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북미의 혼합현실 헤드셋 시장 규모, 점유율 및 동향 분석 보고서 : 구성 요소별, 운영체제별, 스토리지별, 충전 기술별, 최종 용도별, 산업별, 해상도별, 유통 채널별, 국가별, 부문 예측(2025-2030년)

North America Mixed Reality Headset Market Size, Share&Trends Analysis Report By Component, By Operating System,By Storage,By Charging Technology,By End-use,By Industry,By Resolution,By Distribution Channel,By Country, And Segment Forecasts,2025-2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 150 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 혼합현실 헤드셋 시장 성장과 동향

Grand View Research, Inc의 최신 보고서에 따르면, 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 규모는 2030년까지 60억 6,860만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

이 시장은 2025-2030년에 걸쳐 CAGR 27.7%를 나타낼 것으로 예상됩니다. 이 시장은 혼합현실 헤드셋의 현장감과 기능성을 높이는 하드웨어, 광학, 추적 기술의 기술적 진보에 의해 급속한 성장을 이루고 있습니다. 이러한 개선은 소비자와 기업을 포함한 광범위한 사용자를 매료시켜 혼합현실 헤드셋 시장의 채용률 상승과 수익의 긍정적 성장을 가져옵니다.

Apple Inc.와 Microsoft Corporation을 포함한 주요 하이테크 기업과 Vrgineers, Inc., Arvizio, Inc. 등의 혁신적 신흥 기업은 미디어 리얼리티(MR)에 투자하고 있으며, 다양한 요구와 예산에 대응하는 제품 포트폴리오를 다양화하고 있습니다. 용도는 게임이나 엔터테인먼트부터 교육, 의료, 엔지니어링, 군사 등 실용적인 것까지 폭넓게 이 기술의 다용도성을 부각하고 있습니다.

혼합현실 헤드셋 시장이 성숙함에 따라 몇 가지 중요한 동향이 미래를 형성하고 있습니다. 가장 중요한 것 중 하나는 좀 더 비범한 장치 생태계를 추진하는 것입니다. 이러한 진화는 컨텐츠 개발자의 창조적인 커뮤니티에 매우 중요하며, 사용자가 광범위한 용도에 액세스할 수 있게 함으로써 기술의 매력과 실용성을 높이고 있습니다. 또한 디스플레이 해상도, 시야각, 추적 정확도, 배터리 수명 등의 기반 기술의 발전은 사용자 경험을 향상시키는 데 필수적입니다.

북미의 혼합현실 헤드셋 시장 보고서 하이라이트

  • 구성 요소별로는 하드웨어 부문이 2024년에 72.4%로 최대의 수익 점유율을 차지했고 예측 기간 동안에도 계속 성장할 것으로 예측됩니다. 가상현실과 증강현실 경험에 대한 수요와 인기가 증가함에 따라이 부문을 견인하고 있습니다.
  • 운영체제별로는 안드로이드 용도의 보급과 다양한 하드웨어 디바이스와의 호환성에 의해 안드로이드 부문이 2024년에 최대의 수익 점유율을 기록했습니다.
  • 스토리지별로는 <128GB 부문이 2024년 최대 수익 점유율을 차지했습니다. 스토리지 용량이 작은 혼합현실 헤드셋은 용량이 큰 헤드셋보다 비교적 저렴하기 때문에 수요가 높아지고 있다
  • 충전과 관련하여 유선 부문은 2024년 최대 수익 점유율을 차지했습니다. 고속으로 신뢰성이 높은 충전이 가능하기 때문에 소비자 사이에서 수요가 높아지고 있습니다.
  • 최종 용도별로 소비자 부문은 2024년 최대 수익 점유율을 차지했습니다.
  • 산업별로는 게임 부문이 2024년에 가장 큰 수익 점유율을 차지했습니다. 게임 산업에서는 컨텐츠 제작자가 혼합현실 헤드셋의 인기가 높아지면서 이 부문의 성장을 이끌고 있습니다.
  • 해상도별로 HD 부문은 2024년 최대 수익 점유율을 차지했습니다. 더 높은 그래픽 품질을 요구하는 게임과 하이엔드 엔터테인먼트 부문은 고해상도 MR 디스플레이 수요를 크게 견인하고 있습니다.
  • 유통 채널별로 오프라인 부문은 2024년 최대 수익 점유율을 차지했습니다. 오프라인 유통 채널은 소비자가 그러한 제품을 구입하기 전에 실제로 경험할 수 있게 해주며, 혼합현실 헤드셋 시장에서 오프라인 부문의 성장을 이끌고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통의 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 기술 챌린지
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 분석 도구
    • 기술 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 구성 요소별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 구성 요소 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 하드웨어
  • 소프트웨어
  • 서비스

