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미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별, 용도별, 최종 용도별, 부문별 예측(2024-2030년)

U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Radiofrequency Coil, Gradient Coil), By Application (Neurology, Pediatric), By End-use (ASCs, Hospitals), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 90 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 성장과 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 규모는 2024년부터 2030년까지 연평균 8.76% 성장하여 2030년에는 16억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

예를 들어, 미국심부전협회(HFSA)에 따르면 미국에는 심부전이 만연해 있습니다. 현재 추산에 따르면 20세 이상 미국인 중 약 650만 명이 심부전증을 앓고 있습니다. 한 조사에 따르면 매년 96만 명이 새롭게 심부전을 앓고 있습니다. 미국 내 심장병 사망의 약 8.5%는 심부전이 직접적인 원인입니다.

심부전은 심혈관 질환으로 인한 사망의 36%를 차지하는 것으로 추정됩니다. 미국의 높은 의료비 지출과 의료 인프라 및 정부의 노력에 대한 관심이 시장 성장을 견인하고 있습니다. 미국의 의료비는 2022년 4조 4,000억 달러(1인당 13,413달러)에서 2031년 7조 2,000억 달러(1인당 20,425달러)로 증가할 것으로 예상됩니다. 또한, 연방정부는 모든 사람이 의료 서비스를 저렴하게 이용할 수 있도록 제도와 정책을 적극적으로 시행하고 있습니다. 이러한 노력에는 메디케어와 메디케이드의 혁신, 2020년 의료비 부담 적정화법 개정, 고액 의료비 문제를 해결하기 위한 비용 억제 노력 등이 포함됩니다.

이러한 이유로 질병의 조기 진단이 선호되면서 예측 기간 동안 시장 성장이 기대되고 있습니다. 일부 시장 진입 기업들은 업계 입지를 강화하기 위해 사업 확장 등 다양한 노력을 기울이고 있습니다. 이러한 전략을 통해 기업들은 역량을 강화하고 역량을 향상시키며 제품 포트폴리오를 확장할 수 있습니다. 예를 들어, 2022년 11월 캐논은 의료 사업을 가속화하기 위해 캐논 헬스케어 USA(Canon Healthcare USA, Inc.)라는 새로운 자회사를 설립한다고 발표했습니다. 이러한 노력은 전체 시장의 성장을 촉진할 것으로 기대됩니다.

미국 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 보고서 - 하이라이트

  • 2023년, 고주파 코일 부문이 시장을 장악했으며, 이는 MRI에서 고주파 코일의 질병 치료에 대한 사용 증가에 기인합니다.
  • 2023년에는 신경 분야가 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다. 이는 신경 질환의 진단 및 치료에 있어 첨단 자기공명영상(MRI)용 코일의 중요성에 대한 인식이 높아졌기 때문입니다.
  • 2023년에는 암, 심혈관 질환, 신경 질환과 같은 만성 질환과 관련된 입원이 증가함에 따라 병원 최종 용도 부문이 전체 매출에서 가장 높은 점유율을 차지했습니다.
  • 시장 기업은 시장에서 자사 제품의 도달 범위를 넓히고 다양한 지역에서의 가용성을 향상시키기 위해 이 전략을 채택하고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
    • 상부 시장 전망
    • 관련/부수 시장 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
  • 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 분석 툴
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석
    • COVID-19의 영향 분석

제4장 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 : 제품 추정·동향 분석

  • 제품 시장 점유율, 2018년과 2030년
  • 부문 대시보드
  • 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 제품별 전망
  • 시장 규모, 예측 및 동향 분석, 2023-2030년

제5장 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 : 용도 추정·동향 분석

  • 용도 시장 점유율, 2018년 및 2030년
  • 부문 대시보드
  • 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 용도별 전망
  • 시장 규모, 예측 및 동향 분석, 2023-2030년

제6장 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 : 최종 용도 추정·동향 분석

  • 최종 용도 시장 점유율, 2018년 및 2030년
  • 부문 대시보드
  • 미국의 자기공명영상(MRI)용 코일 시장 최종 용도별 전망
  • 시장 규모, 예측 및 동향 분석, 2023-2030년

