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미국의 보청기 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품 유형별, 기술별, 판매 채널별, 부문 예측(2024-2030년)

U.S. Hearing Aids Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (BTE, Canal Hearing Aids), By Technology (Digital, Analog), By Sales Channel (Retail Stores, E-pharmacy), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국 보청기 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국 보청기 시장 규모는 2030년까지 30억 1,000만 달러에 달할 것으로 예측되며 예측 기간 동안 CAGR 5.7%로 성장하고 있습니다. 이 성장은 기술적으로 첨단 보청기의 채용이 증가하고 있으며 이 나라의 노인 인구에서 청력 상실의 유병률이 증가하고 있기 때문입니다.

미국에서는 고령화가 전례없는 속도로 진행되고 있으며, 청력 상실 성인이 증가하고 있습니다. 전미 고령자 협의회(National Council on Aging, Inc.)에 따르면 청각장애는 12세 이상의 미국인 약 6,070만명에 영향을 미치고 있으며, 20세 이상의 성인의 15.5%가 어떠한 난청을 경험 하고 있습니다. 65세 이상에서는 31.1%가 청력 상실로, 75세 이상에서는 40.3%로 증가합니다. 전 세계적으로 약 7,000만 명이 완전한 청력을 받는 반면, 미국 성인 2,880만 명이 보청기 착용으로부터 큰 혜택을 받을 수 있다는 조사 결과도 있습니다. 그러나 이만큼 난청이 만연하고 있음에도 불구하고 보청기를 사용한 적은 20-69세로 16%, 70세 이상에서는 30%에 불과합니다. 게다가 미국의 난청률은 2060년까지 거의 두 배가 될 것으로 예측됩니다.

헬스케어 업계는 규제 모니터링을 강화하고 있으며 최근의 동향으로는 미국 식품의약국(FDA)이 시판(OTC) 보청기 가이드라인을 제정한 것을 들 수 있습니다. 보청기 제조업체는 FD&C법에 따라 FDA가 정한 규제를 준수해야 하며, 유해 사례 보고, 라벨링, 전자제품 규제 등의 기기 기준을 망라하고 있습니다. 특히 이러한 규제는 OTC 보청기에도 적용되며 라벨링, 성능 및 디자인에 대한 기준을 설명합니다. FD&C 방법은 OTC 보청기의 경우 21 CFR 800.30, 처방전 보청기의 경우 21 CFR 801.422 등의 섹션을 규정하고 표시 요구 사항을 준수하도록 보장합니다. 이러한 규정을 준수하면 안전하고 효율적인 보청기를 확보할 수 있으며 소비자는 충분한 정보를 얻은 후 보청기를 선택할 수 있습니다.

미국 보청기 시장 보고서 하이라이트

  • 제품 유형별로는 귀걸이형 보청기가 2023년에 39.94%의 매출 점유율로 시장을 독점했습니다. 이것은 높은 내구성과 견고성, 취급 용이성, 모든 연령대에 적합 등의 특징 때문입니다.
  • 운하형 보청기는 자연스러운 음질, 바람 소리 감소, 지향성 개선, 편안함과 편의성을 제공하기 때문에 예측 기간 동안 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.
  • 판매 채널별로는 온라인 판매 플랫폼의 네트워크가 확립되어 있기 때문에 e-pharmacy 분야는 예측 기간 중에 완만한 CAGR이 예상됩니다.
  • 기술별로는 디지털 보청기 분야가 95.19%의 점유율을 차지하고 시장을 독점하고 있습니다. 이것은 장기 적응성, 음성 강화, 하울링 억제, 편안함, 신중함 등의 특징 때문입니다.
  • 2024년 1월, Eargo, Inc.는 새로운 이어팁 디자인을 채용한 셀프 피팅 충전식 시판 운하형 보청기 Eargo SE를 출시했습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국 보청기 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
    • 상위 시장 전망
    • 관련/부수 시장 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
  • 미국 보청기 시장 분석 도구
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 미국의 보청기 시장 : 제품 유형의 추정 및 동향 분석

  • 제품 유형 시장 점유율, 2023년 및 2030년
  • 부문 대시보드
  • 미국 보청기 시장 제품 유형별 전망
  • 2018년부터 2030년까지 시장 규모와 예측 및 트렌드 분석