제5장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 운영체제별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 운영체제 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 안드로이드
  • 윈도우
  • 기타

제6장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 스토리지별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 스토리지 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 128GB 이하
  • 128GB 이상

제7장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 충전 기술별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 충전 기술 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 유선
  • 무선

제8장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 최종 용도별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 최종 용도 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 상업
  • 소비자
  • 군사와 정부

제9장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 산업별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 산업 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 교육
  • 게임
  • 미디어 및 엔터테인먼트
  • 의료
  • 소매 및 E-Commerce
  • IT 및 통신
  • 에너지 및 재생에너지
  • 석유 및 가스
  • 자동차
  • 제조업
  • 스포츠
  • 기타

제10장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 해상도별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 해상도 변동 분석(2024년, 2030년)
  • HD
  • 4K 및 이상

제11장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 유통 채널별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 유통 채널 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 온라인
  • 오프라인

제12장 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 운영체제별, 추정·동향 분석

  • 부문 대시보드
  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 운영체제 변동 분석(2024년, 2030년)
  • 안드로이드
  • 윈도우
  • 기타

제13장 지역별, 추정·동향 분석

  • 북미의 혼합현실 헤드셋 시장 : 지역 전망
  • 미국
    • 미국의 혼합현실 헤드셋 시장 추정과 예측
  • 캐나다
    • 캐나다의 혼합현실 헤드셋 시장 추정 및 예측

제14장 경쟁 구도

  • 기업 분류
  • 기업의 시장 포지셔닝
  • 기업 히트맵 분석
  • 기업 프로파일/상장 기업
    • Meta Platforms, Inc.
    • Microsoft Corporation
    • Apple, Inc.
    • Magic Leap, Inc.
    • Google LLC
    • Valve Corporation
    • Dell Technologies, Inc.
    • FYR Medical
    • VRgineers, Inc.
    • Arvizio, Inc.
    • Holo-light GmbH
KTH 25.04.15

North America Mixed Reality Headset Market Growth & Trends:

The North America mixed reality headset market size is anticipated to reach USD 6,068.6 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 27.7% from 2025 to 2030. The market is experiencing rapid growth driven by technological advancements in hardware, optics, and tracking technology that enhance the realism and functionality of mixed reality headsets. These improvements attract a wide range of users, including consumers and businesses, leading to increased adoption rates and positive revenue growth in the mixed reality headset market.

Leading tech companies, including Apple Inc., and Microsoft Corporation, along with innovative startups, such as Vrgineers, Inc., and Arvizio, Inc. are investing in Media Reality (MR), diversifying the product portfolio catering to various needs and budgets. Applications span from gaming and entertainment to practical uses in education, healthcare, engineering, and the military, highlighting the technology's versatility.

As the MR headset market matures, several key trends are shaping its future. One of the most significant is the push towards more extraordinary device ecosystems. This evolution is crucial for the creative community of content developers and ensuring users have access to a wide range of applications, thereby increasing the technology's appeal and utility. Furthermore, advancements in underlying technologies such as display resolution, field of view, tracking accuracy, and battery life are critical for enhancing user experience.

