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미국의 자동차 배터리 애프터마켓 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 배터리 종류별, 차종별, 유통 채널별, 부문별 예측(2023-2030년)

U.S. Automotive Battery Aftermarket Size, Share & Trends Analysis Report By Battery Type (Lithium-ion, Lead Acid, Nickel-based, Sodium-ion, Others), By Vehicle Type, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국 자동차 배터리 애프터마켓 성장 및 동향

미국 자동차 배터리 애프터마켓 시장 규모는 2023-2030년 연평균 5.7%의 CAGR을 기록하며 2030년 236억 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 전기자동차의 세계 판매는 예측 기간 동안 크게 증가할 것으로 예상되며, 이는 시장 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 부상하고 있습니다.

충전 콘센트의 가용성이 눈에 띄게 증가하고 하이브리드 전기자동차(HEV) 제조에 대한 재정적 인센티브가 최근 전기자동차 시장 성장의 중요한 요인으로 부상하고 있습니다. 기존 내연기관차(ICE)에 비해 전기차의 낮은 운영 비용도 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 다양한 정부 규제 기관은 전 세계적으로 전기자동차의 보급 확대를 지원하기 위한 정책을 시행하고 있습니다. 또한, 오염 수준 증가, 에너지 고갈, 지구 온난화, 생물학적 위험과 같은 환경 문제로 인해 소비자의 선호도가 기존 자동차에서 전기자동차로 크게 변화하고 있습니다.

전기차의 주요 제조업체들도 생산 메커니즘에 친환경 소재를 도입하고 있습니다. 예를 들어, 포드는 전기자동차의 외부 구조물 제조에 바이오 기반 재료와 재활용 재료를 사용하기 시작했습니다. 반면, 닛산은 전기차에 대해 친환경적인 측면에서 다른 접근 방식을 취하고 있습니다. 이 회사는 전기자동차의 내-외장 부품 제조에 오래된 자동차 부품, 물병, 비닐봉지 등을 많이 사용하고 있습니다.

자동차 애프터마켓은 디지털화와 자동차 수리, 정비, 서비스 제공 기술의 융합으로 전통적인 자동차 부품 판매 및 제공의 패러다임이 역동적으로 변화하고 있습니다. 이 업계에는 맞춤형 부품을 경제적인 가격으로 제공하는 여러 스타트업이 등장하고 있습니다. 예를 들어, CarParts.com과 US Auto Parts Network, Inc.는 자동차 유지보수를 위한 세계 자동차 예비 부품 공급업체입니다. 이들 스타트업은 또한 맞춤형 추천과 함께 자동차 부품에 대해 지불해야 할 합리적인 가격 견적을 제안하고 있습니다.

또한 Auto Parts Warehouse는 사용자가 쉽게 경제적인 가격으로 부품을 비교 및 구매할 수 있게 해주며, 배터리 교체 및 유지보수에 대한 견적을 즉시 제공합니다. 이러한 융합을 통해 부품 공급업체는 수리 및 교체 시 원격지에서도 픽업 앤 드롭 서비스를 제공할 수 있게 되었습니다. 디지털화는 자동차 수리 및 유지보수 서비스 제공의 투명성을 실현했습니다. 자동차 부품 공급업체의 디지털화를 통해 OEM은 버튼 클릭 한 번으로 전 세계 고객의 집이나 사무실로 직접 배송할 수 있게 됐습니다.

그러나 원자재 가격의 변동은 미국 자동차 배터리 애프터마켓의 성장을 저해하고 있습니다. 납 산화물, 황산, 폴리프로필렌은 배터리 제조에 사용되는 주요 원료입니다. 배터리 케이스에 사용되는 폴리 프로필렌은 탄소 화합물과 석유에서 추출됩니다. 폴리프로필렌의 주원료는 원유와 천연가스입니다. 따라서 원유 및 천연가스 가격의 변동은 배터리 제조에 사용되는 플라스틱의 비용 역학을 구성하는 데 중요한 역할을 합니다.

원유는 지난 몇 년 동안 큰 수요와 공급의 격차로 인해 가격이 크게 변동했습니다. 그 결과 일부 국가는 국내 공급을 일정하게 유지하기 위해 원유 자원을 비축하는 정책을 시행했습니다. 원유 가격의 변동은 그 다운스트림 파생 제품의 생산 비용에도 직접적인 영향을 미칩니다.

