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미국의 여성 그루밍 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별(스킨케어, 헤어케어, 향수), 유통 채널별(슈퍼마켓과 하이퍼마켓, 전문점, 온라인), 지역별, 부문별 예측(2023-2030년)

U.S. Women Grooming Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care, Fragrance), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 115 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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미국의 여성 그루밍 시장 성장 및 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국의 여성 그루밍 시장 규모는 2023년부터 2030년까지 7.4%의 CAGR로 성장하여 2030년에는 858억 9,000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 전망되고 있습니다.

건강한 스킨케어 및 퍼스널케어 루틴은 사람의 전반적인 외모를 향상시킬 수 있습니다. 스킨케어, 헤어케어 제품, 향수 및 기타 제품의 성능, 작용 메커니즘, 최종 결과, 효능 및 배합에 대한 풍부한 정보를 통해 구매자는 요구 사항에 따라 적절한 제품을 선택할 수 있으며, 이는 시장 성장에 기여하고 있습니다.

또한 크루얼티 프리 제품에 대한 수요도 증가하고 있습니다. 많은 소비자들이 동물 학대와 관련된 제품이나 동물 유래 제품, 환경에 유해한 제품을 구매하지 않으려는 경각심이 높아졌습니다. 또한, 미세 플라스틱의 오염과 악영향에 대한 인식이 높아지면서 합성수지 제품 사용을 자제하고 있습니다. 따라서 재활용 가능한 재료로 만든 제품을 선호하는 경향이 있으며, 이는 혁신을 촉진하고 새로운 시장 진입을 가능하게 할 것으로 예상됩니다.

COVID-19의 발생은 화장품 및 퍼스널케어 분야에 큰 악영향을 끼쳤습니다. 엄격한 봉쇄 조치로 인한 매장 폐쇄는 심각한 영향을 미쳤고, 2020년 3월부터 4월까지 전 세계 매출은 50.0%-70.0% 감소했습니다. 특히 미국 소비자들이 대부분 전염병으로 인해 큰 피해를 입어 스킨케어와 헤어케어 제품 판매에도 큰 영향을 미쳤습니다.

최근 스트레스 수준이 높아지고 셀프 케어에 대한 관심이 높아지면서 소비자들은 집에서 정성스럽게 스킨케어를 하며 마음을 진정시키는 셀프 케어에 적극적으로 나서고 있습니다. 이러한 추세에 따라 로션, 보습제, 힐링 트리트먼트, 각질 제거, 페이셜, 페이스 크림, 파우더, 스크럽 등 스킨케어 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.

밀레니얼 세대는 최근 몇 년 동안 그루밍 산업을 완전히 바꾸어 놓았습니다. 최근 밀레니얼 세대는 자신의 몸과 외모에 대한 관심이 높아졌고, 피부 미용에 효과가 있다고 알려진 물질이 함유된 제품에는 상당한 비용을 지불할 각오가 되어 있습니다. 각 스킨케어 업체들은 자외선 차단제부터 안티에이징 크림, 나이트 세럼, 페이셜 마스크까지 다양한 제품을 시장에 내놓고 있습니다. 예를 들어, 올레이(Olay)는 2020년 4월에 레티놀을 함유한 스킨케어 제품을 출시해 바쁜 밀레니얼 세대 여성들을 겨냥하고 있습니다.

기술 혁신에 기반한 스킨케어 제품의 개인화도 시장 개척을 위한 전략 중 하나입니다. 미국 그루밍 제품 시장에서는 이미 증강현실(AR) 및 가상현실(VR) 툴을 활용한 개인화된 스킨케어 방법을 찾아볼 수 있습니다. 또한, 최근 소비자들은 동료와의 튜토리얼이나 매장에서의 디지털 시착을 기대하고 있습니다. 이러한 추세에 발맞춰 세포라의 컬러 IQ 시스템이나 로레알의 선탠 모니터 패치는 기술 기반 제품으로 판매되고 있으며, 이는 위 기업들의 전체 실적을 크게 견인하고 있습니다.