제7장 경쟁 상황

  • 주요 시장 진출 기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 회사/경쟁 분류
    • 이노베이터
  • 벤더 상황
    • GE Healthcare
    • Koninklijke Philips NV
    • Canon Medical Systems Corporation
    • ESAOTE SPA.
    • MR Instruments, Inc.
    • RAPID MR INTERNATIONAL, LLC.
    • SCANMED, LLC.
    • BRUKER.
ksm 23.11.17

U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Growth & Trends:

The U.S. magnetic resonance imaging coils market size is expected to reach USD 1.60 billion by 2030, expanding at a CAGR of 8.76% from 2024 to 2030, based on a new report by Grand View Research, Inc.. The market growth can be attributed to the rising burden of chronic disorders, such as cancer and cardiovascular disorders, in the U.S. For instance, according to the Heart Failure Society of America (HFSA), in the U.S., heart failure has become more prevalent. According to current estimates, heart failure affects about 6.5 million Americans over the age of 20. According to a study, 960,000 new cases of heart failure occur each year. Approximately 8.5% of all heart disease deaths in the U.S. are directly attributable to heart failure.

According to some estimates, heart failure is responsible for 36% of deaths from cardiovascular disease. High healthcare expenditures and a rising focus on healthcare infrastructure & government initiatives in the U.S. are driving the growth of the market. Health spending in the U.S. is projected to climb from USD 4.4 trillion, or USD 13,413 per person, in 2022 to USD 7.2 trillion, or USD 20,425 per person, by 2031. In addition, the federal government is also proactively initiating schemes and policies to make healthcare affordable and accessible to everyone. These initiatives include Medicare and Medicaid innovations, changes to the Affordable Care Act in 2020, and cost control initiatives to address high healthcare prices.

This leads to a preference for early disease diagnosis, which is expected to boost the market growth over the forecast period. Several market players are undertaking various initiatives, such as expansion, to strengthen their industry positions. These strategies enable companies to increase their capabilities, improve their competencies, and expand their product portfolios. For instance, in November 2022, Canon Inc. announced the establishment of a new subsidiary named Canon Healthcare USA, Inc., to accelerate its medical business. This initiative is expected to help drive the overall market growth.

U.S. Magnetic Resonance Imaging Coils Market Report Highlights:

  • In 2023, the radiofrequency coils segment dominated the market due to the growing use of radiofrequency coils in MRIs for the treatment of disease
  • In 2023, the neurology segment captured the largest market share. This can be attributed to increased awareness about the importance of advanced magnetic resonance imaging (MRI) coils in diagnosing and treating neurological disorders
  • In 2023, the hospitals end-use segment captured the highest share of the overall revenue due to increased hospital admissions related to chronic diseases, such as cancer, cardiovascular disease, and neurological disease
  • Market players adopt this strategy to increase the reach of their products in the market and improve availability in diverse geographic areas

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Product
    • 1.1.2. Application
    • 1.1.3. End-use
    • 1.1.4. Estimates and forecast timeline.
  • 1.2. Research Methodology
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database.
    • 1.3.2. GVR's internal database
    • 1.3.3. Secondary sources
    • 1.3.4. Primary research
    • 1.3.5. Details of primary research
      • 1.3.5.1. Data for primary interviews in North America
      • 1.3.5.2. Data for primary interviews in Europe
      • 1.3.5.3. Data for primary interviews in Asia Pacific
      • 1.3.5.4. Data for primary interviews in Latin America
      • 1.3.5.5. Data for Primary interviews in MEA
  • 1.4. Information or Data Analysis
    • 1.4.1. Data analysis models
  • 1.5. Market Formulation & Validation
  • 1.6. Model Details
    • 1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1)
      • 1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach
    • 1.6.2. Volume price analysis (Model 2)
      • 1.6.2.1. Approach 2: Volume price analysis
  • 1.7. List of Secondary Sources
  • 1.8. List of Primary Sources
  • 1.9. Objectives
    • 1.9.1. Objective 1
    • 1.9.2. Objective 2

