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미국의 SMS 마케팅 시장 규모, 점유율, 동향 분석 리포트 : SMS 유형별, 조직별, 최종 용도별, 부문 예측(2024-2030년)

U.S. SMS Marketing Market Size, Share & Trends Analysis Report By SMS Type, By Organization (SME, Large Organization), By End-use, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 SMS 마케팅 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 조사에 따르면 미국의 SMS 마케팅 시장 규모는 2030년까지 99억 6,000만 달러에 달하며, CAGR 20.8%로 확대할 것으로 예측됩니다.

국내 휴대폰 사용자 수가 증가함에 따라 홍보 및 광고에 문자 메시지를 사용하는 것이 인기를 끌고 있습니다. 미국은 스마트폰 보급률이 가장 높은 국가 중 하나로, 마케팅 담당자가 타깃 고객에게 도달하는 데 도움이 되고 있습니다. 또한 비용 효율성과 타깃 고객 도달의 편의성은 예측 기간 중 문자 메시지 마케팅에 대한 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다.

리치 커뮤니케이션 서비스(RCS) 프로토콜의 사용은 메시지를 통해 고해상도 미디어 파일을 송수신할 수 있도록 함으로써 문자 메시지 시스템을 강화하고 있습니다. RCS의 등장은 첨단 메시지 기능을 지원하는 기술적으로 진보된 스마트폰과 함께 시장 성장을 가속할 것으로 예상되며, 마케팅 담당자는 홍보 메시지를 보다 인터랙티브하고 창의적으로 만들어 고객을 끌어들일 수 있습니다.

기업은 고객과의 관계를 개선하고 고객 참여를 높이기 위해 고객 맞춤형 특별 할인 및 혜택을 제공하는 데 많은 노력을 기울이고 있습니다. SMS를 사용하여 이러한 혜택을 제공함으로써 개별 고객에 따라 메시지를 맞춤화할 수 있습니다. 이러한 경쟁 증가로 인해 문자 메시지 사용이 증가하고 있으며, 이러한 추세는 예측 기간 중 시장 성장에 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

미국 SMS 마케팅 시장 보고서의 주요 내용 :

  • SMS 마케팅 시장은 다른 마케팅 수단에서 사용되는 종이를 사용하지 않는다는 사실로 인해 견인력을 얻고 있습니다.
  • 2024-2030년 중소기업 부문은 소규모 소매업체와 기업이 문자메시지를 통해 판촉 쿠폰 및 기타 혜택을 제공하는 사례가 증가함에 따라 큰 폭의 성장을 기록할 것으로 예상됩니다.
  • 경쟁을 유지하기 위해 은행들은 여러 서비스를 도입하고 있습니다. 이러한 서비스의 마케팅에 텍스트를 사용함으로써 예측 기간 중 BFSI 부문의 성장이 확대될 것으로 예상됩니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 미국의 SMS 마케팅 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론/계통 전망
  • 시장 규모와 성장 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계의 기회
    • 업계의 과제
  • 미국의 SMS 마케팅 시장 분석 툴
    • Porter의 산업 분석
    • PESTEL 분석

제4장 미국의 SMS 마케팅 시장 : SMS 유형 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 SMS 마케팅 시장 : SMS 유형 변동 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
  • 트랜잭션 SMS
  • 프로모션 SMS
  • 서비스 알림

제5장 미국의 SMS 마케팅 시장 : 조직 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 SMS 마케팅 시장 : 조직의 변동 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
  • 중소기업
  • 대규모 조직

제6장 미국의 SMS 마케팅 시장 : 최종 용도 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 미국의 SMS 마케팅 시장 : 최종 용도 분석, 백만 달러, 2023년·2030년
  • 소매
  • 미디어·엔터테인먼트
  • 여행
  • 자동차
  • 헬스케어
  • IT·통신
  • BFSI
  • 기타

제7장 경쟁 구도

  • 최근 동향과 영향 분석 : 주요 시장 참여 기업별
  • 기업 분류
  • 기업의 시장 포지셔닝
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 지도제작
    • 확대
    • 합병과 인수
    • 파트너십과 협업
    • 신제품의 발매
    • 연구개발
  • 기업 개요
    • Alibaba Cloud
    • Amazon Web Services, Inc.
    • Cisco Systems, Inc.
    • Dell Inc.
    • Google Cloud Platform(GCP)
    • Hewlett Packard Enterprise Development LP
    • IBM Corporation
    • Microsoft
    • Oracle
    • Red Hat, Inc.
    • Salesforce, Inc.
    • SAP SE
    • ServiceNow.
    • Tencent Cloud.
    • VMware Cloud
KSA 24.11.18

U.S. SMS Marketing Market Growth & Trends:

The U.S. SMS marketing market size is expected to reach USD 9.96 billion by 2030, expanding at a CAGR of 20.8%, according to a study conducted by Grand View Research, Inc. Use of text messages for promotion and advertisement is gaining popularity owing to increasing number of mobile phone users in the country. U.S. is one of the leading country in terms of adoption of smart phones, aiding the marketers in reaching the target customer. Moreover, cost effectiveness and convenience of reaching the target is anticipated to propel the demand for text message marketing over the forecast period.

The use of Rich Communication Service (RCS) protocol is enhancing the text message system by allowing sending and receiving of high-resolution media files via messages. It allows marketers to make promotional messages more interactive and creative in order to attract customers. The advent of RCS, coupled with technologically advanced smartphones that support advanced messaging features is expected to drive the market growth.

