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북미의 가정용 정수기 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별(RO 베이스, UV 베이스), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 부문별 예측(2023-2030년)

North America Home Water Filtration Unit Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (RO Based, UV Based), By Distribution Channel (Online, Offline), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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북미의 가정용 정수기 시장 성장·동향

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 북미 가정용 정수기 시장 규모는 2023년부터 2030년까지 7.4%의 CAGR로 성장했으며 2030년에는 37억 1000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

최근, 가정용 정수기 시장 전체는, 특히 도시 지역에서의 라이프 스타일의 변화에 의해, 절대적인 지지를 모으고 있습니다. 또, 항상 여과된 물을 이용할 수 있는 것이, 가정용 정수기의 채용을 뒷받침하고 있습니다. 식수의 부족으로 국내 당국은 국민에게 충분한 공급을 할 의무가 있습니다.

미국과 캐나다와 같은 선진국에서 정수 솔루션의 보급률은 상대적으로 높습니다. 특히 수도권과 도시 지역에서는 지표수원의 미생물이나 화학물질에 의한 오염이 놀라울 정도로 높기 때문에 가정용 정수기가 필요하다고 생각되고 있습니다. 오염된 물을 섭취함으로써 악영향에 대한 소비자의 의식의 증가와 음료수의 감소에 의해, 끓는, 염소나 요오드의 첨가 등 종래의 정수 방법으로부터, 기술 베이스의 시스템으로 소비자의 기호가 크게 변화하고 있습니다.

판데믹은 2020년 1분기부터 전 세계에서 록다운을 촉구했다. 2020년과 2021년, 유통은 제조 사업, 공급망 및 유통 채널에 악영향을 미치는 현저한 사업 혼란과 경제 불확실성을 가져왔다. COVID-19 판데믹의 직접적인 영향은 평가되지만, 공급망의 혼란과 그에 따른 세계의 사업 활동에 미치는 영향과 같은 장기적인 규모와 기간은 여전히 불분명하다. 미국 내 심각한 피해를 입은 도시에서는 엄격한 잠금 및 사회적 거리를 유지해야 했고, 일부 실제 상점은 큰 손실을 입었습니다.

2022년 시장 점유율은 RO 기반 제품 분야가 65.2% 이상인 최고 점유율을 차지하며, 가까운 장래에 큰 성장이 예상된다. RO 정수 시스템은 성능 효과, 낮은 전력 소비 및 고급 기술적 특징으로 널리 사용됩니다. 저예산의 주택용 정수기의 보급이 진행되어 향후 몇 년간은 세계의 수요를 환기할 것으로 생각됩니다.

오프라인 세그먼트는 시장을 독점하고 2022년에는 67.1% 이상의 수익 점유율을 차지하고 있습니다. 미국에서는 소비자가 오프라인 상점에서 정수기를 구입하는 경향이 강하다. 수많은 정화 기술과 디자인이 물의 단체와 수처리 박람회가 실시하는 회의, 전시회, 이벤트 등에서 전시되고 있습니다.

2022년의 수익 점유율은 미국이 65.2% 이상에서 가장 크다. 북미에서는 가정용 정수기의 주요 시장은 미국, 캐나다, 멕시코입니다. 경수는 미네랄의 존재에 의해 스케일링이 발생합니다. 이것은 파이프라인의 내부 표면에 쌓여 기구의 배관과 파이프를 막는다. 따라서 소비자는 경수의 저수와 여과에 따른 전기 요금을 줄이기 위해 정수기에 대한 투자를 늘리고 있다.

제품 수요 증가와 동향에 대응하기 위해 제조 기업은 제품 혁신에 주력하고 있습니다. M&A와 같은 주요 발전은 신흥 경제 국가에서 발판을 굳히는 데 도움이 됩니다.

북미 가정용 정수기 시장 보고서 하이라이트:

  • RO 기반 제품 세그먼트는 2022년 65.2% 이상의 주요 시장 점유율을 차지하며 가까운 장래에 큰 성장이 기대된다. 저예산의 주택용 정수기의 보급이 진행되고 향후 수년간은 세계의 수요를 환기할 것으로 생각됩니다.
  • 오프라인 부문은 시장을 독점하고 2022년에는 67.1% 이상의 수익 점유율을 차지하고 있습니다. 미국에서는 소비자가 오프라인 상점에서 정수기를 구입하는 경향이 강하다. 수많은 정화 기술과 디자인이 물의 단체와 수처리 박람회가 실시하는 회의, 전시회, 이벤트 등에서 전시되고 있습니다.
  • 2022년 매출 점유율은 미국이 65.2% 이상으로 최대. 경수는 미네랄의 존재에 의해 스케일링이 발생합니다. 이것은 파이프 라인의 내부 표면에 쌓여 있고 별도의 기구의 배관과 파이프가 막힌다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화 및 범위
  • 시장의 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR의 내부 데이터베이스
    • 2차 정보와 제3자의 시점
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모델
  • 시장 형성과 데이터 시각화
  • 데이터 검증 및 공개

