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프리미엄 헤어케어 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별(샴푸, 드라이 샴푸), 인구별(남성, 여성, 아동), 유통 채널별, 지역별, 부문별 예측(2023-2030년)

Premium Hair Care Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Shampoo, Dry Shampoo), By Demography (Men, Women, Children), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 84 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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프리미엄 헤어케어 시장 성장과 동향:

Grand View Research, Inc.의 새로운 보고서에 따르면, 세계의 프리미엄 헤어케어 시장 규모는 2023년부터 2030년까지 6.6%의 CAGR을 기록하며 2030년에는 354억 9,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

이러한 건전한 시장 성장은 주로 모든 연령대와 성별에서 샴푸, 린스, 헤어 스타일링 제품, 헤어 컬러, 헤어 오일 등 다양한 프리미엄 헤어케어 제품에 대한 수요 증가에 기인하는 것으로 보입니다.

전 세계 소비자들의 생활수준과 구매력이 향상되면서 개인의 행복을 위한 지출이 증가함에 따라 사람들의 관심은 사치품 및 고품질 제품에 대한 지출 증가를 통해 양질의 삶을 추구하는 방향으로 이동하고 있습니다. 또한 새로운 소비자층은 더 이상 기본적인 헤어케어 제품을 원하지 않고 문제를 해결하는 가장 전문적인 프리미엄 헤어케어 제품을 고집하고 있습니다.

프리미엄 헤어케어 제품은 편의점, 슈퍼마켓/대형마트, 약국, E-Commerce 등 다양한 유통 채널을 통해 소비자에게 제공됩니다. 주요 시장 참여자들은 전 세계 곳곳에 강력한 유통 채널을 보유하고 있으며, 이를 통해 글로벌 입지를 유지 및 강화하고 있습니다. 프리미엄 헤어케어 산업은 가치사슬 전반에 걸쳐 수많은 제조업체가 존재한다는 특징이 있습니다. 치열한 시장 경쟁과 빠르게 변화하는 소비자 니즈는 혁신적인 제품 개발을 촉진하고 제조업체의 높은 R&D 비용으로 이어질 것으로 보입니다.

전 세계 온라인 쇼핑몰의 호황은 전 세계 부유층이 프리미엄 헤어케어 제품의 온라인 구매를 점점 더 선호하고 있다는 것을 보여줍니다. 이러한 추세는 아직 초기 단계에 있는 온라인 쇼핑, 특히 전 세계 밀레니얼 세대 사이에서 온라인 쇼핑의 인기가 높아지고 있음을 보여줍니다. 밀레니얼 세대의 높은 인터넷 사용률로 인해 프리미엄 헤어케어 브랜드들은 당분간 밀레니얼 세대를 타깃으로 한 제품 개발에 주력할 것으로 보입니다.

헤어케어는 남녀 모두에게 항상 가장 중요한 관심사다. 전 세계 남성의 30.0% 이상, 여성의 22.0% 이상이 피부, 얼굴, 몸매보다 헤어케어를 더 중요하게 여긴다. 또한, 개인 건강에 대한 인식의 변화로 인해 남성용 헤어케어 및 그루밍 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 신흥국의 남성 인구가 육체노동에서 화이트칼라 직업으로 전환하고 있어 제품 수요가 더욱 증가할 것으로 예상됩니다.

