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미국의 혼합현실용 헤드셋 시장

U.S. Mixed Reality Headset Market

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 리포트에 따르면 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 규모는 2030년까지 53억 5,000만 달러에 달하며, 2024-2030년의 CAGR은 26.6%로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

게임, 의료, 교육 등 다양한 산업에서 가상현실(VR) 및 증강현실(AR) 기술에 대한 수요 증가가 시장을 주도하고 있으며, National Research Group에 따르면 미국 가구의 13%가 최소 1대의 VR 헤드셋을 소유하고 있습니다.

COVID-19는 미국 혼합현실(MR) 헤드셋 시장에 큰 영향을 미쳤습니다. 폐쇄 및 사회적 거리두기 조치로 인해 개인은 실내에 머물러야 했고, 그 결과 혼합현실용 헤드셋에 대한 수요가 증가했습니다. 초기에는 가상 회의와 원격 협업의 필요성에 따라 헤드셋에 대한 수요가 증가했습니다. 많은 기업이 원격 근무를 선택하면서 혼합현실용 헤드셋은 물리적 상호 작용 없이도 팀원들이 협업하고 소통할 수 있는 원활한 방법을 제공했습니다. 그러나 팬데믹이 지속됨에 따라 혼합현실용 헤드셋에 대한 수요는 업무 외의 영역으로 확대되었습니다. 사람들은 엔터테인먼트, 게임, 심지어 가상 관광을 위해 헤드셋을 사용하기 시작했고, 그 결과 혼합현실용 헤드셋 제조업체의 매출이 급증했습니다.

최근 MR 헤드셋은 최근 수년간 크게 발전하여 엔터테인먼트와 게임에 국한되지 않는 다양한 용도를 제공합니다. MR 기술은 몰입형 학습 경험, 원격 교육, 의료 교육, 3D 시각화, 가상 피팅, 인터랙티브 제품 시연, 원격 안내 및 보조, 원격 안내 및 보조, 몰입형 학습 경험, 원격 교육, 의료 교육, 3D 시각화, 가상 피팅, 인터랙티브 제품 시연 등 다양한 분야에서 활용될 수 있습니다. 제품 시연, 원격 안내 및 보조를 가능하게 합니다.

또한 MR 헤드셋의 사용자 경험을 개선하는 데 중점을 두고 있는 기업의 노력이 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 이러한 집중적인 노력은 더 스마트하고 가볍고 편안한 헤드셋과 더 직관적이고 데이터 프라이버시를 우선시하는 사용자 인터페이스를 개발하고 있습니다. 이러한 추세는 MR 기술의 채택을 확대하여 전반적으로 보다 긍정적인 사용자 경험을 제공하게 될 것입니다.

미국 혼합현실용 헤드셋 시장 보고서 - 주요 내용

  • 컴포넌트별로는 하드웨어 분야가 2023년 72.4%로 가장 높은 매출 점유율을 차지할 것으로 예상되며, 2024-2030년 그 지위를 유지할 것으로 전망됩니다. 이는 강력한 프로세서와 칩셋의 개발에 기인합니다. 서비스 분야는 클라우드 컴퓨팅의 출현에 힘입어 빠르게 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 운영 체제(OS)를 기준으로 볼 때, 안드로이드 부문은 2023년 내에 시장을 장악하고 2024-2030년 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이는 안드로이드 OS용 용도 증가에 기인합니다.
  • 스토리지 기준으로 128GB 이상 부문은 용도 수와 스토리지 크기 증가로 인해 2024-2030년 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 충전 기준으로, 대용량 데이터 전송을 지원하기 위해 더 높은 대역폭에 대한 요구가 증가함에 따라 유선 부문이 2023년 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
  • 최종 용도별로는 군 및 관공서 부문이 2024-2030년 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 산업별로는 기업 수 증가와 e스포츠의 부상으로 게임 분야가 2023년 시장을 장악했습니다.
  • 해상도별로는 디스플레이 기술의 발전으로 인해 4K 이상 부문이 2024-2030년 가장 빠른 성장을 보일 것으로 예상됩니다.
  • 유통 채널별로는 온라인 부문이 2024-2030년 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 이는 스마트폰과 E-Commerce 플랫폼의 보급이 확대되고 있기 때문입니다.
  • 2022년 1월, Vrgineers는 조종사 훈련을 강화하기 위해 XTAL 3 VR 및 MR 헤드셋을 출시했습니다. 이 헤드셋은 국제 공군 조종사와의 협력을 통해 설계되었으며, 높은 충실도와 넓은 시야로 매우 사실적인 경험을 제공합니다. 이 헤드셋은 수평 180 °, 수직 90 °의 넓은 시야를 제공하여 뛰어난 시각적 경험을 제공합니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론/계통 전망
  • 시장 규모와 성장 전망
  • 업계 밸류체인 분석
  • 시장 역학
    • 시장 촉진요인 분석
    • 시장 억제요인 분석
    • 업계의 기회
    • 업계의 과제
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 분석 툴
    • Porter의 산업 분석
    • PESTEL 분석