제2장 주요 요약

  • 시장의 스냅샷
  • 세그먼트의 스냅샷
  • 경쟁 상황의 스냅샷

제3장 북미의 가정용 정수기 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 소개
  • 침투와 성장 전망의 매핑
  • 업계 밸류체인 분석
    • 판매/소매 체인 분석
    • 이익률 분석
  • 시장역학
    • 시장 촉진 요인 분석
      • 정제된 음료수의 수요 증가
      • 오염수의 증가
      • 가정용 정수기의 장점
    • 시장 억제 요인 분석
      • 병 워터 시장의 확립
    • 업계의 과제
    • 업계의 기회
  • 사업 환경 분석
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces
  • 북미 가정용 정수기 시장 유닛의 로드맵
  • 시장 진입 전략
  • COVID-19가 북미의 가정용 정수기 시장에 미치는 영향

제4장 소비자 행동 분석

  • 소비자의 동향과 취향
  • 구매결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자 제품의 채용
  • 소견과 추천 사항

제5장 북미의 가정용 정수기 시장 : 제품의 추정·동향 분석

  • 제품 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • RO 베이스
  • UV 베이스

제6장 북미의 가정용 정수기 시장: 유통 채널의 추정과 트랜드 분석

  • 유통 채널의 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 온라인
  • 오프라인

제7장 북미의 가정용 정수기 시장 : 국가의 추정·동향 분석

  • 국가의 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코

제8장 경쟁 분석

  • 주요 시장 진입 기업별 최근의 동향과 영향 분석
  • 주요 회사 분류
  • 벤더 상황
    • 주요 기업의 시장 점유율 분석, 2022년

제9장 기업 프로필

  • Trojan Technologies Group ULC
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Culligan Water
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Whirlpool Corporation.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Brita GmbH.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Amway Corporation.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Eureka Forbes Ltd.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • KENT RO SYSTEMS LTD
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • General Electric(GE)
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • LUMINOR Environmental Inc.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Hindustan Unilever Limited
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • LG전자.
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Aqua Sana, Inc.(AO Smith Corporation)
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Panasonic Holdings Corporation
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
  • Koninklijke Philips NV
    • 회사개요
    • 재무실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 이니셔티브
ksm 23.03.24

North America Home Water Filtration Unit Market Growth & Trends:

The North America home water filtration unit market size is expected to reach USD 3.71 billion in 2030, registering a CAGR of 7.4% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. In recent years, the overall home water filtration market has gained immense traction as a result of changing lifestyles, especially in urban areas. In addition, the availability of filtered water all the time encourages the adoption of home water filtration units. The scarcity of drinking water has obligated the domestic authorities to provide the population with an adequate supply.

The penetration of water purification solutions in developed countries such as the U.S. and Canada is relatively high. Home water filtration is seen as a necessity, especially in metros and urban cities, due to the alarmingly high microbial and chemical contamination of surface water sources. Growing awareness among consumers about the ill effects of consuming contaminated water, along with the declining levels of potable water, has resulted in a significant shift in consumer preferences from conventional water purification methods such as boiling, addition of chlorines or iodine to technology-based systems.

The pandemic prompted lockdowns around the world, starting from the first quarter of 2020. In 2020 and 2021, the pandemic created significant business disruption and economic uncertainty, which adversely impacted manufacturing operations, supply chains, and distribution channels. While the immediate impacts of the COVID-19 pandemic have been assessed, the long-term magnitude and duration of the disruption, including supply chain disruption and resulting impact on global business activity remain uncertain. Several brick-and-mortar stores suffered significant losses as a result of strict lockdowns and the need to maintain social distance in severely affected cities across the U.S.

The RO-based product segment accounted for the leading market share of more than 65.2% in 2022 and is expected to witness significant growth in the near future. RO water purification systems are widely used owing to their performance effectiveness, low electricity consumption, and advanced technological features. Increasing penetration of low-budget residential water purifiers is likely to stimulate global demand during the coming years.

The offline segment dominated the market and held a revenue share of above 67.1% in 2022. Consumers are more likely to purchase water purifiers from offline stores in the US. Numerous purifying technologies and designs are displayed in conferences, exhibitions, and events conducted by the water organization and water treatment trade shows.