프리미엄 헤어케어 시장 보고서 하이라이트

  • 2022년 시장 점유율은 샴푸가 대부분을 차지할 것입니다. 샴푸는 대다수의 사람들이 매일 사용하는 필수 헤어케어 제품입니다. 샴푸는 모발 관리의 기본이며 모발과 두피의 먼지, 기름 및 제품 축적을 청소하는 데 사용됩니다.
  • 예측 기간 동안 남성 인구는 가장 빠른 속도로 성장할 것으로 예상됩니다. 고급 헤어케어 제품을 판매하기 위해 제조업체는 신제품을 출시하고 유명 브랜드 및 유명 인사와 협력하고 있습니다. 이러한 유명인의 홍보, 캠페인 및 보증은 종종 남성 고객에게 큰 영향을 미칩니다. 그 결과 남성들 사이에서 유명인이 주도하는 트렌드에 따라 고급 헤어케어 제품에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다.
  • 온라인 채널은 가장 빠른 속도로 성장할 것으로 예상됩니다. 온라인 채널은 편의성이 높고 다양한 브랜드를 보유하고 있기 때문에 소비자들은 이 채널에서 구매하는 것을 선호합니다. 또한 많은 온라인 채널이 기존 오프라인 소매점에 비해 할인된 가격으로 상품을 판매하기 때문에 이 채널의 상품 판매량이 증가할 가능성이 있습니다.
  • 아시아태평양은 앞으로도 시장 선두 자리를 지킬 것으로 보입니다. 아시아태평양의 중산층 증가는 프리미엄 헤어케어 제품에 대한 수요를 자극하는 주요 요인 중 하나입니다. 또한, 노화 방지 및 교정용 헤어케어 제품도 지속적으로 주목받고 있으며, 이 지역의 성숙한 여성을 타깃으로 한 제품과 마케팅 전략이 채택되고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화와 범위
  • 시장 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR의 내부 데이터베이스
    • 2차 정보와 제3자 관점
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모델
  • 시장 형성과 데이터 시각화
  • 데이터 검증과 공개

제2장 주요 요약

  • 시장 전망
  • 제품 전망
  • 인구 전망
  • 유통 채널 전망
  • 지역별 전망

제3장 프리미엄 헤어케어 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론
  • 보급과 성장 전망 매핑
  • 업계의 밸류체인 분석
    • 판매/소매 채널 분석
    • 이익률 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계 과제
    • 업계 기회
  • 사업 환경 분석
    • 업계 분석 - Porter's
  • 프리미엄 헤어케어 시장 로드맵
  • 시장 진출 전략
  • 신종 코로나바이러스 감염증의 프리미엄 헤어케어 시장에 대한 영향

제4장 소비자 행동 분석

  • 소비자 동향과 선호
  • 구입 결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자용 제품 채용
  • 소견과 추천사항

제5장 프리미엄 헤어케어 시장 : 제품 추정·동향 분석

  • 제품 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 샴푸
  • 드라이 샴푸
  • 헤어 컬러
  • 컨디셔너
  • 헤어 스타일링제
      • 헤어 세럼
      • 무스
      • 헤어 스프레이
      • 기타
  • 헤어 오일
  • 기타

제6장 프리미엄 헤어케어 시장 : 인구 추정·동향 분석

  • 인구 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 남성
  • 여성
  • 아동

제7장 프리미엄 헤어케어 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 유통 채널 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 슈퍼마켓과 하이퍼마켓
  • 백화점
  • 전문점
  • 약국·드럭스토어
  • 온라인
  • 기타

제8장 프리미엄 헤어케어 시장 : 지역별 추정·동향 분석

  • 지역 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 북미
    • 제품별, 2017-2030년
    • 인구별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 미국
  • 유럽
    • 제품별, 2017-2030년
    • 인구별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 러시아
  • 아시아태평양
    • 제품별, 2017-2030년
    • 인구별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 중국
    • 인도
    • 싱가포르
    • 말레이시아
    • 인도네시아
  • 중남미
    • 제품별, 2017-2030년
    • 인구별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 브라질
  • 중동 및 아프리카
    • 제품별, 2017-2030년
    • 인구별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 사우디아라비아

제9장 경쟁 분석

  • 주요 세계적 기업, 최근의 동향 및 업계에 대한 영향
  • 주요 기업/경쟁 분류(주요 이노베이터, 시장 리더, 신흥 기업)
  • 벤더 상황
    • 주요 기업의 시장 점유율 분석, 2022년