주요 제조 및 판매업체들은 미국 각 주에서 지리적 확장 및 인수합병에 의존하여 서비스 범위를 지속적으로 확장하고 있습니다. 예를 들어 2017년 4월, A123 Systems, LLC는 미시간 주에 새로운 본사를 건설할 계획을 발표했습니다. 이 전략은 가까운 장래에 미국 내 입지를 강화하는 데 도움이 될 가능성이 높으며, 2014년 6월에는 미국 캘리포니아와 중국에 본사를 둔 Leyden Energy의 지적재산권 관련 자산을 인수했습니다. 이 전략적 인수를 통해 회사는 Leyden Energy의 리튬 이온 기술 및 배터리 재료에 접근할 수 있게 되어 회사의 기술 전문성을 강화할 수 있을 것으로 예상됩니다.

미국에서는 대부분의 자동차 애프터마켓용 배터리는 East Penn Manufacturing Company, Exide Industries Ltd. 및 Johnson Controls의 세 회사가 생산하고 있습니다. 이 회사들은 다양한 브랜드명으로 배터리를 공급하고 있으며, 소매업체가 원하는 사양에 맞춰 배터리를 제조하기 때문에 제품 사양이 다를 수 있습니다. 시장의 절반 이상에 배터리를 공급하고 있는 Johnson Controls는 2018년 11월, 자동차 배터리 사업을 포함한 전력 솔루션 사업을 Brookfield Business Partners L.P.에 매각하기로 합의했다고 발표했습니다.

미국 자동차 배터리 애프터마켓 보고서 하이라이트

  • 하이브리드 전기자동차(HEV) 개발을 위한 투자 및 이니셔티브가 증가하면서 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 미국 회복 및 재투자법(American Recovery and Reinvestment Act)은 HEV 개발을 위해 민간 및 정부 기관에 자금을 지원하고 있습니다.
  • 소매 부문은 2022년 57.7%로 가장 큰 매출 비중을 차지했습니다.
  • 승용차 부문은 2022년 56.5% 이상의 가장 큰 매출 점유율을 차지했습니다. 승용차 운행 대수의 증가는 차량용 배터리에 대한 수요 증가로 이어지고 있으며, 이러한 차량은 마모 및 손상으로 인해 정기적인 배터리 교체가 필요합니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
  • 업계의 밸류체인 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 시장 기회 분석
  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 분석 툴
    • 업계 분석 : Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 전지 유형 추정·동향 분석

  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 중요 포인트
  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 동향과 시장 점유율 분석(2023년·2030년)
  • 리튬이온
  • 납축
  • 니켈계
  • 나트륨 이온
  • 기타

제5장 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 차종 추정·동향 분석

  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 중요 포인트
  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 동향과 시장 점유율 분석(2023년·2030년)
  • 승용차
  • 전기자동차
  • 상용차
  • 기타

제6장 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 중요 포인트
  • 미국의 자동차 배터리 애프터마켓 : 동향과 시장 점유율 분석(2023년·2030년)
  • 소매
  • E-Commerce
  • 기타

제7장 경쟁 상황

  • 주요 시장 진출 기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 시장 진출 기업 분류
    • A123 Systems, LLC
    • East Penn Manufacturing Company
    • EnerSys
    • Aptiv
    • Exide Technologies
    • Johnson Controls
    • NEC Corporation
    • Samsung SDI Co., Ltd
    • Tesla
    • Interstate Batteries
ksm 24.01.18

U.S. Automotive Battery Aftermarket Growth & Trends

The U.S. automotive battery aftermarket size is expected to reach USD 23.60 billion by 2030, registering a CAGR of 5.7% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Worldwide sales of electric vehicles are anticipated to increase significantly over the forecast period, which will emerge as one of the key factors boosting market growth.

A notable rise in availability of charging outlets and financial incentives for manufacturing Hybrid electric vehicles (HEVs) has emerged as a crucial factor for the growth of the electric vehicle market in the recent past. Lower running cost of electric vehicles compared to that of conventional Internal Combustion Engine (ICE)-operated vehicles is also expected to bolster market growth. Various government regulatory agencies have implemented policies that support increased usage of electric vehicles globally. In addition, environmental issues, such as increasing levels of pollution, energy depletion, global warming, and biological hazards, are leading to a substantial shift in consumer preferences from conventional vehicles to electric vehicles.

