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헤드셋 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 유형별, 가격대별, 접속성별, 용도별, 지역별, 부문별 예측(2023-2030년)

Headset Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (In-ear, Over-ear), By Price Band, By Connectivity (Wired, Wireless), By Application (Personal, Commercial), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 206 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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헤드셋 시장 성장과 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 세계 헤드셋 시장 규모는 2030년까지 5,588억 9,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간 동안 31.2%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

헤드셋 시장은 스마트폰, 스마트 TV와 같은 첨단 제품에 의해 주도되고 있습니다. 그 특성상 지속적으로 진화하고 있습니다. 더 높은 충실도와 스타일에 대한 소비자 수요 증가는 시장 성장에 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 또한, 혁신적인 스포츠 및 피트니스 웨어러블 기기의 등장으로 피트니스 및 스포츠 애호가들의 웨어러블 기술에 대한 관심이 높아지고 있습니다. 많은 OEM 업체들이 피트니스 추적 및 모니터링과 같은 획기적인 기능을 헤드셋에 제공하고 있습니다.

2021년 COVID-19가 발생하면서 원격 근무와 하이브리드 근무 문화가 헤드셋 수요를 촉진했습니다. 교육, 의료 및 정부를 포함한 여러 산업에서 새로운 사용 시나리오가 전개되면서 전염병은 '어디서나 일할 수 있는' 또는 하이브리드/유연근무로의 패러다임 전환을 강화하여 헤드셋 시장에 장기적인 기회를 창출했습니다. 팬데믹으로 인해 헤드셋에 대한 수요가 증가하고 있지만, 공급망의 혼란으로 인해 전체 시장은 여전히 부정적인 영향을 받고 있습니다.

운동 중 헤드셋 채택이 증가함에 따라 예측 기간 동안 세계 시장의 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 또한, 제조업체들은 헤드셋에 피트니스 모니터링 및 추적과 같은 혁신적인 기능을 제공함으로써 피트니스에 관심이 많은 고객들을 공략하고 있습니다. 예를 들어, 인텔이 제공하는 BioSport Audio 인이어 헤드폰은 특별한 충전기나 배터리가 필요 없는 건강 모니터링 기능을 제공하며, BioSport는 내장된 센서와 독자적인 소프트웨어에 의존하여 만보계, 심장 모니터 및 기타 생체 지표로 작동합니다. 또한 헤드셋 소프트웨어는 사용자가 모바일 애플리케이션을 통해 피트니스 활동을 계획, 모니터링 및 실행할 수 있도록 설계되었습니다.

대부분의 고객은 유행과 트렌디한 외관을 가진 제품을 원합니다. 앞으로 헤드셋의 성공 여부는 기술뿐만 아니라 고객의 가치관에 부합하고 개성을 살릴 수 있는 외관과 디자인에 달려 있습니다. 트렌디한 제품은 저가형, 중저가형, 고가형 등 기존의 세 가지 부문을 모두 아우를 수 있습니다. 세련된 디자인에 대한 요구로 인해 무선 헤드셋의 인기가 점점 더 높아지고 있습니다.

헤드셋 시장 보고서 하이라이트

  • 업무용 애플리케이션 분야, 특히 기업 및 콜센터에서 더 나은 통신에 대한 수요 증가는 업계 성장에 크게 기여할 것으로 보입니다. 2023년부터 2030년까지 상업용 헤드셋 시장은 큰 폭으로 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 2022년에는 유선 부문이 전체 시장의 51.7%를 차지했습니다. 그러나 사용 편의성 때문에 무선 기기 선호도가 높아지면서 무선 기술 분야의 성장에 박차를 가할 것으로 예상됩니다.
  • 인이어 헤드셋 시장은 예측 기간 동안 가장 빠른 CAGR 32.1%로 성장할 것으로 예상됩니다. 소형화, 휴대성 및 향상된 편안함은 인이어 헤드셋이 제공하는 주요 이점입니다.
  • 최근 기술 발전으로 인해 온이어 헤드폰이 더욱 보편화되고 품질이 향상되고 있습니다. 또한 미국 이어폰-헤드폰 시장에서 점점 더 많은 업체들이 온이어 헤드폰을 포트폴리오에 추가하고 있습니다.
  • 미국, 캐나다, 멕시코는 세계 헤드폰 시장에서 가장 큰 점유율을 유지하고 있습니다. 이 시장의 가장 중요한 성장 요인으로는 고소득층, 신기술, 지속적인 기술 혁신이 꼽힙니다. 수익과 예측에 따르면, 북미는 세계 시장을 독점하고 있으며 예측 기간 동안 이러한 지배력을 유지할 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 헤드셋 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
  • 업계의 밸류체인 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 시장 기회 분석
  • 헤드셋 시장 분석 툴
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 헤드셋 : 유형 추정·동향 분석

