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통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 규모, 점유율 및 동향 분석 보고서 : 제품 유형별, 가격별, 지역별, 부문별 예측(2023-2030년)

Unified Communication And Business Headsets Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Earphones, Headphones), By Type (Wired, Wireless), By Price (<50 USD, 50 to 100 USD, >100 USD), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 성장 및 동향

Grand View Research, Inc의 최신 보고서에 따르면 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 세계 시장 규모는 2023년부터 2030년까지 14.2%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2030년에는 96억 1, 000만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

통합 커뮤니케이션(UC) 헤드셋의 채택이 증가하는 이유는 헤드셋에 액티브 노이즈 캔슬링 기능이 탑재되어 있어 외부의 방해 요소를 줄이고 직원들의 생산성을 향상시킬 수 있기 때문입니다.

시장 경쟁이 치열해짐에 따라 다양한 수준의 조직에서 멀티태스킹의 필요성이 증가하고 있습니다. 무선 헤드셋은 노트북, 노트북, PC, 스마트폰과 함께 사용할 수 있기 때문에 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 이러한 헤드셋은 경영진과 고위 관리직 직원들이 많이 사용하고 있습니다.

2018년에는 무선 부문이 시장을 주도했습니다. 다양한 콜센터에서 소프트폰 채택이 증가함에 따라 직원과 고객의 위치에 관계없이 효율적인 커뮤니케이션을 가능하게 하여 조직의 이익을 증가시키는 고품질 헤드셋에 대한 수요가 증가하고 있습니다.

USB 기반 유선 PC 헤드셋은 사무실과 노동 계층에서 큰 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 직장에서의 이동성 및 유연성과 같은 추세는 직장과 가정에서 무선 기기 사용에 대한 수요를 촉진하고 있습니다. 비즈니스 분야에서는 무선 기기 채택이 증가하고 있습니다. 전통적인 BPO와 콜센터에서는 무선 헤드셋이 주로 사용되고 있습니다.

통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 보고서 하이라이트

  • 헤드폰 분야는 2022년 67.9%의 가장 큰 수익 점유율을 차지할 것입니다. 많은 대규모 조직이 통합 커뮤니케이션(UC)(UC)을 도입하여 UC 기술을 통해 화상 회의, 웨비나, 교육 세션, 회의 등을 실시하여 출장 비용을 절감하고 있습니다.
  • 유선 부문은 2022년 56.0%의 가장 큰 매출 점유율을 차지했습니다. 유선 헤드셋은 무선 헤드셋에 비해 지연과 시간 지연이 적습니다.
  • 50-100달러 부문은 2022년 50.9%로 가장 큰 매출 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 소비자들은 주로 편안한 착용감과 높은 충실도 등의 장점으로 인해 중급형 오디오 기기를 선호합니다.
  • 온라인 판매 채널 부문은 향후 6년간 가장 빠르게 성장하는 판매 채널 부문으로 부상할 것으로 예상됩니다. 온라인 판매 채널은 제품 가격에 대한 다양한 혜택을 제공함으로써 소비자들이 온라인 플랫폼을 통해 헤드셋을 구매하도록 유도하는 것을 포함합니다.
  • 비즈니스 기업 부문은 예측 기간 동안 가장 빠른 CAGR 14.6%로 성장할 것으로 예상됩니다. 통합 커뮤니케이션(UC)에 대한 수요는 매년 증가하고 있으며, 일부 기업들은 실시간 커뮤니케이션 서비스를 지원하는 IP 인프라를 도입하고 있습니다.
  • 북미는 수익 측면에서 가장 큰 시장 점유율을 차지하고 있으며, 예측 기간 동안 계속해서 시장을 지배할 것으로 보입니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 변수, 동향 및 범위

  • 시장 계통 전망
  • 업계 밸류체인 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 시장 기회 분석
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 분석 툴
    • 업계 분석 - Porter의 Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 제품 추정·동향 분석

  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년 및 2030년
  • 이어폰
    • 이어폰 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 헤드폰
    • 헤드폰 시장 추산·예측, 2017년-2030년

제5장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 유형 추정·동향 분석

  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년 및 2030년
  • 유선
    • 유선 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 무선
    • 무선 시장 추산·예측, 2017년-2030년

제6장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 가격 추정·동향 분석

  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년 및 2030년
  • 50달러 미만
    • 50달러 미만 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 50-100달러
    • 50-100달러 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 100달러 이상
    • 100달러 이상 시장 추산·예측, 2017년-2030년

제7장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년 및 2030년
  • 고급 쇼룸
    • 고급 쇼룸 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 온라인 판매채널
    • 온라인 판매채널 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 기타
    • 기타 시장 추산·예측, 2017년-2030년

