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미국의 피임용 제품 시장 규모, 점유율과 동향 분석 리포트 : 제품별, 부문 예측(2025-2033년)

U.S. Contraceptive Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 피임용 제품 시장 규모와 동향 :

미국의 피임용 제품 시장 규모는 2024년에 80억 8,000만 달러로 평가되며, 2033년까지 123억 7,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

2025-2033년에 CAGR 4.88%로 성장할 전망입니다. 현대적 피임 제품 사용 증가와 청소년 및 청년층의성 건강 및 가족계획에 대한 인식 개선이 성장을 이끄는 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 또한 정부 프로그램을 통해 피임 제품에 대한 접근성이 확대되어 10대 청소년의 원치 않는 임신을 예방하는 데 기여하고 있습니다.

여성 피임 건강의 지속적인 혁신

신뢰할 수 있는 대안에 대한 수요, 인지도, 선호도가 높아짐에 따라 각 업체들은 전 세계 여성들의 진화하는 요구에 부응하기 위해 안전하고 효과적이며 장기적인 피임 옵션을 제공하는 데 주력하고 있으며, 이는 눈에 띄는 발전과 신제품 출시로 이어지고 있습니다.

에닐로링: 피임 선택권 확대

2023년 10월, Xiromed LLC는 NuvaRing의 제네릭 의약품인 Enyroling(에토노게스트렐/에티닐에스트라디올 질내 링)을 출시했습니다. 이 제품은 장기간 피임 효과를 제공하며, 경구 피임약과 경피 흡수 젤을 포함한 시로메드의 광범위한 여성용 의약품 라인의 중요한 확대가 될 것입니다.

Xiromed의 CEO 롭 스피나(Rob Spina)는 이번 출시의 의미에 대해 다음과 같이 말했다:

"Enyroling의 출시는 미국내 여성 건강케어 제품의 주요 제네릭 의약품 공급업체가 되기 위한 우리의 여정에서 매우 기쁜 이정표가 될 것입니다. "미국 환자들의 피임 선택권 확대와 보급을 위해 최선을 다한다."

스페인 레온의 라보라토리오스 레온 파마(Laboratorios Leon Pharma)에서 생산되는 에닐로링은 인삿드 파마의 여성 건강 솔루션 추진을 위한 노력의 일환으로 첨단 기술을 활용하는 시로메드의 자세를 보여주는 제품입니다.

자주 묻는 질문

  • 미국의 피임용 제품 시장 규모는 어떻게 되나요?
  • 미국의 피임용 제품 시장의 성장률은 어떻게 되나요?
  • 미국에서 피임용 제품 사용 증가의 주요 요인은 무엇인가요?
  • 에닐로링은 어떤 제품인가요?
  • 에닐로링의 출시가 가지는 의미는 무엇인가요?
  • 미국의 피임용 제품 시장에서 주요 기업은 어디인가요?

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 개요

제3장 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
    • 모시장 전망
    • 관련/보조 시장 전망
  • 시장 동향과 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
  • 규제 프레임워크
  • 비즈니스 환경 분석 툴
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTEL 분석

제4장 제품 비즈니스 분석

  • 미국의 피임용 제품 시장 : 제품 변동 분석
  • 미국의 피임용 제품 시장 : 제품 부문 대시보드
  • 2024년과 2033년 제품 동향과 시장 점유율 분석
  • 제품별
  • 정제
  • 자궁내 피임기구(IUD)
    • 호르몬성 자궁내 피임기구
    • 비호르몬성 IUD
  • 콘돔
    • 남성용 콘돔
    • 여성용 콘돔
  • 질링
  • 피하 임플란트
  • 주사제
  • 기타

제5장 경쟁 구도

  • 기업 분류
  • 기업 시장 현황 분석, 2024년
  • 전략 지도제작
    • 합병과 인수
    • 파트너십과 협업
    • 신제품 발매
    • 기타
  • 기업 개요
    • Church &Dwight Co., Inc.
    • Reckitt Benckiser Group Plc
    • Organon Group of Companies
    • Pfizer, Inc.
    • Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
    • The Cooper Companies, Inc.
    • Agile Therapeutics
    • Mayer Laboratories, Inc.
    • Mayne Pharma Group Limited.
    • Bayer AG
    • Afaxys, Inc.
    • AbbVie
    • Gedeon Richter
KSA 25.12.11