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Modality outlook
    • 2.2.2. Type outlook
    • 2.2.3. Application outlook
    • 2.2.4. End-use outlook
    • 2.2.5. Regional outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook
    • 3.1.2. Related/ancillary market outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
      • 3.2.1.1. Increasing prevalence of chronic diseases
      • 3.2.1.2. Increase in post-pandemic use of cardiac MRI
      • 3.2.1.3. Technological advancement
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
      • 3.2.2.1. High cost of device
      • 3.2.2.2. Shortage of trained MRI technicians/technologists
  • 3.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Supplier power
      • 3.3.1.2. Buyer power
      • 3.3.1.3. Substitution threat
      • 3.3.1.4. Threat of new entrant
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Technological landscape
      • 3.3.2.3. Economic landscape
    • 3.3.3. Covid-19 Impact Analysis

Chapter 4. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Product Market Share, 2018 & 2030
  • 4.2. Segment Dashboard
  • 4.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Product Outlook
  • 4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
    • 4.4.1. Radiofrequency Coil
      • 4.4.1.1. Radiofrequency coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 4.4.2. Gradient Coil
      • 4.4.2.1. Gradient coil market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Application Market Share, 2018 & 2030
  • 5.2. Segment Dashboard
  • 5.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by Application Outlook
  • 5.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
    • 5.4.1. Neurology
      • 5.4.1.1. Neurology market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.2. Cardiovascular
      • 5.4.2.1. Cardiovascular market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.3. Spine & Musculoskeletal
      • 5.4.3.1. Spine & Musculoskeletal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.4. Pediatric
      • 5.4.4.1. Pediatric market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.5. Breast
      • 5.4.5.1. Breast market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.6. Abdominal
      • 5.4.6.1. Abdominal market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.7. Others
      • 5.4.7.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market: End-use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. End-use Market Share, 2018 & 2030
  • 6.2. Segment Dashboard
  • 6.3. U.S. Magnetic Resonance Imaging (MRI) Coils Market by End-use Outlook
  • 6.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2023 to 2030 for the following
    • 6.4.1. Hospitals
      • 6.4.1.1. Hospitals market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.4.2. Diagnostic Imaging Centers
      • 6.4.2.1. Diagnostic imaging centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.4.3. Ambulatory Surgical Centers
      • 6.4.3.1. Ambulatory surgical centers market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.4.4. Others
      • 6.4.4.1. Others market estimates and forecast 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Company/Competition Categorization
    • 7.2.1. Innovators
  • 7.3. Vendor Landscape
    • 7.3.1. List of key distributors and channel partners
    • 7.3.2. Key customers
    • 7.3.3. Key company market share analysis, 2022
    • 7.3.4. GE Healthcare
      • 7.3.4.1. Company overview
      • 7.3.4.2. Financial performance
      • 7.3.4.3. Product benchmarking
      • 7.3.4.4. Strategic initiatives
    • 7.3.5. Koninklijke Philips N.V.
      • 7.3.5.1. Company overview
      • 7.3.5.2. Financial performance
      • 7.3.5.3. Product benchmarking
      • 7.3.5.4. Strategic initiatives
    • 7.3.6. Canon Medical Systems Corporation
      • 7.3.6.1. Company overview
      • 7.3.6.2. Financial performance
      • 7.3.6.3. Product benchmarking
      • 7.3.6.4. Strategic initiatives
    • 7.3.7. ESAOTE SPA.
      • 7.3.7.1. Company overview
      • 7.3.7.2. Financial performance
      • 7.3.7.3. Product benchmarking
      • 7.3.7.4. Strategic initiatives
    • 7.3.8. MR Instruments, Inc.
      • 7.3.8.1. Company overview
      • 7.3.8.2. Financial performance
      • 7.3.8.3. Product benchmarking
      • 7.3.8.4. Strategic initiatives
    • 7.3.9. RAPID MR INTERNATIONAL, LLC.
      • 7.3.9.1. Company overview
      • 7.3.9.2. Financial performance
      • 7.3.9.3. Product benchmarking
      • 7.3.9.4. Strategic initiatives
    • 7.3.10. SCANMED, LLC.
      • 7.3.10.1. Company overview
      • 7.3.10.2. Financial performance
      • 7.3.10.3. Product benchmarking
      • 7.3.10.4. Strategic initiatives
    • 7.3.11. BRUKER.
      • 7.3.11.1. Company overview
      • 7.3.11.2. Financial performance
      • 7.3.11.3. Product benchmarking
      • 7.3.11.4. Strategic initiatives
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