제8장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 최종 용도 추정·동향 분석

  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 동향과 시장 점유율 분석, 2022년 및 2030년
  • 컨택센터
    • 컨택센터 시장 추산·예측, 2017년-2030년
  • 비즈니스 기업
    • 비즈니스 기업 시장 추산·예측, 2017년-2030년

제9장 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 지역별 추정·동향 분석

  • 지역별 전망
  • 지역별 통합 커뮤니케이션(UC) 및 비즈니스 헤드셋 시장 : 주요 포인트
  • 북미
    • 시장 추산·예측, 2017년-2030년
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 한국
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 남아프리카공화국
    • 아랍에미리트(UAE)

제10장 경쟁 구도

  • 주요 시장 진출기업의 최근 동향과 영향 분석
  • 시장 진출기업 분류
    • Agero Inc.
    • Aplicom
    • Mitacs
    • Masternaut Limited.
    • Meta System S.p.A
    • Telematics Ltd.
    • Octo Telematics S.p.A
    • Sierra Wireless
    • TomTom Telematics BV
    • TRIMBLE INC.
LSH 24.01.23

Unified Communication And Business Headsets Market Growth & Trends:

The global unified communication and business headsets market size is expected to reach USD 9.61 billion by 2030, registering a CAGR of 14.2% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The adoption of unified communication headsets is increasing as these headsets include active noise cancellation feature that enables reduction in external disturbances and improvements in employee productivity.

The growing competition in the market is driving the need for multitasking in organizations at various levels. The demand for wireless headsets is expected to grow as they are compatible with laptops, notebooks, PCs, and smartphones. These headsets have been largely used by executives and senior management employees.

The wireless segment dominated the market in the year 2018. Increasing adoption of softphones by various call centers is driving the demand for high-quality headsets that enable efficient communication, irrespective of the employee or client location, thereby, increasing profits for organizations.

The USB-based wired PC headsets are anticipated to witness substantial growth within the office and working-class professionals. Trends such as mobility and flexibility at work are driving the demand for use of wireless devices at work and home. The business segment is witnessing increasing adoption of wireless devices. Traditional BPOs and call centers are largely adopting cordless headsets.

Unified Communication And Business Headsets Market Report Highlights:

  • The headphones segment accounted for the largest revenue share of 67.9% in 2022. Numerous large-scale organizations have initiated the adoption of unified communications to conduct video conferences, webinars, training sessions, and meetings using UC technology for reducing their traveling expenses.
  • The wired segment accounted for the largest revenue share of 56.0% in 2022. Wired headsets have lower latency and lag compared to wireless alternatives.
  • The 50 to 100 segment accounted for the largest revenue share of 50.9% in 2022. Consumers prefer mid-range audio devices, primarily owing to benefits such as comfortable wearing style and high fidelity.
  • The online sales channel segment is expected to emerge as a fastest-growing distribution channel segment over the next six years. Online sales channel includes the provision of various offers on product prices, which encourage consumers to shop headsets through online platforms.
  • The business enterprises segment is expected to grow at the fastest CAGR of 14.6% over the forecast period. The demand for unified communication has been increasing over the years and several enterprises have deployed IP infrastructure, which supports real-time communication services.
  • The North American region accounted for the largest market share in terms of revenue and is expected to continue to dominate the market over the forecast period.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Product
    • 1.1.2. Type
    • 1.1.3. Price
    • 1.1.4. Distribution Channel
    • 1.1.5. End Use
    • 1.1.6. Regional scope
    • 1.1.7. Estimates and forecast timeline
  • 1.2. Research Methodology
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database
    • 1.3.2. GVR's internal database
    • 1.3.3. Secondary sources
    • 1.3.4. Primary research
    • 1.3.5. Details of primary research
  • 1.4. Information or Data Analysis
  • 1.5. Market Formulation & Validation
  • 1.6. Model Details
  • 1.7. List of Secondary Sources
  • 1.8. List of Primary Sources
  • 1.9. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Product outlook
    • 2.2.2. Type outlook
    • 2.2.3. Price outlook
    • 2.2.4. Distribution Channel outlook
    • 2.2.5. End Use outlook
    • 2.2.6. Regional outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Unified Communication And Business Headsets Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunity Analysis
  • 3.4. Unified Communication And Business Headsets Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.4.1.1. Supplier power
      • 3.4.1.2. Buyer power
      • 3.4.1.3. Substitution threat
      • 3.4.1.4. Threat of new entrant
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Technological landscape
      • 3.4.2.3. Economic landscape

Chapter 4. Unified Communication And Business Headsets Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Unified Communication And Business Headsets Market: Key Takeaways
  • 4.2. Unified Communication And Business Headsets Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 4.3. Earphones
    • 4.3.1. Earphones market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 4.4. Headphones
    • 4.4.1. Headphones market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)