제5장 미국의 보청기 시장 : 기술 추정 및 동향 분석

  • 기술 시장 점유율: 2023년과 2030년
  • 부문 대시보드
  • 기술 전망에 의한 미국 보청기 시장
  • 2018년부터 2030년까지 시장 규모와 예측 및 트렌드 분석

제6장 미국의 보청기 시장 : 판매 채널의 추정 및 동향 분석

  • 판매 채널 시장 점유율: 2023년과 2030년
  • 부문 대시보드
  • 미국 보청기 시장 판매 채널별 전망
  • 2018년부터 2030년까지 시장 규모와 예측 및 트렌드 분석

제7장 경쟁 구도

  • 주요 시장 진출기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 기업/경쟁의 분류
  • 벤더 상황
    • List of key distributors and channel partners
    • Key customers
    • Key company heat map analysis, 2023년
  • 기업 프로파일
    • Sonova
    • Audicus
    • Starkey Laboratories, Inc.
    • Audina Hearing Instruments, Inc.
    • Eargo, Inc.
    • GN Store Nord A/S
    • MDHearing
    • WS Audiology
    • Horentek Hearing Diagnostics
JHS 24.06.20

U.S. Hearing Aids Market Growth & Trends:

The U.S. hearing aids market size is anticipated to reach USD 3.01 billion by 2030 and is growing at a CAGR of 5.7% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. This growth is attributable to the increasing adoption of technologically advanced hearing aid devices and the rising prevalence of hearing loss among the geriatric population in the country.

The U.S. population is aging faster than ever before, which is causing an increase in the number of adults with hearing loss. According to the National Council on Aging, Inc., hearing impairment affects approximately 60.7 million Americans aged 12 and older, with 15.5% of adults aged 20 and above experiencing some hearing loss. Among individuals aged 65 and older, 31.1% suffer from hearing loss, increasing to 40.3% among those aged 75 and older. Globally, around 70 million people have complete hearing loss, while studies suggest that 28.8 million American adults could benefit significantly from wearing hearing aids. However, despite the prevalence of hearing loss, only 16% of individuals aged 20-69 and 30% of those aged 70 and above have ever used a hearing aid. Moreover, hearing loss rates in the United States are projected to nearly double by 2060.

The healthcare industry has become subject to increasing regulatory scrutiny, and one recent development is the establishment of guidelines for over-the-counter (OTC) hearing aids by the U.S. Food and Drug Administration (FDA). Manufacturers of hearing aids must comply with regulations set forth by the FDA under the FD&C Act, covering device standards like adverse event reporting, labeling, and electronic product regulations. Notably, these regulations extend to OTC hearing aids, outlining criteria for labeling, performance, and design. The FD&C Act specifies sections such as 21 CFR 800.30 for OTC hearing aids and 21 CFR 801.422 for prescription hearing aids, ensuring adherence to labeling requirements. Adhering to these regulations guarantees the availability of safe and efficient hearing aids, promoting informed choices among consumers.

U.S. Hearing Aids Market Report Highlights:

  • Based on product type, the behind-the-ear hearing aid segment dominated the market with the highest revenue share of 39.94% in 2023. This is due to their features like high durability and robustness, easy to handle, and is suitable for all age groups
  • The canal hearing aids segment is expected to grow at a significant CAGR over the forecast period as they offer natural sound quality, reduced wind noise, improved directionality, and comfort & convenience
  • Based on sales channels, the e-pharmacy segment is expected to witness a moderate CAGR over the forecast period owing to the established network of online sales platforms
  • Based on technology, the digital hearing aid segment dominated the market with a share of 95.19% due to its features such as long-term adaptability, speech enhancement, feedback suppression, comfort, and discretion
  • In January 2024, Eargo, Inc. launched Eargo SE, a self-fitting, rechargeable, over-the-counter in-canal hearing aid with a new ear tip design

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Segment Definitions
    • 1.2.1. Product Type
    • 1.2.2. Technology
    • 1.2.3. Sales Channel
    • 1.2.4. Estimates and forecasts timeline
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased database
    • 1.4.2. GVR's internal database
    • 1.4.3. Secondary sources
    • 1.4.4. Primary research
  • 1.5. Information or Data Analysis
    • 1.5.1. Data analysis models
  • 1.6. Market Formulation & Validation
  • 1.7. Model Details
    • 1.7.1. Commodity flow analysis (Model 1)
    • 1.7.2. Volume price analysis (Model 2)
  • 1.8. List of Secondary Sources
  • 1.9. List of Primary Sources
  • 1.10. Objectives

