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시장보고서
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미국의 가정 원예용 살균제 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별, 형태별, 용도별, 지역별, 부문별 예측(2025-2030년)U.S. Home And Garden Fungicides Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Organic, Inorganic), By Form (Dry, Liquid), By Application (Home Garden, Turf & Ornamentals), And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
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Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국의 가정 원예용 살균제 시장 규모는 2030년까지 6억 880만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2025-2030년 연평균 5.5%의 CAGR로 확대될 것으로 예상됩니다. 이 시장은 최종사용자의 조경 지향성이 높아짐에 따라 수년 동안 번창할 것으로 예상됩니다. 캡탄, 포르펫, 디티오카르바메이트, 펜타클로로페놀, 머큐리얼과 같은 가정 원예용 살균제에 대한 수요 증가는 전체 시장의 성장을 촉진하고 있습니다.
원예는 미국인들에게 특히 인기가 높으며, 취미로 원예를 시작하는 젊은 층의 수가 사상 최대치를 기록하고 있습니다. 미국 원예협회(AHS)가 실시한 'National Gardening Survey 2018'에 따르면, 평균 가구는 잔디밭 및 정원 제품 및 서비스에 약 503달러를 지출하고 있으며, 이는 2017년 대비 약 100달러 증가한 수치입니다. 또한, 정원 센터 및 소매 보육원의 증가는 예측 기간 동안 시장을 촉진할 것으로 예상되는 주요 요인 중 하나입니다.
유기농 원예, 주방 원예, 도시 농업, 작은 공간 원예 등의 현재 트렌드가 시장 성장을 뒷받침하고 있습니다. 정원 소유자는 취미로 원예를 시작하는 경우가 많고, 다양한 기술을 습득하는 데 중점을 두기 때문에 필요한 도구와 소모품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 주택 소유주들은 신체적, 정신적 건강 증진을 위해 공터를 정원 가꾸기에 활용하기 시작했습니다.
이러한 긍정적인 전망과는 달리 최근 빠른 기술 개발로 인해 다양한 효과를 가진 제품들이 많이 개발되고 있는 추세입니다. 살균제도 그 중 하나입니다. 살균제는 작물을 곰팡이의 침입으로부터 보호하고 수확량 감소를 막기 위해 원예와 농업에 없어서는 안 될 존재가 되었습니다. 그러나 살균제는 그 유용성에도 불구하고 식품 안전, 환경, 모든 생물에 잠재적인 위험을 초래할 수 있습니다.
기술의 발전은 가정 원예용 살균제의 채택과 수용을 변화시키고 있으며, 이 요인은 시장의 미래에 큰 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 상대적으로 저렴하고 친환경적인 제품은 가까운 장래에 시장에 큰 성장 기회를 가져올 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 유기 살균제는 경우에 따라 합성 살균제보다 안전하다는 것이 입증되어 시장의 폭을 넓히고 있습니다.
The U.S. home and garden fungicides market size is expected to reach USD 608.8 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is expected to expand at a CAGR of 5.5% from 2025 to 2030. The market is expected to flourish over the years owing to the growing inclination of the end users toward landscaping. The increasing demand for home and garden fungicides, such as captan, folpet, dithiocarbamate, pentachlorophenol, and mercurial, is boosting the growth of the overall market.
Gardening as a hobby is particularly popular among Americans, with a record number of youngsters taking up gardening as a hobby. According to the National Gardening Survey 2018 conducted by the American Horticultural Society (AHS), an average household spent around USD 503 on lawn and garden products as well as services, which was an increase of about USD 100 as compared to 2017. Additionally, an increase in the number of garden centers and retail nurseries is one of the key factors expected to drive the market during the forecast period.
Current trends including organic gardening, kitchen gardening, urban farming, and small-space gardening are supporting the growth of the market. Garden owners frequently take up gardening as a hobby and their focus on developing various skills drives the demand for the requisite tools and consumables. Additionally, homeowners have started to use vacant areas for gardening to improve their physical and mental wellness.
Despite the positive outlook, in recent years, numerous products have been developed with wide-ranging effects owing to the rapidly developing technologies. Fungicides are one such class of chemical substances. Fungicides have been a crucial part of gardening and agriculture as they safeguard crops from fungal infestations and prevent yield reduction. Regardless of their usefulness, fungicides could cause potential risks to food safety, the environment, and all living things.
Technological advancements are changing the adoption and acceptance of home and garden fungicides and this factor is expected to have a profound implication on the future of the market. Relatively low-cost and eco-friendly products are projected to offer immense growth opportunities to the market in the near future. For instance, organic fungicides are proving a safer alternative to synthetic fungicides in certain cases, which widens the scope of the market.