  • 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년과 2030년
  • 인 이어
    • 인 이어 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 오버 이어
    • 오버 이어 시장 추정과 예측, 2018-2030년

제5장 헤드셋 : 가격대 추정·동향 분석

  • 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년과 2030년
  • 50달러 이하
    • 50달러 이하 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 51-150달러
    • 51-150달러 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 151-350달러
    • 151-350달러 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 351달러 이상
    • 351달러 이상 시장 추정과 예측, 2018-2030년

제6장 헤드셋 : 접속성 추정·동향 분석

  • 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년과 2030년
  • 유선
    • 유선 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 무선
    • 무선 시장 추정과 예측, 2018-2030년

제7장 헤드셋 : 용도 추정·동향 분석

  • 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년과 2030년
  • 개인
    • 개인 시장 추정과 예측, 2018-2030년
  • 상업
    • 상업 시장 추정과 예측, 2018-2030년

제8장 헤드셋 시장 : 지역 추정·동향 분석

  • 지역별 전망
  • 지역별 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 북미
    • 시장 추정과 예측, 2018-2030년
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 한국
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국
    • 아랍에미리트

제9장 경쟁 상황

  • 주요 시장 진출 기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 시장 진출 기업 분류
    • Alclair / Matrics Inc.
    • Apple, Inc.
    • Bose Corporation
    • Grado Labs.
    • HARMAN International.
    • JVCKENWOOD Corporation
    • Koninklijke Philips N.V.,
    • Logitech.
    • Panasonic Holdings Corporation
    • Plantronics, Inc.
    • Pioneer Corporation.
    • Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
    • SHENZHEN CANNICE TECHNOLOGY CO.,LTD.
    • Shure Incorporated.
    • Skullcandy.eu
    • Sony Corporation
    • ULTIMATE EARS.
    • Zebronics India Pvt. Ltd.
ksm 24.01.22

Headset Market Growth & Trends:

The global headset market size is expected to reach USD 558.89 billion by 2030, registering a CAGR of 31.2% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The headset market is driven by advanced products including smartphones, smart television, and more. It is continuously evolving in nature. The increasing consumer demand for higher fidelity and style is anticipated to favorably impact the market growth. Furthermore, fitness and sports enthusiasts are becoming more interested in wearable technology thanks to the introduction of innovative sports and fitness wearable equipment. A number of OEMs are offering groundbreaking features in headsets, such as fitness tracking and monitoring.

The COVID-19 outbreak in 2021, led to remote and hybrid work culture which spurred demand for headsets. With new usage scenarios deployed in several industries, including education, healthcare, and government, the pandemic has strengthened the paradigm shift toward "work from anywhere" or hybrid/flexible working, creating long-term opportunities for the headset market. Demand for the headset has risen amidst the pandemic, but the overall market remains negatively impacted due to the disruptions in the supply chain.

Increasing headset adoption during the workout is expected to drive global market growth during the forecasted period. Besides, manufacturers target fitness-conscious customers by offering innovative features such as fitness monitoring & tracking in headsets. For example, the BioSport Audio in-ear headphones powered by Intel provide health monitoring functions that require no special chargers or batteries. BioSport relies on built-in sensors and unique software to operate as a pedometer, heart monitor, and other biometrics. Besides, the headset software is designed in a way through which a user can plan, monitor, and execute fitness activities via a mobile application.

A majority of customers seek fashionable and trendy-looking products. Future, headset success will not only depend on the technology but also on the appearance and design that suit the customer's values and promotes his/her individuality. A trendy product can penetrate all three existing segments, including low-range, mid-range, and high-range products. As a result of the need for fashionable designs, wireless headsets have become increasingly popular.