미국의 여성 그루밍 시장 보고서 하이라이트

  • 프리미엄 그루밍 스킨케어와 헤어케어 시리즈의 인기가 높아지면서 제조업체들은 여행에 편리하게 사용할 수 있도록 다양한 크기의 제품을 출시할 수 있게 되었습니다. 특히 밀레니얼 세대의 소비자들이 새로운 제품을 시도하는 경우가 많아지고 있습니다.
  • 미국의 헤어케어 제품에 대한 수요는 지속가능하고 화학제품을 함유하지 않은 친환경 제품에 대한 소비자의 요구가 증가하고 현대 시장 잠재력에 기반한 제품 개발이 급증하면서 크게 증가하고 있습니다.
  • 온라인 분야는 2022년부터 2030년까지 예측 기간 동안 상당한 성장을 보일 것으로 예상됩니다. 단일 플랫폼에서 다양한 제품, 방문 배송, 간편한 결제 방법, 대폭적인 할인 등은 E-Commerce가 제공하는 이점 중 일부에 불과하며, 사람들의 구매 습관에 큰 영향을 미치고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화와 범위
  • 시장 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR의 내부 데이터베이스
    • 2차 정보와 제3자 관점
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모델
  • 시장 형성과 데이터 시각화
  • 데이터 검증과 공개

제2장 주요 요약

  • 시장 전망
  • 제품 전망
  • 유통 채널 전망
  • 지역별 전망

제3장 미국의 여성 그루밍 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론
  • 면도와 애프터 케어 을 위한 여성 스킨케어 습관
  • 보급과 성장 전망 매핑
  • 업계의 밸류체인 분석
    • 판매/소매 채널 분석
    • 이익률 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계 과제
    • 업계 기회
  • 사업 환경 분석
    • 업계 분석 - Porter's
  • 미국의 여성 그루밍 시장(면도) 로드맵
  • 미국의 여성 그루밍 시장(스킨케어&헤어케어) 로드맵
  • 시장 진출 전략
  • 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19)이 미국의 여성 그루밍 시장에 미치는 영향

제4장 소비자 행동 분석

  • 인구통계 분석
  • 소비자 동향과 선호
  • 구입 결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자용 제품 채용
  • 소견과 추천사항

제5장 미국의 여성 그루밍 시장 : 제품 분석과 추정

  • 제품 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 스킨케어
    • 페이스 크림과 보습제별, 2017-2030
    • 클렌징 & 세안제별, 2017-2030년
    • 자외선 차단제별, 2017-2030
    • 면도 로션 & 크림별, 2017-2030년
    • 제모 크림별, 2017-2030년
    • 기타, 2017-2030년
  • 헤어케어
  • 향수
  • 기타

제6장 미국의 여성 그루밍 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 유통 채널 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 슈퍼마켓과 하이퍼마켓
  • 전문점
  • 온라인
  • 기타

제7장 미국의 여성 그루밍 시장 : 지역 추정·동향 분석

  • 지역 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 미국
    • 북동
    • 남동
    • 중서부
    • 남서

제8장 경쟁 분석

  • 주요 세계적 기업, 최근의 동향 및 업계에 대한 영향
  • 주요 기업/경쟁 분류(주요 이노베이터, 시장 리더, 신흥 기업)
  • 벤더 상황
    • 주요 기업의 시장 점유율 분석, 2022년

제9장 기업 개요

  • Procter &Gamble
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Unilever
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Beiersdorf AG
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Colgate-Palmolive Company
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • L'Oreal Group
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Johnson &Johnson Services, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Coty Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • IntiMD
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Evolution of Smooth(eos)
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Edge well Personal Care
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
ksm 23.05.31

U.S. Women Grooming Market Growth & Trends:

The U.S. women grooming market size is expected to reach USD 85.89 billion by 2030, registering a CAGR of 7.4% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Healthy skin care regimes and personal care routines can enhance the overall physical appearance of a person. The availability of abundant information pertaining to the performance, mode of action, end results, efficacy, and formulations of skin care, hair care products, fragrance, and other products helps buyers choose suitable products as per their requirements, which is favoring the growth of the market.

Additionally, the demand for cruelty-free products has also been increasing among customers. Most consumers have grown wary and avoid purchasing products linked to animal cruelty or ones that are animal-sourced or harmful to the environment. Similarly, increasing awareness about the pollution and the ill effects of micro plastics also discourages people from using synthetic products. Hence, they tend to lean toward products made of recyclable materials, which is expected to drive innovation and allow new entrants in the market.