The U.S. accounted for the largest revenue share of more than 65.2% in 2022. In North America, the primary markets for home water filtration are U.S, Canada, and Mexico. Hard water results in scaling due to the presence of minerals. This piles up on the inner surfaces of the pipeline, thereby clogging the plumbing and pipes in the appliance. Consumers are therefore increasingly investing in water filtration units to reduce electrical costs associated with hard water storage and filtration

To meet the rising product demand and set trends manufacturing companies focus on product innovations. Strategic initiatives such as mergers and acquisitions help key players to gain a foothold in developing economies.

North America Home Water Filtration Unit Market Report Highlights:

  • The RO-based product segment accounted for the leading market share of more than 65.2% in 2022 and is expected to witness significant growth in the near future. Increasing penetration of low-budget residential water purifiers is likely to stimulate global demand during the coming years
  • The offline segment dominated the market and held a revenue share of more than 67.1% in 2022. Consumers are more likely to purchase water purifiers from offline stores in the US. Numerous purifying technologies and designs are displayed in conferences, exhibitions, and events conducted by the water organization and water treatment trade shows
  • The U.S accounted for the largest revenue share of more than 65.2% in 2022. Hard water results in scaling due to the presence of minerals. This piles up on the inner surfaces of the pipeline, thereby clogging the plumbing and pipes in the appliance

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third - Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. North America Home Water Filtration Unit Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Chain Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
      • 3.4.1.1 Growing demand for purified drinking water
      • 3.4.1.2 Increasing instances of contaminated water
      • 3.4.1.3 Benefits offered by home water filtration units
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
      • 3.4.2.1 Established bottled water market
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces
  • 3.6. Roadmap of the North America Home Water Filtration Market Unit
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the North America Home Water Filtration Unit Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Product Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. North America Home Water Filtration Unit Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. RO Based
    • 5.2.1 North America RO - Based home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million, Thousand units)
  • 5.3. UV Based
    • 5.3.1 North America UV - Based home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million, Thousand units)

Chapter 6. North America Home Water Filtration Market: Distribution Channel Estimates& Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Online
    • 6.2.1. North America home water filtration unit market estimates and forecast, through Online channels, 2017 - 2030 (USD Million, Thousand Units)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. North America home water filtration unit market estimates and forecast, through Offline channels, 2017 - 2030 (USD Million, Thousand Units)

Chapter 7. North America Home Water Filtration Market: Country Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Country Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1 North America home water filtration unit market estimates and forecast market, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2 North America home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (Thousand Units)
    • 7.2.3 North America home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4 North America home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (Thousand Units)
    • 7.2.5 North America home water filtration unit market estimates and forecast, by Distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.6 North America home water filtration unit market estimates and forecast, by Distribution Channel, 2017 - 2030 (Thousand Units)
    • 7.2.7. U.S.
      • 7.2.7.1 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.7.2 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.7.3 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.7.4 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.7.5 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.7.6 U.S. home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution Channel, 2017 - 2030 (Thousand Units)
    • 7.2.8. Canada
      • 7.2.8.1 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.8.2 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.8.3 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.8.4 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.8.5 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.8.6 Canada home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution Channel, 2017 - 2030 (Thousand Units)
    • 7.2.9 Mexico
      • 7.2.9.1 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.9.2 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.9.3 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.9.4 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (Thousand Units)
      • 7.2.9.5 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.9.6 Mexico home water filtration unit market estimates and forecast, by distribution Channel, 2017 - 2030 (Thousand Units)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1 Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2 Key Company Categorization
  • 8.3 Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1 Trojan Technologies Group ULC
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Culligan Water
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Whirlpool Corporation.
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Brita GmbH.
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Amway Corporation.
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Eureka Forbes Ltd.
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. KENT RO SYSTEMS LTD
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. General Electric (GE)
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. LUMINOR Environmental Inc.
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Hindustan Unilever Limited
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives
  • 9.11. LG Electronics.
    • 9.11.1. Company Overview
    • 9.11.2. Financial Performance
    • 9.11.3. Product Benchmarking
    • 9.11.4. Strategic Initiatives
  • 9.12. Aqua Sana, Inc. (A. O. Smith Corporation)
    • 9.12.1. Company Overview
    • 9.12.2. Financial Performance
    • 9.12.3. Product Benchmarking
    • 9.12.4. Strategic Initiatives
  • 9.13. Panasonic Holdings Corporation
    • 9.13.1. Company Overview
    • 9.13.2. Financial Performance
    • 9.13.3. Product Benchmarking
    • 9.13.4. Strategic Initiatives
  • 9.14. Koninklijke Philips N.V
    • 9.14.1. Company Overview
    • 9.14.2. Financial Performance
    • 9.14.3. Product Benchmarking
    • 9.14.4. Strategic Initiatives
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