Leading manufacturers of electric vehicles are also increasingly incorporating eco-friendly materials in their production mechanisms. Ford, for instance, has started using bio-based and recycled materials to manufacture external structures of its electric vehicles. Nissan, on the other hand, is using a different approach to being environment-friendly when it comes to its electric vehicles. The company extensively uses old car parts, water bottles, and plastic bags to manufacture interior and exterior parts of these vehicles.

The automotive aftermarket is witnessing a dynamic phase change in customary automotive component sales and delivery paradigms with the convergence of digitalization and auto repair and maintenance service delivery techniques. Several start-ups have surfaced in the industry, delivering custom-made components at economical rates. For instance, CarParts.com and US Auto Parts Network, Inc. are leading global auto spare parts suppliers for maintaining vehicles. These start-ups also suggest an estimate for the right price to be paid for an auto component along with recommendations for customizations.

Similarly, 'Auto Parts Warehouse' allows users to compare and get components at economical rates with ease and delivers instant quotes for battery replacement and maintenance. This convergence enables component suppliers to provide pickup and drop services even from remote locations in cases of repair and replacements. Digitalization has, thereby, enabled transparency in auto repair and maintenance service delivery. Digitalization in automotive component suppliers has enabled OEMs to deliver directly to the customer's home or office from across the globe, at the click of a button.

However, fluctuating raw material prices are hampering the growth of the U.S. automotive battery aftermarket. Lead oxide, sulfuric acid, and polypropylene are key raw materials used to manufacture batteries. Polypropylene, which is used to make cases for batteries, is derived from carbon compound and petroleum. Crude oil and natural gas derivatives are the primary feedstock used to produce polypropylene. Therefore, fluctuation in prices of crude oil and natural gas plays a key role in structuring the cost dynamics of plastics used for battery manufacturing.

Crude oil witnessed tremendous fluctuation in prices over the past few years owing to the large supply-demand gap. As a result, several nations implemented policies in order to stock up on crude oil resources to maintain constant internal supply. Volatility in prices of crude oil also has a direct impact on the manufacturing cost of its downstream derivatives.

Key manufacturers and distributors are continuously expanding their service reach by resorting to geographical expansion and mergers and acquisition across U.S. states. In April 2017, for instance, A123 Systems, LLC announced plans to construct a new headquarter in Michigan. This strategy is likely to help the company in amplifying its presence in U.S. over the near future. In June 2014, the company acquired intellectual property-related assets of Leyden Energy, based in California, U.S., and China. This strategic acquisition is projected to benefit the company in gaining access to the latter's lithium-ion technology and battery materials, thus widening the former's technological expertise.

In U.S., most automotive aftermarket batteries are manufactured by three leading companies, namely East Penn Manufacturing Company, Exide Industries Ltd., and Johnson Controls. These companies offer batteries under various brand names, which manufactures batteries according to desired specification of retailers, so the specifications of their products may vary. Johnson Controls, which supplies batteries to more than half market, announced in November 2018 that it has agreed to sell its power solutions business, which involves automotive battery business, to Brookfield Business Partners L.P. The transaction was valued at nearly USD 13.2 billion.

U.S. Automotive Battery Aftermarket Report Highlights:

  • Rising investments and initiatives aimed at developing Hybrid Electric Vehicles (HEV) are expected to propel market growth. For instance, the U.S. American Recovery and Reinvestment Act grants funds to private and government entities to develop HEVs
  • The retail/brick segment accounted for the largest revenue share of 57.7% in 2022.
  • The passenger vehicles segment captured the largest revenue share of over 56.5% in 2022. The growing number of passenger vehicles on the road is leading to a higher demand for automotive batteries, as these vehicles require periodic battery replacements due to wear and tear.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Battery type
    • 1.1.2. Vehicle type
    • 1.1.3. Distribution channel
    • 1.1.4. Estimates and forecast timeline
  • 1.2. Research Methodology
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database
    • 1.3.2. GVR's internal database
    • 1.3.3. Secondary sources
    • 1.3.4. Primary research
    • 1.3.5. Details of primary research
  • 1.4. Information or Data Analysis
  • 1.5. Market Formulation & Validation
  • 1.6. Model Details
  • 1.7. List of Secondary Sources
  • 1.8. List of Primary Sources
  • 1.9. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Battery type outlook
    • 2.2.2. Vehicle type outlook
    • 2.2.3. Distribution channel outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Automotive Battery Aftermarket Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market driver analysis
    • 3.3.2. Market restraint analysis
    • 3.3.3. Market opportunity analysis
  • 3.4. U.S. Automotive Battery Aftermarket Analysis Tools
    • 3.4.1. Industry analysis - Porter's
      • 3.4.1.1. Supplier power
      • 3.4.1.2. Buyer power
      • 3.4.1.3. Substitution threat
      • 3.4.1.4. Threat of new entrant
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Technological landscape
      • 3.4.2.3. Economic landscape