U.S. Contraceptive Market Size & Trends:

The U.S. contraceptive market size was valued at USD 8.08 billion in 2024 and is expected to reach USD 12.37 billion by 2033, growing at a CAGR of 4.88% from 2025 to 2033. The increase in the use of modern contraceptives and the rise in awareness among adolescents and young people about sexual health and family planning are key factors driving growth. Moreover, government programs have led to an increase in access to contraceptives that help prevent unwanted pregnancies in teenagers.

Continued Innovation in Women's Contraceptive Health

With the increasing demand, awareness, and preference for reliable alternatives, companies are looking forward to offering safe, effective, and long-term contraceptive options to meet the evolving needs of women worldwide, leading to notable advancements and product launches.

EnilloRing: Expanding Contraceptive Choices

In October 2023, Xiromed LLC introduced EnilloRing (etonogestrel/ethinyl estradiol vaginal ring), a generic alternative to NuvaRing. This product offers long-lasting contraceptive protection and marks an important expansion of Xiromed's extensive range of women's health medications, which also feature oral contraceptives and transdermal gels.

Rob Spina, CEO of Xiromed, highlighted the impact of this launch:

"The launch of EnilloRing is an exciting milestone in Xiromed's journey to becoming a leading generic provider of women's healthcare products in the United States. We are committed to broadening and growing the availability of contraceptive options for U.S. patients."

Manufactured at Laboratorios Leon Pharma SAU in Leon, Spain, EnilloRing underscores Xiromed's dedication to leveraging cutting-edge technologies as part of Insud Pharma's commitment to advancing women's health solutions.

U.S. Contraceptive Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at the country level and provides an analysis of the latest industry trends in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the U.S. contraceptive market report based on product.

  • Product Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
  • Pills
  • Intrauterine Devices (IUD)
    • Hormonal IUD
    • Nonhormonal IUD
  • Condoms
    • Male Condoms
    • Female Condoms
  • Vaginal Ring
  • Subdermal Implants
  • Injectable
  • Others

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Segment Definitions
  • 1.2. Estimates and Forecast Timeline
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased Database
    • 1.4.2. GVR's Internal Database
    • 1.4.3. Secondary Sources
    • 1.4.4. Primary Research
    • 1.4.5. Details of Primary Research
    • 1.4.6. Research Assumption
  • 1.5. Information or Data Analysis
    • 1.5.1. Data Analysis Models
  • 1.6. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.7. Model Details
    • 1.7.1. Commodity Flow Analysis
  • 1.8. Objectives
    • 1.8.1. Objective - 1
    • 1.8.2. Objective - 2
    • 1.8.3. Objective - 3
  • 1.9. List of Secondary Sources
  • 1.10. List of Secondary Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. U.S. Contraceptive Market
    • 2.1.1. Market Snapshot
    • 2.1.2. Segment Snapshot
      • 2.1.2.1. Product segment outlook
    • 2.1.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
  • 3.2. Market Trends and Outlook
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Business Environment Analysis Tools
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
      • 3.5.1.1. Supplier power
      • 3.5.1.2. Buyer power
      • 3.5.1.3. Substitution threat
      • 3.5.1.4. Threat of new entrant
      • 3.5.1.5. Competitive rivalry
    • 3.5.2. PESTEL Analysis

