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미국의 주택용 조명기구 시장 : 규모, 점유율, 동향 분석, 리포트, 광원별(형광등, LED, OLED), 제품별, 유통 채널별, 부문별 예측(2023-2030년)

U.S. Residential Lighting Fixtures Market Size, Share & Trends Analysis Report By Source (Fluorescent, LED & OLED), By Product, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 81 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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미국의 주택용 조명기구 시장 성장과 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국의 주택용 조명기구(Residential Lighting Fixtures) 시장 규모는 2030년 40억 4,000만 달러에 이를 것으로 추정되며, 2023년부터 2030년까지 5.2%의 CAGR 규모로 확대될 것으로 예측됩니다.

소비자는 다른 조명기구보다 LED 전구를 선호하고 있으며, 이는 코네티컷 주 및 뉴잉글랜드 주의 2019년 전구 소매 판매 과반수를 LED가 차지했기 때문입니다. NMR Group Short-Term Residential lighting Report에 따르면 2019년 코네티컷주 판매된 반사판 전구의 거의 80%를 LED가 차지하고 있습니다. 코네티컷 주는 A 라인, 글로브, 촛대 등 각 전구의 매출 중 거의 절반을 LED가 차지하고 있습니다. 글로브 라이트와 촛대 라이트 LED 매출은 2018년부터 2019년까지 크게 증가했습니다. 시장 관계자가 인센티브, 마케팅, 교육을 통해 코네티컷 주택 소매 부문에 장기적으로 관여한 것이 LED 시장 점유율을 확대하는 길을 열었습니다.

LED&OLED 부문은 2022년 최대 시장 규모를 차지하여 예측 기간 동안 지배적인 부문이 될 것으로 예상됩니다. 미국 에너지부는 LED 전구의 신속한 도입으로 향후 20년간 2,650억 달러가 절약될 것으로 추정하고 있습니다. 이 전환은 40개 새로운 발전소 건설을 피하고 대기로 온실가스 배출을 줄일 전망입니다. 소형화, 신뢰성 향상, 상당한 에너지 절약이 LED 조명 보급에 기여하고 있습니다. 주택용 LED 전구 사용 상황은 가구 소득이나 소유 상황 등 가구 특성에 따라 다릅니다. 미국의 에너지정보국 2020년 주택용 에너지소비 조사에 따르면 미국은 가정 대부분이 LED 전구로 전환하여 47%가 실내 조명 대부분 또는 전부에 LED를 사용한다고 응답하고 있습니다. 연간 20,000달러에 이를 전망이며, 이하 가구는 39%가 LED 전구를 가장 중요 실내 조명으로 사용한다고 답했습니다.

한편, 연수입 10만 달러에 이르는 가구는 54%가 LED 전구를 주로 사용하고 있습니다.

펜던트와 샹들리에는 가장 빠른 성장을 기록할 것으로 예상됩니다. 펜던트는 샹들리에보다 작기 때문에 대량으로 구입하여 주방이나 식당 등 특정 기능을 가진 공간에 이용되는 경우가 많습니다. 일반적으로 주방 아일랜드 위에 설치되는 경우가 많지만, 현관이나 식탁 위, 싱크대 등에 매달 수 있습니다. 작업 조명보다 앰비언트 라이트를 선호하는 사람은 상향 음영이 있는 펜던트 램프를 선택하는 것이 좋습니다. 샹들리에는 고급스러운 디자인이므로 천장이 높은 복도와 로비에 어울립니다. 펜던트 라이트는 엄선한 스타일을 유지하면서 보다 실용적인 사용이 가능합니다.