The COVID-19 outbreak had a huge negative impact on the cosmetics and personal care sector. Store closures imposed by the strict lockdown protocols had severe effects, with global sales falling by 50.0%-70.0% from March to April 2020. Due to the fact that the majority of the consumers were from the United States, which was significantly damaged by the pandemic, this had a significant impact on the sales of skin and hair care products as well.

Consumers have been actively creating calming self-care experiences through elaborate skincare routines at home as a result of rising stress levels and the increased relevance of self-care in recent years. The demand for skin care products, such as lotions and moisturizers, healing treatments, exfoliation, facials, and face creams, powders, and scrubs, is increasing as a result of this trend.

The millennial generation has completely changed the grooming industry in recent years. Millennials nowadays are more conscious of their physical appearances and looks, and they are prepared to spend a fair amount on products containing substances that have been shown to effectively nurture the skin. Several skincare companies are releasing a variety of goods in the market, ranging from sunscreens to anti-aging creams, night serums, and facial masks. For instance, Olay introduced skin care products with retinol in April 2020, aiming to serve busy millennial women.

Personalization in skin care products backed by technological innovations is another go-to-market strategy. The grooming products market in the U.S. is already witnessing the use of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) tools as modes of personalized skincare. Additionally, consumers these days expect peer tutorials, and in-store digital try-on. To keep up with the trend, Sephora's Color IQ system and L'Oreal's sun exposure monitor patch are being marketed as technology-based products, which have been majorly driving the overall performance of the above-mentioned companies.

U.S. Women Grooming Market Report Highlights:

  • The growing popularity of the premium grooming skincare and haircare range has enabled manufacturers to introduce products in varying sizes to make them more travel-friendly. A growing number of consumers, especially millennials, have been experimenting with newer products as well
  • The hair care products segment is expected to witness substantial growth during the forecast period. the demand for hair care products across the U.S. is primarily boosted by the increased consumer demand for sustainable, chemical-free, and eco-friendly products, along with a surge in product developments based on contemporary market potentials
  • The online segment is expected to witness substantial growth during the forecast period from 2022 to 2030. The availability of a large variety of products on a single platform, door-step delivery, simple payment options, and heavy discounts are just a few of the advantages that e-commerce provides, which have significantly impacted people's buying habits

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. U.S. Women Grooming Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Women Skin Care Routine for Shaving and After Care
  • 3.3. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.4. Industry Value Chain Analysis
    • 3.4.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.4.2. Profit Margin Analysis
  • 3.5. Market Dynamics
    • 3.5.1. Market Driver Analysis
    • 3.5.2. Market Restraint Analysis
    • 3.5.3. Industry Challenges
    • 3.5.4. Industry Opportunities
  • 3.6. Business Environment Analysis
    • 3.6.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.6.1.1. Supplier Power
      • 3.6.1.2. Buyer Power
      • 3.6.1.3. Substitution Threat
      • 3.6.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.6.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.7. Roadmap of U.S. Women Grooming Market (Shaving)
  • 3.8. Roadmap of U.S. Women Grooming Market (Skin Care & Hair Care)
  • 3.9. Market Entry Strategies
  • 3.10. Impact of COVID-19 on the U.S. Women Grooming Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Women Grooming Market: Product Analysis & Estimates

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Skin Care
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Market estimates and forecast, by face cream & moisturizers, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Market estimates and forecast, by cleanser & face wash, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Market estimates and forecast, by sunscreen, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.5. Market estimates and forecast, by shaving lotion & cream, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.6. Market estimates and forecast, by hair removal cream, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 5.2.7. Market estimates and forecast, by others, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Hair Care
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Fragrance
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Women Grooming Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Supermarkets & Hypermarkets
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Specialty Stores
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Online
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Women Grooming Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. U.S.
    • 7.2.1. Northeast
      • 7.2.1.1. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.1.2. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.1.3. Northeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Southeast
      • 7.2.2.1. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.2.2. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.2.3. Southeast Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Midwest
      • 7.2.3.1. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.3.2. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.3.3. Midwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. West
      • 7.2.4.1. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. West Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.5. Southwest
      • 7.2.5.1. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.2. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.5.3. Southwest Women Grooming Market Estimates And Forecast, By Distribution Channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Procter & Gamble
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Unilever
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Beiersdorf AG
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Colgate-Palmolive Company
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. L'Oreal Group
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Johnson & Johnson Services, Inc.
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. Coty Inc.
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. IntiMD
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Evolution of Smooth (eos)
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Edge well Personal Care
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives
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