Chapter 5. Unified Communication And Business Headsets Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Unified Communication And Business Headsets Market: Key Takeaways
  • 5.2. Unified Communication And Business Headsets Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 5.3. Wired
    • 5.3.1. Wired market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 5.4. Wireless
    • 5.4.1. Wireless market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)

Chapter 6. Unified Communication And Business Headsets Market: Price Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Unified Communication And Business Headsets Market: Key Takeaways
  • 6.2. Unified Communication And Business Headsets Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 6.3. <50 USD
    • 6.3.1. <50 USD market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 6.4. 50 to 100
    • 6.4.1. 50 to 100 market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 6.5. >100 USD
    • 6.5.1. >100 USD market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)

Chapter 7. Unified Communication And Business Headsets Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Unified Communication And Business Headsets Market: Key Takeaways
  • 7.2. Unified Communication And Business Headsets Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 7.3. Exclusive Showrooms
    • 7.3.1. Exclusive showrooms market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 7.4. Online Sales Channel
    • 7.4.1. Online sales channel market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 7.5. Others
    • 7.5.1. Others market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)

Chapter 8. Unified Communication And Business Headsets Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Unified Communication And Business Headsets Market: Key Takeaways
  • 8.2. Unified Communication And Business Headsets Market: Movement & Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 8.3. Contact Center
    • 8.3.1. Contact center market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)
  • 8.4. Business Enterprises
    • 8.4.1. Business Enterprises market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (USD Million and Thousand Units)

Chapter 9. Unified Communication And Business Headsets Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Unified Communication And Business Headsets Market by Region: Key Takeaway
  • 9.3. North America
    • 9.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.3.2. U.S.
      • 9.3.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.3.3. Canada
      • 9.3.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. UK
      • 9.4.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.4.2. Germany
      • 9.4.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.4.3. France
      • 9.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
  • 9.5. Asia Pacific
    • 9.5.1. Japan
      • 9.5.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.5.2. China
      • 9.5.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.5.3. India
      • 9.5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.5.4. Australia
      • 9.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.5.5. South Korea
      • 9.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
  • 9.6. Latin America
    • 9.6.1. Brazil
      • 9.6.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.6.2. Mexico
      • 9.6.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
  • 9.7. MEA
    • 9.7.1. Saudi Arabia
      • 9.7.1.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.7.2. South Africa
      • 9.7.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)
    • 9.7.3. United Arab Emirates (UAE)
      • 9.7.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 to 2030 (Revenue, USD Million; Volume, Thousand Units)

Chapter 10. Competitive Landscape

  • 10.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 10.2. Market Participant Categorization
    • 10.2.1. Agero Inc.
      • 10.2.1.1. Company overview
      • 10.2.1.2. Financial performance
      • 10.2.1.3. Product benchmarking
      • 10.2.1.4. Strategic initiatives
    • 10.2.2. Aplicom
      • 10.2.2.1. Company overview
      • 10.2.2.2. Financial performance
      • 10.2.2.3. Product benchmarking
      • 10.2.2.4. Strategic initiatives
    • 10.2.3. Mitacs
      • 10.2.3.1. Company overview
      • 10.2.3.2. Financial performance
      • 10.2.3.3. Product benchmarking
      • 10.2.3.4. Strategic initiatives
    • 10.2.4. Masternaut Limited.
      • 10.2.4.1. Company overview
      • 10.2.4.2. Financial performance
      • 10.2.4.3. Product benchmarking
      • 10.2.4.4. Strategic initiatives
    • 10.2.5. Meta System S.p.A
      • 10.2.5.1. Company overview
      • 10.2.5.2. Financial performance
      • 10.2.5.3. Product benchmarking
      • 10.2.5.4. Strategic initiatives
    • 10.2.6. Telematics Ltd.
      • 10.2.6.1. Company overview
      • 10.2.6.2. Financial performance
      • 10.2.6.3. Product benchmarking
      • 10.2.6.4. Strategic initiatives
    • 10.2.7. Octo Telematics S.p.A
      • 10.2.7.1. Company overview
      • 10.2.7.2. Financial performance
      • 10.2.7.3. Product benchmarking
      • 10.2.7.4. Strategic initiatives
    • 10.2.8. Sierra Wireless
      • 10.2.8.1. Company overview
      • 10.2.8.2. Financial performance
      • 10.2.8.3. Product benchmarking
      • 10.2.8.4. Strategic initiatives
    • 10.2.9. TomTom Telematics BV
      • 10.2.9.1. Company overview
      • 10.2.9.2. Financial performance
      • 10.2.9.3. Product benchmarking
      • 10.2.9.4. Strategic initiatives
    • 10.2.10. TRIMBLE INC.
      • 10.2.10.1. Company overview
      • 10.2.10.2. Financial performance
      • 10.2.10.3. Product benchmarking
      • 10.2.10.4. Strategic initiatives
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