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Product type outlook
    • 2.2.2. Technology outlook
    • 2.2.3. Sales channel outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Hearing Aids Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook
    • 3.1.2. Related/ancillary market outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
  • 3.3. U.S. Hearing Aids Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Supplier power
      • 3.3.1.2. Buyer power
      • 3.3.1.3. Substitution threat
      • 3.3.1.4. Threat of new entrant
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Technological landscape
      • 3.3.2.3. Economic landscape

Chapter 4. U.S. Hearing Aids Market: Product Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Product Type Market Share, 2023 & 2030
  • 4.2. Segment Dashboard
  • 4.3. U.S. Hearing Aids Market by Product Type Outlook
  • 4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
    • 4.4.1. In-the-ear Hearing Aids
      • 4.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 4.4.2. Receiver-in-the-ear Hearing Aids
      • 4.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 4.4.3. Behind-the-ear Hearing Aids
      • 4.4.3.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 4.4.4. Canal Hearing Aids
      • 4.4.4.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. Hearing Aids Market: Technology Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Technology Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Segment Dashboard
  • 5.3. U.S. Hearing Aids Market by Technology Outlook
  • 5.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
    • 5.4.1. Digital Hearing Aid
      • 5.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.4.2. Analog Hearing Aid
      • 5.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Hearing Aids Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Sales Channel Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Segment Dashboard
  • 6.3. U.S. Hearing Aids Market by Sales Channel Outlook
  • 6.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
    • 6.4.1. Retail Sales
      • 6.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
      • 6.4.1.2. Company Owned
      • 6.4.1.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
      • 6.4.1.3. Independent Retail
      • 6.4.1.3.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.4.2. E-pharmacy
      • 6.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.4.3. Others
      • 6.4.3.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Company/Competition Categorization
  • 7.3. Vendor Landscape
    • 7.3.1. List of key distributors and channel partners
    • 7.3.2. Key customers
    • 7.3.3. Key company heat map analysis, 2023
  • 7.4. Company Profiles
    • 7.4.1. Sonova
      • 7.4.1.1. Company overview
      • 7.4.1.2. Financial performance
      • 7.4.1.3. Product benchmarking
      • 7.4.1.4. Strategic initiatives
    • 7.4.2. Audicus
      • 7.4.2.1. Company overview
      • 7.4.2.2. Financial performance
      • 7.4.2.3. Product benchmarking
      • 7.4.2.4. Strategic initiatives
    • 7.4.3. Starkey Laboratories, Inc.
      • 7.4.3.1. Company overview
      • 7.4.3.2. Financial performance
      • 7.4.3.3. Product benchmarking
      • 7.4.3.4. Strategic initiatives
    • 7.4.4. Audina Hearing Instruments, Inc.
      • 7.4.4.1. Company overview
      • 7.4.4.2. Financial performance
      • 7.4.4.3. Product benchmarking
      • 7.4.4.4. Strategic initiatives
    • 7.4.5. Eargo, Inc.
      • 7.4.5.1. Company overview
      • 7.4.5.2. Financial performance
      • 7.4.5.3. Product benchmarking
      • 7.4.5.4. Strategic initiatives
    • 7.4.6. GN Store Nord A/S
      • 7.4.6.1. Company overview
      • 7.4.6.2. Financial performance
      • 7.4.6.3. Product benchmarking
      • 7.4.6.4. Strategic initiatives
    • 7.4.7. MDHearing
      • 7.4.7.1. Company overview
      • 7.4.7.2. Financial performance
      • 7.4.7.3. Product benchmarking
      • 7.4.7.4. Strategic initiatives
    • 7.4.8. WS Audiology
      • 7.4.8.1. Company overview
      • 7.4.8.2. Financial performance
      • 7.4.8.3. Product benchmarking
      • 7.4.8.4. Strategic initiatives
    • 7.4.9. Horentek Hearing Diagnostics
      • 7.4.9.1. Company overview
      • 7.4.9.2. Financial performance
      • 7.4.9.3. Product benchmarking
      • 7.4.9.4. Strategic initiatives
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