제10장 기업 개요

  • Procter&Gamble(P&G)
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Unilever
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • L'Oreal SA
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Johnson &Johnson Services, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Beiersdorf AG
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • The Estee Lauder Companies Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Aveda Corporation
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Alcora Corporation
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Kao Corporation
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • OUAI
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • John Masters Organics
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Briogeo
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Living Proof
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
ksm 23.05.31

Premium Hair Care Market Growth & Trends:

The global premium hair care market size is expected to reach USD 35.49 billion by 2030, registering a CAGR of 6.6% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc.This healthy market growth is mainly attributed to the rising demand for a various premium hair care products such as shampoos, conditioners, hair styling products, hair colors, and hair oils across all age groups and both genders.

People's focus is shifting towards seeking a high quality of life through rising spending on luxuries and high-quality goods as a result of increased spending on personal well-being due to the improving standard of living and buying power of consumers around the world. Additionally, the new group of consumers is determined about having the most specialized premium hair care products that solve problems and no longer desire basic hair care products.

Premium hair care products are supplied to consumers through various distribution channels, including convenience stores, supermarkets/hypermarkets, pharmacies, and e-commerce. Key market players have a strong worldwide distribution channel to maintain and strengthen their global foothold. The premium hair care industry is characterized by the presence of a large number of manufacturers across the value chain. Intense market competition and rapidly changing consumer demands are likely to facilitate the development of innovative products, leading to high R&D costs for manufacturers.

The strong performance of online retailers worldwide indicates that affluent shoppers across the globe increasingly prefer buying premium hair care products online. While still in the nascent stage, this trend highlights the rising popularity of online shopping, most notably among millennials worldwide. In the near term, premium hair care brands are likely to focus more on targeting millennials, given the extent of internet use among this consumer group.

Hair care has always been a top priority for both men and women. Over 30.0% of men and around 22.0% of women globally prioritize hair care over skin, face, and physique. Also, there is an increased demand for premium hair care and other grooming products by men, owing to a robust shift in attitude toward personal well-being. In addition to this, the vast male populations in emerging countries are leaving manual work and adopting white-collar jobs, which are further anticipated to create the product demand.

Premium Hair Care Market Report Highlights:

  • Shampoo constituted a majority share of the market in 2022. Shampoo is an essential hair care product that is used by a vast majority of the people on a regular basis. It is the foundation of any hair care routine and is used to cleanse the hair and scalp of dirt, oil, and product buildup
  • The men's demography is set to grow at the fastest rate in the forecast period. In order to market their high-end hair care products, manufacturers have launched new products and worked with well-known brands and celebrities. These celebrity promotions, campaigns, and endorsements frequently have a significant influence on male customers. As a result, there is an enormous demand among males for the high-end hair care products to keep up with the celebrity-driven trend
  • The online channel is forecasted to grow at the quickest rate. Due to the convenience and broad variety of brands available online, consumers favor making purchases through these channels. Additionally, compared to traditional brick-and-mortar retailers, a number of online channels give products at a discount, which is likely to increase product sales through this channel
  • Asia Pacific region will continue its top position in the market. The growing middle-income population in the Asia Pacific is one of the prominent factors stimulating demand for the premium hair care products. Moreover, anti-ageing and corrective hair care products remain in focus, with products and marketing strategies targeting more mature women in the region

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third - Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Demography Outlook
  • 2.4. Distribution Channel Outlook
  • 2.5. Regional Outlook