또한 Commonwealth Edison(ComEd) 조사에 따르면, 표준형과 반사형 제품의 카테고리별 전구 기술은 시장 점유율을 모방하기 위해 여론조사에서 이산적인 선택을 택했습니다. 현재 시장 가격과 전구 수명, 빛 색, 연간 에너지 비용 등 각 기술 전형적인 전구 품질을 고려한 결과, 구매자는 대체 기술보다 LED를 선호하는 것으로 밝혀졌습니다. ES LED는 표준 전구 판매 64%를 차지하고 비ES LED는 나머지 22%를 차지합니다. ES형 LED와 비ES형 LED를 합치면 무려 총 매출 86%를 차지합니다. 아래 그래프와 같이 CFl은 매출 10분 1 이하(8%)이며, 백열등은 나머지 6%를 차지합니다.

미국 주택용 조명기구 시장 주요 플레이어는 Koninklijke Philips NV(Signify NV), Hubbell Incorporated, Acuity Brands, Inc, NICHIA CORPORATION, Everlight Electronics Co, ltd., Kichler lighting llC, NBG Home, Visa lighting, Hinkley Inc, Minka Group(Ferguson), SavoyHouse.com, Maxim lighting, Artika, Globe Electric Company Inc., Designers Fountain, Golden lighting, Visual Comfort&Co. livex lighting. 이러한 기업들은 시장 점유율을 확대하기 위해 세계의 전개, 파트너십, 인수, 합병, 신제품 개발 및 출시 등 다양한 수단을 채택하고 있습니다.

미국 주택용 조명기구 시장 보고서 하이라이트:

  • LED&OLED 분야가 예측 기간 중 가장 높은 성장을 보일 것으로 예측됩니다. LED 기술 급속한 진보, 주택 및 상업 시설 LED 및 OLED 광범위한 사용시장 성장을 추진하고 있습니다.
  • 펜던트& 샹들리에 분야는 가처분 소득과 구매력 향상으로 인테리어에 돈을 쓰는 고객이 증가했기 때문에 5.9%의 CAGR로 성장할 것으로 예측됩니다.
  • 온라인 부서는 2023년부터 2030년까지 더 빠른 성장을 주도할 것으로 예측됩니다. 온라인 채널이 제공하는 편의성이 이 부문 성장에 기여할 것으로 예상됩니다.
  • 미국 주택용 조명기구 시장은 Koninklijke Philips NV(Signify NV), Hubbell Incorporated, and Acuity Brands, Inc. 등 여러 기업 존재로 특징 지어지고 있습니다. 또한 미국 주택용 조명기구 시장에는 일부 제품을 제공하고 주로 지역 고객에게 서비스를 제공하는 중소 규모 플레이어가 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화 및 범위
  • 시장 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR 내부 데이터베이스
    • 2차 유통 채널과 제3자 시점
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모형
  • 시장 형성과 데이터 시각화
  • 데이터 검증 및 공개

제2장 주요 요약

  • 시장 전망
  • 부문별 전망

제3장 미국 주택용 조명기구 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
  • 업계 가치사슬, 분석
    • 원재료 전망
    • 제조와 기술 전망
    • 이익률 분석
  • 시장 역학
    • 시장 촉진 요인 분석
    • 시장 억제 요인 분석
    • 시장 기회
    • 시장 과제
  • 업계 분석-포터의 5가지 경쟁요인 분석
  • 시장 진입 전략

제4장 미국 주택용 조명기구 시장 : 소비자 행동 분석

  • 인구통계 분석
  • 소비자 동향과 취향
  • 구매행동에 영향을 미치는 요인
  • 소비자용 서비스 도입 동향
  • 주요 관찰과 조사 결과