Headset Market Report Highlights:

  • Growing demand for better communications in the commercial application segment, particularly in corporations and call centers, is likely to considerably contribute to industry growth. The commercial headset market is expected to witness significant growth from 2023 to 2030
  • In 2022, wired segment accounted for a 51.7% share of the total market. However, a growing preference for wireless devices due to their ease of use is expected to fuel growth in the wireless technology segment
  • The in-ear headset market is expected to gain traction and grow at the fastest CAGR of 32.1% during the forecast period. Miniaturization, portability, and better comfort are the key advantages offered by in-ear headsets.
  • Due to recent technological advancements, on-ear headphones have become more popular and improved in quality. Also, more vendors are adding on-ear headphones to their portfolios within the U.S. earphones and headphones market
  • United States, Canada, and Mexico maintained the largest market share for headsets worldwide. Among the most important growth factors in the market are high-income citizens, new technology, and ongoing technological innovation. Revenue-wise, North America dominates the world market and is predicted to maintain this dominance throughout the forecasted period.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Type
    • 1.1.2. Price band
    • 1.1.3. Connectivity
    • 1.1.4. Application
    • 1.1.5. Regional scope
    • 1.1.6. Estimates and forecast timeline
  • 1.2. Research Methodology
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database
    • 1.3.2. GVR's internal database
    • 1.3.3. Secondary sources
    • 1.3.4. Primary research
    • 1.3.5. Details of primary research
  • 1.4. Information or Data Analysis
  • 1.5. Market Formulation & Validation
  • 1.6. Model Details
  • 1.7. List of Secondary Sources
  • 1.8. List of Primary Sources
  • 1.9. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Type outlook
    • 2.2.2. Price band outlook
    • 2.2.3. Connectivity outlook
    • 2.2.4. Application outlook
    • 2.2.5. Regional outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Headset Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market driver analysis
    • 3.3.2. Market restraint analysis
    • 3.3.3. Market opportunity analysis
  • 3.4. Headset Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Industry analysis - Porter's
      • 3.4.1.1. Supplier power
      • 3.4.1.2. Buyer power
      • 3.4.1.3. Substitution threat
      • 3.4.1.4. Threat of new entrant
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Technological landscape
      • 3.4.2.3. Economic landscape

Chapter 4. Headset : Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Headset Market: Key Takeaways
  • 4.2. Headset Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 4.3. In-ear
    • 4.3.1. In-ear market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 4.4. Over-ear
    • 4.4.1. Over-ear market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)

Chapter 5. Headset : Price Band Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Headset Market: Key Takeaways
  • 5.2. Headset Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 5.3. Below USD 50
    • 5.3.1. Below USD 50 market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 5.4. USD 51-150
    • 5.4.1. USD 51-150 market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 5.5. USD 151-350
    • 5.5.1. USD 151-350 market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 5.6. Over USD 351
    • 5.6.1. Over USD 351 market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)

Chapter 6. Headset : Connectivity Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Headset Market: Key Takeaways
  • 6.2. Headset Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 6.3. Wired
    • 6.3.1. Wired market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 6.4. Wireless
    • 6.4.1. Wireless market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units

Chapter 7. Headset : Application Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Headset Market: Key Takeaways
  • 7.2. Headset Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 7.3. Personal
    • 7.3.1. Personal market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)
  • 7.4. Commercial
    • 7.4.1. Commercial market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (USD Million and Million Units)

Chapter 8. Headset Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Headset Market by Region: Key Takeaway
  • 8.3. North America
    • 8.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.3.2. U.S.
      • 8.3.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.3.3. Canada
      • 8.3.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. UK
      • 8.4.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.4.2. Germany
      • 8.4.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.4.3. France
      • 8.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
  • 8.5. Asia Pacific
    • 8.5.1. Japan
      • 8.5.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.5.2. China
      • 8.5.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.5.3. India
      • 8.5.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.5.4. Australia
      • 8.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.5.5. South Korea
      • 8.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
  • 8.6. Latin America
    • 8.6.1. Brazil
      • 8.6.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.6.2. Mexico
      • 8.6.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
  • 8.7. MEA
    • 8.7.1. Saudi Arabia
      • 8.7.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.7.2. South Africa
      • 8.7.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)
    • 8.7.3. UAE
      • 8.7.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Million Units)