Companies are largely focusing on improving customer relationships and engagement by providing special discounts and offers, tailor-made for customers. The use of SMS for sending such offers helps them to customize messages according to the individual customer. Thus, increasing competition has led to the increased usage of text messages, and the trend is expected to influence market growth over the forecast period.

U.S. SMS Marketing Market Report Highlights:

  • SMS marketing market is gaining traction owing to the fact that it eliminates the use of paper used by other means of marketing
  • The SMEs segment is anticipated to record substantial growth from 2024 to 2030 owing to increasing use of text messages by small retailers and businesses to send promotional coupons and other offers
  • In an attempt to sustain competition, banks are introducing several services. The use of texts for marketing these services is expected to augment the growth of the BFSI segment over the forecast period

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. SMS Marketing Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
    • 3.3.3. Industry Opportunities
    • 3.3.4. Industry Challenges
  • 3.4. U.S. SMS Marketing Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the Suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the Buyers
      • 3.4.1.3. Threats of Substitution
      • 3.4.1.4. Threats from New Entrants
      • 3.4.1.5. Competitive Rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political Landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social Landscape
      • 3.4.2.3. Technological Landscape
      • 3.4.2.4. Environmental Landscape
      • 3.4.2.5. Legal Landscape

Chapter 4. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. U.S. SMS Marketing Market: SMS Type Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 4.3. Transactional SMS
    • 4.3.1. Transactional SMS Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Promotional SMS
    • 4.4.1. Promotional SMS Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Service Alerts
    • 4.5.1. Service Alerts Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. U.S. SMS Marketing Market: Organization Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. SMS Marketing Market: Organization Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 5.3. SME
    • 5.3.1. SME Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Large Organization
    • 5.4.1. Large Organization Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. SMS Marketing Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. SMS Marketing Market: End Use Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 6.3. Retail
    • 6.3.1. Retail Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Media & Entertainment
    • 6.4.1. Media & Entertainment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Travel
    • 6.5.1. Travel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Automotive
    • 6.6.1. Automotive Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.7. Healthcare
    • 6.7.1. Healthcare Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.8. IT & Telecom
    • 6.8.1. IT & Telecom Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.9. BFSI
    • 6.9.1. BFSI Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.10. Others
    • 6.10.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Company Market Positioning
  • 7.4. Company Heat Map Analysis
  • 7.5. Strategy Mapping
    • 7.5.1. Expansion
    • 7.5.2. Mergers & Acquisition
    • 7.5.3. Partnerships & Collaborations
    • 7.5.4. New Product Launches
    • 7.5.5. Research And Development
  • 7.6. Company Profiles
    • 7.6.1. Alibaba Cloud
      • 7.6.1.1. Participant's Overview
      • 7.6.1.2. Financial Performance
      • 7.6.1.3. Product Benchmarking
      • 7.6.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.2. Amazon Web Services, Inc.
      • 7.6.2.1. Participant's Overview
      • 7.6.2.2. Financial Performance
      • 7.6.2.3. Product Benchmarking
      • 7.6.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.3. Cisco Systems, Inc.
      • 7.6.3.1. Participant's Overview
      • 7.6.3.2. Financial Performance
      • 7.6.3.3. Product Benchmarking
      • 7.6.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.4. Dell Inc.
      • 7.6.4.1. Participant's Overview
      • 7.6.4.2. Financial Performance
      • 7.6.4.3. Product Benchmarking
      • 7.6.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.5. Google Cloud Platform (GCP)
      • 7.6.5.1. Participant's Overview
      • 7.6.5.2. Financial Performance
      • 7.6.5.3. Product Benchmarking
      • 7.6.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.6. Hewlett Packard Enterprise Development LP
      • 7.6.6.1. Participant's Overview
      • 7.6.6.2. Financial Performance
      • 7.6.6.3. Product Benchmarking
      • 7.6.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.7. IBM Corporation
      • 7.6.7.1. Participant's Overview
      • 7.6.7.2. Financial Performance
      • 7.6.7.3. Product Benchmarking
      • 7.6.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.8. Microsoft
      • 7.6.8.1. Participant's Overview
      • 7.6.8.2. Financial Performance
      • 7.6.8.3. Product Benchmarking
      • 7.6.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.9. Oracle
      • 7.6.9.1. Participant's Overview
      • 7.6.9.2. Financial Performance
      • 7.6.9.3. Product Benchmarking
      • 7.6.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.10. Red Hat, Inc.
      • 7.6.10.1. Participant's Overview
      • 7.6.10.2. Financial Performance
      • 7.6.10.3. Product Benchmarking
      • 7.6.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.11. Salesforce, Inc.
      • 7.6.11.1. Participant's Overview
      • 7.6.11.2. Financial Performance
      • 7.6.11.3. Product Benchmarking
      • 7.6.11.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.12. SAP SE
      • 7.6.12.1. Participant's Overview
      • 7.6.12.2. Financial Performance
      • 7.6.12.3. Product Benchmarking
      • 7.6.12.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.13. ServiceNow.
      • 7.6.13.1. Participant's Overview
      • 7.6.13.2. Financial Performance
      • 7.6.13.3. Product Benchmarking
      • 7.6.13.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.14. Tencent Cloud.
      • 7.6.14.1. Participant's Overview
      • 7.6.14.2. Financial Performance
      • 7.6.14.3. Product Benchmarking
      • 7.6.14.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 7.6.15. VMware Cloud
      • 7.6.15.1. Participant's Overview
      • 7.6.15.2. Financial Performance
      • 7.6.15.3. Product Benchmarking
      • 7.6.15.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
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