North America Mixed Reality Headset Market Report Highlights:

  • Based on component, the hardware segment accounted for the largest revenue share of 72.4% in 2024 and is expected to continue growing over the forecast period. The increasing demand and popularity for virtual and augmented reality experiences drive the segment.
  • Based on operating system, the Android segment registered the largest revenue share in 2024 due to the widespread use of Android applications and its compatibility with various hardware devices.
  • On the basis of storage, the <128GB segment accounted for the maximum revenue share in 2024. Lower storage MR headsets are comparatively priced less than the larger ones, fueling the demand.
  • In terms of charging, the wired segment accounted for the largest revenue share in 2024. The provision for fast and reliable charging fuels the demand amongst consumers.
  • Based on end-users, the consumer segment accounted for the largest revenue share in 2024.
  • In terms of industry, the gaming segment accounted for the maximum revenue share in 2024. The popularity of MR headsets in the gaming industry by content creators is increasing, thereby driving segment's growth.
  • Based on resolution, the HD segment accounted for the largest revenue share in 2024. The gaming and high-end entertainment sectors, which require higher graphics quality, are significant drivers for the demand for high-resolution MR displays.
  • Based on distribution channels, the offline segment accounted for the largest revenue share in 2024.Offline distribution channels allow consumers to get hands-on experience before purchasing such products, driving the growth of the offline segment in the MR headset market.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
    • 1.2.1. Information analysis
    • 1.2.2. Market formulation & data visualization
    • 1.2.3. Data validation & publishing
  • 1.3. Research Scope and Assumptions
    • 1.3.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. North America Mixed Reality Headset Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market Driver Analysis
    • 3.2.2. Market Restraint Analysis
    • 3.2.3. Technology Challenge
  • 3.3. North America Mixed Reality Headset Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Technology Analysis - Porter's
      • 3.3.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.3.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.3.1.3. Threats of substitution
      • 3.3.1.4. Threats from new entrants
      • 3.3.1.5. Competitive rivalry
    • 3.3.2. PESTEL Analysis
      • 3.3.2.1. Political landscape
      • 3.3.2.2. Economic and social landscape
      • 3.3.2.3. Technological landscape

Chapter 4. North America Mixed Reality Headset Market: Component Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Segment Dashboard
  • 4.2. North America Mixed Reality Headset Market: Component Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 4.3. Hardware
    • 4.3.1. Hardware Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.4. Software
    • 4.4.1. Software Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 4.5. Services
    • 4.5.1. Services Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Android
    • 5.3.1. Android Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Windows
    • 5.4.1. Windows Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. North America Mixed Reality Headset Market: Storage Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. North America Mixed Reality Headset Market: Storage Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. <128 GB
    • 6.3.1. <128 GB Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. >128 GB
    • 6.4.1. >128 GB Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. North America Mixed Reality Headset Market: Charging Technology Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. North America Mixed Reality Headset Market: Charging Technology Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 7.3. Wired
    • 7.3.1. Wired Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Wireless
    • 7.4.1. Wireless Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. North America Mixed Reality Headset Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Segment Dashboard
  • 8.2. North America Mixed Reality Headset Market: End Use Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 8.3. Commercial
    • 8.3.1. Commercial Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Consumer
    • 8.4.1. Consumer Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Military & Government
    • 8.5.1. Military & Government Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. North America Mixed Reality Headset Market: Industry Estimates & Trend Analysis

  • 9.1. Segment Dashboard
  • 9.2. North America Mixed Reality Headset Market: Industry Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 9.3. Education
    • 9.3.1. Education Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.4. Gaming
    • 9.4.1. Gaming Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.5. Media & Entertainment
    • 9.5.1. Media & Entertainment Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.6. Healthcare
    • 9.6.1. Healthcare Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.7. Retail & E-commerce
    • 9.7.1. Retail & E-commerce Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.8. IT & Telecom
    • 9.8.1. IT & Telecom Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.9. Energy & Renewables
    • 9.9.1. Energy & Renewables Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.10. Oil & Gas
    • 9.10.1. Oil & Gas Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.11. Automotive
    • 9.11.1. Automotive Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.12. Manufacturing
    • 9.12.1. Manufacturing Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.13. Sports
    • 9.13.1. Sports Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 9.14. Others
    • 9.14.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 10. North America Mixed Reality Headset Market: Resolution Estimates & Trend Analysis