Chapter 4. Product Business Analysis

  • 4.1. U.S. Contraceptive Market: Product Movement Analysis
  • 4.2. U.S. Contraceptive Market: Product Segment Dashboard
  • 4.3. Product Movement & Market Share Analysis, 2024 & 2033
  • 4.4. U.S. Contraceptive Market Estimates & Forecast, by Product
  • 4.5. Pills
    • 4.5.1. Pills Market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.6. Intrauterine Devices (IUD)
    • 4.6.1. Intrauterine Devices (IUD) Market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 4.6.2. Hormonal IUD
      • 4.6.2.1. Hormonal IUD market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 4.6.3. Nonhormonal IUD
      • 4.6.3.1. Nonhormonal IUD market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.7. Condoms
    • 4.7.1. Condoms Market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 4.7.2. Male Condoms
      • 4.7.2.1. Male condoms market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 4.7.3. Female Condoms
      • 4.7.3.1. Female condoms market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.8. Vaginal Ring
    • 4.8.1. Vaginal Ring Market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.9. Subdermal Implants
    • 4.9.1. Subdermal Implants Market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.10. Injectable
    • 4.10.1. Injectable Market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.11. Others
    • 4.11.1. Others Market, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 5. Competitive Landscape

  • 5.1. Company Categorization
  • 5.2. Company Market Position Analysis, 2024
  • 5.3. Strategy Mapping
    • 5.3.1. Mergers & Acquisitions
    • 5.3.2. Partnership and Collaborations
    • 5.3.3. New Product Launch
    • 5.3.4. Others
  • 5.4. Company Profiles/Listing
    • 5.4.1. Church & Dwight Co., Inc.
      • 5.4.1.1. Overview
      • 5.4.1.2. Financial performance
      • 5.4.1.3. Product benchmarking
      • 5.4.1.4. Strategic initiatives
    • 5.4.2. Reckitt Benckiser Group Plc
      • 5.4.2.1. Overview
      • 5.4.2.2. Financial performance
      • 5.4.2.3. Product benchmarking
      • 5.4.2.4. Strategic initiatives
    • 5.4.3. Organon Group of Companies
      • 5.4.3.1. Overview
      • 5.4.3.2. Financial performance
      • 5.4.3.3. Product benchmarking
      • 5.4.3.4. Strategic initiatives
    • 5.4.4. Pfizer, Inc.
      • 5.4.4.1. Overview
      • 5.4.4.2. Financial performance
      • 5.4.4.3. Product benchmarking
      • 5.4.4.4. Strategic initiatives
    • 5.4.5. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
      • 5.4.5.1. Overview
      • 5.4.5.2. Financial performance
      • 5.4.5.3. Product benchmarking
      • 5.4.5.4. Strategic initiatives
    • 5.4.6. The Cooper Companies, Inc.
      • 5.4.6.1. Overview
      • 5.4.6.2. Financial performance
      • 5.4.6.3. Product benchmarking
      • 5.4.6.4. Strategic initiatives
    • 5.4.7. Agile Therapeutics
      • 5.4.7.1. Overview
      • 5.4.7.2. Financial performance
      • 5.4.7.3. Product benchmarking
      • 5.4.7.4. Strategic initiatives
    • 5.4.8. Mayer Laboratories, Inc.
      • 5.4.8.1. Overview
      • 5.4.8.2. Financial performance
      • 5.4.8.3. Product benchmarking
      • 5.4.8.4. Strategic initiatives
    • 5.4.9. Mayne Pharma Group Limited.
      • 5.4.9.1. Overview
      • 5.4.9.2. Financial performance
      • 5.4.9.3. Product benchmarking
      • 5.4.9.4. Strategic initiatives
    • 5.4.10. Bayer AG
      • 5.4.10.1. Overview
      • 5.4.10.2. Financial performance
      • 5.4.10.3. Product benchmarking
      • 5.4.10.4. Strategic initiatives
    • 5.4.11. Afaxys, Inc.
      • 5.4.11.1. Overview
      • 5.4.11.2. Financial performance
      • 5.4.11.3. Product benchmarking
      • 5.4.11.4. Strategic initiatives
    • 5.4.12. AbbVie
      • 5.4.12.1. Overview
      • 5.4.12.2. Financial performance
      • 5.4.12.3. Product benchmarking
      • 5.4.12.4. Strategic initiatives
    • 5.4.13. Gedeon Richter
      • 5.4.13.1. Overview
      • 5.4.13.2. Financial performance
      • 5.4.13.3. Product benchmarking
      • 5.4.13.4. Strategic initiatives
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