Chapter 4. U.S. Automotive Battery Aftermarket : Battery Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Key Takeaways
  • 4.2. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 4.3. Lithium-ion
    • 4.3.1. Lithium-ion market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 4.4. Lead Acid
    • 4.4.1. Lead Acid market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 4.5. Nickel-based
    • 4.5.1. Nickel-based market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 4.6. Sodium-ion
    • 4.6.1. Sodium-ion market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 4.7. Others
    • 4.7.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)

Chapter 5. U.S. Automotive Battery Aftermarket : Vehicle Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Key Takeaways
  • 5.2. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 5.3. Passenger vehicle
    • 5.3.1. Passenger vehicle market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 5.4. Electric Vehicle
    • 5.4.1. Electric vehicle market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 5.5. Commercial Vehicle
    • 5.5.1. Commercial vehicle market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 5.6. Others
    • 5.6.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)

Chapter 6. U.S. Automotive Battery Aftermarket : Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Key Takeaways
  • 6.2. U.S. Automotive Battery Aftermarket: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 6.3. Retail/Brick
    • 6.3.1. Retail/brick market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 6.4. E-commerce
    • 6.4.1. E-commerce market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)
  • 6.5. Others
    • 6.5.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Billion and Million Units)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Market Participant Categorization
    • 7.2.1. A123 Systems, LLC
      • 7.2.1.1. Company overview
      • 7.2.1.2. Financial performance
      • 7.2.1.3. Product benchmarking
      • 7.2.1.4. Strategic initiatives
    • 7.2.2. East Penn Manufacturing Company
      • 7.2.2.1. Company overview
      • 7.2.2.2. Product benchmarking
      • 7.2.2.3. Strategic initiatives
    • 7.2.3. EnerSys
      • 7.2.3.1. Company overview
      • 7.2.3.2. Financial performance
      • 7.2.3.3. Product benchmarking
      • 7.2.3.4. Strategic initiatives
    • 7.2.4. Aptiv
      • 7.2.4.1. Company overview
      • 7.2.4.2. Financial performance
      • 7.2.4.3. Product benchmarking
      • 7.2.4.4. Strategic initiatives
    • 7.2.5. Exide Technologies
      • 7.2.5.1. Company overview
      • 7.2.5.2. Financial performance
      • 7.2.5.3. Product benchmarking
      • 7.2.5.4. Strategic initiatives
    • 7.2.6. Johnson Controls
      • 7.2.6.1. Company overview
      • 7.2.6.2. Financial performance
      • 7.2.6.3. Product benchmarking
      • 7.2.6.4. Strategic initiatives
    • 7.2.7. NEC Corporation
      • 7.2.7.1. Company overview
      • 7.2.7.2. Financial performance
      • 7.2.7.3. Product benchmarking
      • 7.2.7.4. Strategic initiatives
    • 7.2.8. Samsung SDI Co., Ltd
      • 7.2.8.1. Company overview
      • 7.2.8.2. Financial performance
      • 7.2.8.3. Product benchmarking
      • 7.2.8.4. Strategic initiatives
    • 7.2.9. Tesla
      • 7.2.9.1. Company overview
      • 7.2.9.2. Financial performance
      • 7.2.9.3. Product benchmarking
      • 7.2.9.4. Strategic initiatives
    • 7.2.10. Interstate Batteries
      • 7.2.10.1. Company overview
      • 7.2.10.2. Financial performance
      • 7.2.10.3. Product benchmarking
      • 7.2.10.4. Strategic initiatives
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