Chapter 9. Competitive Landscape

  • 9.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 9.2. Market Participant Categorization
    • 9.2.1. Alclair / Matrics Inc.
      • 9.2.1.1. Company overview
      • 9.2.1.2. Financial performance
      • 9.2.1.3. Product benchmarking
      • 9.2.1.4. Strategic initiatives
    • 9.2.2. Apple, Inc.
      • 9.2.2.1. Company overview
      • 9.2.2.2. Financial performance
      • 9.2.2.3. Product benchmarking
      • 9.2.2.4. Strategic initiatives
    • 9.2.3. Bose Corporation
      • 9.2.3.1. Company overview
      • 9.2.3.2. Financial performance
      • 9.2.3.3. Product benchmarking
      • 9.2.3.4. Strategic initiatives
    • 9.2.4. Grado Labs.
      • 9.2.4.1. Company overview
      • 9.2.4.2. Financial performance
      • 9.2.4.3. Product benchmarking
      • 9.2.4.4. Strategic initiatives
    • 9.2.5. HARMAN International.
      • 9.2.5.1. Company overview
      • 9.2.5.2. Financial performance
      • 9.2.5.3. Product benchmarking
      • 9.2.5.4. Strategic initiatives
    • 9.2.6. JVCKENWOOD Corporation
      • 9.2.6.1. Company overview
      • 9.2.6.2. Financial performance
      • 9.2.6.3. Product benchmarking
      • 9.2.6.4. Strategic initiatives
    • 9.2.7. Koninklijke Philips N.V.,
      • 9.2.7.1. Company overview
      • 9.2.7.2. Financial performance
      • 9.2.7.3. Product benchmarking
      • 9.2.7.4. Strategic initiatives
    • 9.2.8. Logitech.
      • 9.2.8.1. Company overview
      • 9.2.8.2. Financial performance
      • 9.2.8.3. Product benchmarking
      • 9.2.8.4. Strategic initiatives
    • 9.2.9. Panasonic Holdings Corporation
      • 9.2.9.1. Company overview
      • 9.2.9.2. Financial performance
      • 9.2.9.3. Product benchmarking
      • 9.2.9.4. Strategic initiatives
    • 9.2.10. Plantronics, Inc.
      • 9.2.10.1. Company overview
      • 9.2.10.2. Financial performance
      • 9.2.10.3. Product benchmarking
      • 9.2.10.4. Strategic initiatives
    • 9.2.11. Pioneer Corporation.
      • 9.2.11.1. Company overview
      • 9.2.11.2. Financial performance
      • 9.2.11.3. Product benchmarking
      • 9.2.11.4. Strategic initiatives
    • 9.2.12. Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
      • 9.2.12.1. Company overview
      • 9.2.12.2. Financial performance
      • 9.2.12.3. Product benchmarking
      • 9.2.12.4. Strategic initiatives
    • 9.2.13. SHENZHEN CANNICE TECHNOLOGY CO.,LTD.
      • 9.2.13.1. Company overview
      • 9.2.13.2. Financial performance
      • 9.2.13.3. Product benchmarking
      • 9.2.13.4. Strategic initiatives
    • 9.2.14. Shure Incorporated.
      • 9.2.14.1. Company overview
      • 9.2.14.2. Financial performance
      • 9.2.14.3. Product benchmarking
      • 9.2.14.4. Strategic initiatives
    • 9.2.15. Skullcandy.eu
      • 9.2.15.1. Company overview
      • 9.2.15.2. Financial performance
      • 9.2.15.3. Product benchmarking
      • 9.2.15.4. Strategic initiatives
    • 9.2.16. Sony Corporation
      • 9.2.16.1. Company overview
      • 9.2.16.2. Financial performance
      • 9.2.16.3. Product benchmarking
      • 9.2.16.4. Strategic initiatives
    • 9.2.17. ULTIMATE EARS.
      • 9.2.17.1. Company overview
      • 9.2.17.2. Financial performance
      • 9.2.17.3. Product benchmarking
      • 9.2.17.4. Strategic initiatives
    • 9.2.18. Zebronics India Pvt. Ltd.
      • 9.2.18.1. Company overview
      • 9.2.18.2. Financial performance
      • 9.2.18.3. Product benchmarking
      • 9.2.18.4. Strategic initiatives
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