제5장 미국 주택용 조명기구 시장 : 정보원 추정, 동향 분석

  • 소스 변동 분석과 시장 점유율(2022-2030년)
  • 백열등
  • 형광등
  • LED와 OLED

제6장 미국 주택용 조명기구 시장 : 제품 추정, 동향 분석

  • 제품 변동 분석과 시장 점유율(2022-2030년)
  • 씰링
  • 펜던트& 샹들리에
  • 벽걸이식
  • 기타

제7장 미국 주택용 조명기구 시장 : 유통 채널 추정, 동향 분석

  • 유통 채널 변동 분석과 시장 점유율(2022-2030년)
  • 오프라인
  • 온라인

제8장 경쟁 분석

  • 주요 시장 진입 기업별 최근 동향과 영향 분석
  • 회사 분류
  • 참가자 주요 요약
  • 재무실적
  • 제품 벤치마크
  • 기업 시장 점유율 분석(2022년)(%)
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 매핑
  • 이 섹션 분석되는 주요 기업 목록은 다음과 같습니다.
    • Koninklijke Philips NV(Signify NV)
    • Hubbell Incorporated
    • Acuity Brands, Inc.
    • NICHIA CORPORATION
    • Everlight Electronics Co., ltd.
    • Kichler lighting llC
    • NBG Home
    • Visa lighting
    • Hinkley Inc.
    • Minka Group(Ferguson)
    • SavoyHouse.com
    • Maxim lighting
    • Artika
    • Globe Electric Company Inc.
    • Designers Fountain
    • Golden lighting
    • Visual Comfort&Co.(Generation lighting)
    • Hudson Valley lighting Group(HVlG)
    • Elite lighting
    • livex lighting
NJH 23.05.30

U.S. Residential Lighting Fixtures Market Growth & Trends:

The U.S. residential lighting fixtures market size was estimated to reach USD 4.04 billion in 2030 and is anticipated to expand at a CAGR of 5.2% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Consumers prefer LED bulbs to other lighting fixtures, as evidenced by the fact that LEDs accounted for the majority of the overall 2019 retail light bulb sales in Connecticut and other New England states. As per the Short-Term Residential Lighting Report by NMR Group, LEDs accounted for almost 80% of reflector bulbs sold in Connecticut in 2019. In Connecticut, LEDs accounted for almost half of all A-line, globe, and candelabra bulb sales. LED sales for globe and candelabra lights increased significantly between 2018 and 2019. The long-term involvement of market players in Connecticut's residential retail sector through incentives, marketing, and education laid the way for a larger share of the LED market.

The LED & OLED segment held the largest market size in 2022 and is further expected to remain the dominant segment during the forecast period. The U.S. Department of Energy estimates that quick adoption of LED bulbs will save USD 265 billion over the next 20 years. This changeover would also help avoid the construction of 40 new power plants and reduce greenhouse emissions into the atmosphere. Smaller size, greater reliability, and substantial energy savings are attributes contributing to the popularity of LED lighting. The usage of LED bulbs in residential applications varies across key household characteristics, such as household income as well as ownership status. According to the 2020 Residential Energy Consumption Survey by the U.S. Energy Information Administration, households in the country are largely switching to LED bulbs; 47% report using LEDs for most or all of their indoor lighting. Among households earning below USD 20,000 a year, 39% reported that LED bulbs were their foremost indoor lighting choice, whereas 54% of households earning USD 100,000 or more per year used mostly LED bulbs.

The pendants & chandeliers segment is expected to register the fastest growth over the forecast period. Pendants are often purchased in large quantities and utilized in spaces with a specific function, such as kitchens or dining rooms because they are smaller than chandeliers. They're most typically placed over kitchen islands, but they can also be hung in entryways, over dining tables, or over the sink. If users prefer ambient lighting over task lighting, they should choose a pendant lamp with an upward-facing shade. Chandeliers have classier designs and are thus more fitting in hallways and lobbies with high ceilings. Pendant lights are more practical to use, while also maintaining a particular style.

The Commonwealth Edison (ComEd) study also indicates that, in order to mimic market shares for different bulb technologies within the standard and reflector product categories, the poll used discrete choice. At current market prices and with typical bulb qualities for each technology, such as bulb life, light color, and annual energy cost, the results imply that buyers prefer LEDs over alternative technologies. ES LEDs would account for 64% of standard bulb sales, with non-ES LEDs accounting for the remaining 22%. ES and non-ES LEDs make for a whopping 86 percent of total sales. As indicated in the graph below, CFLs account for less than a tenth of sales (8%) while incandescent account for the remaining 6% of lighting sales.