Chapter 3. Premium Hair Care Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Premium Hair Care Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID - 19 on the Premium Hair Care Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Product Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. Premium Hair Care Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Shampoo
    • 5.2.1. market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD million)
  • 5.3. Dry shampoo
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD million)
  • 5.4. Hair color
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD million)
  • 5.5. Conditioner
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD million)
  • 5.6. Hair styling products
    • 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD million)
      • 5.6.1.1. Hair Serum
      • 5.6.1.1.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 5.6.1.2. Mousse
      • 5.6.1.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 5.6.1.3. Hair Spray
      • 5.6.1.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 5.6.1.4. Others
      • 5.6.1.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.7. Hair Oil
    • 5.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.8. Others
    • 5.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Premium Hair Care Market: Demography Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Demography Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Men
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, For Men, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Women
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, For Women, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Children
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, For Children, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Premium Hair Care Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. Supermarkets & Hypermarkets
    • 7.2.1. Market estimates and forecast through supermarkets & hypermarkets, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Departmental Stores
    • 7.3.1. Market estimates and forecast through departmental stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Specialty Stores
    • 7.4.1. Market estimates and forecast through specialty stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Pharmacy & Drug Stores
    • 7.5.1. Market estimates and forecast through pharmacy & drug stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Online
    • 7.6.1. Market estimates and forecast through online, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.7. Others
    • 7.7.1. Market estimates and forecast through others, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Premium Hair Care Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.5. U.S.
      • 8.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.2.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.2.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.2.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.3. Europe
    • 8.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.5. U.K.
      • 8.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.6. France
      • 8.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.6.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.7. Germany
      • 8.3.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.7.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.7.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.8. Russia
      • 8.3.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.8.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.3.8.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Asia Pacific
    • 8.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.5. China
      • 8.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.6. India
      • 8.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.6.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.7. Singapore
      • 8.4.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.7.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.7.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.8. Malaysia
      • 8.4.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.8.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.8.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.9. Indonesia
      • 8.4.9.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.9.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.9.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.4.9.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Central & South America
    • 8.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.5. Brazil
      • 8.5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.5.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.5.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.5.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 8.6. Middles East & Africa
    • 8.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.5. Saudi Arabia
      • 8.6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.6.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.6.5.3. Market estimates and forecast, by demography, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 8.6.5.4. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Analysis

  • 9.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 9.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 9.3. Vendor Landscape
    • 9.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 10. Company Profiles

  • 10.1. Procter & Gamble (P&G)
    • 10.1.1. Company Overview
    • 10.1.2. Financial Performance
    • 10.1.3. Product Benchmarking
    • 10.1.4. Strategic Initiatives
  • 10.2. Unilever
    • 10.2.1. Company Overview
    • 10.2.2. Financial Performance
    • 10.2.3. Product Benchmarking
    • 10.2.4. Strategic Initiatives
  • 10.3. L'Oreal S.A
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Financial Performance
    • 10.3.3. Product Benchmarking
    • 10.3.4. Strategic Initiatives
  • 10.4. Johnson & Johnson Services, Inc.
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Financial Performance
    • 10.4.3. Product Benchmarking
    • 10.4.4. Strategic Initiatives
  • 10.5. Beiersdorf AG
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Financial Performance
    • 10.5.3. Product Benchmarking
    • 10.5.4. Strategic Initiatives
  • 10.6. The Estee Lauder Companies Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Financial Performance
    • 10.6.3. Product Benchmarking
    • 10.6.4. Strategic Initiatives
  • 10.7. Aveda Corporation
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Financial Performance
    • 10.7.3. Product Benchmarking
    • 10.7.4. Strategic Initiatives
  • 10.8. Alcora Corporation
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Financial Performance
    • 10.8.3. Product Benchmarking
    • 10.8.4. Strategic Initiatives
  • 10.9. Kao Corporation
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Financial Performance
    • 10.9.3. Product Benchmarking
    • 10.9.4. Strategic Initiatives
  • 10.10. OUAI
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Financial Performance
    • 10.10.3. Product Benchmarking
    • 10.10.4. Strategic Initiatives
  • 10.11. John Masters Organics
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Financial Performance
    • 10.11.3. Product Benchmarking
    • 10.11.4. Strategic Initiatives
  • 10.12. Briogeo
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Financial Performance
    • 10.12.3. Product Benchmarking
    • 10.12.4. Strategic Initiatives
  • 10.13. Living Proof
    • 10.13.1. Company Overview
    • 10.13.2. Financial Performance
    • 10.13.3. Product Benchmarking
    • 10.13.4. Strategic Initiatives
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