  • 10.1. Segment Dashboard
  • 10.2. North America Mixed Reality Headset Market: Resolution Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 10.3. HD
    • 10.3.1. HD Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 10.4. 4K & Above
    • 10.4.1. 4K & Above Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 11. North America Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 11.1. Segment Dashboard
  • 11.2. North America Mixed Reality Headset Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 11.3. Online
    • 11.3.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 11.4. Offline
    • 11.4.1. Offline Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 12. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Estimates & Trend Analysis

  • 12.1. Segment Dashboard
  • 12.2. North America Mixed Reality Headset Market: Operating System Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
  • 12.3. Android
    • 12.3.1. Android Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 12.4. Windows
    • 12.4.1. Windows Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 12.5. Others
    • 12.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 13. Regional Estimates & Trend Analysis

  • 13.1. North America Mixed Reality Headset Market: Regional Outlook
  • 13.2. U.S.
    • 13.2.1. U.S. Mixed Reality Headset Market Estimates & Forecasts (USD Million)
  • 13.3. Canada
    • 13.3.1. Canada Mixed Reality Headset Market Estimates & Forecasts (USD Million)

Chapter 14. Competitive Landscape

  • 14.1. Company Categorization
  • 14.2. Company Market Positioning
  • 14.3. Company Heat Map Analysis
  • 14.4. Company Profiles/Listing
    • 14.4.1. Meta Platforms, Inc.
      • 14.4.1.1. Participant's Overview
      • 14.4.1.2. Financial Performance
      • 14.4.1.3. Product Benchmarking
      • 14.4.1.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.2. Microsoft Corporation
      • 14.4.2.1. Participant's Overview
      • 14.4.2.2. Financial Performance
      • 14.4.2.3. Product Benchmarking
      • 14.4.2.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.3. Apple, Inc.
      • 14.4.3.1. Participant's Overview
      • 14.4.3.2. Financial Performance
      • 14.4.3.3. Product Benchmarking
      • 14.4.3.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.4. Magic Leap, Inc.
      • 14.4.4.1. Participant's Overview
      • 14.4.4.2. Financial Performance
      • 14.4.4.3. Product Benchmarking
      • 14.4.4.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.5. Google LLC
      • 14.4.5.1. Participant's Overview
      • 14.4.5.2. Financial Performance
      • 14.4.5.3. Product Benchmarking
      • 14.4.5.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.6. Valve Corporation
      • 14.4.6.1. Participant's Overview
      • 14.4.6.2. Financial Performance
      • 14.4.6.3. Product Benchmarking
      • 14.4.6.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.7. Dell Technologies, Inc.
      • 14.4.7.1. Participant's Overview
      • 14.4.7.2. Financial Performance
      • 14.4.7.3. Product Benchmarking
      • 14.4.7.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.8. FYR Medical
      • 14.4.8.1. Participant's Overview
      • 14.4.8.2. Financial Performance
      • 14.4.8.3. Product Benchmarking
      • 14.4.8.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.9. VRgineers, Inc.
      • 14.4.9.1. Participant's Overview
      • 14.4.9.2. Financial Performance
      • 14.4.9.3. Product Benchmarking
      • 14.4.9.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.10. Arvizio, Inc.
      • 14.4.10.1. Participant's Overview
      • 14.4.10.2. Financial Performance
      • 14.4.10.3. Product Benchmarking
      • 14.4.10.4. Strategic Initiatives
    • 14.4.11. Holo-light GmbH
      • 14.4.11.1. Participant's Overview
      • 14.4.11.2. Financial Performance
      • 14.4.11.3. Product Benchmarking
      • 14.4.11.4. Strategic Initiatives
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