Major players in the U.S. residential lighting fixtures market include Koninklijke Philips N.V.(Signify N.V.), Hubbell Incorporated, Acuity Brands, Inc., NICHIA CORPORATION, Everlight Electronics Co., Ltd., Kichler Lighting LLC, NBG Home, Visa Lighting, Hinkley Inc., Minka Group (Ferguson), SavoyHouse.com, Maxim Lighting, Artika, Globe Electric Company Inc., Designers Fountain, Golden Lighting, Visual Comfort & Co. (Generation Lighting), Hudson Valley Lighting Group (HVLG), Elite Lighting, Livex Lighting. Various steps are adopted by these companies including global expansion, partnerships, acquisitions & mergers, development & launch of new products, and others to gain more share of the market.

U.S. Residential Lighting Fixtures Market Report Highlights:

  • LED & OLED segment is estimated to grow with the highest CAGR over the forecast period. Rapid advancements in LED technology and wide use of LEDs and OLEDs in residential and commercial applications is fueling market growth.
  • Pendant & Chandeliers segment is anticipated to grow at a CAGR of 5.9% during the forecast period owing to increase in number of customers spending more on home decor due to the rising disposable income and buying power customers.
  • Online segment is forecast to grow with a faster CAGR over the forecast period from 2023 to 2030. The high convenience provided by the online channels is anticipated to contribute to the growth of the segment.
  • The U.S. residential lighting fixture market is characterized by the presence of several well-established players, such as Koninklijke Philips N.V. (Signify N.V.), Hubbell Incorporated, and Acuity Brands, Inc. among others. The U.S. residential lighting fixture market also comprises small- to mid-sized players, which offer a selected range of products and mainly serve regional customers.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Distribution Channels & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook

Chapter 3. U.S. Residential Lighting Fixtures Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing and Technology Outlook
    • 3.2.3. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. U.S. Residential Lighting Fixtures Market: Consumer Behaviour Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Behavior
  • 4.4. Consumer Service Adoption Trends
  • 4.5. Key Observations & Findings

Chapter 5. U.S. Residential Lighting Fixtures Market: Source Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Source Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Incandescent
    • 5.2.1. Incandescent market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Fluorescent
    • 5.3.1. Fluorescent market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. LED & OLED
    • 5.4.1. LED & OLED market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Residential Lighting Fixtures Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Ceiling
    • 6.2.1. Ceiling market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Pendant & Chandeliers
    • 6.3.1. Pendant & Chandeliers market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Wall Mounted
    • 6.4.1. Wall Mounted market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Other market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Residential Lighting Fixtures Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. Offline
    • 7.2.1. Residential Lighting Fixtures market estimates and forecast through offline channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Online
    • 7.3.1. Residential Lighting Fixtures market estimates and forecast through online channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. List of key companies analyzed in this section include:
    • 8.9.1. Koninklijke Philips N.V.(Signify N.V.)
    • 8.9.2. Hubbell Incorporated
    • 8.9.3. Acuity Brands, Inc.
    • 8.9.4. NICHIA CORPORATION
    • 8.9.5. Everlight Electronics Co., Ltd.
    • 8.9.6. Kichler Lighting LLC
    • 8.9.7. NBG Home
    • 8.9.8. Visa Lighting
    • 8.9.9. Hinkley Inc.
    • 8.9.10. Minka Group (Ferguson)
    • 8.9.11. SavoyHouse.com
    • 8.9.12. Maxim Lighting
    • 8.9.13. Artika
    • 8.9.14. Globe Electric Company Inc.
    • 8.9.15. Designers Fountain
    • 8.9.16. Golden Lighting
    • 8.9.17. Visual Comfort & Co. (Generation Lighting)
    • 8.9.18. Hudson Valley Lighting Group (HVLG)
    • 8.9.19. Elite Lighting
    • 8.9.20. Livex Lighting
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