제4장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 컴포넌트 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 컴포넌트의 변동 분석, 2023년과 2030년
  • 하드웨어
  • 소프트웨어
  • 서비스

제5장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 운영체제 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 운영체제 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • Android
  • Windows
  • 기타

제6장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 스토리지 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 스토리지 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 128GB 미만
  • 128GB 초과

제7장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 요금 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 충전 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 유선
  • 무선

제8장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 최종사용자 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 최종사용자의 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 상업
  • 소비자
  • 군과 정부

제9장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 업계 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 업계 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 교육
  • 게임
  • 미디어와 엔터테인먼트
  • 헬스케어
  • 소매업과 E-Commerce
  • IT 및 통신
  • 에너지와 재생에너지
  • 석유 및 가스
  • 자동차
  • 제조업
  • 스포츠
  • 기타

제10장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 해상도 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 해상도 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 고해상도
  • 4 K이상

제11장 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 혼합현실용 헤드셋 시장 : 유통 채널 변동 분석, 2023년 및 2030년
  • 온라인
  • 오프라인

제12장 경쟁 구도

  • 주요 시장 참여 기업에 의한 최근 동향과 영향 분석
  • 기업 분류
  • 기업의 시장 포지셔닝
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 매핑
    • 확대
    • 합병과 인수
    • 파트너십과 협업
    • 신제품의 발매
    • 연구개발
  • 기업 개요
    • Meta Platforms, Inc.
    • Microsoft Corporation
    • Apple Inc.
    • Magic Leap, Inc.
    • Google LLC
    • Valve Corporation
    • Dell Technologies, Inc.
    • FYR Medical
    • VRgineers, Inc.
KSA 24.06.19

U.S. Mixed Reality Headset Market Growth & Trends:

The U.S. mixed reality headset market size is anticipated to reach USD 5.35 billion by 2030, growing at a CAGR of 26.6% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing demand for virtual reality (VR) and augmented reality (AR) technologies in various industries, such as gaming, healthcare, and education, is driving the market. According to the National Research Group, 13% of U.S. households own at least one VR headset.

The COVID-19 pandemic significantly impacted the U.S. market for mixed reality (MR) headsets. The imposition of lockdowns and social distancing measures resulted in individuals being forced to remain indoors, which, in turn, led to an increase in demand for mixed reality headsets. Initially, the demand for these headsets was driven by the need for virtual meetings and remote collaboration. With many companies opting for remote work, mixed reality headsets provided a seamless way for teams to collaborate and communicate without physical interaction. However, as the pandemic persisted, the demand for mixed reality headsets expanded beyond work. People started using headsets for entertainment, gaming, and even virtual tourism, resulting in a surge in sales for mixed reality headset manufacturers.

The latest MR headsets have significantly developed in recent years and offer a range of applications beyond entertainment and gaming. These cutting-edge devices can be utilized for education, healthcare, engineering, design, retail, marketing, and maintenance, among other fields. MR technology delivers immersive learning experiences, remote training, medical training, 3D visualization, virtual try-ons, interactive product demonstrations, and remote guidance and assistance.

Furthermore, the emphasis of companies in improving the user experience of MR headsets is anticipated to drive the market's growth. This focus has resulted in the development of sleeker, lighter, and more comfortable headsets and user interfaces that are more intuitive and prioritize data privacy. This trend has led to a greater adoption of MR technology and a more positive user experience overall.

U.S. Mixed Reality Headset Market Report Highlights:

  • Based on component, the hardware segment accounted for the highest revenue share of 72.4% in 2023 and is expected to retain its position from 2024 to 2030. It can be attributed to the development of powerful processors and chipsets. The services segment is expected to witness the fastest growth, led by the emergence of cloud computing.
  • Based on operating systems (OS), the android segment dominated the market within 2023 and is expected to grow at a significant CAGR from 2024 to 2030. This can be attributed to the increasing number of applications for Android OS.
  • Based on storage, the >128GB segment is expected to grow at the fastest CAGR from 2024 to 2030, owing to the increase in the number of applications and storage size
  • Based on charging, the wired segment held the largest market share in 2023 owing to the increasing need for higher bandwidth to support the transmission of large data volumes
  • Based on end-user, the military and government segment is anticipated to grow at the fastest CAGR from 2024 to 2030, owing to the need for realistic simulations in planning and training
  • Based on industry, the gaming segment dominated the market in 2023, owing to the increasing number of players and the rise of e-sports
  • Based on resolution, the 4K and above segment is expected to witness the fastest growth from 2024 to 2030, owing to the advancements in display technologies
  • Based on the distribution channel, the online segment is anticipated to grow at the fastest CAGR from 2024 to 2030. This is attributed to the increasing adoption of smartphones and e-commerce platforms
  • In January 2022, Vrgineers launched the XTAL 3 VR and MR headset to enhance pilot training. The headset was designed in collaboration with international Air Force pilots to offer highly realistic experiences with high fidelity and a wide field of view. The headset features an extended field of view, offering 180° horizontal and 90° vertical vision, providing an exceptional visual experience.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Segment Definitions
    • 1.2.1. Component
    • 1.2.2. Operating System
    • 1.2.3. Storage
    • 1.2.4. Charging
    • 1.2.5. End-user
    • 1.2.6. Industry
    • 1.2.7. Resolution
    • 1.2.8. Distribution Channel
    • 1.2.9. Estimates and forecasts timeline
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
    • 2.1.1. Component Outlook
    • 2.1.2. Operating System Outlook
    • 2.1.3. Storage Outlook
    • 2.1.4. Charging Outlook
    • 2.1.5. End-user Outlook
    • 2.1.6. Industry Outlook
    • 2.1.7. Resolution Outlook
    • 2.1.8. Distribution Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Mixed Reality Headset Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Drivers Analysis
      • 3.4.1.1. Emergence of metaverse
      • 3.4.1.2. Technological advancements
    • 3.4.2. Market Restraints Analysis
      • 3.4.2.1. High cost of devices
    • 3.4.3. Industry Opportunities
      • 3.4.3.1. Integration with IoT and AI technologies
    • 3.4.4. Industry Challenges
  • 3.5. U.S. Mixed Reality Headset Market Analysis Tools
    • 3.5.1. Porter's Analysis
      • 3.5.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.5.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.5.1.3. Threats of substitution
      • 3.5.1.4. Threats from new entrants
      • 3.5.1.5. Competitive rivalry
    • 3.5.2. PESTEL Analysis
      • 3.5.2.1. Political landscape
      • 3.5.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.5.2.3. Technological landscape
      • 3.5.2.4. Environmental landscape
      • 3.5.2.5. Legal landscape

Chapter 4. U.S. Mixed Reality Headset Market: Component Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Component Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Hardware
    • 4.3.1. Headset
      • 4.3.1.1. Headset market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.2. Microphone
      • 4.3.1.2.1. Microphone market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.3. Sensors
      • 4.3.1.3.1. Sensors market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.3.2. Depth sensor
      • 4.3.1.3.2.1. Depth sensor market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.3.3. G-sensor
      • 4.3.1.3.3.1. G-sensor market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)Gyroscope
      • 4.3.1.3.4. Proximity sensor
      • 4.3.1.3.4.1. Proximity sensor market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.3.5. Others
      • 4.3.1.3.5.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.4. Display
      • 4.3.1.4.1. Display market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.4.2. LED technology
      • 4.3.1.4.2.1. LED technology market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.4.3. LCD technology
      • 4.3.1.4.3.1. LCD technology market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.5. Battery
      • 4.3.1.5.1. Battery market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.6. Processor
      • 4.3.1.6.1. Processor market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.7. Camera
      • 4.3.1.7.1. Camera market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.8. Speakers
      • 4.3.1.8.1. Speakers market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.1.9. Others
      • 4.3.1.9.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.2. Controller
      • 4.3.2.1. Controller market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.2. Sensors
      • 4.3.2.2.1. Sensors market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.2.2. G-sensor
      • 4.3.2.2.2.1. G-sensor market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.2.3. Gyroscope
      • 4.3.2.2.3.1. Gyroscope market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.2.4. Others
      • 4.3.2.2.4.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.3. Battery
      • 4.3.2.3.1. Battery market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.2.4. Others
      • 4.3.2.4.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.3. Accessories
      • 4.3.3.1. Accessories market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.2. Casing & covers
      • 4.3.3.2.1. Casing & covers market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.3. Wrist wearable
      • 4.3.3.3.1. Wrist wearable market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.4. Cables
      • 4.3.3.4.1. Cables market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.5. Power adapter
      • 4.3.3.5.1. Power adapter market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.6. External battery
      • 4.3.3.6.1. External battery market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.7. Gloves
      • 4.3.3.7.1. Gloves market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.8. Full body trackers
      • 4.3.3.8.1. Full body trackers market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.9. Lenses
      • 4.3.3.9.1. Lenses market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.10. Strap belts
      • 4.3.3.10.1. Strap belts market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 4.3.3.11. Others
      • 4.3.3.11.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Software
    • 4.4.1. Software market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Services
    • 4.5.1. Services market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. Mixed Reality Headset Market: Operating System Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Operating System Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Android
    • 5.3.1. Android market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Windows
    • 5.4.1. Windows market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Mixed Reality Headset Market: Storage Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Storage Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. <128GB
    • 6.3.1. <128GB market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. >128GB
    • 6.4.1. >128GB market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Mixed Reality Headset Market: Charging Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Charging Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.3. Wired
    • 7.3.1. Wired market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Wireless
    • 7.4.1. Wireless market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. U.S. Mixed Reality Headset Market: End-user Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Segment Dashboard
  • 8.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: End-user Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 8.3. Commercial
    • 8.3.1. Commercial market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Consumer
    • 8.4.1. Consumer market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Military and Government
    • 8.5.1. Military and government market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. U.S. Mixed Reality Headset Market: Industry Estimates & Trend Analysis

