key trends
  • 7.2 General health
  • 7.3 Bone & joint health
  • 7.4 Gastrointestinal health
  • 7.5 Immune support
  • 7.6 Other applications

Chapter 8 Market Estimates and Forecast, By Consumer Group, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 8.1 Key trends
  • 8.2 Adults
  • 8.3 Pregnant women
  • 8.4 Children

Chapter 9 Market Estimates and Forecast, By Distribution Channel, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 9.1 Key trends
  • 9.2 Pharmacies & retail stores
  • 9.3 Supermarkets & hypermarkets
  • 9.4 Online sales
  • 9.5 Other distribution channels

Chapter 10 Market Estimates and Forecast, By Region, 2021 - 2032 ($ Mn)

  • 10.1 Key trends
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 U.S.
    • 10.2.2 Canada
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 France
    • 10.3.4 Spain
    • 10.3.5 Italy
    • 10.3.6 Netherlands
    • 10.3.7 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 South Korea
    • 10.4.6 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 Latin America
    • 10.5.1 Brazil
    • 10.5.2 Mexico
    • 10.5.3 Rest of Latin America
  • 10.6 Middle East and Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 South Africa
    • 10.6.3 UAE
    • 10.6.4 Rest of Middle East and Africa

Chapter 11 Company Profiles

  • 11.1 Abbott Laboratories
  • 11.2 Amway Corp.
  • 11.3 Bayer AG
  • 11.4 Bio Botanica, Inc.
  • 11.5 BIOVEA
  • 11.6 Catalent, Inc.
  • 11.7 Dr. Paul Lohmann GmbH & Co. KGaA
  • 11.8 Glanbia plc
  • 11.9 Herbalife International of America, Inc.
  • 11.10 Mineral Resources International, Inc.
  • 11.11 Nestlé S.A.
  • 11.12 NV Labs
  • 11.13 Pfizer Inc.
  • 11.14 Pharmavite
  • 11.15 Sanofi
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제