  • 9.1. Segment Dashboard
  • 9.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Industry Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 9.3. Education
    • 9.3.1. Education market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.4. Gaming
    • 9.4.1. Gaming market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.5. Media and Entertainment
    • 9.5.1. Media and entertainment market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.6. Healthcare
    • 9.6.1. Healtcare market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.7. Retail and E-Commerce
    • 9.7.1. Retail and e-commerce market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.8. IT & Telecom
    • 9.8.1. IT & telecom market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.9. Energy and Renewables
    • 9.9.1. Energy and renewables market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.10. Oil and Gas
    • 9.10.1. Oil and gas market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.11. Automotive
    • 9.11.1. Automotive market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.12. Manufacturing
    • 9.12.1. Manufacturing market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.13. Sports
    • 9.13.1. Sports market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.14. Others
    • 9.14.1. Others market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 10. U.S. Mixed Reality Headset Market: Resolution Estimates & Trend Analysis

  • 10.1. Segment Dashboard
  • 10.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Resolution Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 10.3. HD
    • 10.3.1. HD market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 10.4. 4K and Above
    • 10.4.1. 4K and above market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 11. U.S. Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 11.1. Segment Dashboard
  • 11.2. U.S. Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 11.3. Online
    • 11.3.1. Online market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 11.4. Offline
    • 11.4.1. Offline market revenue estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 12. Competitive Landscape

  • 12.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 12.2. Company Categorization
  • 12.3. Company Market Positioning
  • 12.4. Company Heat Map Analysis
  • 12.5. Strategy Mapping
    • 12.5.1. Expansion
    • 12.5.2. Mergers & Acquisition
    • 12.5.3. Partnerships & Collaborations
    • 12.5.4. New Product Launches
    • 12.5.5. Research And Development
  • 12.6. Company Profiles
    • 12.6.1. Meta Platforms, Inc.
      • 12.6.1.1. Participant's Overview
      • 12.6.1.2. Financial Performance
      • 12.6.1.3. Product Benchmarking
      • 12.6.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.2. Microsoft Corporation
      • 12.6.2.1. Participant's Overview
      • 12.6.2.2. Financial Performance
      • 12.6.2.3. Product Benchmarking
      • 12.6.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.3. Apple Inc.
      • 12.6.3.1. Participant's Overview
      • 12.6.3.2. Financial Performance
      • 12.6.3.3. Product Benchmarking
      • 12.6.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.4. Magic Leap, Inc.
      • 12.6.4.1. Participant's Overview
      • 12.6.4.2. Financial Performance
      • 12.6.4.3. Product Benchmarking
      • 12.6.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.5. Google LLC
      • 12.6.5.1. Participant's Overview
      • 12.6.5.2. Financial Performance
      • 12.6.5.3. Product Benchmarking
      • 12.6.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.6. Valve Corporation
      • 12.6.6.1. Participant's Overview
      • 12.6.6.2. Financial Performance
      • 12.6.6.3. Product Benchmarking
      • 12.6.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.7. Dell Technologies, Inc.
      • 12.6.7.1. Participant's Overview
      • 12.6.7.2. Financial Performance
      • 12.6.7.3. Product Benchmarking
      • 12.6.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.8. FYR Medical
      • 12.6.8.1. Participant's Overview
      • 12.6.8.2. Financial Performance
      • 12.6.8.3. Product Benchmarking
      • 12.6.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 12.6.9. VRgineers, Inc.
      • 12.6.9.1. Participant's Overview
      • 12.6.9.2. Financial Performance
      • 12.6.9.3. Product Benchmarking
      • 12.6.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
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